vrijdag 11 december 2009

Jul Post

Toen ik in november een bestelling deed bij een webshop, heb ik voor mijn twee lieve vriendinnen Helga en Sandra wat extra’s besteld. Helga komt zo gezellig koffie drinken en dan ga ik het haar geven! Ik ben benieuwd wat ze er van vindt!


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Ik heb twintig gebundelde kaarsjes en een knijpertje mooi ingepakt, voorzien van een "Merry Christmas" lint en er vervolgens een “Jule Post” label aan toegevoegd. Nu binnenkort snel naar Sandra om haar ook te verrassen!

Ik wens je een heel fijn weekend!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Mocht je nog mee willen doen aan mijn give away....klik hier! De sluitingsdatum is aanstaande zondag!

18 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi lieve Ingrid, wat een lief kadootje heb je voor je vriendinnen gekocht en wat heb je er een mooie foto's van gemaakt zo met het muziekblad waar toepasselijk Jingle Bells opstaat, zijn van die kleine details met een groots effect.
Ook wil ik je bedanken voor je altijd lieve berichtjes.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Karin zei

Nou, die Helga en Sandra boffen toch maar met zo'n vriendin! Ziet er prachtig uit en de kerstsong op de achtergrond ...all the way...
Fijne dag, Karin

Bizzy @ home zei

Oh, wat ziet dat er mooi uit. Heel lief gebaar.
Groetjes Renny

love lives in the kitchen zei

these candels are so romantic! thank you for adorable pictures!

Les Cotrions zei

Hello Ingrid! Faboulous gift!!! I like all these faboulous stuff and you made so enchanting photos! I like the special effects you use!!!
Happy week end!
Vale

Anoniem zei

Zo Ingrid...ik wil ook jouw vriendin wel zijn hahaha!
Heel sfeervol.Dat kan jij toch wel!!!

Weißer Vintagezauber zei

Hallo Ingrid,
was sind das wieder für schöne Bilder.
Sei ganz herzlichst gegrüßt,
Elke.

Bonjade zei

Nou maar hopen dat Sandra je blog niet leest.
Nu ik weet wel wat ze ervan vinden.......zo'n lief cadeau wie is daar nu niet blij mee.
Oh let op ik had al gereageerd maar ga nu even de kerstkaart proberen te maken.
Voor zoiets moois moet ik maar even tijd maken toch. Ik hoop dat het werkt met linken etc.
Fijn weekend

lia zei

Nou dat zijn nog eens leuke kadootjes. Ze zullen er vast heel blij mee zijn.
En ook van die mooie foto's gemaakt.
Fijn weekend, lia

Bonjade zei

Oh....mijn link doet het niet op een of andere manier. Ik hoop maar dat ie toch telt.....
Cross my fingers.
Fijne avond

Anoniem zei

Ow wat heb je dat geweldig leuk gedaan en wat een lieve vriendin ben je,je foto`s ervan zijn al een feestje opzich,fijn weekend en een lieve groet,Joke.

Bonjade zei

waahhhhh.....nou hij doet het EINDELIJK.
Ben een half uur verder......telt dit ook mee met de loting????
Ik ben apetrots.
Fijn weekend

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Je vriendinnen boffen maar met jou! Ik wens je een heel fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

Antonia zei

Hallo Ingrid,
je vriendinnen Helga en Sandra boffen toch maar. Ik zou superblij zijn met dit met liefde uitgezocht en verpakte cadeau! Mooie sfeervolle foto's ook. Jij ook een heel fijn weekend gewenst, lieve groet Anja

Unknown zei

Je vriendinnen boffen maar weer :)
Leuk zijn ze he die oude kaarsen knijpertjes,heb ze net in de boom gedaan zo leuk :)
Fijn weekend hoor!

Sylvia zei

Hallo,
ik kom bij jou via de link bij Bonjade.
Mooi is je blog met sfeervolle foto's !
Je vriendinnen zullen zeker blij zijn met zo'n prachtig cadeau.

Groetjes,
Sylvia (Cosiness)

Marijke zei

Tjonge wat hebben jou vriendinnen een gelukkie zeg!
Prachtig hoe je het ook op de foto hebt gezet.

Fijn weekend, groetjes Marijke

Antonia zei

Hallo Ingrid,
op dit soort fairs ga ik het liefst op zoek naar brocante. Hier waren twee stands met brocante. Ik zag o.a. een kannetje met een blauw bloemmotief. Stond op de onderkant "dishwasher proof" :-( Toen ging ik meteen twijfelen aan de rest natuurlijk. Het is altijd gezellig om de diverse stands te bekijken, maar iets bijzonders zijn we niet tegengekomen. Behalve dan een bosje mistletoe!
We hebben wel vaak iets gegeten en gedronken en je kon er fijn mensen kijken. Op zich dus wel een geslaagde dag. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de reactie van Helga, en je bent natuurlijk je give away aan het afronden! Een fijne zondag nog, groetjes Anja