donderdag 1 september 2011

Lovely flowers…

Als je een heel lief boeketje cadeau krijgt en ook een heel lief meisje thuis hebt dat graag wil poseren, dan komt de camera al gauw te voorschijn!

IMG_1997b
IMG_2001b
IMG_2010b
Al doen de kleuren van de hortensia al snel denken aan de herfst (het seizoen waar ik op dit moment totaal nog niet naar verlang), toch zijn dit boeketjes waar je mij heel blij mee kunt maken!

IMG_2021b
Ik denk dat ik over een paar dagen een poging ga wagen om de bloemen te drogen. Het groene blad verwijderen en dan kijken of het boeket mooi wordt als het ingedroogd is.

Een fijne dag allemaal!


____

57 opmerkingen:

Pauline zei

Jij bent verwend. Wat een prachtig boeketje. Zo lief. En ook schitterende foto's. De foto met je dochter vind ik zo mooi. De scherptediepte is echt helemaal geweldig.
Wens jou ook een fijne dag mét zon!!
Liefs, Pauline

Bizzy @ home zei

Een heel mooi boeketje, met een prachtig meisje! Heel mooi gefotografeerd! Die herfstkleuren, daar kijken we maar even doorheen. Ik zie mooie warme zomerse kleuren hoor...
Liefs, Renny

My name is Riet zei

Wat een heerlijk boeketje Ingrid en je dochter is prachtig. Wat een beauty.
FIJne dag!
Lieve groeten van Riet

Sjonke's Kronkels zei

Knappe dochter, mooi boeketje en prachtige foto's!! Geweldige post alweer.
Gelukkig dat de roosjes in het boeket het herfst-sfeertje een beetje afzwakken.
Lieve groetejs,
Marion

Desirée-ScrapDees zei

oh wat een prachtige kleuren zeg, inderdaad herfst(is het dan niet al dan hihi).

Fluitenkruid zei

Mooi boeketje en een mooie meid...
Lieve groetjes Jannet

Claudia Leertouwer zei

Het ultieme boeketje om langzaamaan te wennen!

Tanja zei

Het boeket en het meisje zijn prachtig. Mooi op de foto gezet Ingrid. Leuk om zo te oefenen met portret en diafragma.

Fijne dag
Liefs
Tanja

Michelle zei

Schitterende foto's en wat een mooi boeket heb je gekregen! ik hoop dat je een mooi ingedroogd boeket krijgt!

Lieve groetjes Michelle

Anita zei

Wow Ingrid dat is inderdaad met overtuiging:
een heel móói meisje met een héél mooi boeketje !!!
Hier lijkt het wel zomer op dit moment :-)
Vandaag maar eens wat zonnestralen vangen !!!
Groetjezz lfs mij

Yvonne zei

zo'n boeketje zou je mij ook mee plezieren, prachtig !!
in de tuin kleuren de hortensia's ook al zo mooi, ik vind het wel lekker dat de Herfst in aantocht is, die prachtige buitenkleuren, en binnen de lekkere geur van bakseltjes uit de oven, de geurkaarsjes, mmm ja, ben er wel aan toe hihi
prachtige foto's, ook van je meisje !
Lieve groetjes Yvon

Le Style zei

Schitterend en zo lief het boeketje en 'je meisje'.....
Nu nog mooi drogen, zodat je er extra lang van kan genieten!
Een hele fijne dag,

Lieve groet

Berna zei

Bofferd met zo'n prachtige dochter en het mooie boeketje dat je cadeau kreeg. Volgens mij droogt het boeketje heel mooi in.

Willy zei

Mooi boeket, mooie dochter, mooie foto!
Ik hoop op een mooie nazomer en herfst. Het ziet er voor vandaag wel veelbelovend uit.
Fijne dag, lieve groet

Elly's kleine idylle zei

Je hebt een prachtige dochter Ingrid.
Wat staat ze lief op de foto !!!!!
Je hebt een mooie boeketje gekregen.... in volgens mij kun je deze gewoon op de vaas laten indrogen ,Nog een fijne dag Elly.

letrecivette zei

Bellissime immagini!
Monica

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Wat een prachtig kind zeg en een heel mooi boeket....ziet er heel mooi en lief uit ....lieve groet rosita

Greet Lefèvre zei

Is dat jouw mooie dochtertje!!!!???
Prachtig boeketje hoor en inderdaad het doet al even aan de herfst denken!!
Mooie post op deze 1ste september!!
Vele lieve groetjes,
Greet

Krek wak wou zei

Prachtig boeket! Altijd leuk om kado te krijgen!
Groetjes van Nicole

Huys 50 zei

MOOI,MOOI,MOOI,...
Zowel de bloemen als de dochter,plaatjes.
Prachtige foto,s ook !!!

grtjs
Dicky Marie.

