maandag 9 september 2013

Richting strand en Esatto…

Afgelopen vrijdag kwamen we er eindelijk aan toe samen een dag naar het strand te gaan. We komen er graag maar veel te weinig, ook omdat het voor ons niet om de hoek is.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle


 
Home & Lifestyle



Home & Lifestyle
Alhoewel het eerst nog behoorlijk fris was, kwam het zonnetje later toch nog heel aardig door. Heerlijk om het zand aan je voeten en de zon op je huid te voelen! Bij een strandtent hebben we eerst koffie en chocolademelk gedronken, later hebben we er genoten van een heerlijke lunch. Dan is het voor mij ook een must om met blote voeten over het zanderige vlonderterras te lopen, daar krijg ik pas echt een zomers gevoel van ;-)!

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle
Toen het in de middag begon te betrekken, hebben we onze spullen gepakt om weer terug naar huis te gaan. Omdat we in de buurt waren hebben we dat gecombineerd met een bezoek aan Esatto by Ravensbergen Interieurs in Rijnsburg. Volgens Dineke van de blog Pure & White is dit een hele mooie winkel en dat konden we alleen maar onderschrijven. Esatto heeft ook een eigen blog (klik), waarvan de posten door Dineke worden gemaakt.
  Home & Lifestyle



Home & Lifestyle
Eigenaresse Carla praatte honderduit en vol enthousiasme over haar winkel en toen we de winkel verlieten, kregen we zomaar een paar bramentakken cadeau. Super lief en zoals beloofd op de vaas én op mijn blog gezet, nogmaals hartelijk bedankt Carla.

Het was een heerlijk dagje uit en we waren wat het weer betreft ook nét op tijd, de herfst komt nu toch echt dichterbij

Een fijne week!

Liefs, Ingrid

53 opmerkingen:

Marjonel M zei

Heerlijk hè daar kun je dan zo van genieten..En dan krijg je ook nog mooie bramentakken op de koop toe.

Geniet er van liefs, Marjonel

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Wat leuk dat jullie een dag naar het strand zijn geweest. Ik woon er zo dichtbij en kom er helaas ook veel te weinig. Je hebt er wel weer heel mooie sfeerfoto's van gemaakt. Ik ben nu toch benieuwd naar waar jullie precies waren...
De winkel van Esatto lijkt me ook heel mooi, ik las Dineke's lovende woorden ook al... De bramentakken zijn een pracht cadeau...
Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
Lieve groet,
Mirjam

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Hoi Ingrid,

Ik ben een stille lezer van jouw blog en kan zo ontzettend genieten van je prachtige foto's.
Alleen...... soms vind ik het zo jammer dat jullie logo terugkomt in iedere foto. Dat leidt soms zo af van de prachtige plaatjes die een lust zijn voor het oog.

groetjes
Wietske

Anneke zei

Wat heb je het strand en omstreken weer prachtig gefotografeerd . En bij Esatto heb je nog wat leuks gekocht? Wat een mooie winkel he. Leuk ook dat je naar de blog van Diineke verwijst.
Liefs Anneke

Unknown zei

Klinkt als een heerlijke nazomerdag. Leuke foto's.
Wat lief dat je die bramentak kreeg, hij heeft een mooi plaatsje zo!
Fijne week, lieve groet Karin

Bizzy @ home zei

Heerlijk zo'n dagje naar de zee. Een mens heeft het zo af en toe nodig om uit te waaien en je hoofd weer leeg te maken.
Mooie bramentakken zo bij de hortensia.
Lieve groet, Renny

My name is Riet zei

Dat ziet er uit als een heerlijke dag Ingrid. Lekker zo'n dagje tussendoor en het zal inderdaad wel de laatste warme dag geweest zijn. Mooie foto,s heb je gemaakt. Lieve groet van Riet.

My name is Riet zei

Dat ziet er uit als een heerlijke dag Ingrid. Lekker zo'n dagje tussendoor en het zal inderdaad wel de laatste warme dag geweest zijn. Mooie foto,s heb je gemaakt. Lieve groet van Riet.

my way of living zei

Heerlijk hé zo´n daagje strand.
Wij zijn afgelopen donderdag geweest.
Voor het eerst dit jaar.
Wij wonen ook niet om de hoek.
Mooi zeg de bramentakken in je vaas.

gr. Anita

Room Seventeen zei

Heerlijk die strandfoto's! Ook hier bramentakken in de boeketten, geeft echt een nazomergevoel!

