dinsdag 31 december 2013

My best wishes…

Hoewel niet helemaal gepland toch nog een post van mijn kant, nu vandaag de uren, de minuten en seconden langzaam wegtikken richting het nieuwe jaar. Een jaar waarvan we niet weten wat het gaat brengen, maar waarvan we hopen dat gezondheid, liefde en geluk de boventoon zullen voeren.

Home & Lifestyle

Het jaar 2013 was voor ons als gezin een goed jaar, de positieve momenten en ervaringen voerden hier gelukkig de boventoon. Onze oudste dochter haalde het VWO diploma (voor haar was dit echt een hele knappe prestatie) en we genieten nog altijd na van onze geweldige vakantie in Amerika…een reis om nooit te vergeten en waarvan we nog altijd enorm blij zijn dat we deze stap genomen hebben.

Home & Lifestyle

Het jaar 2013 bracht niet alleen positieve momenten en ervaringen, maar ook (intens) verdriet, soms verwacht, maar ook heel onverwacht. Zo hebben lieve blogvriendinnen dit jaar moeten ervaren hoe moeilijk het is om een dierbare los te moeten laten en hebben andere blogsters en (stille) volgers zorgen, soms ook over hun eigen gezondheid of over de gezondheid van iemand die heel dicht bij hen staat. 

Home & Lifestyle



De woorden, welke zijn verwerkt in onderstaande foto, komen jullie mogelijk bekend voor want vorig jaar sloot ik daar ook mee af. Omdat ik de wensen hierin nog altijd mooi vind, wil ik deze ook voor het aankomende jaar aan jullie meegeven.

***

Home & LifestyleHave enough – an Irish Blessing


***

Ik wens jullie allemaal een hele fijne

jaarwisseling en nogmaals alle goeds voor 2014 toe!

Veel liefs, Ingrid

58 opmerkingen:

Unknown zei

Over 24 uur is het 2014...wat is dit jaar toch snel gegaan...
Ik heb genoten van je posten het afgelopen jaar...dat jullie nog nagenieten van je Amerika reis vind ik niets gek.
Van wat je op je blog gepost hebt was voor mij een heel mooi reisverslag...ik wil je nogmaals bedanken voor het delen daarvan.

Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling, en een goed begin van 2014,

Tot volgend blogjaar Ingrid.

Groetjes,
Inge, my choice

Housebythewaterhole zei

Ingrid, wat een prachtige foto's en woorden….
ook voor jouw een prettig eindejaar en een
super goeie start …
Tot volgend jaar in blogland
lieve groeten en fijne dag nog
kathy

Hanna zei

fina bilder.
Ha en fin nyårsafton.
Kram
Hanna

Claudia Leertouwer zei

Dank j wel lieve meis dat je mijn blogvriendin wilt zijn!

Mayflower zei

Een mooie nieuwjaarswens lieve Ingrid.
Ik wens jou en je gezin ook een hele gezellige en veilige jaarwisseling en alle goeds voor 2014.
Lieve groet, Mea

Mirjam zei

HoimIngrid,
Je sluit het jaar af met heel mooie woorden en prachtige wensen voor iedereen!
Ik wens jou precies hetzelfde en nog veel meer...
Geniet van de jaarwisseling en van het nieuwe jaar... Dat het een heel mooi jaar mag worden...
Liefs,
Mirjam

Things and Thoughts zei

Best wishes to you Ingrid! May the new year bring you what you really want and need. It was so interesting sharing experiences with you, you have been so sweet with me, I thank you and wish you the best !
A warm hug! Olympia

Unknown zei

Mooie wensen waar je mee afsluit! En dat wens ik jou en je gezin ook allemaal toe. Kortom heel veel geluk, liefde en een goede gezondheid voor 2014!
En bedankt voor je mooie foto's en posten. Ook voor het nieuwe jaar een aantrekkelijk idee om ze te blijven volgen.
Fijne jaarwisseling, groetjes, Ingrid.