Anoniem zei

Wat een prachtig boeket! En wat een geweldige kleuren! De herfst is niet mijn favoriete seizoen, maar de kleuren ervan wel!

Liefs Inge

Rozmeen zei

Mooie bloemen en je dochter..een beauty!!

Zal denk ik mooi drogen..

xxx Rozmeen

All Seasons zei

Wat een mooi boeket met een heel mooi meisje, prachtige foto!
Dat indrogen gaat je zekers lukken hoor. Hortensia's en rozen zijn daar heel geschikt voor.

Geniet van de zon vandaag!!
Lieve groet,
Patricia

kralenqueen zei

Mooi boeketje Ingrid ! En altijd leuk als een van je dochters voor je wilt poseren toch?
Ik zou denk ik ook een poging wagen om dit boeketje te drogen. Met een hortensia kan dat heel goed.
Ik moet ook nog niet aan de herfst denken. Heb net vanmorgen weer even in me tuintje kunnen genieten van een strak blauwe lucht !...
Al heb ik gisteren wel winterkleding gekocht.het ene uiterste met het andere :-)
Geniet straks van je weekend.

Liefs Rianne

Antonia zei

De foto van Marcella kan zo in een lijstje, prachtig! Heeft ze haar haar een stuk korter? Mooi boeketje hoor, daar heb je superlang plezier van. Hele fijne dag gewenst, hier schijnt volop de zon. Lieve groet, Anja

It's me zei

Wat een mooi boeketje...ik denk op zijn kop hangen dan gaat de rest vanzelf......en je dochter is prachtig....liefs van mij...xxx...

Unknown zei

Dit zijn werkelijk prachtige foto's, wat een mooi meisje zeg!
En dan jij achter de camera, dat kan niet missen gewoon!
het is genieten van deze mooie plaatjes,
succes met het indrogen, dat gaat vast lukken,
liefs, Sonja

Room Seventeen zei

Mooie dochter, en mooie foto's. Kan zo als Moederdagkaart de winkel in :-)

Mayflower zei

Wat een prachtig boeket Ingrid en wat heb je hier weer prachtige foto's van gemaakt. Is dat mooie meisje je dochter? Wat heb je haar mooi op de foto gezet.
En inderdaad is dit een mooi boeket om te drogen, prachtig die najaarskleuren. Ik hou wel van de Herfst, al mag van mij de zon nog wel heel veel schijnen.
Fijne dag nog Ingrid en een lieve groet, Mea

Villa König zei

LOVELY!!! Hugs Yvonne

Met Brocant Label zei

Wat een mooie kleur hortensia, en wat een plaatje is dat samen met je dochter ! Ben benieuwd of het drogen lukt, zou wel erg mooi zijn.

Lieve Groet,
Yvonne

Stina zei

dit boeket doet echt aan de Herfst denken dor die warme kleuren.
leuk meisje je dochter,hi wilde ze wel op de foto!

Liefs Stina

Tilly zei

Wat schitterend boeket,lief van je dochter. Prachtige foto's, vooral die van je dochter met de bloemen...wat een romantisch sfeer plaatje.
Succes met het drogen, hopelijk gaat het lukken.
Lieve groetjes Tilly.

Bonjade zei

WAt een prachtig boeket zeg, echt super! Nu ik krijg echt wel zin in de herfst hoor met deze mooie warme kleuren......
En je dochter, wat een prachtige dame zeg!
Ze mag nog wel veel vaker poseren ;0)
Fijne avond
Liefs

Linnie's kaartjes zei

Wat een geweldig boeket en wat een mooie kleuren...de foto's zijn schitterend maar de foto met je mooie dochter springt eruit :-)
Ik hoop dat het je gaat lukken om het te drogen...

Liefs,
Linda
(www.lindagboek.nl)

lia zei

Beide zijn prachtexemplaren.
En staan mooi op de foto.
Geniet lekker samen van de mooie dagen.

liefs Lia

hokje zei

Een mooi boeketje, een prachtig meisje; dat kan niet anders dan sfeervolle foto's opleveren.

Fijne avond! Liefs, Miranda

Jolanda zei

Mooi, mooi, mooi, allebei! En dat drogen moet zeker lukken, prachtige kleuren de hortensia! Fijn weekend alvast en lieve groet

Miss M zei

Oh, wat een prachtig boeketje, Ingrid, maar je dochter is nog prachtiger. Wat een mooie meid met die donkere haren. Dát zie je niet zo vaak, de meeste meisjes zijn blond (ook niks mis mee, of course). Lijkt ze een beetje op jou? En oooh, heeft ze nou ook een beetje oogschaduw op, zie ik? Mooi...

