zaterdag 19 december 2009

Stilleven…

Het is heerlijk rustig thuis, de kinderen zijn sporten en manlief is mee. Ik had mij voorgenomen om te poetsen, maar terwijl ik dat aan het doen ben, komt er van alles in mij op en heb ik zin om te decoreren. Aangezien het nog wel even duurt voordat ze weer thuis zijn, laat ik het maar gewoon toe!! Hier enkele foto's ervan ...


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Ohhh...balen, de batterijen van mijn fototoestel zijn leeg. Eerst even opladen....!


Ik wens je een fijn weekend!



10 opmerkingen:

Bonjade zei

Oh nou nog gelijk....
En maak je er ook nog even foto's van....???
Fijn weekend ook

Irma zei

leuk leuk leuk, ziet er toppie uit.
hahaha dat komt mij heel bekend voor iedereen weg en ik aan de slag maar de tijd gaat dubbel zo snel als je daar lekker mee bezig bent en staan ze ineens weer voor de deur:-)

lieve groet Irma

kienkele zei

Nou Ingrid, het begin van de foto's is in ieder geval goed. Heerlijk he, zo lekker even tutten in je eentje, met op de achtergrond het weten dat ze straks lekker weer thuiskomen!
Fijn weekend, lieve groet, TIneke

Corine(THUIS) zei

Poetsen? Dit is toch veel leuker.. ook voor ons!
En het is gezellig thuiskomen straks voor man en kinders..
Groeten, Corine(THUIS)

Jootje zei

lekker he, zo bezig zijn in je uppie. ik kan daar ook zo van genieten, en als ze dan thuis zijn en het wordt schemerig, gezellig de kaarsjes aan en genieten maar.. en dan stiekem af en toe rondkijken..en genieten van al het moois om je heen..fijn weekend!
groetjes van jootje.

Anoniem zei

Ben ik even blij dat je niet bent gaan soppen,anders was ik deze prachtige foto`s mis gelopen,een geweldig hoekje geworden,haha ja das rot als de batterij leeg is,dat overkomt mij ook weleens,want sinds ik mijn woonblog heb maakt het toestel overuren,lieve groet Joke.

Antonia zei

Hallo Ingrid,
heerlijk hè, zo bezig zijn met je spulletjes. Ik kan er ook zo van genieten als je onverwacht wat tijd alleen kunt doorbrengen. Mooi kleurgebruik ook! Momenteel loop ik hier een beetje achter de feiten aan te hollen. Volgend jaar ga ik dat toch maar eens beter aanpakken :-)
Een heel fijn weekend gewenst,
groetjes Anja

Mayflower zei

Hoi Ingrid, gelukkig heb je toch nog wat mooie foto's kunnen maken, een prachtig stilleven. Heerlijk hè zo'n moment even voor jezelf en lekker tutten in je huis.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

@nne zei

Ondanks de lege batterijen zijn de foto's schitterend. Geniet van deze "moments précieux" ... heerlijke ogenblikken voor jezelf. Groetjes, @nne

Les Cotrions zei

Hello Ingrid! You have much more snow than me!!!
I was very excited looking at the snow falling down! It doesn't snow very often here and usually it doesn't last for more than a couple of days! It's a pity...I'd have liked a white Christmas!
Lovely photos!
A nice start of the Christmas week!
Vale