Bizzy @ home zei

Bedankt voor al je inspiratie het afgelopen jaar, Ingrid en natuurlijk je lieve woorden elke keer. Alle goeds voor het nieuwe jaar en een fijne jaarwisseling.
Liefs, Renny

Pauline zei

Dank je wel voor deze mooie laatste woorden in 2013. En de wensen voor 2014 zijn prachtig. Die wens ik jou en jouw familie ook toe. Maak er een gezellige jaarwisseling van en tot volgend jaar.
Liefs, Pauline

G-STYLE zei

Gelukkig plaatste je toch nog deze laatste post van dit jaar.
Mooie woorden en wensen .... Velen zullen zich hier in kunnen vinden, ik in elk geval wel.

Lieve Ingrid, ik wens jou en je gezin een heel gelukkig
nieuw jaar waarin geluksmomenten weer de boventoon mogen voeren.

Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar ;-)
Liefs Gea

Blueberry zei

Happy New Year, my friend!

Thuis bij Tjits zei

Wat een mooie post Ingrid.. en mooie wensen..
Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en veel geluksmomentjes voor het nieuwe jaar!

Liefs, Tjits

Anoniem zei

Prachtige woorden met prachtige foto`s,ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en al het goede voor in 2014,lieve groet Musje.

Marjon zei

Dan is dit nog even een prachtige post....mooi gedicht en ook je eigen woorden .....Jullie hebben veel mooie momenten gehad dit jaar en ik wens jou en je familie ook weer al het goeds van 2014...lieve groet Marjon

It's me zei

Jij ook lieverd...!!..bedankt voor het afgelopen jaar............liefs van mij....x !!!

For you too darling ...!!..thanks for last year...love from me ...x !!!


It's not what you have in your pocket that makes you thankful.......but what you have in your heart........x !

My name is Riet zei

Lieve Ingrid.
Wat een prachtige post!
Ik wens jou en allen die je lief zijn een gezellige jaarwisseling en een heel gelukkig en voorspoedig 2014.
Ik heb vanmorgen de oliebollen en appelflappen gebakken dus hier is het al helemaal oudejaarsdag.
Veel plezier!
Liefs van Riet

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Ingrid,

Een heel fijne jaarwisseling, een gezond, gelukkig en vooral inspirerend 2014.

groeten Pauline, Logement it Foarhus.

It Is The way of life zei

Met veel plezier heb ik van je mooie blogposten mogen genieten het afgelopen jaar en hoop dat er nog vele posten mogen volgen in 2014 !
Fijne jaarwisseling voor jullie allen en alle goeds voor 2014 !
Liefs Ida

Dineke@esatto zei

Lieve Ingrid,

bedankt voor alle moois waarmee je me blij hebt geaakt afgelopen jaar!
Alle goeds voor jou en je gezin in 2014!
Liefs Dineke

La Blomst-Living zei

Ik heb genoten van je posten Ingrid, ook deze is heel mooi. Ik wens jou ook een heel gezellige jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2014!
Liefs, Linda

lia zei

Jij ook een hele fijne jaarwisseling Ingrid.
En ik hoop dat we het komende jaar weer een keer gezellig bij kunnen kletsen.

liefs Lia

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtige tekst!

Voor jou en je familie een heel gezellig uiteinde en alle goeds voor 2014!!!

Lieve groet,

Loes

Marjonel M zei

Ik wens jou ook een hele fijne jaarwisseling. Ik hoop nog veel van jou mooie posten te mogen lezen in 2014.

Heel veel liefs, Marjonel

fleur zei

Ha Ingrid; Dank je voor je mooie en lieve woorden op deze dag.
Wens jou ook alle goeds het komende jaar,
en wie weet;
tot ziens in 2014!
groetjes Fleur

Huize Kip Kakel zei

Dank je wel..voor alle mooie momenten die je met ons wilde delen in 2013!
Voor jou en je gezin ook alle goeds voor 2014 toegewenst!
Lieve groet♥

Jeanette zei

Hoi Ingrid,

dank voor je nimmer aflatende enthousiasme om bij mij te reageren. Ik heb niet altijd bij jou gereageerd maar wel altijd bij je gelezen. Ik hoop in 2014 weer meer berichtjes te maken, te posten maar vooral ook meer te reageren. Voor nu fijne jaarwisseling en tot volgend blogjaar.

