woensdag 2 december 2009

Give away - Home & Lifestyle

Toen ik begin november met de give away van Irma van “Allemaal kleurtjes” meedeed en overal van die vrolijke collages zag verschijnen, vond ik dat zo leuk dat ik besloot om er begin december zelf ook één te organiseren. Zoals jullie kunnen zien op mijn blog, ben ik al enigszins in kerstsfeer en mijn give away wil ik dan ook in kerstsfeer houden.

Home & Lifestyle

Als je meedoet maak je kans op deze draadhanger in zinkkleur met de tekst “Merry Christmas” en een mooie (kerst)kaart van Jeanne d’Arc Living. Aan de draadhanger zit een koordje, maar je kunt het ook neerzetten.

Home & Lifestyle

Iedereen mag meedoen: volgers, anonieme lezers, bloggers in binnen- en buitenland….het maakt allemaal niet uit. Als je mee wil doen, vraag ik je het volgende.
 
Maak of gebruik een mooie kerstfoto en voorzie deze van een (lieve) kerst- en/of nieuwjaarsgroet. De door jou ontworpen digitale kerstkaart mag algemeen zijn maar je mag de kaart ook maken voor iemand die je dierbaar is of die je om welke reden dan ook deze speciale kerst- en/of nieuwjaarsgroet zou willen geven. Plaats deze kerstkaart op je blog met een link naar deze give away en laat vervolgens hier op mijn blog een berichtje achter, zodat ik weet dat je meedoet. Mocht je geen eigen blog hebben of voor het maken van de kaart geen tijd hebben, dan mag je ook meedoen door een reactie op dit bericht te geven. Maar ik zou het prachtig vinden als er her en der mooie en lieve kerstkaarten op de blogs verschijnen! Voor de anonieme lezers: geef duidelijk aan wie je bent, want ik wil je graag kunnen bereiken als je gewonnen hebt.

Home & Lifestyle
Kaart Jeanne d'Arc Living

Ik ben super benieuwd naar jullie creaties en reacties! Mocht je nu nog teveel in Sinterklaassfeer zijn: je krijgt de tijd tot en met zondag 13 december 2009! Daarna zal ik zo spoedig mogelijk de winnaar bekend maken en het kerstpresentje in stijl verzenden!

Veel succes!

Create a nice Christmas picture with your (sweet) Christmas- or New Year wishes. This card,  designed by you,  may be general but you can also make it for someone special. Place your Christmas card to your blog with a link to this give away and then leave a message on my blog, so I know that you are participating. If you don’t have your own blog or don't have time to create a card, then you can give a comment on this post. Give clear who you are, so I can reach you if you are the winner. You have time until Sunday 13 December 2009. Good luck!

35 opmerkingen:

lia zei

Leuk hoor. Moet eens kijken of ik nog tijd heb om een kaart te maken. Want ben erg druk.
Groetjes Lia

Kind An Huys zei

O, wat een leuke give-away! Bij deze wil ik ook graag meedoen, en ga als ik even tijd heb iets bedenken, ik ben verder namelijk niet handig in computers en bewerken, het enige wat lukt is een foto plaatsen(zonder toeters en bellen dan erbij) Ik ben ook benieuwd wat de rest ervan maakt.
Groetejs, Anne.

Annelein zei

Erg leuk bedacht en de give away is ook leuk. Maar... net als Lia heb ik mijn handen al vol aan zoveel andere dingen.

Veel plezier met deze giveaway. Ben erg benieuwd wat voor moois iedereen gaat maken.

Hartelijke groet,
Willeke

Irma zei

ohhh leuk leuk ik ga mee doen als de kaart op mijn blog staat geef ik je nogmaals een berichtje, mooi give away om van te kwijlen maar het meedoen is al het aller leukste en gezelligste.
ik wems je heel veel plezier met deze gieve away want het is zo leuk om te doen.

Lieve groet Irma

Mayflower zei

Hoi Ingrid, wat een leuke give-away en ook de opdracht is heel erg leuk, ik ga mijn best doen.
Lieve groet van Mea

Irma zei

heej Ingrid,

Leuk, gezellig, leuk, gezellig ik doe mee hoor, ik ga erg mijn best doen om er iets moois van te maken, als hij erop staat geef ik je nog een berichtje.

Lieve groet Irma

faire un songe zei

Hé Ingrid wat leuk overal zie je give-aways verschijnen.. ..
Het zal wel aan de tijd van het jaar liggen.. december is tenslotte kadootjes maand.
Ik doe graag mee.
Groetjes Hetty

Bonjade zei

Ik ga ook proberen hier tijd voor te vinden. Dit is wel super zeg......
Wat een lief geschenk.
Fijne dag

Les Cotrions zei

Ciao Ingrid! Your giveaway is so nice and very good initiative! I hope to have time enough to create a card...I'm curious to see all the creations!!!
I'm going to link your post now!
A faboulous week end to you!
Vale

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Wat een leuke giveaway. Ik ga kijken of ik er tijd voor kan vinden. Het is op het moment zo druk hier met alles...

Fijne avond!

