zondag 16 oktober 2011

Nouveau Vivre…

Een paar keer per jaar ga ik met een lieve vriendin naar twee verschillende woonwinkels in Valburg: Nouveau Vivre en De Potstal. We kunnen ons daar altijd erg op verheugen, alleen al voor inspiratie vinden we het heerlijk om door beide woonwinkels heen te lopen. Ook tegen de kerst komen we er graag…de winkels zijn dan extra mooi en in kerstsfeer ingericht en op zulke momenten kom je eigenlijk ogen tekort … kortom, we komen er altijd blij vandaan, of we nu wel of niet iets kopen.

Home & Lifestyle

Vorige week kreeg ik een lieve mail van Manon, waarin ze aangaf dat ze bij toeval op mijn blog was gestuit en deze zo mooi vond. Manon bleek de eigenaresse van Nouveau Vivre te zijn en na een paar mails over en weer gaf Manon aan belangstelling te hebben voor de verkoop van mijn fotokaarten…in haar winkel!! Nu heb ik die geweldige ervaring al eerder mee mogen maken, maar ook nu zat ik weer te glunderen achter mijn pc en ook dit bleek weer een staaltje van ‘hoe het balletje kan rollen’.

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Afgelopen vrijdag voelde ik mij net een vertegenwoordigster: met alle kaarten, mijn ‘verkoopmap’ en mijn fototoestel toog ik in mijn Pandaatje richting Nouveau Vivre. Manon en haar moeder reageerden beiden heel enthousiast met als gevolg dat een aantal van mijn kaarten vanaf nu bij Nouveau Vivre verkrijgbaar zijn. En daar ben ik reuzetrots op!!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Natuurlijk had ik het fototoestel niet voor niets meegenomen! In deze post zie je aan de foto’s wel hoe mooi de winkel is en mocht het wat te ver bij je vandaan zijn…Nouveau Vivre heeft ook een webwinkel (klik hier), waar je o.a. voor mooie kasten, tafels, lampen  en woonaccessoires terecht kunt!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Mooi hè…?

Manon, ik wil jou en je moeder heel hartelijk bedanken voor de gastvrijheid, ik vond het erg gezellig om met jullie aan tafel te kletsen en te genieten van een bakkie thee (uit een heel mooi kopje)! En uiteraard wil ik jullie ook bedanken voor het plekje op de toonbank…ik vind het een hele eer dat mijn fotokaarten daar mogen staan!!

Ik wens iedereen een hele fijne week!

Lieve groet, Ingrid

P.S. Mocht Nouveau Vivre te ver weg zijn, maar wil je toch graag een mooie kaart verzenden, dan kun je uiteraard altijd nog bij mij terecht (klik hier, het maken van een keus gaat het handigst aan de hand van de labels). 

Ik heb inmiddels al een paar keer via de verzenders van mijn fotokaarten gehoord dat ontvangers de kaart in een fotolijstje in de kamer zetten...en dat vind ik ook een groot compliment!

70 opmerkingen:

faire un songe zei

Hoi Ingrid,
Een groter compliment kun je niet krijgen.. Jouw kaarten in deze mooie winkel.. Super meis het is je gegund..
Fijne dag Liefs Hetty

What's in a day zei

Een prachtige winkel en niet te ver bij me vandaan:)) Ik ga er zeker nog eens kijken, maar wat ontzettend leuk dat je foto's daar nu verkocht worden, je bent geweldig, en je foto's ook!!!

Geniet van een heerlijke zonnige zondag,
Lieve groet,
♥Eefie

Mirjam zei

Hallo Ingrid,
Wat heerlijk voor je, dat je bij die prachtige winkel nu ook je kaarten mag verkopen. Ja, zo zie je maar. Op deze manier krijg je steeds meer naamsbekendheid! Stel je voor, over een jaartje of zo kun je je kaarten niet meer aanslepen. Dan moet je fulltime kaarten gaan maken. Hopelijk blijft het enorm leuk om te doen allemaal... Ik ben in ieder geval groot fan van je kaarten, ik ga zeer snel weer een aantal nieuwe aanschaffen bij je...
De foto´s die je hebt gemaakt ik deze prachtige winkel zijn ook geweldig, misschien kan Manon ze wel gebruiken voor haar webwinkel...? Maar zo blijf je bezig natuurlijk.
Ingrid, geniet van het mooie weer vandaag...
Lieve groetjes,
Mirjam

p.s. Wat leuk dat je zo bij Sanne reageert, dat vindt ze echt heel fijn....