Groet,
Jeanette

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

Happy New Year Ingrid!!!
I hope your 2014 will be filled with joy and happiness!
Love Charlotte

lien zei

Op de valreep toch nog even een bogpost gemaakt, en wat een mooie! Mooie foto's, mooie worden. Ik sluit me er bij aan. Ik hoop dat 2014 voor jullie net zo mooi en bijzonder mag worden. Bedankt voor al je lieve berichtjes het afgelopen jaar. Maak er een gezellige jaarwisseling van! Groetjes Carolien

het moonhuis zei

Lieve Ingrid, jij kan het altijd zo mooi verwoorden.
Ik heb genoten van je blog het afgelopen jaar met altijd van die prachtige foto's en mooie teksten, op naar een nieuw blogjaar!!

Een hele fijne jaarwisseling en dat 2014 maar weer zo'n mooi jaar mag worden met veel mooie en gelukkige momenten!!

Liefs Monica

Unknown zei

Ik wil jou en je gezin het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar een mooi jaar mag worden met veel geluk en gezondheid. Liefs, Nancy

Bij Guusje Thuis zei

Dankjewel dat je er altijd bent op mijn blogje, heel bijzonder! Hele gezellige jaarwisseling en alle goeds voor 2014. Dat het maar weer een mooi (blog)jaar mag worden!

Jolanda zei

Bedankt voor al je lieve reacties en mooie posten vooral die van jullie reis. We hebben bijzondere momenten gedeeld dit jaar. Op het blog maar ook in het echt. Ik wens jou en je gezin alle goeds en vooral gezondheid in 2014! Lieve groet

What's in a day zei

Mooi verwoord Ingrid, ik heb genoten, kijk en lees graag bij je en geniet van hoe jij de dingen omschrijft.
Verdriet en geluk liggen dicht bij elkaar, groet en kleine zorgen zijn er ook om ons heen, maar ondanks alles mogen we terugkijken op een waardevol jaar.
Ik wens jou en je gezin een fijne jaarwisseling en alle geluk en bovenal gezondheid voor 2014.

Liefs, Eefie

hokje zei

Gezellig dat je er nog even bent in 2013 ;)

Ik wens jou en je gezin een gezellige jaarwisseling en voor 2014 veel geluk, gezondheid en blogplezier.

Lieve groet,
Miranda

SOBERenSTIJL zei

Nog even op de valreep....maar ik wens je een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014 samen met je gezin. Ik heb genoten van je posten dit jaar en zie je graag volgend jaar weer!

Liefs, Dorine

Berna zei

Ik wens jou en je gezin hetzelfde Ingrid.
Dat we elkaar nog maar vaak virtueel mogen bezoeken. Is altijd gezellig.

Judith zei

Bloggen geeft veel.
Dank je wel voor alle mooie berichten op je blog, die ik altijd met véél plezier lees.
Ook bedankt voor jouw reacties op mijn blog!
Jou en jouw gezin wens ik ALLE GOEDS toe en veel mooie momenten!
Geniet van wat je hebt.

Hartelijke groeten van Judith

Unknown zei

Heel mooie woorden en prachtige foto's!
Mijn allerbeste wensen voor 2014!
Groetjes, Vanessa

Homemade Home zei

Prachtige post.
Ik wens je een liefdevol en gezond 2014.
Bedankt voor je lieve reacties.
Lieve groet Nelly

Rozen van papier zei

Wens je en voor jouw familie een prachtig Nieuwjaar met veel geluk en goede gezondheid,

groeten Janny

Anoniem zei

Goedemorgen Ingrid,

Ondertussen is het alweer 2014 en heb ik buiten een aantal rondjes met de honden gelopen. Vooral het ochtendrondje vroeg is heerlijk, in je hoofd alles op een rijtje zetten en dan beseffen dat ik een heel gelukkig mens ben..

Ik wens jullie dit jaar: Liefde, gezondheid en vooral een goed jaar..

Groetjes Pieternel

OF SPRING AND SUMMER zei

Hi Ingrid,
Wishing you a very wonderful and Happy New Year!
Warm hug,
Ingrid xx

Sanny zei

Een heel mooi gedicht Ingrid.
Ik wens jou en je naasten ook een heel mooi 2014 toe!

