donderdag 8 september 2011

Met een kraam op een fair en mooie high tea kaarten…


Afgelopen weekend stond ik met mijn kaarten voor het eerst op een kleine  fair hier in de buurt. Het was een prachtige lokatie en het zag er allemaal bijzonder sfeervol uit.

IMG_2107

IMG_2102(let niet op de rommel onder de kraam hihi)

Hoewel ik om een plaats in de schaduw had gevraagd omdat ik niet weet wat de foto’s in de volle zon doen, leek dat eerst niet te lukken want het was een warme en zomerse dag! Uiteindelijk kreeg ik een redelijk mooi plekje (waar ik eerst wel maar later niet meer in de zon stond) en om schaduw te creëren heb ik  zelf maar een beetje provisorisch wat deksels omhoog gezet. 

Het is wel leerzaam zo’n eerste keer, want na deze praktijkervaring vind ik flessen wijn eigenlijk wel erg handig…het staat decoratief en je kunt er mooi een aantal kaarten tegen aan plaatsen. Ooit wil ik nog wel een (tafelmodel) kaartenmolen, ik hoop er bij de kringloop een keer tegen aan te lopen...

IMG_2104

IMG_2106
Helaas waren er op die dag veel andere activiteiten in de regio en viel het bezoekersaantal (mogelijk ook door de hitte en doordat het voor het eerst werd georganiseerd) tegen. Maar de reacties die ik kreeg waren erg positief en ik heb ook een aantal van mijn kaarten kunnen verkopen. Die contacten aan de kraam zijn sowieso erg leuk, je ziet dan goed hoe verschillend mensen zijn!

IMG_2100

IMG_2101
Jammer trouwens dat ik niet de tijd heb genomen om wat meer foto’s te maken want het huis lag prachtig aan het water en vlakbij de dijk!

IMG_2109

En let op...nu nog even een blik op alle nieuwe kaarten, waaronder de kaarten met foto’s van de high tea bij Madelief!!! Daar word ik persoonlijk telkens weer helemaal vrolijk van...die zijn (bescheiden bedoeld en met dank aan Madelief ) toch wel zó mooi!!!

De dubbele kaarten zijn (met enveloppe)  met ingang van direct te bestellen via mijn blog “Cards, made by Home & Lifestyle”. Niet alleen de high tea kaarten maar ook de kaarten met de Spaanse luiken zijn erg mooi en dan heb ik het nog niet eens over de olifantenkaart gehad. Sommige kaarten zijn zowel in blanco uitvoering als met tekst op de foto verkrijgbaar. De binnenzijde van de dubbele kaart is altijd blanco.

Op bovenstaande foto’s van de fair kun je trouwens goed zien hoe de kaarten er in werkelijkheid uitzien en hoe verzorgd ze worden aangeleverd!

MHC Felicitatie 19 watermerk

MHC Felicitatie 20 watermerk

MHC Felicitatie 21 watermerk

MHC Felicitatie 22 watermerk

MHC Lieve groet 05 watermerk

MHC Zomaar 06 watermerk

Voorlopig zullen dit de laatste kaarten zijn die ik toevoeg aan mijn kaartenblog, waar inmiddels meer dan 60 verschillende kaarten verkrijgbaar zijn.

MHC Beterschap 04 watermerk

MHC Beterschap 07-watermerk

MHC Felicitatie 09 man-watermerk
Een stijlvolle mannenkaart


MHC Felicitatie 12 watermerk
Voor de jarige botenliefhebber


MHC Felicitatie 15 Kind (meisje) - watermerk
Felicitatiekaart meisje


MHC Felicitatie 16 Kind (jongen) watermerk
Felicitatiekaart jongen

 

MHC Felicitatie 17 watermerk

MHC Uitnodiging 01 watermerk

MHC Uitnodiging 02 watermerk

MHC Veel geluk 02 watermerk

Op mijn kaartenblog staat alle informatie over het doen van een bestelling, daarbij is het heel handig om via de labels aan de zijkant van mijn kaartenblog een categorie kaart te selecteren, je ziet dan bijv. in één oogopslag alle felicitatiekaarten bij elkaar!