Unknown zei

Oooh, een dagje strand, dat wil ik voor de nazomer ook nog even inplannen, vind het altijd zalig als het er stevig waait ;)
Fijne week, liefs, Sonja

Dineke@esatto zei

ha Ingrid!
Wat leuk dat je het zo leuk had, maar dat had ik al gezegd..haha!
je hebt onwijs mooie foto's gemaakt van het strand!

Grappig dat we allebei dezelfde pot gebruiken om de takken in te zetten..;-)) De combinatie met de hortensia vind ik echt prachtig!

Bedankt voor de linkjes van mijn blogs, heel lief!

Fijne week!!

Liefs Dineke

lia zei

Lekker Ingrid, zo'n dagje genieten.
Ik wil deze trip ook een keer maken, maar Jan kan voorlopig geen vrij krijgen.
Leuk dat je wat kado kreeg.

Fijne week
Liefs lia

Berna zei

Heerlijk zo'n stranddag. Dank voor de prachtige foto's. Jammer dat niet iedereen begrijpt waarom je dat logo erin zet ;).
Mooie compositie zi die bramentakken in die pot en dan die hortensia erbij.
Fijne dag!

Anoniem zei

Heerlijk, zo'n dagje aan het strand, als het niet meer zo warm is en je lekker kunt uitwaaien en de frisse zeewind kunt inademen...Je laat ons weer lekker meegenieten via je prachtige foto's!
Je kado-bramen-tak heeft een mooi plekje gekregen. Staat heel sfeervol. Laat de herfst maar komen!
Liefs, Peetje

Unknown zei

Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt...heerlijk de tijd komt er weer aan voor een uitwaai wandeling...daar kan ik zo van genieten.
Gezellig je pot met bramen en hortensia..ze verkleuren nu zo mooi.
Ziet er allemaal weer gezellig uit.

Fijne Week Ingrid,
Inge, my choice

Janny zei

Dat klinkt als een heel leuke dag! Ook wij gaan niet vaak in die richting, terwijl we het heerlijk vinden stukken te lopen over het strand. Maar het is nu eenmaal een behoorlijk stuk rijden.
Ik zou ook graag eens naar Esatto gaan, maar ik vind het wel wat om voor een winkel zó ver te rijden.
Maar misschien komt het er nog eens van.
Wat mooi die bramentakken. Hier groeien wel veel wilde bramen in de nabijheid. Zal eens kijken of daar wat leuks bij zit.
Groetjes,
Janny

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Heerlijk strandplaatjes ben er dol op en wat een prachtige pot gevuld met die hortensia en bramen superrr ...wens je een fijne week ...lieve groet rosita

Claudia Leertouwer zei

Gek ben ik op strand, al kan ik er maar even een blik op werpen, mijn dag is dan weer goed. Ga eens even een kijkje bij zo'n mooie winkel nemen.

A place for my home zei

Heerlijk een dagje strand, lekker uitwaaien. Wat lief dat je een paar bramentakken hebt gehad, ziet er leuk uit zo.

Fijne week!

Groetjes, Cynthia

Corine zei

Dat was een mooie dag! Héérlijk ☺

Wij wonen wel dichtbij het strand en komen er dan ook vaak..soms te vaak haha...iedere keer de spullen en kids meesjouwen met auto of fiets haha...

Wij vinden het zelf dan ook prettig om in vakanties het
bos op te zoeken...daar wonen we dan weer niet zo dichtbij..

Mooie foto's ☺

fijne dag nog!

Huiz&zo zei

Ik vind het altijd zo lekker om naar het strand te gaan! Maakt niet uit welk seizoen, elk heeft zijn charme.Mooie foto's! En ik ga ook maar een keer naar die winkel want ik hoor zulke positieve en leuke dingen erover. Ik ben nieuwsgierig gemaakt ;-)

Fijne dag!

Marian zei

Wat mooi!! die takken in die grijze pot, en ik vind de 6e foto met die strandpaaltjes zoooo mooi...