Lieve groet,

Madelief

Anoniem zei

Wat een geweldige Give-away, daarom heb ik net een mooi kaartje gemaakt met een kerstwens erop om mee te doen, alvast hele fijne feestdagen.
Groetjes Sonja

Antonia zei

Hallo Ingrid,
zoals je gemerkt heb, ben ik ook druk bezig. Maar natuurlijk kun je op mij rekenen :-)
Als mijn kaart geplaatst is zal ik je dat laten weten. Voor jou hoop ik op veel deelnemers en prachtige foto's!
Groetjes Anja

Anoniem zei

Ingrid, natuurlijk ga ik een poging wagen...Je hoort ervan!

Groet,
Karin

Anoniem zei

Wat een super lieve,gave Give-away en het is prachtig wat je aan de winnaar schenkt,ik zal van het weekend ook is proberen wat te maken,dat vind ik al een hele uitdaging en leuk om te doen,lieve groet Joke.

les fifoles zei

Thank you Ingrid for your visits ;-)) and for your nice pictures too!

Enjoy the wonderful Advent Time!

Anne

Irma zei

Heej Ingrid,

Ze staan erop hoor, erg leuk om te maken, een heel fijn weekend en Sinterklaasfeest:-)

Lieve groet Irma

Heidi zei

Oh wat een leuke opdracht én give away!
Ik wil graag meedoen heb alleen weinig tijd, ik ga mijn best doen!

Groetjes Heidi

Karin zei

Wat een leuk idee, ik kwam al regelmatig op je Blog, via via maar heb me nu ook maar als volger aangemeld. Wat een uitdaging geef je ons, was leuk bij Irma toen met al die kleurtjes, moet weer zo iets worden. De eerste dagen effe geen tijd, maar dat gaat komen, denk ik. Je hoort nog van me, de link staat alvast op mijn blog onder mijn eigen loterij! Groetjes en een fijne sinterklaas!
Karin

Heidi zei

Ik heb een link naar je give away op mijn blog gezet én een kerstkaartje dus count me in!

groetjes Heidi

Irma zei

Nou ja zeg, ik had echt alles door elkaar gegooid, heeeeeeel dom, ik heb alles nu recht gezet,

Lieve groet Irma

My home is my Castle zei

You have a beautiful blog.
I`ll soon be back :)

Hugs from Kari in Norway

casa nostra zei

ik las over dit leuke idee op Heidi's blog. En omdat ik de laatste tijd nogal bezig ben geweest met kaarten maken, wil ik graag meedoen. zodra mijn kaart erop staat laat ik je het nog weten. erg leuk idee vind ik dit.
groetjes,

Tuur zei

ik ga een poging doen...dit is wel een hele gave giveaway...

casa nostra zei

ik heb je blog gelinkt en heb mijn kerstkaart geplaatst. ben benieuwd naar alle kaarten.

lia zei

Heb jouw opdracht enigszins vervuld.
fijn weekend nog, lia

Weißer Vintagezauber zei

Hallo liebe Ingrid,
oh das ist wundervoll!!!
Einen gemütlichen 2.Advent wünscht dir,
Elke.

A Box Of Dreams zei

Omdat het zo een leuke prijs is wil ik ook even een kansje wagen! Ben wel niet zo goed in die dingen, maar ik zal zeker mijn best doen!
Groetjes An

Jootje zei

pfoeh, nou, hij staat erop hoor! ik ben dus echt totaal niet handig hierin hoor! ik heb mijn wens in de zijbalk van mijn blog gezet.
nu ga ik uitrusten....;)
fijne zondag nog, groetjes van jootje.

Sabrina zei

Ik vind je kerstboompje helemaal leuk! En deze give-away ook!

Ik heb mijn kerstkaart/wens in de linkerzijbalk op mijn blog geplaatst.

Hanne zei

Ik ga mijn kaartje van vorig jaar opzoeken en posten, want dat van dit jaar is nog niet klaar.
Hanne

t brocante sfeertje zei

Hai Ingrid,wat n leuke give-a-way wil je even zeggen dat ik er ook aan mee doe.Ziet er zo gezellig uit overal de kerstkaarten en wensen!Groetjes,Ingrid

Marijke zei

wat een leuke gife-a-way.
Ik heb mijn kaartje met wens er ook op staan.
Zal wel moeilijk kiezen zijn. Ze hebben allemaal zulke mooie wensen!

Groetjes MArijke

Anoniem zei

Hoi Ingrid,

Nou de mijne staat er ook op!
Het is een leuk idee. We worden zo aardig aan het creatieve werk gezet:)

Groetjes,
Karin

Karin zei

Ik heb eeb kaart, eh een foto eh kerstwens eh nou ja kom maar kijken, hij staat erop!
Karin

Tine zei

Oh, ik zit juist volop in men blok voor men examens in januari, anders had ik zeker ook een kaartje gemaakt. Dus als ik door hier een reactie te plaatsen ook zou kunnen meedoen? Alleen al voor die mooie kaart van Jeanne d'Arc Livin zou ik meedoen!
Tine