woensdag 12 oktober 2011

Genieten in de herfst…

 

Home & Lifestyle
Alhoewel de herfst al een paar weken van start is gegaan en we de afgelopen tijd de nodige buien over ons heen hebben gekregen, toch hebben we hele mooie nazomerse dagen gehad.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
Op zulke momenten pak ik graag nog een paar zonnestralen mee en dan is dit bankje favoriet. Tot laat in de middag staat hier de zon, al kun je wel merken dat de zon niet meer zo hoog aan de hemel staat en zich vaker dan voorheen achter een boom verschuilt. De winterviolen vrolijken de tuin lekker op...

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle


Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Nu maar hopen dat er nog regelmatig momenten komen waarop we - op het tuinbankje - nog lekker kunnen genieten van warme herfstzonnestralen...


Ik wens je een fijne dag!

Lieve groet, Ingrid


59 opmerkingen:

Lida zei

Heerlijk plekje en ja het is echt herfst nu, ik moet ook hoognodig violen gaan kopen om de langzaam verdorrende tuin wat kleur te geven!
Fijne dag
Lida

Mirjam zei

Goeiemorgen Ingrid,
Net terug van een ritje Den Helder om Ben even naar het vliegveld te brengen en dat in de stromende regen. Dan is het heel lekker om even van jouw prachtige violen te genieten. Wat een fijn plekje heb je daar in je tuin op die mooie bank. Ik hoop ook voor je dat je daar nog heel wat momenten kunt zitten om van de herfstzon te genieten....
Voor nu een heel fijne dag,
Lieve groetjes,
Mirjam
p.s. Morgen ga ik met Sanne in Leiden meewerken aan een fotoshoot. Die foto´s zullen binnenkort wel weer op haar blog te zien zijn.... Ben ik even voor een uurtje een echt ´model´...

Anita zei

Goedemorgen Ingrid,
Wat een vrolijke post op deze grijze ochtend hihi
Maarre de komende dagen komt het zonnetje hoor !!!
En kun jij met een dik wollen vest toch nog even daar op het bankje en tussen de violen wat zonnestralen meepakken ;-)
FIJNE DAG Groetjezz lfs mij

Unknown zei

Goedemorgen Ingrid, wat een heerlijk frisse post zo vroeg op de morgen. Het ziet er steeds gezellig uit in je tuin. Hier is het al heel kaal allemaal, het tuinstel wat we in de zomer gebruiken is opgeborgen maar er staan ook oude stoeltjes om nog even een kopje koffie buiten te kunnen meepikken. Hopelijk krijgen we inderdaad die kans.
Je viooltjes staan er mooi bij zeg, ziet er vrolijk uit zo,
fijne dag vandaag, liefs, Sonja

Desirée-ScrapDees zei

prachtig die viooltjes, heerlijk om te zien!

Pauline zei

Dat bankje nodigt inderdaad uit om op een mooie herfstdag nog van het buitenleven te genieten. Lekker behaaglijk met het schapenvacht in de rug.
Na vandaag wordt het zonniger en kun jij daar waarschijnlijk weer je koffie drinken. Oh nee, thee was het voor jou hè.
Winterviolen zijn altijd vrolijk. En je hebt er lang plezier van.
In welke maand staat je post over Doesburg? Dan ga ik nog eens naar de foto's kijken.
Liefs, Pauline

Rozet zei

Hallo Ingrid, mooi toch die viooltjes, geeft weer wat kleur op het terras. Ik hoop dat er nog een paar mooie dagen voor op het bankje komen! Kan nog zo lekker zijn in het zonnetje!

Gezellige dag,
Jolanda (Rozet)

Bizzy @ home zei

Mooie plaatjes van de tuin en de violen, Ingrid. Ik zou graag even bij je op het bankje komen zitten. Het wordt tijd om mijn violen eens te kieken. Ik geniet van twee vrije weken en het wordt weer mooi weer, dus dat komt vast goed.
Een fijne woensdag, het lijkt al veel lichter dan gisteren, wat voelt dat meteen anders hè.
Liefs, Renny

Sjonke's Kronkels zei

Vandaag geen bankjes-weer vrees ik. Gisteren heb ik ook viooltjes gekocht. Had ik ze maar meteen geplant, want nu is het miezerig en nat....bah..
Fijne dag,
Marion

Thuis bij Tjits zei

ha Ingrid, misschien kun je dit weekend wel weer lekker genieten van de zon op je bankje, wat een heerlijk plekje!
mooie oude potten heb je en de winterviolen doen de zon toch een beetje schijnen:)

wens je een mooie dag!
lieve groetjes, Tjits

My name is Riet zei

Goeie morgen Ingrid.
Lekker op het bankje in de zon en zo tussen de viooltjes. Dat komt vast nog wel een paar keer dit najaar. Er wordt beter weer voorspelt en daar gaan we gewoon van uit.Positief denken. hihi
Mooie foto's van die oude zinken emmer met violen en de oude potten. Heerlijk.
Geniet van je dag.
Lieve groeten van Riet

Theemuts Rommelhoekje. zei

Hoi Ingrid,

Wat lijkt me dat een lekker plekje !!
Ik heb zitten genieten van je foto's.
Vandaag ga ik ook even de tuin in,alle bakjes en kannen weer legen .....want er is heel water gevalen.