Things and Thoughts zei

I know how much you love the sea Ingrid! It was certainely such a pleasant walk on the beach!Your vase is beautiful and your flower arrangement too. It give a soft autumn feeling...
Hugs from here!

Jeanette zei

Ben gelijk volgster geworden van Esatto, wat een leuke winkel. Dank voor de tip!

Groet,
Jeanette

Anoniem zei

Wat een geweldig dagje uit. En je had nog een heerlijk zonnige dag!
Je hebt prachtige foto's gemaakt! Karakteristiek voor jou!
Wat een prachtig stilleven heb je gemaakt van de gekregen bramentakken met hortensia erbij. Leuk om zo'n winkelbezoek te combineren.
Ik wens je een mooie week, Ingrid.

Lieve groet,
Gerry

Bij Guusje Thuis zei

Heerlijk zeg om nog net voor de herfst een stranddagje mee te pakken en dan op de terugweg gauw nog een leuk adresje mee te pikken. Zouden we allemaal wat vaker moeten doen :)

het moonhuis zei

Klinkt als een heerlijke dag!!
Wat leuk dat je bij Esatto bent geweest en net wat je zegt... als je er toch in de buurt bent, kun je er net zo goed even gaan kijken.
Wat ontzettend leuk dat je die bramentakken kreeg, ze staan mooi op de vaas!!

Liefs Monica

La Blomst-Living zei

Als je er zo weinig komt, geniet je er misschien wel extra van. Want dan is het natuurlijk wel speciaal! Leuk dat je het uitje gecombineerd hebt met een bezoek aan een mooie woonwinkel!
Lieve groet, Linda

It's me zei

Helemaal leuk hoor Ingrid !!!..ga even op de blogs kijken.....liefs Ria...x !

Nely zei

Dear Ingrid,
You have spent a great time,very nice pictures,especially of the beach.

Hugs!
Nely

Maaike zei

Héérlijk strand! En wat 'n prachtige foto's!!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Alie zei

Heerlijk zo'n dagje weg, daar ontspan je even lekker van. Nog even naar een woonwinkel, daar houden wij van!

Indruk zei

Heerlijk zo'n dagje strand! Het heeft je mooie foto's opgeleverd. Wat leuk dat je het hebt gecombineerd met een bezoekje aan die winkel en wat een aardig gebaar om je die takken mee te geven. Ze staan prachtig zo. Ik vond die flesjes met verf ook zo prachtig op hun blog. Liefs Pascale

lien zei

Voor ons is het strand bijna 3 uur rijden, dus we komen er ook te weinig. Des te leuk dat ik kan meegenieten van jouw mooie foto's!

What's in a day zei

Heerlijk een dagje uitwaaien op het strand en zeker als je zo ver ervoor moet rijden, dat gevoel herken ik wel.
Wat lief dat je de bramentak meekreeg, prachtig zo op de vaas.

Fijne week Ingrid,
Lieve groetjes,
Eefie

Ingrid zei

Ja, heerlijk was het aan zee. Ik heb er ook van genoten een stukje hoger op Ameland. En jouw foto's zorgen er voor dat ik het opnieuw beleef.
De pot heb je heel mooi opgemaakt met bramen en een hortensia, een blikvanger!
Groetjes, Ingrid.

A fresh start of me zei

Hihihi jij hebt dus dezelfde "met-blote voeten-over-vlonders-tik"als ik...niks geeft me zomers een heerlijker gevoel als dat..
Prachtige foto's heb je gemaakt Ingrid,love it..
Ik ga eens een kijkje nemen op het blog van Esatto..
Liefs Chris

Madelief zei

Het klinkt als een heerlijke dag Ingrid! Wat goed dat jullie het hebben gecombineerd. Ik probeer te achterhalen naar welk strand jullie precies zijn geweest, maar het lukt mij niet het uit de foto's te halen...Noordwijk misschien :-)?

Mooie takken heb je gekregen! Wat ontzettend aardig.