Een fijne dag allemaal!!

***

71 opmerkingen:

Blueberry zei

You did a great job with your postcards! All of them are beautiful but and the one with the birdie is adorable!:) hugs, Ira

Pink Princess zei

Joh die zijn echt heel mooi hoor. Succes ♥

Anoniem zei

Beautiful postcards and amazing blog, I lake it!
I follow you:)

Have a great weekend,greetings from Croatia, Zondra.

Loveforpiemonte zei

Geweldige fotokaarten!!! en je hebt werkelijk geluk gehad met het weer!!! Deze zomer had je bijna kunnen vragen om een regenloze plek!
Groetjes en fijne dag,
Madelon

Desirée-ScrapDees zei

het lijkt me zo leuk om op zo'n beursje te staan, volgende maand ben ik aan de beurt, ben benieuwd! En ja inderdaad eigenlijk net iets te mooi weer voor zo'n activiteit(ja het is ook nooit goed hé hihi). Je kaarten zijn weer prachtig hoop dat je er veel van gaat verkopen!
Succes ermee!

Unknown zei

Wat mooi om al je kaarten zo bij elkaar te zien liggen, ik vind het er heel verzorgd uitzien hoor!
Spannend altijd om ook de reakties op je mooie kaarten te horen hè en leuk als je dan ook nog verkoopt!
Mijn vriendin staat binnekort op een beurs en neemt dan mijn zelfgemaakte kaarten mee, spannend vind ik dit!
Dankjewel voor de prachtige foto's en het even mogen meegenieten,
fijne dag, Sonja

Fluitenkruid zei

Hoi Ingrid, wat zijn ze super jouw kaarten, al die verschillende thema's. Ik ben helemaal weg van de high tea-serie genomen in de mooie tuin van Madelief.
Veel succes met de verkoop! Lieve groetjes Jannet

Claudia Leertouwer zei

Steeds een stapje verder, spannend hoor!

Shabby soul zei

I love love love your photos! You have a great talent!
I like so much the pink tablescape.
Darling Ingrid, here the days are still sunny and still hot (30°: even too much for me). This year I wait fall more then ever...
Have a good day, hugs!
Silvia

Ingrid zei

Wat een prachtige collectie kaarten heb je al gemaakt Ingrid en de mooie tafel van Madelief zal zeker ook een succes worden.......genieten was het weer hoor....veel liefs

Lida zei

Inderdaad heel mooie kaarten weer erbij en ik denk dat een sjaaltjesmolen ook leuk is, dan kun je de kaarten aan de knijpertjes hangen, als ze maar niet beschadigen. Wat een schitterende locatie, jammer dat het zo ver weg is, groetjes
Lida

Judith zei

Goedemorgen Ingrid,
Ik kom maar weer ogen tekort hier. PRACHTIGE !!!! foto's en jouw kaarten, wow, om verliefd op te worden.

TOP! Hier mag je heel trots op zijn!
Ik wens je een fijne donderdag,
groetjes, Judith

Tanja zei

Leuke post Ingrid, maar vooral vrolijk om naar te kijken nu het van dat herfstweer is.
Supermooie foto's heb je weer gemaakt, en je kaarten zijn ook heel mooi.

Fijne dag
Liefs
Tanja

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat ziet dat er allemaal mooi uit !!
Ik vind je kaarten zo mooi.

leuke zomer gehad??

groetjes Romkje.

Tilly zei

Wat leuk dat je met je kaarten op een fair hebt gestaan. Een kaartenrek is in zo geval erg handig, maar ook zo ziet je stand er mooi uit. Prachtige serie kaarten heb je er weer bij.
Lieve groetjes Tilly.

THE BLACK BARN zei

INGRID, DAT ZIJN HELE MOOIE KAARTEN DIE JE DAAR HEB!!

PRACHTIG GEDAAN!