Thuis bij Tjits zei

wat superleuk Ingrid!! en ook nog op de toonbank, wat zul je trots zijn!! en wat is het een mooie winkel.. jammer dat het zo ver weg is, maar ik ga even lekker neuzen in de webwinkel..

fijne ZONdag!
lieve groet, Tjits

Kom Achterom zei

Ha Ingrid,
Wat een prachtige winkel zeg!! ooh ik zag direct die hertekopjes als kaarsjes zoo leuk!!
Bij deze sfeer komen jou kaarten toch helemaal tot zijn recht. wat een heerlijk sfeer!
fijne dag
Yolanda

Kaatje zei

Hartstikke leuk, zoveel eer van je werk!! Genieten!
groetjes, Karin

Marga zei

Hallo Ingrid.
Wat ontzettend fijn voor je dat je al weer een plekje in een winkel hebt voor je kaarten. Proficiat.
En de winkel is erg leuk.
Ik wens je een fijne zondag.
Groetjes Marga

Theemuts Rommelhoekje. zei

Waarschijnlijk loop jij nog steeds met een stralende glimlach op je gezicht !
Wat super leuk voor je !
Geniet ervan en ik zal eens een kijkje nemen op hun webwinkel.

Fijne zondag ,Romkje.

Lida zei

Hallo Ingrid,
Gefeliciteerd met weer een beloning voor hard werken en een goed fotografisch oog! Ik geniet altijd van de foto's op je blog en kijk altijd met plezier wat je nu weer voor onderwerpen aandraagt en zit dan te smullen! Hoop toch eens een rondje winkels te doen en dan lekker alles thuis neer te zetten! Fijne week, groetjes
lida

wonen met brocante zei

Dat is inderdaad een prachtige woonwinkel. Ik denk dat jouw kaarten daar ook goed aansluiten bij het assortiment. Nu maar hopend dat ze goed verkopen maar daar geloof ik wel in! Groetjes Peggy

staudecafeen zei

Nice pic. :)Anne Gine

Anita zei

Oh gewéldig Ingrid die mooie kaarten van jou op de toonbank
zo helemaal met "de neus" vooraan en voor het grijpen hihi
Gewoon een plek die ze verdienen !!!!!
Wát een prachtige winkel ...
maarre jeetje ook zo'n eind weer hier uit de buurt.
Ik zal eens kijken naar de webwinkel :-)
GENIET van een héérlijk zondag !!!!!
Groetjezz lfs mij

Room Seventeen zei

Wat ontzettend leuk Ingrid! Alweer een winkel die jou mooie kaarten verkoopt! Nog een poosje en elke woonwinkel verkoopt straks Home& Lifestyle kaarten ;-))
Wat een mooie winkel trouwens, ik ga meteen op de site kijken.

lien zei

Hoi Ingrid,
Wat een hartstikke mooi compliment! Super jouw kaarten te koop bij je favoriete winkel, hoe leuk is dat? maar ze zijn dan ook prachtig hoor!
En de winkel ziet er gaaf uit, jammer dat het niet in de buurt is...
Dit moet echt zo'n geweldig gevoel zijn, geniet ervan! Echt iets om trots op te zijn.
Liefs Carolien

Oude lappen zei

Daar mag je terecht trots op zijn. Zo prachtig!
nog een leuke zondag!
Liliane

Blueberry zei

Dream store to shop in!:) Like it:)
nice Sunday, Ira

Susi zei

Ohhhh my dear.. in Germany is it difficult to find this shops.. oh my god.. sooooooooooooooooooooo wonderful..
sorry for my bad english :O))))
Many hugs and kisses
Susi

Jeanette zei

Wat een mooie waardering voor je kaarten. Zeer terecht. Ze blijven mooi. Terecht verdiend, deze aandacht. Nog een fijne zondag.

Groet,
Jeanette

Willy zei

Hej Ingrid, ik zit hier even met je mee te genieten. Super leuk! Je foto's bij dit bericht zijn ook prachtig.
Fijne zondag, lieve groet

Nieneke zei

Wat leuk ingrid! Het ziet er inderdaad uit als een prachtige winkel, waar jouw kaarten zeker niet zullen misstaan!

