woensdag 28 september 2011

Kasteeltuinen Arcen (vervolg)…

Eerder liet ik jullie in een post vooral foto’s zien van het prachtige kasteel van Kasteeltuinen Arcen. Maar niet alleen het kasteel ziet er prachtig uit, ook de tuinen zijn mooi.

a IMG_1802

a IMG_1805
a IMG_1806
Omdat we in mei al naar de Tuinen van Appeltern waren geweest, ging ik automatisch vergelijken. De Kasteeltuinen van Arcen kwamen wat mij betreft wel op een tweede plaats…de tuin is mooi maar veel minder verzorgd dan de tuinen van Appeltern.

a IMG_1810
a IMG_1807
a IMG_1812
a IMG_1813
Desalniettemin leverde het mooie foto’s op.

a IMG_1816

a IMG_1820

a IMG_1824

a IMG_1826
We hadden mooi weer en dan is het heerlijk om er te wandelen. Uiteraard hebben we ook op een terras lekker gegeten en genoten van de zon.

a IMG_1833


a IMG_1844
Een fijne dag allemaal!

****

P.S. Heb je je nog niet opgegeven voor mijn give away, maar wil je wel graag meedoen, klik dan hier…je hebt nog een week de tijd.

Mocht je eerder om een kaart verlegen zitten, neem dan gerust een kijkje op mijn kaartenblog!

****

56 opmerkingen:

Anita zei

Goedemorgen Ingrid :-)
Hoewel op een tweede plaats Arcen geeft práchtige plaatjes !!!
Toen de kids klein waren zijn we er ook eens geweest.
We zaten in een vakantiehuisje dichtbij.
De tuinen van Appeltern ga ik onthouden !!!!
EEN FIJNE ZOMERWEEK :-)
Groetjezz lfs mij

tachterhuisje zei

Wat mooie foto's weeral Ingrid. Heb er zin in gekregen en vooral nu met dat prachtig weer. Bloemen en tuinen zijn altijd zo mooi om te fotograferen. Mooie post ...

Lieve groetjes
Carine

Mirjam zei

Hallo Ingrid,
Wat zijn ze weer mooi, je foto's. De kleuren van de bloemen spatten er echt af... Vooral de waterlelie vind ik prachtig, en de rozen ook.... Mooi zijn ze toch altijd weer, die kasteeltuinen... In Arcen ben ik nog niet geweest, maar deze staat zeker op mijn lijstje... En dat groeit en groeit....
Ik wens je een heel fijne dag toe,
Lieve groetjes,
Mirjam

All Seasons zei

Leuk deze wandeling door de tuinen van Arcen. Ik ben daar zelf ooit eens geweest, jaren geleden. (tjee waar blijft de tijd...)
Mooie foto's heb je ervan gemaakt.

Geniet van deze mooie na-zomerse dag
Liefs,

Fluitenkruid zei

Hoi Ingrid, nog even nagenieten van het bloemenseizoen want dat is nu bijna afgelopen.
Fijne dag vandaag, lieve groetjes Jannet

Jansepans zei

Wat heb je prachtige foto's gemaakt. De vorige blog is door mijn break er bij ingeschoten, ik m zo eventjes inhalen. En ja, ik geef me ook nog even op voor de give-away altijd leuk. Liefs Janneke

Kom Achterom zei

Dit lijkt me ook een prachtige plek om eens naar toe te gaan.
Zo wil ik altijd nog eens naar Arnhem het openluchtmuseum. Prachtige foto's zeg dat hek is echt een plaatje.
Fijne dag
Yolanda

Thuis bij Tjits zei

dank je voor de mooie wandeling Ingrid! een tuin rond een kasteel heeft toch altijd wel iets vind ik.. vond ik als kind altijd al heel fascinerend.. dan stelde ik me voor hoe de ridders daar vroeger rondliepen..

ik wens je een mooie zomerdag!
lieve groetjes, Tjits

Le Style zei

Een geniet post bij de start van de dag.
Zo mooi..... om even heerlijk bij weg te dromen!
Een hele fijne dag,

Lieve groet

kralenqueen zei

Wat mooi weer al niet kan doen voor je fotoos. Ze zijn weer prachtig !! Ik ben er nog nooit geweest maar het is wel iets om te onthouden.
Fijne dag !

Room Seventeen zei

Wat heerlijk groen! De bovenste foto, wat een pláátje!! Schitterend!

