vrijdag 18 september 2009

Weekendje weg

Vorige week hadden we voor het eerst sinds jaren het hele weekend voor onszelf! Onze dochters waren op kamp, dus dat was dé kans om een weekendje samen er op uit te gaan. Aangezien we niet in de buurt van het strand wonen, maar het altijd heerlijk vinden om de zee te zien en het zand aan onze voeten te voelen, besloten we naar Noord-Holland te gaan. Maar we waren niet de enige.....leuke B&B's zaten vol en naar een hotel ging onze voorkeur niet uit. Toen zag ik op internet "Restinn", wat staat voor een 3* hotel bij de boer...we hebben in Warmenhuizen onze overnachting geboekt!!


Zoals Restinn zelf aangeeft: Met een mooi uitzicht, uitstekende service en aantrekkelijke arrangementen voor overnachtingen met en zonder diner biedt Restinn het ideale startpunt voor dagtochtjes en een welverdiende tussenstop voor actieve genieters. Rust en ruimte krijgen in de bijzondere hotelhuisjes van Restinn een nieuwe dimensie: gun jezelf een onvergetelijke belevenis van gastvrijheid en luxe in een landelijke sfeer!


Het was erg leuk! Midden tussen de weilanden met schapen en koeien en met in de verte de duinen stonden zes hotelhuisjes. Het huisje bestaat uit een kamer en een kleine badkamer met wc. Senseo, waterkoker, koelkast, Japans toilet - zodat je de zaak kunt laten reinigen en föhnen - alles zat er op en er aan. Er lag zelfs een Ariadne at Home!!


Zondagmorgen om half negen werd het ontbijt gebracht in een Jamie Oliver box:....mandje met warme broodjes en croissants, eitjes, glazen met jus d'orange, glazen melk, beleg....het water loopt mij nu nog uit de mond! De box konden we nadien samen met de afwas buiten op een karretje zetten...echt verwennerij en voor herhaling vatbaar!


Op het erf van de tuinderij stonden grote bakken vol met pompoenen, dus voor vertrek heb ik er nog een paar gekocht....het resultaat van één pompoen heb je in een eerdere post al kunnen zien. Mocht je trouwens naar aanleiding van deze post bij Restinn een boeking doen, dan ben ik wel erg benieuwd of je ook zo genoten hebt!

3 opmerkingen:

basiclabelSweden zei

Wat klinkt dat zalig, heerlijk zo een weekendje weg.

En dat boxje van J.O. had je die niet mee willen nemen hahahah..

Goed weekend!

Mayflower zei

Hoi Ingrid, ik zag je bij mijn volgers staan en zo kom ik hier op je mooie blog. Je stijl spreekt mij heel erg aan en ik ga je dan ook zeker volgen. Je Franse vaas staat prachtig met de krans en pompoen, ik ben gek van Franse vazen.
Veel Blogplezier en groetjes, Mea

Anoniem zei

Wat een aparte huisjes,vind ze wel schattig,zodra ons huisje af is,gaan wij ook lekker er even tussenuit,soms heb je dat echt nodig,groetjes Joke.