Berna zei

Het kan wel 15 jaar geleden zijn dat ik bij de potstal was. Vond het toen al een leuke winkel. Misschien toch maar eens gaan kijken als ik in de buurt ben.
Fijne ZONdag!

It's me zei

Nou kijk zo leuk !!! gaaf hoor!! maar de foto's zijn ook allemaal even mooi.....!!......prachtig zijn ze......erg leuk voor je ....geniet er maar lekker van,,.....liefs van mij...xxx...

Le Style zei

Super!
Jouw mooie kaarten verdienen deze plek in deze mooie winkel.
Het succes is jou zo gegund!!
Je kaarten zijn schitterend, ook deze 'plaatjes' zijn weer uniek mooi.
Ik ga nog even in de webshop kijken.....
Een fijne zondag!!

Lieve groet

Yvonne zei

Wat leuk Ingrid !! meid het loopt als een trein die kaartenlijn van jou, echt geweldig !!
Onze salontafel komt bij hun vandaan, ben er nog steeds super blij mee !
als je daar in de buurt bent idd gd te combineren die 2 winkels, want ze zitten vlak bij elkaar
Fijne Zondag nog
Lieve groetjes Yvon

A Box of Dreams zei

Hallo Ingrid, je bent binnenkort nog een beroemdheid ;-) maar terecht want je foto's zijn echt wel heel erg mooi! Ik kan me soms ook zo helemaal onderdompelen in de sfeer van een mooie woonwinkel, niet altijd om te kopen maar vaak ook gewoon om ideetjes op te doen.
Fijne zondag!
An

Passione Helena zei

Wat geweldig om dit alles te lezen, lieve Ingrid!
Een heerlijk opsteker voor je! Daar mag je ook heerlijk van glimmen hoor, zeer verdiend!
Wat een prachtige winkel zeg, één om te onthouden. Zo zie je maar hoe het balletje aan de rol is geraakt. Nouveau Vivre heeft er een prachtige reportage bij;-)

Ik ben er even wat minder..er gebeurt veel in en rond ons huis en heb daarbij een overheerlijke kaakonsteking,grr.

Fijne zondag!
Liefs Helena

Met Brocant Label zei

Hoi Ingrid, ik kom er ook wel eens, is maar 10 minuten van mij vandaan. Dus beide winkels mij bekent en erg leuk. Dus de volgende keer ga ik je kaarten live bewonderen.

Lieve groet,
Yvonne

Pieternel zei

Nou dat is toch geweldig nieuws. Je kaarten die zo goed gaan... Top

Trots groetjes Pieternel

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid,
so many beautiful things! I wish we would have such a nice store here,too!
Hugs,
Yvonne

ida zei

Hoi ik kom zomaar even via via ,de winkels ken heel goed komt er altijd als ik bij familie bent in Elst ,het is onze gewoonte geworden we moeten altijd even onze winkeltjes bezoeken en dat gaat binnekort weer gebeuren dus wie weet zie ik je kaarten staan .
Gr...ida

Maia zei

Ingrid ik kan me indenken dat je trots bent zeg!
Wat gaaf dat je weer een winkel hebt waar ze je mooie kaarten verkopen! Deze winkel ziet er prachtig uit en is inderdaad je kaarten waardig!
Wat leuk dat mensen ze al in lijstjes zetten goed idee!
Geniet lekker van alles en van deze mooie zonnige zondag,
Groetjes Maia

Ger zei

Tja.....Ingrid....hoe 'n balletje kan rollen...in de kaartenwereld...

Bij jou begint het op een sneeuwbal effect te lijken....je krijgt steeds meer naamsbekendheid en de verkoop gaat prima,dat moet een goed gevoel geven.
Het is een hobby die voortkomt uit je liefhebberij voor fotografie.

Maar als het je job is....je er je boterham mee moet verdienen,je kinderen die ook dat creatieve gen in zich hebben en ook nog eens het koppie,koppie hebben om te studeren in die richting, wat natuurlijk handenvol geld kost....is het toch ff wat anders als er dan een gedeelte van dat inkomen weg valt door omstandigheden...