Bizzy @ home zei

Prachtige foto's! Dat ziet er geweldig uit!
Een fijne zomerse dag vandaag, het ziet er goed uit.
Lieve groet, Renny

Antonia zei

Dat heb ik vaker gehoord, dat de verzorging van de tuinen in Arcen te wensen overlaat. Zo jammer, toen wij er waren was het er prachtig. Vind vooral de foto's van de tuinvazen erg mooi! Alles goed (las je berichtje bij Madelief)? Hoop dat je vandaag naar het tuincentrum kunt. Hele fijne dag, lieve groetjes Anja

Lida zei

Wat heb je er weer prachtige foto's van gemaakt! Heb lekker even zitten genieten! Groetjes
Lida

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid,
what a beautiful garden!
HAve a nice day,
Hugs,
Yvonne

Michelle zei

Prachtig vind ik het!!

fijne dag!
Lieve groetjes Michelle

Nicole (MLBV crafting) zei

Wat geniet ik weer van je foto's, zo mooi.
groetjes, Nicole

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat zijn ze weer mooi die foto's zeg die beelden en tuinvazen helemaal te gek wat zou je genoten hebben ze alles zo mooi in de bloei ....fijne week lieve groet rosita

Rozmeen zei

Wat heb je een heerlijke zomerse fotos gemaakt en die detail fotos van bloemen zijn mijn favoriet!

Ik wens je een mooie dag.
Liefs,
Rozmeen

Tanja zei

Mooie foto's heb je weer gemaakt, Ingrid. Ik heb genoten van dit rondje door de tuinen, heerlijke wandeling.

klopt het dat ik merk dat je met het oog op je kaarten toch andere foto's maakt? En ik vraag me dan af of het fijn is dat je vanuit een soort van opdracht werkt?

Fijne dag Ingrid,
Liefs
Tanja

@nne zei

misschien heb ik het al vaker gezegd ... jouw foto's kunnen zo in een interieur- of tuinmagazine! bedankt voor al dit moois, @nne

http://truutske.blogspot.com zei

Wat heb je prachtige foto's/kaarten gemaakt van het geen je tegenkwam in de kasteeltuinen.
Het is er elk seizoen zo prachtig.
Fijne dag,
Trudie.

Lali zei

These pictures are so beautiful!°°

Unknown zei

Oh, wat een prachtige tuinwandeling. Zelf ben ik hier nog nooit geweest maar nu vind ik het maar eens tijd worden dat ik daar werk van ga maken ;))
Lieve groet,Sonja

hokje zei

Ondanks dat deze tuinen op de tweede plaats komen, vind ik dat je er toch prachtige foto's van hebt gemaakt (ik zie weer nieuwe kaarten voorbij komen ;))

Fijne dag! Liefs, Miranda

Inge - Jules & Louis zei

Bedankt voor het delen van je mooie foto's, ik zal nog serieus mijn best mogen doen om mijn foto's zo mooi te krijgen als die van jou. Oefenen dus. :-) Trouwens, ik heb je toegevoegd in mijn lijst van favoriete blogs!
Veel liefs,
Inge x
www.simplyfabulouschic.com

Villa König zei

Great images of the garden. Hugs Yvonne

Huis van "Mijn" zei

Mooie foto's ......dat zullen weer prachtige kaarten worden!!!!

Groeten Willianne

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Veel plezier met het planten van je winterviolen, laat me raden... Witte?
Ik ben benieuwd naar je nieuwe foto's, want die zul je vast en zeker weer maken...
Fijne middag, lekker in die weldadige warmte...
Liefs,
Mirjam

Bonjade zei

Wat een natuurschoon.......zo mooi!!!!
Prachtbeelden.
Fijne avond
Liefs

What's in a day zei

Je foto's zijn weer prachtig, maar dat lukt je ieder keer weer:))
Leuk dat je schrijft dat de tuinen van Appelterenmeer verzorgd zijn, ik vind dat ook, terwijl de tuinen in Arcen echt mooi zijn ik geniet daar ook, maar in Appeltern is het net ietsje mooier:))zeg ik die er vlak bij woont...


Lieve groetjes,
Eefie

Jolanda zei

Ik ben er ruim 10 jaar geleden eens geweest en vond het toen erg mooi. Wil er steeds nog eens naar toe maar het is erg ver weg....je foto's zijn weer prachtig! Lieve groet

It's me zei

Erughhh mooi weer Ingrid !!...liefs fijne avond van mij....xxx

Miss M zei

Ooh, Ingrid, wat een schitterende foto's! Allemaal weer evenmooi, maar de laatste springt er echt uit zeg! Mooie kleur roze, wauw. Hoe krijg jij de foto's toch zo vreselijk scherp zeg... ik heb ook een spiegelreflex, maarre... zo mooi krijg ik de foto's nooit. Moet wel zeggen dat ik alles op de 'automatische piloot' doe, hoor, dat weer wel. Jij toch niet, Ingrid?

