woensdag 16 december 2009

Christmas tree

Al jaren hebben we geen echte kerstboom! Dat we een kunstkerstboom hebben aangeschaft heeft maar één reden: het hele jaar door hadden we amper ruzie, maar het kiezen van een boom die niet te breed, niet te smal, niet te klein, niet te groot, niet te kaal en ga zo maar door was, leidde elke keer weer tot crisis bij het tuincentrum!

Home & Lifestyle

Dit jaar hebben we meteen na het vertrek van Sinterklaas de boom gezet. Vorig jaar kocht ik de rattan mand die mooi om de voet van de boom past. Ik heb van cadeaupapier een “Merry Christmas” band gemaakt en er om heen gedaan.

Home & Lifestyle
 
Als ik nu de kamer in kijk, kan ik zo genieten!! Vanmorgen heb ik nog een paar vanille geurkaarsjes gekocht, deze ruiken zo lekker. Lampjes en kaarsjes aan, kop thee erbij…. heerlijk!!

Ik kijk ook nog even snel naar buiten....er is hier nog geen sneeuw gevallen, maar het schijnt onderweg te zijn!


Lieve groet, Ingrid

8 opmerkingen:

Irma zei

ohhh ja heerlijke geurzakjes horen er zo bij daar ben ik ook altijd zo dol op, en je boom echt of niet echt iik vind het een plaatje.
dat lint zoooo mooi gedaan wat een leuk idee.

Lieve groet irma

Antonia zei

Hallo Ingrid,
wat een heerlijk herkenbaar verhaal. Wij haalden het tuincentrum niet eens!!! Bij ons ook een nepperd. Geen discussies meer, heerlijk :-) Het enige nadeel is dat er zoveel ballen in kunnen. Er zijn natuurlijk geen kale en dunne plekjes in de boom. Heb inmiddels al drie kerstdozen met versiering alleen voor de boom. Zo te zien hangt die van jou ook bomvol. Kan me voorstellen dat je zit te genieten, ik vind deze tijd ook heerlijk. Vooral zo tegen de schemering! Heel veel plezier gewenst zo saampjes bij de boom, groetjes Anja

kienkele zei

Hoi hoi, nou hier is het intussen al helemaal wit hoor, het ziet er in een woord prachtig uit! Ik hoop voor je dat het jouw kant ook nog opkomt. Slaap lekker straks, lieve groet, Tineke

Heidi zei

Ja, zo kun je ook een reden bedenken voor een nepboom! hahaha
Mar hij staat er mooi bij en het scheelt heel wat ergernis.

groetjes Heidi

Jeanette zei

zo is dat de perfecte boom en geen ruzies meer. je boom is heerlijk versierd, lekker vol daar hou ik van!

alvast fijne dagen!
jeanette

Unknown zei

prachtige boom! Waar heb je die bewegende tekst gehaald? Wil ik ook wel graag :-)

Mayflower zei

Ik kom gezellig even bij je zitten Ingrid, wat ziet dat er gezellig uit. Je heb een mooi versierde boom en de mand met de strook papier eromheen vind ik ook prachtig staan. Ik heb ook al jaren een kunstkerstboom, hier hetzelfde probleem, altijd strijd om de boom hihi. Af en toe laat ik de boom in de doos en ga ik voor een echte, maar dan ben ik ook wel weer voor jaren genezen hihi.
Het is nu helemaal genieten, want het is een witte wondere wereld, ik vier al een beetje een witte Kerst.
Fijne dag en een lieve groet, Mea

love lives in the kitchen zei

your christmas tree is beautiful!
wish you a sweet day,
justyna