FIJNE DAG EN LIEVE GROET,

MIRANDA

My name is Riet zei

Ze zijn allemaal zo prachtig Ingrid. Wij gaan nou eerst een poosje met vakantie , met het laptopje weliswaar,dan kom ik wat bij je bestellen. De twee die ik van je kreeg heb ik al verstuurd.
Liefs van Riet

love lives in the kitchen zei

dear ingrid!
i'm back from my lovely summer holidays and glad to read your blog again :) i love the pictures of this post, especially that beautiful summer table and lovely flowers! i hope you are fine and that the weather is still nice in your country. sending you lots of hugs!
justyna

Anoniem zei

Wat leuk dat je op een fair stond,is echt gezellig en je kaarten zijn geweldig,oh vooral die van Madelief,wat prachtig! echt een sfeertje voor een verjaardag,hoop dat je er veel verkoopt,fijn dag,liefs Joke.

Willy zei

Hoi Ingrid, ik zit hier echt van te genieten. Wat een leuke kaarten zijn het allemaal. Wat zal Madelief ook trots zijn op de kaarten die je van die dag bij haar hebt gemaakt.
Misschien kun je volgend jaar wat miniposters maken met reclame voor de fair om er wat meer bekendheid aan te geven.
Fijne dag, lieve groet

Kom Achterom zei

Mooie kraam zeg!
en die olifant super!!
fijne dag
Yolanda

Antonia zei

Klinkt goed Ingrid, een eigen kraam op een fair. Zal inderdaad vast erg leerzaam zijn geweest zo'n eerste keer. Vind de kaarten van de high tea bij Madelief supermooi, daar mogen jullie allebei trots op zijn :-) Hele fijne dag gewenst, lieve groetjes Anja
ps als het niet lukt met de kaartenmolen, ik heb nog een grote staan

Michelle zei

Heel mooi geworden en wat gezellig dat je ook op een fair stond, jammer dat het bezoekers aantal niet zo groot was, maar misschien beter om eerst een rustige fair mee te maken hihi

je kaarten zien er super uit!! allemaal zo mooi!

Lieve groetjes Michelle

Porva Inn - Greenvalley Estate zei

Ziet er allemaal erg leuk en gezellig uit.
Ik sta sinds kort op een ambachtelijke markt hier bij ons in Hongarije. Elke keer ontwikkel je steeds creatievere manieren om je spulletjes te presenteren.
groetjes Trudy

oma leentje zei

Prachtig zijn ze . een feest om die te sturen. Ik wens je veel succes.....

Sanne zei

Dear Ingrid,

at the first moment I thought I knew this pictures ( parts of them ) and yes , this is is the garden of madelief...
Your cards are beautiful and I´m sorry that your first fair wasn`t that succes..but I´m sure next time !!!!!!

Have a great day, best wishes,
Sanne

Rozet zei

Fijn dat het net een dag was dat het (eindelijk) mooi weer was voor een fair! Het ziet er mooi uit en inderdaad is het best lastig om het mooi te presenteren, kaarten waaien ook gauw om. Misschien met metalen knijpertjes nog wat ophangen, of onder zo'n hoge glazen stolp is misschien nog een idee.
Ik heb op je kaartenblog gekeken, en kan niet kiezen, ik kom nog even terug als ik meer tijd heb, want moet nu weg.

Groetjes, Jolanda (Rozet)

It's me zei

Wat leuk dat je op een fair hebt gestaan !! superrrr...en wat zag je kraam er mooi uit !!...fijne dag liefs van mij....xxx...

Anoniem zei

Dit zijn écht kaarten om trots op te zijn, SUPER!

Ik heb nog een hele bak met kaarten, maar hou in ieder geval jou naam in gedachten.

Liefs Inge

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Geen woorden voor zo prachtig ....lieve groet rosita

Elly's kleine idylle zei

Hoi INGRID,
Wat leuk dat je voor het eerst op een fair stond met je kaarten !!!Het lijkt mij heel spannend....vooral hoe de reacties zijn op je eigen gemaakte kaarten.je stand ziet er heel verzorgd uit !!!Vooral die ladenkastje vind ik super mooi !!!Helemaal in style.
Je kaarten ......IK VIND ZE PRACHTIG !!!!
Je ziet binnenkort wel een bestelling tegemoet.
Heel veel succes er mee in een hele lieve groet van Elly.