Fijne week & liefs,

Madelief x

Ingrid zei

Hey Ingrid,prachtige post weer zoals altijd en je foto's worden er altijd maar mooier door....hopelijk heb je evenveel genoten van de zomer als wij.....liefs

House of Seasons zei

Hallo lieve Ingrid,
Het was voor mij een erg drukke tijd, maarrrrr ik heb nu eindelijk weer eens bij zitten lezen bij jou en ENORM genoten van je post over de High Tea en over New York en ook de andere natuurlijk!
Het was als een mooi magazine dat ik met een lekker kopje thee erbij heb zitten lezen. Zo'n momentje voor jezelf! Dankje.
En bedankt vcor je lieve reaktie op mijn feestje! jammer dat je niet even langs kunt komen om even mee te vieren.
Liefs, Lia

Maia zei

Heerlijk zo'n dagje naar het strand en ook al werd het bewolkt toch lekker genoten zo te zien aan de foto's die werkelijk weer prachtig zijn!
Wat lief dat jullie de bramentak mee kregen die staat fantastisch op je vaas met die hortensia.
Je de herfst komt er aan op het moment regent het hier, wel goed voor de natuur want die was echt super droog!
Fijne herfstweek
Lieve groet Maia

Tanja zei

Heerlijk om even via je foto's op het strand te zijn geweest. Wij zijn er nog niet geweest terwijl het om de hoek is.
Mooie foto's Ingrid, zo rustig,zo sfeervol.

Dank je wel

Liefs
Tanja

Ger zei

Heerlijke uurtjes aan zee,wat mooie foto's opleverde.

Onderweg leuk woonwinkel adresje aandoen,niet verkeerd toch...
En je bramentakken staan heel sfeervol in stoere pot.
Het wordt vast DE BLOGMAAND van bramen in pot☺

Lieve groet,
Ger

Tussen Wal en Schip zei

Daar kan je van opladen he, zo'n dag fijn genieten! Prachtig die bramentakken zo zeg.

Lieve groet,
Alberta

hokje zei

Strand en zee blijven toch altijd mooi; helaas voor ons ook te ver om zomaar even naar toe te gaan... Wat lief dat je deze mooie bramentakken meekreeg, je hebt ze weer mooi vastgelegd!

Fijne avond. Lieve groet, Miranda

Marjon zei

Prachtige foto's van het strand, ik heb weer genoten....die met het gras vind ik bijzonders mooi. Leuke winkel en leuke blog...lieve groet Marjon

SOBERenSTIJL zei

Leuk hoor! De winkel staat ook mijn lijstje, ben benieuwd.

g zei

Ik lees op Facebook ook al zoveel over Esatto. Ik denk echt dat ik ook maar eens een bezoekje moet brengen! Leuk dat je er zo hartelijk ontvangen bent!

Lieve groet,
Gerralda

Lilablu Brocante / LilaDoux Bakwaren/Tina zei

Hoi Ingrid,
Wij moeten een dagje strand vanwege de afstand altijd van te voren plannen. Dat vind ik wel jammer dat je niet zomaar even kunt uitwaaien. Als ik je foto's zie merk ik wel aan mezelf dat ik gauw er weer een keertje naartoe moet (veels te lang geleden!) Die foto's met die bramen en hortensia's vind ik ook heel inspirerend, wat een mooie combi!
Ben ook gelijk even op de blog van Essatto geweest Leuk!!!
Fijn weekend,
Liefs,
Tina

Unknown zei

Heerlijk zo'n dagje aan zee. Dat is altijd genieten. Je hebt ook prachtige foto's gemaakt, dus ik heb ook even meegemoten. Wat leuk dat je daarna naar Essato bent geweest en ook nog verwend met een mooie bramentak. Hun blog las ik al. Fijn weekend Ingrid, geniet ervan!. Groetjes, Nancy

Bauke zei

Het strand is inderdaad echt genieten. Wij gaan regelmatig, en ook wanneer het slecht weer is, gewoon om even heerlijk "uit te waaien". Toch proberen wat vaker te gaan, want ook aan je foto's te zien hebben jullie genoten. Ze zijn prachtig.

Groetjes Patricia

Els zei

Mooie foto's! Heerlijk om nog net voor de herfst begint een dagje strand te doen...
Die bramen zorgen gelijk voor een herfstsfeertje, ze staan geweldig!

Fijne week
X Els