Fijne dag ,liefs Romkje.

Huize Kip Kakel zei

Wat een prachtige foto's weer, ik heb de geraniums ook door de violen vervangen..ze waren nog niet eens uitgebloeid dus heb ze nog maar even bij elkaar in een emmer gezet.
Je gebruikt net als ik veel zink..vind ik zo mooi hé!
Je bankje ziet er uitnodigend uit!
Heerlijk die laatste zonnestralen opvangen, alhoewel ik me er wel toe moet zetten om dan naar buiten te gaan ;-)
Groetjes Hannie

Het Hoogerhuys zei

Laten we hopen dat er nog mooie dagen komen, volgende week is het herfstvakantie en gaan we een midweekje naar België!!
Je foto's zijn weer prachtig!!
Fijne dag, groetjes Sandra

Corine(THUIS) zei

Vandaag is het daar op je bank nog wat nat, maar de komende dagen zou je er toch echt wat zonnestralen moeten kunnen vangen! Een leuke hoek daar..
Mooie foto's ook! Groeten, Corine(THUIS)

Sanne zei

Dear ingrid,

it looks soooo cosy and I love fur or fleece, it`s the right time to put them out...
Love your pitures, like alwasy...

Have a nice time, best wishes,
Sanne

Tilly zei

Een heerlijk gezellig plekje om te zitten. Het was volop genieten van de mooie nazomerse dagen. Zo te horen komen er nog een paar mooie dagen dagen aan en al zal het wel wat kouder zijn...toch nog even genieten.
Lieve groetjes Tilly.

Yn'e Steeg zei

Ik heb vorige week ook een bak winterviolen gehaald, maar ja die staan er nog steeds i.v.m. de vele regen.
De komende dagen wordt het beter dus dan moet ik ook maar weer eens even buiten in de tuin bezig.

Mooie kiekjes!
Een hele fijne dag toegewenst, Jantsje

lien zei

Mooie foto's! En als het goed is wordt het dit weekend weer heerlijk weer, dus dan kun je het bankje weer lekker in gebruik nemen :-)
Fijne dag! Liefs Carolien

Kom Achterom zei

goede morgen Ingrid,
Wat een heerlijke foto's die combinatie met het schapenvacht wat heerlijk. Heb zo zin om bij je neer te ploffen maar hier giet het werkelijk uit de lucht.
Bronckhorst is heerlijk. Ik ben er deze zomer nog geweest het is echt genieten.
Deze week wordt een ik zit in huis weekje dus vandaag maar eens aan de slag met een grondige schoonmaak en niet van dat ik fleer er maar op los dag! hihii
Dat wordt dus bij mij radio nl vandaag en super hard meezingen.
Als je overlast hebt weet je waar het weg komt.
ik zwabber even tot afscheid
fijne dag
Yolanda

Pink Princess zei

Mooi die violen ♥ Ben ik ook dol op. Wat een heerlijk plekje heb je daar, echt genieten. Het is nu zonnig maar ze verwachten wel weer regen vandaag. Afwachten maar....

Groetjes van Marian

Willy zei

Hopelijk krijgen we nog wat zonnige dagen tijdens de herfstvakantie. Jij hebt daar dan een mooie plek om er van te genieten. Hier staan de violen ook weer in de potten en bakken.
Lieve groet

Lilie's Home zei

Ik ben ook helemaal gek van violen. Hier regent het al de hele nacht en morgen. Ik hoop de violen bij mij niet verregenen. (Ze kunnen wel wat hebben geloof ik, het zijn tenslotte WINTER-violen!).
Misschien wil je een kijkje nemen op mijn nieuwe blog: lielieshome.blogspot.com

Fijne dag.
Groetjes

Met Brocant Label zei

Wat staan de violen en fris en kleurrijk bij, ik moet ze ook nog halen. Ik vind ze zo dankbaar en je hebt er lang plezier van.

Lieve groet,
Yvonne

Le Style zei

Wat een mooi herfsthoekje.
De viooltjes maken het geheel zo volijk.
Nu de zon nog.....