En waarom schrijf ik dit: gisteravond kwam mij iets anders ter oren wat mij een minder goed gevoel gaf van binnen.....
Mijn buurvrouw/man die al vele,vele jaren de meest prachtigste illustraties bedenkt, tekent en schildert voor kerstkaarten en veel andere thema's,te veel om op te noemen......je kunt hun illustraties óveral zien.
In denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat haar kaarten wel in elke winkel groot of klein te vinden zijn waar 'n kaartenwand/rek te vinden is.
Ik haal ze er meteen tussenuit, zo van YEP....dit moet 'n Cooskaart zijn!!!
Maar dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk als je al bijna 'n mensenleven je mooie ontwerpen kan/mag verkopen aan een van de grote en misschien wel bekendste uitgever in NL Paperclipcards.
'n heel jaar lang waren de buren hard aan het werk om telkens weer de mooiste ontwerpen te maken voor de nieuwe kaartenlijn, menig keer heeft buurman mij naar binnen geroepen om wat ontwerpen uit de mappen te laten zien waar ze op dat moment mee bezig waren en wilden dan ook graag mijn mening daarover horen.

Maar......het doek is gevallen voor de buurtjes wat de ontwerpverkoop en samenwerking betreft voor kaarten met Paperclipcards, helaas,helaas!!!
Zoals in veel andere zaken en branches tegenwoordig, is ook de klad gekomen in de kaartenverkoopwereld volgens die grote uitgever.
Maar mijn creatieve buurtjes gaan niet bij de pakken neerzitten en zullen hun creativiteiten wel weer ergens anders in leggen, dat is één ding wat ik zeker weet!

Oh....ja het ging hier over jou leuke dag,jou fotokaart ontwerpen, winkelen bij sfeervolle adresjes die op jou blog toch maar weer even die leuke positieve aandacht krijgen...en last but not least....met vast weer een lange lijst met bijzondere,hartelijke en lieve reacties.
Het is je van HARTE gegund!!!

Fijne ZONnige zondag!!!
Liefs,Ger

lia zei

Nou meid wat leuk voor je.
En ik ga eerdaags weer eens die kant op. Want voor mij is het gelukkig niet ver...

Fijne zondag
liefs Lia

Daniëlle zei

Wat ontzettend leuk voor je Ingrid!
En zo te zien kun je van deze foto's ook weer sfeervolle kaarten maken.
Mooie winkel zeg, net even snel gespiekt op hun webshop.
Groetjes
Dani

Mayflower zei

Wat geweldig leuk Ingrid dat je kaarten alweer in een nieuwe winkel te koop zijn. Ik kende de winkel nog niet, maar kan me zo goed voorstellen dat dit je nu helemaal een speciaal gevoel geeft, omdat dit één van de winkels is waar je graag komt. En ook dat kan ik mij weer voorstellen, want wow.....wat een heerlijke sfeer getuige je foto's. Ik ga er straks snel even een kijkje nemen in de webwinkel.
Van harte meis.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

en terecht!!! TROTS!!!!!!! weer een hele week grijnzen Ingrid ;)!!!! Ik ga eens even naar hun webwinkel kijken...nog nooit van gehoort...TSSSSSSSSSSSS;)

Liefs,
Lynda

Elly's kleine idylle zei

Hoi Ingrid,
Wat een mooie winkel zeg....!!! Ik heb al even op hun site gekeken en het ziet er inderdaad héél mooi uit.
En dan is er geen groter compliment dat jouw kaarten bij hun op de toonbank liggen. Maar jouw kaarten zijn dan ook héél mooi en passen precies bij hun stijl..ja toch?
Lieve groetjes, Elly

Unknown zei

Wauw, dit is inderdaad een heel mooie winkel en dames met smaak zeg, als ze jouw prachtige kaarten erbij gaan verkopen. Leuk hè, dat het zo soms kan verlopen, het is weer een terechte erkenning want je hebt toch je eigen persoonlijke stijl qua fotograferen, dat zie ik ook weer in deze mooie post terug. Lekker van genieten hoor!
Lieve groet, Sonja

Linnie's kaartjes zei

Wat vind ik dit geweldig voor je gefeliciteerd, je verdiendt dit zo. De foto's bij dit logje zijn weer fantastisch......

Liefs,
Linda
(www.lindagboek.nl

theeleuten zei

Wat geweldig joh, dat je kaarten het zo goed doen!!
Je maakt ook zulke mooie foto's............super gewoon!!

