maandag 31 oktober 2011

Christmas Cards…

De laatste tijd is mij een paar keer gevraagd of ik nog kerstkaarten voor mijn kaartenlijn zou gaan ontwerpen. Dat was ik inderdaad al van plan dus bij deze presenteer ik jullie mijn “Christmas Cards”. Ik heb er voor gekozen om de kaarten sober te houden…in lichte tinten en landelijke kleuren. Eén kaart is daarop een uitzondering: de kaart met bergthee...een mooie kaart met net iets meer kleur.

Onderstaande foto’s zijn van een watermerk voorzien, uiteraard is dat met de echte fotokaarten niet het geval. 


Kerst 01 
Kerst 01



Kerst 02 
Kerst 02



Kerst 03 
Kerst 03 (Engelse versie)



Kerst 04 
Kerst 04



Kerst 05 
Kerst 05 (Nederlandse versie)

Er is ook nog een nieuwe felicitatiekaart aan de collectie toegevoegd, dus deze laat ik meteen even zien.

Felicitatie 23


Mocht je een bestelling willen doen, klik dan even naar mijn kaartenblog, dat kan hier! Misschien zitten er nog wel andere kaarten bij, die je meteen aan je bestelling toe wil voegen…dat is uiteraard geen enkel probleem. Het maken van een keus gaat het makkelijkst aan de hand van de labels. Op mijn kaartenblog wordt bij Informatie en bestelwijze precies uitgelegd hoe je de bestelling aan mij door kunt geven.

Ik ben heel benieuwd naar jullie kerstreacties (want misschien lijken de foto's vlot geschoten, bij sommigen was het toch een hele klus)!


Een fijne week!

Lieve groet, Ingrid

P.S. We hebben gisteren op de beurs Artistieke Handen een gezellige dag gehad, mede dankzij mijn oudste dochter die ook mee was! Er waren veel ohh's en ahh's bij de stand, maar opvallend veel mensen leken er vooral voor inspiratie te komen, zoals zij zelf aan gaven. Maar er zijn ook een aantal kaarten verkocht hoor, ook van alle kerstkaarten en dat vond ik erg leuk!!

56 opmerkingen:

My name is Riet zei

NOu, ik kan zeggen dat ze prachtig zijn. IK ben er erg blij mee.
Lieve groet van Riet

Pierelantijntjes zei

Ik vind ze schitterend Ingrid. Ik vind vooral die met het muziekpapier erop erg mooi!
hele fijne week
liefs Ester

Lida zei

Ze zijn beeldschoon en ja op dat soort beurzen doe je nu eenmaal geweldig veel inspiratie op! Maar fijn dat je goed verkocht hebt, maar dat is logisch ze zijn zo mooi! Groetjes
Lida

Yvonne zei

Prachtig zijn ze Ingrid ! hoop dat je toch nog goed hebt verkocht !
Eerlijk gezegd moet ik er nog niet aan denken dat ik met kerstkaarten aan het schrijven moet, maar voor ik het weet is het zover...
Succes met de verkoop !
Groetjes en een fijne dag
Yvonne

Corine(THUIS) zei

Kerstkaarten..het lijkt nog zo vroeg, maar ik moet er ook eens over na gaan denken..
Toch leuk dat je kaarten de mensen inspireren, al is verkopen natuurlijk commercieel gezien beter :)
Groeten, Corine(THUIS)

Hannekie(Sisterly) zei

ze zijn echt prachtig zeg..geweldig...succes met de verkoop..dat gaat vast lukken
liefs hannie

Astrid zei

Goedemorgen Ingrid,
Wat een prachtige kaarten, ik kan me voorstellen dat je lang bezig bent om het juiste plaatje te maken! Lijkt me leuk om zo goed te kunnen fotograferen. Ik maak eigenlijk alleen foto's met mijn I.phone, maar ga toch maar eens oefenen met een gewone camera. Gelukkig heb je met je dochter een leuke dag gehad op de beurs! Fijne dag !
Groetjes Kiki