Wat een heerlijk weer toch zo, hé, daar bof je maar mooi mee, jij als niet liefhebber van de herfst :-)
Maar wij boffen net zo hard mee: Stijn is morgen jarig, nou, dat wil wel lukken met dit weer. We vieren het zondags, nou, zelfs dán is het nog mooi! Ooh, wat is Nederland toch een heerlijk land!

Tot gauw, veel liefs, Marjolijn.

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Je hebt prachtige foto's gemaakt in Arcen! Wat was het vandaag een super weer he?! Ik ben een ochtendje naar Delft geweest om wat spullen naar de kringloop te brengen en kwam, zoals dat meestal gaat, ook weer met iets terug voor in de tuin :-)

Ik hoop dat jij ook een heerlijke dag hebt gehad?!

Een gezellige avond,

Madelief x

Mayflower zei

Wat een prachtige impressie van de kasteeltuinen Ingrid en wat heb je weer een prachtige foto's gemaakt, die Roos lijkt van het scherm af te spatten met haar mooie kleur.
Lieve groet, Mea

Stina zei

deze post past precies bij het weertype van deze dagen.Ben er zelf ook nog nooit geweest, toch eens in de gedachten houden.

liefs Stina

Hanna zei

Fina inspirationsbilder.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Blueberry zei

Dear Ingrid, another beautiful place from you! thanks for sharing!:) many hugs, Ira

Blueberry zei

Dear Ingrid, another beautiful place from you! thanks for sharing!:) many hugs, Ira

faire un songe zei

SUPER..................!!!!!
Wat een mooie foto's....!
Lieve groetjes Hetty

Bij Guusje Thuis zei

Misschien minder mooi dan Appeltern, maar dat zegt niks over jouw foto's! Groetjes, Colin

Desirée-ScrapDees zei

wat een heerlijke plaatjes weer zeg, die bovenste foto met die bogen kwamen we ook tegen in paleis het loo. Dat was voor ons de inspiratie voor de bogen rij in onze eigen tuin, zal alleen wel even duren voordat die zo mooi is als hier!

Anoniem zei

Wat een prachtige fotos !!
Schitterend!!
Lieve groetjes Joke

Vær våken zei

Hi Ingrid, I loved that you showed us this garden. It's beautiful! I adore the picture with the bee and the pink flowers. So lovely! Have a really nice day, my friend!

Love, Kristin

Noofje zei

Ik heb heerlijk zitten genieten (in mijn tuin) van je prachtige foto's.

Linnie's kaartjes zei

Wat een schitterende foto's, echt genieten om daar naar te mogen kijken.

Liefs,
Linda
(www.lindagboek.nl)

The Paper Mulberry - Glenda Steel zei

What a gorgeous garden and fabulous photo's too! I adore the one of the gate!!! Hugs from an old farmhouse in England - Glenda xxx

Maia zei

Ingrid bedankt voor je lieve reaktie!
De tuinen van Arcen zijn idd op veel plaatsen niet zo best onderhouden maar toen wij er waren was het rozenseizoen. Er werd ook elk uur een mini operette opgevoerd met rozenliederen. Het kasteel vonden wij ook niet zo bijzonder meer een trouwlocatie dan een mooi kasteel.
Ik heb er een post van gemaakt als je tijd hebt klik maar eens terug in mijn vorige posten.
Veel dingen komen mij dus bekend voor prachtig hoor jouw foto's, ik was er weer eventjes terug vandaag.
Lieve groetjes Maia

Michaja zei

Prachtige foto's weer!
Lieve groet
Michaja

Tilly zei

Prachtige foto's, vooral de eerste..wat een diepte zit hier in.
Een heel fijn weekend.
Lieve groetjes Tilly.

Maria zei

Prachtig,dat is genieten

Geniet van je weekend
liefs Maria

G-STYLE zei

Wat een prachtige post weer , jij maakt zulke mooie foto's !

Jij ook een heel fijne zondag gewenst ,
lieve groet Gea

Low Tide High Style zei

What a beautiful place and your photos captured it perfectly!

Kat :)

Yvonne zei

wel prachtige foto's Ingrid!
Je kan het niet echt vergelijken met Appeltern vind je wel ??
daar zijn het allemaal apart tuintjes (sommige wel te modern naar mijn zin, maar das persoonlijk)
vind deze kasteeltuinfoto's wel genieten hoor!!
Groetjes en nog een fijne avond
Yvon

lia zei

De foto's van je geven anders een heel mooie tuin weer. Maar ja, met foto's laat je net dat zien wat jij wilt.
Hoe dan ook, ik vind het prachtig om te zien.

Liefs Lia