zaterdag 16 januari 2010

Postes 98 – winters plekje

Dit is mijn plekje op de grond, waar ik in de winter graag mag zitten om te lezen of tv te kijken. Deze kussens liggen voor de radiator en naast de steigerhouten tafeltjes.

Home & Lifestyle
Om te voorkomen dat ik mijn vel verbrand, zet ik het grijze kussen in mijn rug en wel  zodanig dat ik nog voldoende warmte voel van de radiator. Met een kop thee, een woonblad en kaarsjes aan kom ik er mijn tijd wel door. Alleen het overeind komen…de jaren beginnen te tellen en dat is nog wel eens lastig na een lange zit!

Home & Lifestyle

Ik kocht het grijze kussen laatst bij Nouveau Vivre in Valburg. Mocht je daar zijn, ga dan ook even naar de Potstal die er vlak om de hoek zit. Als je van de laatste winkel meer wilt weten en alvast wilt genieten van de winkel, klik dan hier voor een eerdere post over De Potstal.
 
Home & Lifestyle
De onderste twee witte kussens (het lijkt één kussen, maar het zijn er twee) gebruikt mijn jongste dochter vaak. Ze sleept de kussens richting televisie, plaatst ze achter elkaar zodat ze er lekker kan liggen en een heerlijk plekje heeft om tv te kijken. 

Home & Lifestyle
Ik wens je een heel fijn weekend!


Lieve groet, Ingrid

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé, bijna 100 posts! Feestje??? En vooral zo doorgaan!

Je hebt een mooie blog, en dat verwarmingverhaal herken ik wel. Net te heet voor het mooi...hihi!

Groetjes,
Karin

Ineke Pluim zei

Wat een mooie kussens! Ik kan snappen dat je daar lekker op en tegenaan zit..!!!!
Fijn weekend,
Ineke

Meertje zei

Hallo Ingrid

Wat een Mooie Foto´s weer.
Wat leuk dat je aan me dacht toen je langs de DE-winkel liep.
Groetjes Miriam

Yvonne zei

Hoi Ingrid,

hoe herkenbaar van dat overeind komen (op het moment zou het me niet lukken vanwege de rug)maar anders kraken mijn knietjes, en breek ik bijna bij de enkels af haha, en ik ben nog niet eens 40 !!
nu ja het lijkt me wel een lekker plekje, en dat kussen is superleuk (ik heb het gezien in de winkel)
Groetjes en een fijn weekend
Yvon

Anoniem zei

Wat een heerlijk plekje heb je Ingrid,daar wil ik ook wel even lekker zitten haha,met dat kopje thee en een woonblad,de kussen zijn echt prachtig,de steigerhouten tafeltjes zijn gaaf,gister lag de nieuwe At-Home in de bus en er stond een stukje werkkamer in en daar hadden ze een wand en een buro van kaasplanken gemaakt,ik ben nu op het idee gekomen om onze hobbykamer zo te gaan maken met steigerplanken en het buro en leuke schapjes,bij Ikea heb ik de aankleding ervoor al gezien,dus nu hard sparen en onze hobbykasten verkopen op Marktplaats,heb alwel bij Ikea gave glazen potten meegenomen met een grijs,zinkachtig dekseltje erop,dus ik zit al flink te dromen over hoe het gaat worden,fijne zaterdag,lieve groet Joke.

Les Cotrions zei

I like your pillow Ingrid! both for the colour and the design!
Wish you a nice and relaxing week end!
Vale

Anoniem zei

Oeps...misverstandje. Ik zie nu dat je de tekst op het kussen bedoeld. Ik dacht, ze zit bijna aan haar 100-ste post!! Hahaha! Wat kan een mens soms lekker de plank misslaan.

lia zei

Mooi hoor, en idd lekker tegen de verwarming aan. En dat omhoog komen lukt jou toch nog wel Ingrid.

fijn weekend, lia

Jolanda zei

Wat een leuke kussens. Heerlijk tegen de verwarming aan. Ik zie het voor me.
groetjes Jolanda