Anoniem zei

Ja die zijn weer super mooi!
Ik hou van dat sobere erg mooi.
Ik vind het altijd rust brengen!!
Een fijne week
Liefs Joke

Pauline zei

Ze zijn echt erg mooi. Je hebt zorgvuldig mooie hoekjes gecreëerd en ze heel sfeervol vastgelegd. Ik weet dat daar best veel tijd in gaat zitten hoor.
Gezellig om met je dochter op de beurs te staan.
Wens je een fijne week.
Liefs, Pauline

Desirée-ScrapDees zei

mooie kaarten hoor en dus niet al te veel verkocht, meer voor de inspiratie, heel herkenbaar helaas! Wel fijn dat het gezellig was!

Anoniem zei

Prachtige kaarten, die met het muziekpapier is ook mijn favoriet! Ik kom er helemaal van in de kerstsfeer.

Een fijne dag!

Groetjes,
Esther

Room Seventeen zei

Ze zijn mooi zeg! Daar ben je vast druk mee geweest ( foto's maken toen het nog warm en zonnig was waarschijnlijk ;-)Ik ben gisteren ook begonnen met het fotograferen van kerstspullen voor de webwinkel, want als het in december nog moet wordt het zo'n gestress.

Nog even over de lamp, hij is inderdaad van meneer Bakker ;-))
Dezelfde exemplaren stonden ook bij de groothandel maar daar waren ze drie keer zo duur! Pff, ben ik even blij dat ik hem in de folder zag, en ook dat ik ze niet voor mijn webbie heb ingekocht!

Muggensteekjes zei

Hoi Ingrid,
wauw, je kerstkaarten zijn echt prachtig vooral nummer drie en vier vind ik erg mooi. Fijn dat het zo goed gegaan is op de beurs, ga a.s. weekend met mijn moeder naar de kerstcreatief beurs hierin de Brabanthallen, heb er nu al zin in en hoop er ook veel inspiratie op te doen.
Wens je een fijne week,liefs Ingrid.

Anoniem zei

Hoi Ingrid,

Ik kon dus niet komen,hopelijk heb je niet op me zitten te wachten. Jammer dat niet iedereen ze kocht bij je... Maar ik merk in de winkel zelf ook dat ze vaak alleen kijken voor inspiratie. Kopen moeten ze, zorgen wij voor de inspiratie.

Mooie kaarten groetjes Pieternel

Brabbels en Kiekjes zei

MOOI!
helemaal in jou eigen stijl, gaaf om te zien, maar jou kaarten pik je overal uit!
Compliment dus.

Liefs,

Lilie's Home zei

Mooie kaarten heb je weer gemaakt. Vooral die met dat muziekpapier. Veel succes met de verkoop.

Groetjes,

Lizet

Antonia zei

Was zo benieuwd hoe het gegaan is op de beurs. Super dat alle kerstkaarten zo in de smaak vallen, ze zijn prachtig inderdaad. Heb je zelf ook nog inspiratie op kunnen doen :-) Hele fijne week gewenst, lieve groetjes Anja

Marga zei

Hallo Ingrid.
Ik vind de kaarten erg mooi.De kaarten die je sober noemt zijn juist het prachtigst. De kleuren komen erg mooi uit.
Succes met de verkoop.
Groetjes Marga

Anita zei

Oh deze zijn óók weer erg mooi Ingrid !!!
Vooral nr 03 met zijn spreuk ;-)
Wahah voor we het weten is het bijna KERST
Ik moet er nog niet aan denken hoor hihi
FIJNE DAG Groetjezz lfs mij

Gerreke zei

Soms kan je zo'n verdriet hebben, omdat iemand anders intens verdrietig nieuws brengt. Je kan het verdriet van een ander niet overnemen. Vandaar mijn stukje ...

Dank voor je lieve bericht!

PS. Mooie kerstkaart!

It's me zei

Ik vind ze erg mooi......en lekker sober.....mooi !!...eerlijk zijn??...ik verstuur nooit kerstkaarten,...we hebben het dan echt te druk.....we krijgen er wel altijd erg veel....schaam schaam......liefs van mij...enne je lootje zit in de bak hoor!!...xxx....