Ga nog maar even lekker nagenieten.........groetjes Evelien

Desirée-ScrapDees zei

nou jij kan ook een hele lange neus naar me trekken met je zeehond whahaha erg hé!
Oh en wat gaaf dat je nu nog een adresje hebt waar je kaarten verkocht gaan worden, ja ze blijven mooi hoor! En de winkel ziet er inderdaad erg mooi uit, kan me voorstellen dat je het heerlijk vind om er naar toe te gaan!

Anoniem zei

Wat super voor je! Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent dit is toch het mooiste compliment dat je kunt krijgen!
Geweldig hoor. De winkel ziet er ook erg mooi uit, jammer genoeg niet echt bij mij in de buurt, ik zal eens in de webwinkel kijken.

Groetjes,
Esther

hokje zei

De plaatjes beloven inderdaad een prachtige winkel en wat ontzettend leuk dat je er weer een adresje bij hebt waar ze je mooie kaarten verkopen!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Bizzy @ home zei

Heerlijk voor je Ingrid. Het ziet er top uit zo op de foto's!
Lieve groet, Renny

Madelief zei

Oh Ingrid,

Wat onzettend leuk! Van Harte Gefeliciteerd!!! Vooral ook omdat het een winkel is waar je zelf graag komt. Wanneer ik naar de foto's kijk begrijp ik wel waarom. De winkel is helemaal in 'Ingrid stijl' :-)!

Ik vond je reactie op mijn laatste blogpost erg leuk én het is je weer gelukt om als eerste te reageren. Waarom lukt dat mij toch niet :-)?!

Een gezellige nieuwe week toegewenst!

Lieve groetjes van je blogvriendin Madelief x

Anoniem zei

Hoi Ingrid
dat is toch super leuk
en echt kikken heerlijk toch!!
Maar het zijn ook pracht kaarten!!
De fotos mooi hoor en wat
een mooie spullen het begint me te
kriebelen!!
Fijne week
liefs Joke

Anoniem zei

He Ingrid
Super leuk
dat is kikken hoor!
Maar ze zijn ook erg mooi
mag je met recht trots op zijn !!
Fijn week
Liefs Joke

Sjonke's Kronkels zei

Hartstikke leuk Ingrid!!
Fijne week,
Marion

Michelle zei

Wat heerlijk Ingrid, daar mag je zeker trots op zijn!!het is een mooie sfeervolle winkel zo op de foto's te zien!

Fijne week!
Lieve groetjes Michelle

Petra zei

Hoi Ingrid,

Wat superleuk voor je! Ik woon er niet zo ver vandaan en kom er weleens. Volgende keer ga ik dus ook je kaarten bewonderen in het echt!

Hele fijne week!!

flowersandhome zei

Kan me je zo inbeelden al glunderend achter je computerscherm. Proficiat! Misschien binnenkort de grens over... of wie weet... overseas....
Groetjes,
Marian

Tilly zei

Wat ontzettend leuk voor je dat je kaarten nu ook in deze prachtige winkel te koop zijn. Je hebt zeker een alle reden trots te zijn. Leuk dat er mensen zijn die je kaarten inlijsten om er zo elke dag van te kunnen genieten.
Lieve groetjes Tilly.

Hannekie(Sisterly) zei

wat een prachtige winkel..en wat een eer dat je kaarten daar verkocht gaan worden. je verdiend het hoor
liefs hannie

kralenqueen zei

Wat leuk voor je Ingrid. Weer een plekje voor je kaarten. En dat je trots en glundert spreekt voor zich natuurlijk !!
Fijne week. Groetje Rianne

Corine(THUIS) zei

Ik ben plaatsvervangend trots meid! "Onze" Ingrid met haar prachtige kaartenlijn, die in steeds meer winkels komt te liggen :))
Ik zie je glunderen!
Zo blijkt maar dat wonen en fotograferen een mooie combi is, met verstrekkende resultaten!
Groeten, Corine(THUIS)

My name is Riet zei

LIeve Ingrid.
Sorry dat ik zo laat ben met reageren maar wij waren gisteren tot heel laat in Amsterdam , lekker gestapt en foto's gemaakt natuurlijk.