Bonjade zei

Wat een heerlijke plek om de avond door te brengen......
Prachtige kussens zeg. De één nog mooier dan de ander.
Fijne avond

Antonia zei

Hallo Ingrid,
wat een heerlijk plekje. Dat vind ik ook heerlijk, lekker tegen de verwarming aan! En wat een prachtige kussens. Heel veel leesplezier gewenst, ik hoorde net dat de winter weer toeslaat volgende week.
Lieve groet, Anja

Room Seventeen zei

Mmm, lekker plekje, en wat een mooi kussen . De Potstal ziet er goed uit, ik heb zojuist de website even bekeken, heel mooi!!

Patricia zei

Hoi Hoi,

Ahhh wat gezellig!! Ik deed dat ook altijd totdat ik een hernia kreeg en daarna voelde ik me oud en bejaard als ik na een uurtje had gezeten. Drama Drama Drama... Vind het wel iets hebben zo lekker op de grond met een lekker boek, kopje thee erbij en idd lekker veel kaarsjes, kom je lekker tot rust!!
Mmm, zou ik ook weer eens moeten doen... haha... reminder voor mij om ook eens een grote kussen te halen!!

Wens je een fijn weekend!!

Liefs,
Patricia

Angie B. zei

Liebe Ingrig,

welch wunderbares Kissen das ist und so praktisch mit einen handgriff hat man immer neuer sitzmöglichkeit!:-)

Ich freue mich schön sehr wenn wir wieder mal nach Holland fahren können, mir fehlen die kleine Winkeltjes und Opruiming:-)))

Ich wünsche dir auch ein schönes und gemütliches Wochenende!

Groetjes,Angie

Irma zei

Heerlijk om daar ff lekker te loungen, boekje, natje, droogje.
De kussens zijn echt superleuk, kan me voorstellen dat je lekker zit zo

Groetjes
Irma

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid, what a beautiful pillow! I like the design!
Have a nice sunday
warm greetings, Yvonne

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Heerlijk zo'n plekje voor de haard! Je kussen is een mooie aanwinst en past perfect in jullie interieur. Jammer dat de winkels waarover je schrijft voor mij zo ver weg zijn! Misschien kan ik wanneer ik op bezoek ga bij mijn broer in Nijmegen daar eens langs gaan.

Fijne zondag!

Lieve groet, Madelief

kienkele zei

Hele leuke kussens Ingrid, kan me voorstellen dat het zo een heerlijk plekje is, alleen, dat overeind komen lukt mij dus helemaal niet meer.....
wens je een fijn weekend, lieve groet, Tineke

basiclabelSweden zei

Wat een heerlijke post en wat las ik bij Hetty, kom je uit de buurt van Zutphen hahaha... gewoon nieuwsgierig hoor, is mijn geboorteplaats ;)

liefs bellavien

A Box Of Dreams zei

Hallo Ingrid, heerlijk he zo cocoonen! Als ik een woonblad in huis haal, moet het bij mij ook rustig en gezellig zijn om daarna in mn woonblad weg te dromen! Leuke winkels heb je daar blijkbaar in Valburg, moet ik zo meteen even googelen! Ik ben helemaal een Nederland fan geworden, bij jullie is het allemaal net iets betaalbaarder en origineler dan in België!En telkens ik een stapje over de grens zet valt het me op dat iedereen ook veel vriendelijker is, hier durf je nauwelijks een verkoopster aan te spreken uit angst dat ze je neus eraf zou bijten!
Maar... , prachtige kussens dus, en ja die tekentjes die ons erop wijzen dat we geen twintigers of dertigers meer zijn kennen we helaas allemaal wel zeker!
Groetjes uit het momenteel zonnige België, An

Irma zei

kussens ik zou niet zonder kunnen, heerlijk plekje daar voor de radiator, woonbladen kaarsjes mmmmmm klinkt goed,

lieve groet Irma en alvast een gezellige blogweek

A Box Of Dreams zei

Hey Ingrid, best wel grappig hé, het gras lijkt altijd groener aan de anderez zijde zeker.....?;)