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

ze zijn mooi geworden somber maar wel erg mooi hou ik wel van ..lieve groet rosita

Anoniem zei

Original, beautiful,great! Have a nice day!:)

All Seasons zei

Wat zijn ze mooi geworden en wat goed van je om daar al mee aan de slag te gaan.

Fijne avond
Liefs,

Hanna zei

Så mycket fina bilder.
Ha en fin vecka!
Kram
Hanna

theeleuten zei

Prachtig zijn ze geworden!!

Enne op tijd, het is al bijna november en voor je het weet kerst......het gaat zo snel.............

Fijne week, groetjes Evelien

Vær våken zei

Dear Ingrid, thanks for your sweet birthday wish! I had the best birthday ever in London - will post about it. Wow...your cards are lovely. My favourites are no 2 and 3. Love them! Have a great new week!

Kristin xo

Bij Guusje Thuis zei

Eh ja ... als inspiratiebron is natuurlijk niet helemaal de bedoeling toch, dan krijg je kopietjes, maar wel een compliment dat ze je kaarten zo mooi vonden! Vind ik dus ook :-) Groetjes, Colin

http://truutske.blogspot.com zei

Je kaarten zijn echt prachtig. Moet zelf
nog even niet aan de decembermaand denken maar ja...het is morgen al november he.

Succes met de verkoop van je kaarten.
Fijne avond Trudie

lien zei

Wat een mooie kaarten! Ik vind ze heel apart, heel anders dan in de winkel, echt helemaal jouw stijl. Leuk hoor, lijkt me geweldig als je dat kunt!
Groetjes Carolien

Jolanda zei

Super zijn ze en je inspireert mij ook:) Lieve groet

Villa König zei

The cards are so great! Hugs Yvonne

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Wat zijn ze mooi, dat wist ik wel!! Ik kom snel bij je terug voor een bestelling.
Beetje druk op het moment, met werk, de kast en heel wat verjaardagen deze komende weken...
Ik wens je een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

Michelle zei

Ze zien er prachtig uit, Ingrid! en kan ik geloven, foto's maken gaat ook niet vanzelf hé...soms is het een hoop werk, maar je hebt ze weer chic gemaakt!

Lieve groetjes Michelle

Willy zei

Hej Ingrid, mooie sfeer geef je weer op de kaarten.
Je zult wel moe zijn na zo'n beursdag, maar het lijkt me wel erg leuk om te doen.
Fijne avond, lieve groet

What's in a day zei

Wat zijn ze mooi Ingrid, je bent echt een natuurtalent, de kaarten stralen gewoon.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Le Style zei

Ze zijn schitterend!
Zo sfeervol.....
Een hele fijne week.....

Lieve groet

Miss M zei

Wat een mooie kaarten Ingrid, die koop je niet bij de Etos! :-)
Ik zie al helemaal voor me dat je de spullen van zolder hebt gehaald en alles hebt uitgestald. Alleen dát was vast een werk!
Ik hoop dat de kaarten goed gaan verkopen, dat is je van harte gegund!

Liefs, Marjolijn.

Daniëlle zei

Ze zijn prachtig geworden Ingrid!
Leuk dat het een gezellige dag was in Apeldoorn.
Groetjes
Dani

Thuis bij Tjits zei

wat zijn ze mooi geworden Ingrid! ik herken het zo dat er veel mensen op een beurs komen om inspiratie op te doen.. toen wij op markten en braderieën stonden werd de kunst ook vaak afgekeken.. wel heel leuk natuurlijk dat je mensen kunt inspireren! maar je wilt ook graag wat verkopen, dan komt er ook weer ruimte voor nieuwe ideeën.

lieve groet,Tjits

Michaja zei

Ik vind je kaarten heel mooi en ben er van overtuigd dat je er veel van gaat verkopen!
Fijn dat er toch nog mensen waren die wel wat kaartjes hebben gekocht. Daar sta je tenslotte voor toch!
Liefs Michaja

Claudia Leertouwer zei

Ik krijg steeds meer het idee dat mensen alleen nog maar inspiratie willen opdoen maar doen ze dan ook nog wat met die inspiratie. Voor kleine ondernemers met bijzondere ideeen wordt het zo steeds moeilijker....