G-STYLE zei

Prachtige kaarten ...ik ga binnenkort even wat bij je bestellen hoor.

Moet ik even de tijd voor nemen want er zijn zo veel en ze zijn allemaal erg mooi .

fijne dag nog , lieve groet Gea

Met Brocant Label zei

Wat zijn ze toch mooi, dat Zeeuws knoopje en dat musje geweldig. Jammer dat zo'n Fair dat niet het gewenste bezoek op brengt. Maar ach je leert weer van dingen en de volgende keer beter.

Lieve Groet,
Yvonne

Ger zei

Hoi Ingrid,

Altijd een beetje moeilijk zo'n eerste keer met je kaartenhandeltje een stand aantrekkelijk inrichten.
Ook al zijn je kaarten erg mooi......het oog van hoe het gepresenteerd wordt doet ook veel.

Je had het iets tekorte kleed ook zelf al in de gaten;-)dat overkomt jou geen tweede keer.

Heb je er wel eens over nagedacht dat er speciale kaartenhouders te koop zijn,online
http://www.instoresupplies.nl/index.php
je kan dan het assortiment laten zien en de rest van de kaarten achter elkaar in leuke doos zetten, hebben die geenlast van zonlicht.

Weet je wat ook leuk is: van die houten bordenhoudertjes(driepootje)past een beetje in de stijl van het ladenrekje wat je nu gebruikt.

en ik zie vaker kaartenrekken te koop staan op MP, de prijs vind ik dan reuze meevallen.

Succes!!!
Lieve groeten,
Ger

Bizzy @ home zei

Prachtige kaarten, vooral die van de high tea en olifantje. Wat leuk dat je op een fair stond. Het ziet er gezellig uit allemaal!
Liefs, Renny

Susi zei

I love all your pictures.. A very very good idea.. the postcards are great..
Kisses Susi

All Seasons zei

Geweldig die kaart met olifant!!
Het klopt wat je zegt, dit weekend had ik me wel in 10en willen delen om overal te kunnen zijn, te veel dingen in 1 weekend.
Maar dit is een mooie start om eens met een kraampje te mogen staan, helemaal super!!

Fijne dag vandaag ☼
Liefs,

hokje zei

Een mooie locatie en prachtige kaarten! De wat mindere verkoop moet toch echt aan het warme weer en de andere activiteiten hebben gelegen. Gewoon nog een keertje weer proberen...

Fijne dag! Lieve groet, Miranda

lia zei

Leuk dat je ook al op deze manier je kaarten gaat verkopen. Ze zien er perfect uit.

liefs Lia

Le Style zei

Prachtig!
Leuk zeg met een kraam op een fair.
Fijn dat je ook zo kan genieten van het verkopen en de mensen die komen kijken.....
Prachtig het huis aan het water en vlakbij de dijk!
Fijne dag,

Lieve groet

wonen met brocante zei

Jammer dat de fair niet heel veel bezoekers heeft getrokken want de locatie ziet er prachtig uit. Wie weet volgend jaar. Groetjes Peggy

Mayflower zei

Wat leuk dat je op een Fair heb gestaan met je kaarten. Een prachtige locatie en wat een leuke kraam, je kan inderdaad goed zien hoe mooi je kaarten verpakt zijn.
Ohhh....en de kaarten van de High Tea zijn werkelijk prachtig met die mooi gedekte tafel en al die vrolijke kleuren. Ben zowie al helemaal verliefd op de tuin van Madelief.
Je heb een behoorlijk grote serie kaarten nu, straks misschien nog kerstkaarten?
Nou lieve meis, succes met de verkoop hiervan en een lieve groet, Mea

Theemuts Rommelhoekje. zei

Nee ,ik kan niet alles inhalen.
Maar ik kan wel veel foto's bekijken hahaha.

groetjes Romkje.