Lieve groet

Stina zei

is nu wel triest buiten he,heb de viooltjes maar onder de veranda gezet,ze staan in een wit mandje en dan verregend dat zo.
geniet weer van je foto's en die potjes zijn ook een plaatje.

liefs en een fijne dag nog.
Stina

Bij Guusje Thuis zei

Ik hoop met je mee dat we, desnoods met een dikke jas en sjaal aan zonnestraaltjes kunnen meepikken, hoewel het vandaag geen tuinbankjesweer is helaas. Groetjes Colin

flowersandhome zei

Ik denk dat ons Westhoekje gewoon overgeslagen wordt als het om regen gaat. Ik moet zelfs blijven watergeven aan de planten wil ik er volgend jaar nog wat van terugzien. En slepen en sleuren met potten om ze op een wat veilige plaats te zetten want wind is er dan wel weer in overvloed, ongezien, echt, zooooo waaien. Grote zware potten met hortensia's die nog nooit omwaaiden, liggen nu gewoon tegen de grond. Storm maar dan zonder de regen.
Dat bankje en de violen staan hier ook, maar in die wind is het niet te doen om de zonnestralen te vangen, ze zijn er wel, dat wel, maar ze voelen beter aan binnenshuis dan buiten. Je moest die wolken zien voorbijdrijven, aan sneltreintempo, best spectaculair vond ik het gisteren. Het lijkt erop vandaag wat rustiger te zijn, zeg ik voorzichtig....
Groetjes,
geniet van de laatste zonnestralen,
Marian

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

heerlijk als je nog even kan genieten van de nazomer maar nu is het echt voorbij vrees ik .... mooie foto's ...fijne dag lieve groet rosita

Lemons and blue zei

Ook in de herfst is het genieten in de tuin, prachtige sfeervolle foto's!

Elly's kleine idylle zei

Wat een heerlijk sfeertje daar bij jou in je tuin !!!!!Ik vind je schapenvachtje echt super mooi !!!
Het weer voor de komende dagen zijn goed...dus kun je heerlijk genieten van je sfeervolle tuin.
Je violen vind ik trouwens heel mooi !!!
Lieve groet Elly.

lia zei

Die momenten komen vast. Vandaag niet, hier regent het al de hele dag....

Liefs Lia

Krek wak wou zei

Erg leuk met de viooltjes....die brengen wat vrolijkheid op deze regendag!
Groetjes van Nicole

Michelle zei

Een mooie post Ingrid de winterviooltjes zo lief!
ik hoop ook dat we nog een paar aangename dagen krijgen en dat we nog heerlijk buiten kunnen zitten!

Lieve groetjes Michelle

It's me zei

Wat een mooie foto's weer....ik geniet met je mee........pfff waren weer heftige dagen.......moeilijk moeilijk....we gaan weer verder.......liefs van mij....xxx...

Jeanette zei

Ik hoop het ook zo, ik heb nu alweer genoeg van al die regen. Dank voor een dosis zonnestralen.

Groet,
Jeanette

Mayflower zei

Wat een heerlijke plek om nog even wat zonnestralen te pakken Ingrid. Leuk met het schapenvacht over de bank en je heb de bakken mooi opgefleurd met de Winterviolen. Hier doen de Geraniums het nog steeds volop, dus ik moet nog even wachten met het planten van Violen.
De weersvooruitzichten zijn goed, dus je kan nog heerlijk genieten op je tuinbank van de zon.

Fijne avond en een lieve groet, Mea

Room Seventeen zei

Volgende week begint hier de herfstvakantie, hopelijk komt het zonnetje dan weer te voorschijn! Ik ben die stromende regen en sombere luchten nu al zat. Afgelopen zondag moest ik zelfs ruiten krabben, er lag een laagje ijs op mijn autoruiten , pfff, niet te geloven.

What's in a day zei

Het ziet er zo uitnodigend uit ja die zon liet vandaag afweten, maar zeker weten dat er momenten komen dat jij daar lekker zit.

Lieve groetjes,
Eefie

Maia zei

Echt een prachtig plekje in je tuin op dat bankje!
Wat mooi die viooltjes in de zinken pot!
En de foto van de terra potten echt gaaf!
Je foto's zijn weer kaart-waardig!
Fijne week nog,
Groetjes Maia

hokje zei

Een gezellig hoekje om te genieten van het herfstzonnetje, alhoewel die er vandaag niet echt was ;) De komende dagen beloven ze mooi weer, dus ik hoop dat je nog veel mooie genietmomenten beleeft op dit mooie plekje.

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Het stokpaardje zei

Volgens mij wordt het dit weekend al weer wat beter met het weer. Vandaag was in ieder geval een dag om heel veel kaarsjes aan te steken.
Groetjes Iris

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Je viooltjes staan er prachtig bij! Bij ons staan de bakken op balkon nog vol met geraniums en andere perkplanten, maar die hebben nu echt hun beste tijd gehad. Ik ga jouw voorbeeld ook maar eens opvolgen! Heerlijk zo'n schapenvacht om over je benen heen te leggen wanneer je buiten zit. Het staat ook prachtig over de rugleuning van je buitenbank.