Wat heerlijk dat het zo goed gaat met je fotokaarten. Ze zijn ook om trots op te zijn en geweldig dat weer een winkel je kaarten gaat verkopen. Ik ben ook benieuwd naar de kerst fotokaarten die je gaat maken. Daar wil ik er beslist wat van bestellen maar daar hebben we de tijd nog voor, het jaar gaat wel hard genoeg.
Deze foto's vandaag zijn ook weer schitterend. Mooie winkel is dat.
Allemaal hebbedingetjes ook daar. Leuk hoor.
Fijne dag!
Liefs van Riet

Bij Guusje Thuis zei

Hoe gaaf is dit dan, één van je favoriete woonwinkels die per toeval op je blog komt en jouw kaarten op de toonbank wil hebben ... wat zul je trots zijn! Groetjes, Colin

Martine zei

Wat leuk dat je kaarten nu in nog een winkel te koop zijn. Hier mag je echt trots op zijn.
Ik heb al in mijn agenda staan wanneer de Potstal in November open dagen heeft. Dan ga ik gelijk even bij Nouveau Vivre langs, het lijkt me een heel leuke winkel. Dan combineer ik het gelijk met wat andere woonwinkels in die buurt.

groetjes en een fijne week,
Martine

House of Seasons zei

Hoi Ingrid, je bent het land aan het veroveren!
Leuk joh, nog een verkooppunt erbij!
Ze zijn dan ook erg mooi je kaarten!
Heb je ook Kerstkaarten?
Ik ga nu genieten van een paar welverdiende uurtjes op de bak, ik ben een beetje moe maar wel heel voldaan!
Lekker opgeschoten vandaag met mn kerstwinkel....
Liefs
Lia

Sanne zei

Wat gaaf zeg! Gefeliciteerd :)
En wat een ontzettend mooie winkel is dat, daar zou ik heel lang en vaak kunnen rondneuzen denk ik!

Astrid zei

Gefeliciteerd hoor! Dat is toch echt een droom, van je hobby ook een beetje je werk te kunnen maken. En des te leuk dat je dan gevraagd bent door een van je favoriete winkels. Weer prachtige foto's overigens. Geniet er maar van!
Groeten,
Kiki

Judith zei

Hallo Ingrid,
De winkel is zeker heel mooi en een bezoekje waard. En jij hebt ons met je prachtige foto's de leuke details laten zien! Super!
Groetjes, Judith

Wonen aan boord zei

Wat ontzettend leuk voor je dat nu je kaarten daar een mooie plek op de toonbank hebben! Wat leuk om zo waardering voor je werk te krijgen, het is je van harte gegund!

Lieve groet,
Alberta

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

Congratulations Ingrid! How wonderful that your cards will be sold in that lovely store. So much beautiful stuff there was there! I'm so happy for you!

Here it's cold. Today I saved my dahlias from a total freeze. Now there is going to be a busy working-week. Phu...... :-))

Have a nice week!!
Love
Charlotte

Pauline zei

Dit is weer echt geweldig voor je. Je vind het al zo'n leuke winkel en nu mogen jouw kaarten daar ook nog zo prominent bij de kassa staan. Wat een heerlijk gevoel moet dan zijn.
In vervolg denk ik niet meer bij Valburg aan eindeloze files, maar aan een prachtige winkel die zeker een bezoekje waard is als ik eens in de buurt ben.
Liefs, Pauline

Claudia Leertouwer zei

Misschien kun je de prachtige foto's die je daar gemaakt hebt ook weer voor nieuwe kaarten gebruiken....

Ik was even te druk met van alles en nog wat, wat heb je weer veel mooie foto's en posten in de tussentijd geplaatst. Altijd een feestje om bij je langs te komen!

@nne zei

je foto's zijn écht een eerbetoon aan deze prachtige winkels! groetjes, @nne

Inge - Jules & Louis zei

Wat een mooi compliment, beter dan dat kan niet! Ik kan me voorstellen dat je nu wel héél fier bent en dat mag je ook wel zijn! Zo'n mooie foto's en postkaarten.... Ik wens je alleszins héél veel succes met de verkoop via die mooie winkel!
En een fijne week gewenst,

Liefs, Inge x
www.simplyfabulouschic.com

Shabby soul zei

Such a really beautiful shop!!
And your photos are so warm to bring some more magic to all!
a big hug from your italian friend
Silvia

Vær våken zei

Hi Ingrid, I want to buy all of this!!! I can just imagine what a store like this looks like at Christmas time! Have a wonderful day!

Kristin xo