Room Seventeen zei

Een fair, wat ontzettend leuk!! Heb ook wel eens overwogen om op een fair te gaan staan, maar het is me teveel heisa, ik moet zoveel spullen meeslepen, en dan maar afwachten of het allemaal rendabel is..... Wat een mooie high tea kaarten, vooral die met die gedekte tafel!

Emmy zei

Wat een prachtige kaarten maak je toch. Wel bijzonder om mee te maken met je eigen maaksels op een fair. Erg leuk hoor allemaal. Groetjes Emmy

Jolanda zei

Wat een leuke fair, mooie locatie! En wat zijn je Madelief-kaarten weer mooi, was weer even terug op die zaterdagmiddag....lieve groet

Bianca zei

Jij hebt echt een gave......wat maak jij bijzondere en mooie kaarten. Leuk voor je dat je er ook nog verkocht hebt op je eerste fair. Op naar de volgende ?
Groetjes Bianca

Anoniem zei

De locatie denk ik was wel heel gezellig om te staan.
Ik weet natuurlijk niet waar het was.
Vorige week heb ik met mijn zus ook een tuinfair gehad wat resulteerde in een kamerfair.
t``Gaf niet ,binnen was het ook gezellig en een goede verkoop gehad.
Ik verkoop ook fotokaarten.
Op een kaartenmolen passen ze net niet denk ik,tenminste bij mij,dan verkreukelt net het zakje waar de kaart inzit.
En ik noem mijn kaarten ook wel,mijn kindjes,hi,hi.
Zo trots ben je er op.
Ik sta ook geregeld op een verkoping van een kerk o.i.d.

groetjes Hilda

lien zei

Leuke kraam, mooie omgeving en de kaarten zijn helemaal super!! Ik droom ook van een eigen kaartenlijn, (maar ben geen fotografeertalent, helaas)

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Wat leuk dat het je zo goed bevallen is.. En ja, van ervaring wordt men wijzer, dus de volgende keer pak je het weer anders aan. Je kaarten zijn weer helemaal mooi, de ´stijlvolle mannenkaart´ past helemaal bij mij... haha... Dat mooie boek, de leesbril en het lekkere glaasje rode wijn. Op mijn lijf geschreven...
Ingrid, ik wens je een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

faire un songe zei

Wat een prachtige kaarten,.. en wat leuk om hier mee op een kleine fair te staan..
Heel veel succes met je nieuwe onderneming..
Liefs Hetty

alma zei

Wat leuk dat je op een fair stond. Je hebt al een hele verzameling kaarten. Ik wacht met spanning op mijn pakje :)

Je nieuwe kaarten zijn ook erg mooi!

Lieve groet
Alma

Pierelantijntjes zei

Hoi Ingrid,
wat had je de kraam ontzettend leuk en creatief ingericht zeg! leuk ook die kaarten in dat laadje! Ook de nieuwe kaarten zijn weer prachtig! Vooral die van de high tea!
Liefs Ester

Unknown zei

MENS!!! Ik weet niet welke ik het leukste/mooiste vindt!! Die olifant!! GE WEL DIG, en dat vogeltje...aaaah.....de high teakaarten.....FEESTJE...echt SU PER GAAF!!!
Inderdaad een prachtie locatie zeg, op zich al een feestje om daar te staan lijkt me!

Oooh en die luiken......

Liefs,
Lynda

Huize Kip Kakel zei

Geweldig mooi!
Binnenkort kom ik een keer op je blog kaarten bestellen!
Ik wil je bedanken voor al je hartelijke berichtjes die je altijd achter laat, heel attent en lief!
Achter een kraam staan is super leuk, vind je niet!
Ik geniet er altijd van.
Het ziet er ook heel sfeervol uit!
Groetjes Hannie

Maia zei

Ziet er heel mooi uit je kaarten op die fair en wel een idee om zo schaduw te maken!
Prachtig je kaartencollectie!
Gek zeg dat het de hele week stort regent en het elke zaterdag de laatste tijd veel te warm is om leuke dingen buiten te doen.
Wij waren aan het verhuizen ook een warm klusje.
Dank voor je prachtige foto's, ik geniet elke keer weer!
Lieve groetjes Maia

Low Tide High Style zei

Ingrid, the way you had your beautiful cards displayed for the fair was really lovely! All of your new designs are so pretty as always!