Fijn weekend alvast, liefs, Marjolijn.

Mirjam zei

Hallo Ingrid,
Wat een prachtige kleuren! Dat is echt een heel mooi warm boeket. Ik kreeg net van Ben een mooi boeket in warm geel en oranje... Doet ook al een beetje aan de herfst denken (en dat willen we eigenlijk niet hè..). Laat je ons het resultaat zien als het gedroogd is? Ben daar wel heel benieuwd naar...
En je lieve kleine meisje is wel een heel mooi lief klein meisje...
Heel fijne avond gewenst, Ingrid,
groetjes,
Mirjam

Nicole Claudia zei

Wat een prachtig boeket... de tintjes zijn inderdaad al een beetje van de herfst, maar wel héél mooi!

Ik hoop dat het drogen goed lukt en je er lang van kan genieten.

Groetjes, Collie

lien zei

Wat een mooi boeketje. En je dochter is een plaatje! Liefs Carolien

Corine(THUIS) zei

Een prachtig boeketje en een lief en supermooi meisje! Succes op de fair Ingrid!
Groeten, Corine(THUIS)

Helena, The Swenglish Home zei

Wow, Ingrid, the second photo there, with the beautiful girl, is just stunning! Is she your daughter? Beautiful, just beautiful!

Love, Helena

flowersandhome zei

Wat een prachtige foto's. Vooral dan die met het lieve, mooie meisje bij de bloemen. Gewoon subliem!
Groetjes,
Marian

Maia zei

ooooooooooo wat is dit een prachtig boeket met prachtige bloemen die waarschijnlijk wel mooi indrogen, prachtige foto's van een nog prachtigere dochter!
Groetjes Maia

wonen met brocante zei

Dat zou inderdaad een prachtig boeketje zijn om in te drogen, hoop voor je dat het lukt. Mooie foto met je dochter ook! Groetjes Peggy

Created by Essie zei

prachtige foto's tevens zo'n lief meisje met een nog mooi boeket. Wat wil een mens nog meer van zo'n geniet moment

Wens je een fijn weekend

Groetjs
Esther

Susi zei

Soooooooooooooo lovely pictures.. I love hortensia so much..this colour is very fine..
Kisses Susi

Vær våken zei

Absolutely beautiful!!! Is that your daughter? She is SO lovely, and if she is like mine..she loves to be photographed :) Which is good for me as I can practice my photography skills! Have a BEAUTIFUL weekend!!!

Love, KRistin

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Het is mij weer niet gelukt om de eerste te zijn :-)! Wat een prachtig boeket heb je gekregen. Al helemaal in herfstkleuren! De foto met je dochter is prachtig geworden. Wat zal ze daar blij mee zijn!

Ik wens je een fijn weekend toe! Ik ga morgen languit met een boek in de deckchair, genieten van de zon :-)

Veel liefs, Madelief x

House of Seasons zei

Lieve Ingrid,
Wat een mooi plaatje, past helemaal bij deze nazomerdagen! Gewoon een paar dagen in het water laten staan en dan het water eruit en meestal droogt het in de vaas vanzelf mooi in!
Ja, dat is weer een kaart!!!!!!waardig!
Fijn weekend
liefs
lia

Pierelantijntjes zei

Echt schitterende foto's Ingrid! Wat een plaatje, je dochter, en dan dat prachtige boeketje erbij...die foto krijgt vast een mooie plaatsje!
Fijn weekend, lieve Ingrid!
liefs Ester

hokje zei

Even benieuwd hoe het vandaag is gegaan met de verkoop van je mooie kaarten... het weer was in ieder geval goed, dus ik hoop dat je een succesvolle en gezellige dag hebt gehad!

Fijn weekend! Lieve groet, Miranda

G-STYLE zei

Wat een prachtig boeketje en wat een super mooie foto met je dochter
erbij ! Zo mooi gedaan Ingrid ...... de lippen in een zelfde tint als de bloemen, dit zou zo in een tijdschrift kunnen hoor.

We hebben inderdaad beide met een big smile in Soest rond gelopen hoor. Het was echt onze stijl daar en dan thuis komen en dat alles dan ook nog zo mooi staat als je al in gedachten had is natuurlijk helemaal leuk.

Nog een fijne zondag verder , geniet van de vrije dag .

liefs Gea

Yvonne - Frl. Klein zei

Hi Dear Ingrid,
you photos are stunning!!!!! I love the second one!
I missed your blog and posts the last 2 weeks :-)!
Big Hugs,
Yvonne

Anoniem zei

Prachtig boeketje,denk wel dat het droogt,sommige doen het op zijn kop en sommige laten het gewoon staan en je dochter is een prachtig dametje,lief gezichtje,lieve groetjes Joke.