Wunderbares Zuhause zei

Dear Ingrid,
those christmas cards are stunningly beatiful.
Warm regards,
Lucia

Sjonke's Kronkels zei

Mooie sfeervolle kerstkaarten Ingrid!!
En leuk dat je oudste dochter meeging naar de beurs. Dat zijn van die gezellige moeder/kind momentjes!!
Groetjes,
Marion

hokje zei

Het lijkt inderdaad nog zover weg, maar voor je het weet is het weer kerst; je kaarten zijn weer prachtig, een heerlijke sfeer!

Lieve groet, Miranda

Elly's kleine idylle zei

Prachtig zijn je kerstkaarten Ingrid....helemaal mijn smaak.Ik ga zeker een bestelling plaatsen voor deze kaarten.ik zit deze week vol met afspraken maar volgende week heb ik weer wat meer tijd om even rustig te kijken hier bij jou......De kaarten die ik verstuur naar mijn lieve vrienden krijg ik wel vaak hele leuke reacties op....dus voor jou ook zeker een compliment toch !!!
Succes met je verkoop.
Lieve groetjes, Elly

THE BLACK BARN zei

KERST KAARTEN ZIJN ERG MOOI GEWORDEN!!

ERG SFEERVOL!

FIJNE DAG,

MIRANDA

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Eindelijk even tijd om een berichtje achter te laten :-)! Ik heb twee dagen op de hei gezeten en vandaag eindelijk even de tijd om achter de computer te kruipen. Je kaarten zijn prachtig geworden! Ik hoop dat je laatst ook een gezellige & succesvolle dag hebt gehad in Apeldoorn.

Veel lieve groetjes en een gezellige voortzetting van de woensdag,

Madelief xox

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige sfeer kaarten. De kaart met het muziekpapier vind ik helemaal geweldig.
Groetjes, Trudie

Created by Essie zei

Het zijn prachtige kaarten. Vooral de eerste vindt ik mooi tja als je nu al weer naar de zomer verlang dan zul je nog een lange winter hebben. Maar winter momenten kunnen ook heel prachtig zijn

Groetjes
Esther

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid,
what a great idea!
I love your christmas cards!
Hugs,
Yvonne

OF SPRING AND SUMMER zei

Hi Ingrid,
Your Christmas cards are very beautiful. Lovely and personal to have your own cards to send to people for Christmas.
Have a good week.
xoxo Ingrid

Krek wak wou zei

Prachtige kaarten! Heerlijke kerstsfeer!
Groetjes van Nicole

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Hoi Ingrid,
Bedankt voor je lieve reactie weer!
Ik vind je kaarten heel mooi!! Nummer 1 en 4 zijn favoriet bij mij ;-)
Enne, je laarzen van de vorige post zijn gaaf, daar zul je vast veel plezier van hebben!
Lieve groet, Hilde

MODERN COUNTRY zei

Hoi Ingrid! Ik hoop dat je ook genieten van de mooie herfst. Je bent op zijn minst creatief, heel leuk dat het zo goed gaat met de verkoop van de kaarten die jij maakt. Ik viel helemaal voor de kerstkaart nummer 04, super mooi! Ik heb nagedacht over het zelf maken van enkele kaarten, omdat het so moeilijk is om mooie kaarten te vinden. Maar toen was er de tijd dan, Genoeg tijd te hebben voor alles. Ik naai als een gek om alles op tijd klaar te hebben voor de kerstmarkten.

Prettige avond!

Aina

Abacaxi & Hortelã zei

Wat zijn ze mooi Ingrid! Ben helemaal verliefd op #3! Of eigenlijk op allemaal, maar #3 is IT!
Goede verkoop gewenst, maar dat gaat vast lukken!
Liefs uit het zuiden,
Chantal
P.S. Ja, zou Nadal ook graag eens zien spelen... heb dat geluk nog niet mogen hebben (zag 'm alleen trainen op RG)... :(