Een gezellige avond!

Madelief x

wonen met brocante zei

Wat een heerlijk plekje! Ziet er gezellig warm uit met dat schapenvacht! Ik hoop dat je er de komende dagen weer heerlijk van je kopje koffie of thee kan genieten! Groetjes Peggy

Linda zei

Dat ziet er knus uit, wat een heerlijk plekje.
Die schapenvacht hmmmm....daar kan je heerlijk in weg kruipen.Ook de viooltjes zijn nog lekker vrolijk.Gelukkig geven ze de dagen wel mooi weer op dus is hij niet nodig. Maar straks met de koudere dagen is het vast een genot.

Lieve groet, Linda

Gerreke zei

Wat is dat toch een prachtig viooltje!

Anoniem zei

Wat weer een pracht fotos Ingrid!!!
Wat een mooi weer bij jullie
hier regende het de hele dag !!!
Liefs Joke

Created by Essie zei

Wat een prachtige foto's maak je toch iedere keer weer. Ik heb vandaag zelf ook net viooltjes gehaald maar het was er echt geen weer voor om ze ergens in te zetten. Dus ze moeten nog even een paar dagen wachten

Groetjes
Esther

Anoniem zei

Wat prachtig, het bankje nodigt uit om er heerlijk op te gaan zitten en te genieten van de omgeving.

Groetjes,
Esther

Berna zei

Volgens mij krijgen we een paar mooie genietdagen. Wel frisjes maar dat is niet zo erg. Geniet ervan.

Rozmeen zei

Hoi lieve Ingrid,

Ik kan weer reacties plaatsen. Jippiee!

Wat heb je het toch gezellig in de tuin..viooltjes ga ik ook halen :-) Weer hele mooie herfst sfeerfotos..

Liefs,
Rozmeen

House of Seasons zei

Lieve Ingrid,
Daar ben ik weer eens........
Eindelijk kan ik weer reakties achterlaten maar nu ontbreekt de tijd weer.....
Ik zit tot mn oren in de kerstsfeer!
Uitpakken, prijzen, winkel veranderen enzenzenz.
Vandaag "vrije"dag, nu dus een uurtje om even bij jullie te kijken, dus dat is wel even leuk.
Na vandaag ben ik 2 weken in de creastand, leuk!!!! Op mn blog zie je een beetje wat er gaande is.
Ik heb even genoten van jou posten, PRACHTIG!
Dus voor nu even de hartelijke groetjes van mij
Liefs
Lia

Sanne zei

Gaaf, die schapenvacht! Mijn vriend wil heel graag nog eens zoiets hebben, maar dat gaat niet helemaal goed met onze katten ben ik bang :D
Mooie foto's weer!

ria zei

Wat leuk dat je mijn blog bezocht hebt en m gaat volgen!!Ik volg je al een tijdje.Uiteraard ga ik je toevoegen op mijn blog.Moet nog even uitvogelen hoe t werkt,maar eerst heerlijk weekendje weg!Fijn weekend!
Lieve groet Ria

Abacaxi & Hortelã zei

Je bankje ziet er wel heel uitnodigend uit Ingrid, en volgens mij kun je daar dit weekend best menig uurtje doorbrengen ;)
Ik ga morgen de geraniums ook maar eens vervangen door viooltjes, die geraniums hebben hun beste tijd nu wel gehad (maar jeetje, wat hebben ze gebloeid, zelfs de verhuizing hebben ze al bloeiend overleefd!).
Fijn weekend & liefs uit het zuiden,
Chantal

Vær våken zei

What a lovely autumn feeling you captured on your first photos!!! I really hope you get to go to London next year. It is such a wonderful city, but again, anything relies on where in London you go! Have a lovely, lovely weekend!

Love, Kristin

Kiki zei

Dit weekend weer heerlijke zonnige herfstdagen, dus nog even genieten.
Ook bij mij in de tuin zie ik dat er steeds minder zon is omdat de zon al lager staat. Jammer....
Maar met een paar mooie potten fleurt het ook wel weer op.
Mooi blog met prachtige foto's. Ik lees al een poosje diverse blogs met plezier.
Ik heb pas sinds gisteren zelf een blog, het is nog niet helemaal zoals ik wil
maar dat komt vast goed,
Groet,
Kiki

fleur zei

Ha Ingrid, ik geniet weer van jouw sfeervolle plaatjes...we boffen maar met dat herfstzonnetje.
Sochtends is de opkonende zon door de mist prachtig hier in de polder!
Ook De ouderwetse foto's van Bronckhorst zijn helemaal wat voor mij!
Fijn weekend op je bankje...
groetjes Fleur uit de polder,

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid,
your photos are gorgeous! I like your beautiful flower pots!
Have a wonderful saturday,
Hugs,
Yvonne