Kat :)

Corine(THUIS) zei

Het was een prachtige dag, ben wel benieuwd hoe jij het hebt ervaren om een hele dag achter je kraam te 'moeten' blijven...
Je foto's zijn prachtig, jij plakt ze dus ook gewoon op. Ik wil zo graag echt gedrukte kaarten maken, maar dat gaat alleen in grote hoeveelheden..jammer!
Groeten, Corine(THUIS)

butiksofie zei

Hi, these pics are beautiful! I love the garden pictures, hughs Anja

Stina zei

was zeker best wel spannend, voor het eerst op een fair,je kaarten zijn weer mooi geworden.
die olifant springt er ook uit!!!!

fijn weekend
liefs Stina

House of Seasons zei

Lieve Ingrid,
Spannend hoor zo'n fair met je eigen "winkeltje"!
Ziet er heel mooi uit en ik vind je nieuwe kaarten HEEL ERG MOOI!
En ja, die van de High Tea zijn NATUURLIJK mijn favoriet!
Fijn weekend, liefs

Lia

SeelenSachen ♥ zei

love your wonderful impressions :-)
your blog is so relaxing and cosy, thank you for sharing and thank you for your comments, they are always so lovely!

nora

puur wit zei

nou dat zijn toch prachtige kaarten geworden
als je er voor het eerst mee staat is het toch even kijen hoe het ,het bestte tot zijn recht komt maar het ziet er toch mooi uit
gr sandra

Michaja zei

Ik heb echt heel wat gemist hier op jouw blog!! Je verkoopt nu ook gewoon je eigen kaarten. Wat geod zeg. En alle eerste keren zijn moeilijk, echt waar!
Succes met de verkoop.
Lieve groet
Michaja

Unknown zei

Hoi Ingrid,

Hahaha, ik zit nog te lachen om jouw reactie... ja ik heb even gekeken, maar er was niemand thuis! Ze waren zeker ook boodschappen doen, net als ik.
Wat een prachtige locatie was die fair zeg, heerlijk om daar te mogen staan.
Jaaah die kaart met de olifant, wat een schatje is dat zeg!
Je hebt prachtige kaarten en wat ontzettend leuk dat je ze op fairs ook verkoopt.

Veel succes met de handel en wie weet kom je ooit eens hier staan (onze winterfair) met een kraampje vol mooie kaarten...

Fijn weekend!
Lieve groet,
Monique

Helena, The Swenglish Home zei

Dear Ingrid,

Your cards are absolutely STUNNING and I am sure you will sell a lot of them, both through the internet and through new contacts at fairs etc.

You are an amazing photographer and good luck with your card business!

Lots of love,
Helena

Ingrid zei

Ik wens je ook een prachtig weekend...geniet ervan....veel liefs...

Vær våken zei

Dear Ingrid, the cards are very beautiful! I loooove that elephant and of course the high tea table! Have a lovely weekend, my friend!!!

Love, Kristin

Sonja zei

Hoi Ingrid! je hebt er prachtige foto's kunnen maken! geweldig..
Moest wel erg lachen om de olifantkaart.. ;))

Fijne zondag!!

Groetjes, Sonja

Rozet zei

Hoi Ingrid,
Vandaag zaten je kaarten bij de post, ze zijn erg mooi! De kinderen vonden de olifant erg grappig, dus die kaart blijft vast niet lang liggen.
Bedankt voor het verzorgde inpakken en maar weer tot blogs!

Lieve groet, Jolanda (Rozet)

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen zei

Je maakt werkelijk hele mooie foto's.

Groet,

marieke.