dinsdag 1 december 2009

Country & Christmas fair

Afgelopen zaterdag ben ik met twee vriendinnen naar de Country & Christmas fair te Haarzuilens geweest. Inmiddels wordt het een traditie waar we alle drie altijd erg naar uitkijken. Het weer leek niet mee te werken, maar uiteindelijk hebben we alleen een flinke bui gehad toen we binnen aan de warme appelbol (met vanillesaus….mmmmm) en appeltaart zaten. Er is altijd veel moois, dit zijn mijn aankopen.

Home & Lifestyle

Dit hart vond ik meteen al leuk, maar we doen altijd meerdere rondes! In de eerste ronde kijken we wat we mooi vinden, in de tweede ronde wordt er al het één en ander gekocht (dit hart dus ook…) en bij twijfelgevallen moet in de derde ronde de knoop worden doorgehakt! Tussen de rondes door zorgen we er voor dat de catering aan het eind van de dag niet met teveel restanten blijft zitten hi hi!
 Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

Deze rol jute is altijd handig voor kransen die opgehangen moeten worden of voor andere decoraties.

Home & Lifestyle
Ik vond dit mini-lantaarntje ook erg leuk…

Home & Lifestyle

… en voor bij de voordeur kocht ik het bordje “MERRY X-MAS”.

Ik wens je een fijne avond!

13 opmerkingen:

Bonjade zei

Wat een mooie aankopen zeg....
En een warme appelbol met vanille saus, maak me gek........
Leuk trouwens zo'n jaarlijks uitje met je vriendinnen.
Fijne avond

kienkele zei

Hoi Ingrid, nou zo te horen hebben jullie een hele gezellige (en lekkere!) dag gehad. En wat heb je mooie dingetjes gekocht zeg, ik ben helemaal verliefd op dat hart: prachtig!
Wens je een hele fijne avond, groetjes, Tineke

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Zo te lezen hebben jullie een hele gezellige dag gehad! Je hebt ook leuke aankopen gedaan. Ik ga ook ieder jaar naar Haarzuilen met mijn moeder. We hadden elkaar zo maar tegen kunnen komen!

Fijne avond!

Lieve groet, Madelief

Anoniem zei

Wat een lieve spulletjes heb je gekocht en ik shop ook op die manier,eerst een rondje kijken,dan op ronde 2 wat meenemen en idd de laatste ronde is voor twijfel gevallen of Bart zegt dat ik het moet kopen omdat hij op de terugweg geen zin heeft in gezeur van mij,dat ik er spijt van heb en het toch had moeten kopen haha,ik vind dat jute helemaal geweldig,is ook leuk voor bij mijn scrapkaarten hobby,lieve groet Joke.

Irma zei

heej Ingrid,

OHHHH wat een gave spullen, ik kan mij de sfeer met die vriendinnen helemaal voorstellen, heeeeeel gezellig,
je hebt mooi aanwinsten uit gezocht want je weet toch niet meer wat je kiezen moet alles is zoooo leuk.
Ik doe dat ook altijd eerst een rondje kijken, ik heb zulke leuke verhalen gehoord over deze faire dus volgend jaar ben ik van de partij:-)

lieve groet Irma

Bizzy @ home zei

Heel mooi, lief hartje. Die had ik ook niet kunnen laten liggen.
Groetjes Renny

Antonia zei

Hallo Ingrid,
dat klinkt supergezellig jullie uitstapje! Leuke dingen heb je gekocht. Wat een geluk heb je gehad met het weer, en het is gelukkig ook nog niet zo koud. Toen wij de laatste keer bij de Country & Christmas Fair waren moest onze auto met de trekker uit de modder getrokken worden. Doet het achteraf nog altijd goed op verjaardagen :-) Dit jaar wil ik graag naar de fair op Marienwaerdt. Maar dat is pas vanaf 13 december. Ben jij daar wel eens geweest? Een hele fijne week gewenst, groetjes Anja

lia zei

Leuk hoor, je bent goed geslaagd. En die warme appelbol. Mmmmmmmmmm

groetjes Lia

M. zei

wat heb je leuke dingen gekocht!!!

geniet er maar lekker van!!!

groetjes manuela

Weißer Vintagezauber zei

Guten Morgen liebe Ingrid,
DANKE, für solch schöne Bilder :o)))
Einen wunderbaren Mittwoch wünscht dir ganz herzlichst,
Elke.

Mayflower zei

Hoi Ingrid, wat heb je mooie spulletjes gekocht, ook al zo'n prachtig hart en wat leuk je lantaarntje, ik heb er ook nog voor gestaan om deze te kopen. Ik was zaterdag met mijn zussen in Hoorn en daar zag ik ze ook staan, maar mijn twijfelronde kreeg geen 2e kans omdat toen de winkels al gesloten waren hihi.
Het lijkt me heel sprookjesachtig die Fair op zo'n mooie locatie, ik zal er ook eens over denken daar een keertje naar toe te gaan.
Fijne dag.
Lieve groet, Mea

oma leentje zei

Wat een heerlijke fair is het toch he?
Die rol jutte heb ik ook in mijn handen gehad. Bij die aardige grijze meneer lagen ze.
Gewoon weer niet gekocht dom van me. Heel mooi . Aai je aankopen maar vaak. Dat doe ik tenminste altijd. Hoe ouder hoe gekker. Hi hi Fijne dag Liefs Leni

love lives in the kitchen zei

i love thsese christmas fair trteasures! your pictures are as always very beautiful!
wsh you a very sweet day!
justyna