dinsdag 22 december 2009

My Christmas wishes….


Aangezien een aantal van jullie een blogpauze heeft ingelast, weet ik niet of ik jullie allemaal nog op tijd met mijn wens bereik...toch plaats ik deze welgemeende post nog graag!

"Voor mijn lieve blogvriendinnen, trouwe lezers, anonieme lezers  in Nederland, Duitsland, België, Zweden, Italië, de Verenigde Staten, Frankrijk, Finland, Oostenrijk en waar ook ter wereld: ik wens jullie  en allen die je lief zijn…

IMG_2593a[8]
Geseende Kerfees en 'n gelukkige nuwe jaar!
I’D  Miilad Said ous Sana Saide!
Zorionak eta Urte Berri On!
Bon Nadal i feliç any nou!
Fröhliche Weihnachten und ein glückliches Neues Jahr!
Glœdelig Jul og godt nytår!
Merry Christmas and a happy new year!
Colo sana wintom tiebeen!
Gojan Kristnaskon & Bonan Novjaron!
Hyvää Joulua Onnelista uutta vuotta!
Joyeux Noël et Bonne Année!
Noflike Krystdagen en in protte Lok en Seine yn it Nije Jier!
Nollaig Shona Dhuit!
Kala Christougenna Ki’eftihismenos O Kenourios Chronos!
Juullimi Ukiortaassamilu Pilluarit!
Mo’adim Lesimkha. Shanah Tova!
Shubh Naya Baras!
Gleðileg Jól og Farsaelt Komandi ár!
Selamat Hari Natal & Selamat Tahun Baru!
Buon Natale e Felice Anno Nuovo!
Shinnen omedeto. Kurisumasu Omedeto!
Sung Tan Chuk Ha!
Pax hominibus bonae voluntatis!
Prieci’gus Ziemsve’tkus un Laimi’gu Jauno Gadu!
Linkmsu Kaledu ir laimingu Nouju metu!
Schéi Krëschtdeeg an e Schéint Néi Joer!
Kia orana e kia manuia rava i teia Kiritimeti e te Mataiti Ou!
Eg ynskjer hermed Dykk alle ein God Ju log Godt Nyttår!
Bon Paco i Feliz Aña Nobo!
Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku!
Boas Festas e um feliz Ano Novo!
Nave sal di mubaraka !
Pozdrevlyaya s prazdnikom Rozhdestva I s Novim Godom!
Vesele Vianoce a stastny novy rok!
Vesele bozicne praxnike in screcno novo leto!
Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo!
Sukan Wan Christmas lae Sawadee Pee Mai!
Noeliniz Ve Yeni Yilniz Kutlu Olson!
Sinifesela Ukhisimusi Omuhle Nonyaka Omusha Onempumelelo!
God Jul och Gott Nytt År!

champagne_klein

Ik wil mijn trouwe volgers bedanken voor alle lieve reacties en bezoekjes in de afgelopen maanden en voor al het moois dat jullie op jullie blogs hebben laten zien. Ik geniet daar bijzonder van en ik hoop dat we met evenveel plezier in 2010 elkaars blogs blijven bezoeken!

Ik wens jullie hele fijne feestdagen toe!!


Lieve kerstgroeten,

Ingrid – Home & Lifestyle

22 opmerkingen:

casa nostra zei

heel mooi dat gedicht! wens ik jou ook hele fijne feestdagen en het allerbeste voor 2010!

Sylvia zei

Mooie kerstwensen !
Ook voor jou fijne kerstdagen en mijn beste wensen voor het nieuwe jaar !

Sylvia

Unknown zei

PRachtig!! wens jou en je naasten ook hele fijne kerstdagen en een heel heel goed 2010!

Barnyard Country Gifts zei

Ik wens jou en je gezin ook hele fijne, warme en sfeervolle feestdagen.
Lieve groet, Annemieke

kienkele zei

goedemorgen Ingrid, ik wens jou en je familie ook hele fijne kerstdagen en voor 2010 alle goeds toe!
lieve groet, Tineke

Les Cotrions zei

Hello Ingrid! Your wishes are very sweet!
Have a joyful and serene time with your family!!!
Merry Christmas and thank you for your friendship!
Vale

Antonia zei

Goedemorgen Ingrid,
wat een prachtig gedicht, dankjewel!
Groetjes Anja

Bonjade zei

De wens heeft me bereikt hoor. Dank voor je lieve wens. Wens jou en je geliefden ook fijne dagen toe en een goed uiteinde......
Heb je nu ook een blogpauze of ga je gewoon lekker door.
Veel liefs

Bizzy @ home zei

Dankjewel! En jij en je familie ook hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2010!
Groetjes Renny

Anoniem zei

Wow prachtig weer,ik wens jou en je familie ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2010 en op naar het nieuwe jaar met nieuwe prachtige posten,lieve groet Joke.

le ciel flamand zei

Ik wens jou en je familie ook mooie feestdagen,
groetjes,
Annelies

Home No.1 zei

hello Ingrid!

I wish You a wonderful christmas holiday!!!
Hugs from Annica.

Lilla Blanka zei

♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*•♫

from Sweden! ♥
Mia

La Maison zei

Al een poosje volg ik je blog en ik geniet van je stijl. Jouw blog lezen is als een cadeautje en je foto's zijn prachtig.
Gezellige Kerstdagen en een super Nieuwjaar.
Warme groet,
Hermine

LillaFlisan zei

A very merry christmas to you and your loved ones!

Hugs

Flisan

Yvonne zei

Voor jou en je familie ook gezellige dagen gewenst en voor 2010 alle goeds !
Hoop nog lang te mogen bloggen met dit stel leuke meiden (wat is het toch leuk om altijd die enthousiaste reacties op je posten te mogen ontvangen he, ik ervaar dat als een warm dekentje)
Lieve groetjes en bedankt voor je warme woorden i.v.m. mijn vader...
Yvonne

faire un songe zei

Lieve Ingrid, ik wens jou en je gezin ook een hele fijne kerst en een heel gezond en gelukkig 2010.
Lieve groeten Hetty

lia zei

Ik verbreek heel even mijn blogpauze om te zeggen dat ik er volgend jaar zeker weer ben. Want ook ik geniet steeds weer van alle lieve reacties over en weer.
En ook ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar.

Lieve groet Lia

LOPPISLIV zei

Hi Ingrid! Lovely christmas poem. Wishes of a nice Christmas holiday to you too. Hugs / Paula

Irma zei

Heej Ingrid,

Ik wens jouw en je familie al het goeds van de wereld voor het nieuwe jaar en een hele hoop blog plezier.

Lieve groet Irma

Hannekie(Sisterly) zei

wat een mooi bericht. jij ook hele fijne dagen toegewenst
veel liefs hannie

Magdalena zei

lovely...