dinsdag 8 december 2009

Kerstaankopen

De kerstaankopen van de Country & Christmas fair hebben hun plekje gekregen, zowel buiten als binnen.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Deze side-table staat bij de voordeur onder de overkapping naar het schuurtje, waardoor alles droog en mooi blijft. Het zinken bakje kocht ik laatst op een hele kleine fair in de buurt en met deze kaars, tillandsia en een paar kleine kerstballetjes is het een leuk geheel geworden. Het bordje “MERRY X-MAS”, het grijze lantaarntje en het prachtige hart kocht ik bij de Country & Christmas fair.

IMG_2649


Het hart heb ik in de woonkamer aan de louvre luiken gehangen. Toen ik het zag liggen bij de C&C fair, vond ik het hart direct leuk. Bijkomend voordeel is dat het hart aan de andere zijde neutraal grijs is, dus na de feestdagen hoeft het niet direct met de andere kerstspullen mee de zolder op!

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat hart is super. Ik heb ook zoiets, alleen zonder tekst.

Weißer Vintagezauber zei

Liebe Ingrid,
deine Dekoration ist wieder mal einfach toll.
Weiß und grau harmoniert sehr gut miteinander.
Ganz liebe Grüße und bis bald,
Elke.

Marijke zei

Wat een leuke spulletjes zeg.
Je kerstboompje vindt ik ook super mooi.

Groetjes marijke

faire un songe zei

Hele leuke spulletjes heb je zo bij elkaat staan.
Het hart is erg leuk.
Geniet ervan
Groetjes Hetty

Mayflower zei

Hoi Ingrid, wat heb je alles een mooi plekje gegeven. Wat heerlijk zo'n overkapping, dan kan je buiten ook mooie sfeerhoekjes maken, zonder dat alles verregend. Ik heb wel een kleine luifel bij de voordeur, maar alles wordt toch evengoed nat. Je hart vind ik echt super, mooi dat opgeschuurde en het staat mooi aan je louvreluiken.
Fijne avond.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

Hej Ingrid! Så lovely christmas pictures! Kram från Petra

Angelique zei

Mooie spullen. Het lantaarntje hebben ze bij een woonwinkeltje hier in de buurt ook, en ik heb het al een paar keer in mijn handen gehad. Wie weet ga ik hem toch nog halen. Het hart is ook prachtig!!

Bizzy @ home zei

Heel mooi zo bij elkaar. Het hart is echt heel mooi.
Groetjes Renny

Anoniem zei

Ow wat ziet het er toch gezellig uit bij je,heerlijk om bij je op visite te komen,dat hart is medaar gaaf met de tekst erop en och ik zie een blakertje,zoiets wil ik ook graag,heb het al ergens zien staan,dus even wachten op mijn zakgeld en ik kan er achter aan haha,wil helemaal niet veel hoor,het is allemaal zo leuk,ik wens je nog een fijne avond,lieve groet,Joke.

Antonia zei

Hallo Ingrid,
mooie plekjes heb je uitgezocht voor je aankopen. Ik vind dit erg mooi, heel sfeervol met een beetje kerst!
Fijne week gewenst, groetjes Anja

oma leentje zei

Het is een prachtig hart. Staat erg mooi op je luik. Groetjes Leni

kienkele zei

Het ziet er allemaal reuze gezellig uit daar bij jou. Dat hart is geweldig zeg! En om je vorige post heb ik me helemaal een kriek gelachen, geweldig verhaal. Je bent nu toch echt wel aan een leesbrilletje toe hoor!
groetjes, Tineke

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Wat heb je een leuke aankopen gedaan! Ze hebben ook een mooi plaatsje gekregen. Ik heb in Haarzuilens eigenlijk niets gekocht. Er staat bij ons al zoveel op zolder! Bovendien kwam ik ook niet echt iets tegen waar ik super enthousiast over was. Mijn moeder heeft een mooi verroest metalen mandje gekocht voor op de tuintafel. Echt schattig! Ze heeft er van die kleine plantjes met rode besjes in gedaan. Staat zo leuk!!

Een hele fijne woensdag!

Lieve groet,

Madelief

Heidi zei

Hoi, ik wist dat er zo'n random nummer trekker was op internet dus toen er steeds meer mensen zich op gingen geven heb ik een lijst gemaakt en daarna door de random generator gehaald zodat ik zelf geen 65 lootjes hoefde te maken.
Beetje gemakzucht hahaha

Ik zie dat jij zo'n lief blikje hebt met de ster, ik heb ze alleen nog maar met hartjes gezien en wil juist graag 1 met ster en in het wit!

grtjzzz

Bonjade zei

Hoi hoi.
Nou de sfeer is er al helemaal zie ik....
Prachtig zeg en dat hart, helemaal het einde.
Fijne dag

Les Cotrions zei

All your purchases are so lovely! I like Xmas in white and grey!
A nice evening to you Ingrid!
Vale

casa nostra zei

een overkapping is wel zo heerlijk, zowel 's zomers als ook in de winter. mooie spulletjes heb je gekocht en ideaal dat ze daar lekker droog staan. ziet er toch heel anders uit, dan dat het er helemaal verregend bij ligt.

Madame Petite zei

What a beautiful Christmas tree you show in a previous post ... wonderful! Your christmas-home looks so inviting and cozy.

Thank you for your sweet greeting in my blog!

Hugs from Jenny

love lives in the kitchen zei

your nordic christmas decorations are always so beautiful! thank you for haring these beautiful pictures!
wish you a sweet day,
justyna