Groetjes,
Sanny

Room Seventeen zei

Mooie post, mooi geschreven! Ik wens je een gezond en gelukkig 2014! Lieve groet, Hennie

MODERN COUNTRY zei

Lieve Ingrid,

Hartstikke bedankt voor alle mooie en inspirerend posten in het afgelopen jaar. Ik vind jou blog zo echt en mooi. Dat moet jij nooit veranderen.

Ik wens alles goeds voor 2014!


Dikke knuffel ~ Aina

Kamila zei

Happy New Year!
Faithful reader

Maia zei

Allereerst nog de beste wensen voor 2014 met veel geluk, liefde, creativiteit en een goede gezondheid voor jullie!
Het afgelopen jaar is zeker goed geweest bij jullie en we hebben genoten van de heerlijke vakantiefoto's hoor!
Het gedicht dat je zo mooi op de wijzerplaat gezet hebt blijft erg mooi ben ik met je eens!
Dit jaar gaan we weer heerlijk genieten van elkaars blogs, fijne vakantie nog!
Liefs Maia

Els zei

Mooie woorden!
Voor jou en je gezin een fantastisch nieuw jaar gewenst vol liefde, geluk en goede gezondheid!!
Op naar een nieuw inspirerend blogjaar :-)

Fijne dag
X Els

Huis van "Mijn" zei

Ik wens je een Goed & gezond 2014 toe! Een Nieuw jaar, Nieuwe start, Nieuwe momenten, hoogtepunten, dieptepunten en ervaringen.
Weer een jaar om te genieten, te leren, te vallen en op te staan.

Groeten Willianne

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Wat een mooie blogpost en prachtig gedicht! Ik ben blij dat het voor jullie zo'n mooi jaar was om op terug te kijken. Ik hoop dat 2014 dat ook wordt!

Dank je wel ook voor je lieve mailtje! Het lijkt mij heel gezellig om binnenkort weer af te spreken!

Fijne week & liefs,

Madelief x

Janny zei

Potjandorie....ik geloof dat ik je nog helemaal geen goede wensen heb doen toekomen, Ingrid! Het zijn ook zulke rare dagen...:-)
Maar beter laat dan nooit en niet minder welgemeend: ik wens jou en je familie alle goeds in 2014. Moge het maar een topjaar worden!
Liefs,
Janny

Anneke zei

hoi Ingrid.
wat een mooie blogpost weer en foto van de klok met de oude fles.
heb er zelf ook zo een en ik blijf ze zo mooi vinden.
ik wens jou en je gezin een fantastisch en gezond 2014.
liefs An

Anoniem zei

Ik wens je een mooi jaar toe! Veel geluk en gezondheid!

Liefs Saskia

Hann¥ zei

Prachtige post!
Ik wens jou en je gezin ook een fantastisch 2014 toe!!
Ik hoop nog lang te mogen genieten van jouw mooie posten Ingrid!

Liefs,Hanny

Housebythewaterhole zei

Hoi Ingrid,
dank voor je reactie…leuk… die cloche vond ik super ik herinner het mij héél goed…maar strooi jij daar dan die bloem over als het nog héél nat is ?? Op mijn vaas heb ik dat ook gedaan maar ik heb gewacht tot het iets droog was en dan nog eventjes gewacht en dan met een droge brede verfborstel (spatel) uitgeborsteld, dan heb je uiteraard geen korrelig effect ….laat je me nog even weten hoe jij het precies gedaan hebt ?? Ik zat daarnet te denken moest ik nu eens bloem in een potje doen en daar (weinig) verf aan toevoegen??Kan ik natuurlijk alleen maar weten als ik probeer hé…
lieve groeten en fijn weekend
geniet ervan
Kathy

Blomkje en Wenje zei

Mooie tekst, ook om het jaar mee te beginnen...Ieder huisje heeft zijn kruisje, ook ons is niet alles bespaard gebleven, gelukkig voeren bij ons de mooie dingen de boventoon met toch wel als grootste geluksmoment ons zoontje dat in augustus is geboren. Met regelmaat denk ik ook aan onze medeblogsters en besef me dan maar al te goed dat ik heel gezegend ben...Ik wens je voor het komende jaar, met allen die je lief zijn, heel veel liefde, geluk en gezondheid...

X Pietrik

Lief Leuk & Anders zei

Ook voor jou een mooi 2014!