woensdag 22 december 2010

Party time...…

Vandaag is het feest in huize Home & Lifestyle, want onze oudste dochter is jarig !!

Lisanne verjaardag

Ik kan mij haar geboorte nog herinneren als de dag van gisteren. Met een hele dikke buik werd ik door de verloskundige doorgestuurd naar het ziekenhuis, omdat hij het allemaal wat groot vond wat hij voelde. Omdat de echo ook uitwees dat dit een uit de kluiten gewassen exemplaar zou worden, werd er niet gegokt op een normale bevalling en zou de baby de volgende dag worden gehaald met een keizersnee.

De volgende dag, 22 december 1994, kwam Lisanne ter wereld. Ze woog 5080 gram en was daardoor het stadium baby al voorbij, maar we kregen een schat van een meid en dat is ze nog steeds.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle
Deze foto’s zijn wel wat zomers, maar ik vind ze zo mooi, ook omdat Lisanne helemaal niet in de gaten had dat ze gefotografeerd werd!

Lieve Lisanne, bij deze nogmaals onze hartelijke felicitaties! We wensen je een hele gezellige dag en veel plezier toe, ook als vanavond je vrienden en familie allemaal komen om je te feliciteren!


Van ons drietjes een dikke zoen
en blijf zoals je bent…
een lieve meid!

P.S. Vrijdag kom ik nog langs met een post
om iedereen hele fijne kerstdagen te wensen!

66 opmerkingen:

Bizzy @ home zei

Van harte gefeliciteerd, hiephiephoera!
Ik dacht dat ik zware kindjes had, maar dat valt nog wel mee dusss..hihi
Wat een prachtige dochter en wat een heerlijke leeftijd. Een hele fijne dag vandaag, geniet!
Lieve groet, Renny

Weißer Vintagezauber zei

Dear Ingrid,
you have a pretty daughter.
HAPPY BIRTHDAY Lisanne.
Many greetings from germany,
Elke.

Geke zei

Wat een mooie dochter heb je (wat kun je trots zijn op je kinderen he).
Fijne dag.
Groetjes,
Geke

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid, happy birthday to your beautiful daughter!!!!!
Sweet 16 :-) !!!!!
Have a wonderful day,
Big Hugs,
Yvonne

Mitt hvite hus zei

Kjære Ingrid..

gratulerer så masse emd dagen til din kjære datter..

så nydelig hun er.. en virkelig vakker ung dame..

Ønsker deg en fin dag sammen med familien,

klemmer

Claudia Leertouwer zei

Wat een mooi meisje. Gefeliciteerd met 16 jaar moeder zijn!

Daniëlle zei

Gefeliciteerd Lisanne! Ingrid, ook jij natuurlijk van harte gefeliciteerd met je dochter. Prachtige meid overigens!
Fijne dag, groetjes
Dani

atelier nanda zei

Gefeliciteerd met je dochter. Ze was inderdaad een flinke baby. Mijn jongens wogen samen nog geen 5000 gram, dat waren echte scharminkeltjes.
Maar wat een mooie dochter en prachtige foto's. Het zal wel druk zijn aan de deur bij jullie met de jongens. hahahaha
Fijne dag nog.
groetjes,
nanda

by kuzz zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je prachtige dochter! Mooie foto's!
Een hele fijne dag!
groetjes Erna

Twa zei

Wauw, wat een mooie meid is het geworden zeg, in die 16 jaar. Van harte gefeliciteerd met Lisanne en maak er met z'n allen een hele gezellige dag van.
Groetjes Antoinette.

THE BLACK BARN zei

GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE DOCHTER EN NOG VELE MOOIE JAREN MET JULLIE DOCHTER.

FIJNE DAGEN EN LIEVE GROET,
MIRANDA

Fluitenkruid zei

Van harte gefeliciteerd met je mooie dochter, dit is een bijzondere leeftijd.
liefs Jannet

Tierlantijn zei

Gefeliciteerd met je prachtige meid!

Groetjes, Ilona

Room Seventeen zei

Van harte gefeliciteerd, wat een mooi meisje zeg. Mijn zoon is vorige week 15 geworden, haha, jammer dat ze niet bij elkaar in de buurt wonen. Fijne dag toegewenst.
Groetjes Hennie

Miranda | Taxx Life Blog zei

Gefeliciteerd en een hele fijne dag! Wat een mooie meid zeg en wat een prachtig haar heeft ze, echt helemaal mooi!

Anoniem zei

Mama Ingrid van harte gefeliciteerd en natuurlijk ook Lisanne,wat een geweldige leeftijd,pff voor mij al heel lang geleden en wat een pracht van een jongedame ook,ik wens jullie een hele fijne dag,liefs Joke.

Valerie zei

Hoi Ingrid

Gefeliciteerd!
Zoals de meesten hier al zeggen heb je inderdaad een mooie dochter.
En Lisanne is toevallig mijn tweede naam, haha.

Groetjes,
Valerie

Emmy zei

Gefeliciteerd hoor met je dochter, wat een plaatje om te zien. Zijn vaak de mooiste foto's als ze van niets weten. Het was wel een besterd zeg met dat gewicht mijn dochter net 15 woog effe ruim 2800. Maar ondanks dat ze zo klein was wilde ze er niet uit en na 9 uur aan het infuus vast te hebben gezeten werd ze uiteindelijk met de tang gehaald. Maar goed nu hebben we toch maar mooi allebei een lieve dochter en dat is toch wel heel veel waard. Geniet dus maar lekker van deze feestdag ze wordt tenslotte maar 1x16. Groetjes Emmy

Jolanda zei

Gefeliciteerd allemaal, wat een mooie dame is er uit deze stevige baby gegroeid, lieve groet Jolanda

Ger zei

Hartelijk Gefeliciteerd!!!!

Ja, kleine meisjes worden groot....
.......en hoe, mooie dochter heb je, lieve Igrid.

Maak er een fijne en gezellige dag van samen!!!

Lieve groet.
Ger

La Maison zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Lisanne. En zulke mooie foto's geven weer moed met de kijk op warmere dagen.
Ze is een beeldschoon meisje geworden.

Geniet van deze dag en elkaar.
een dikke felicitatie zoen
Hermine

Heidi zei

Wat een prachtig meisje zég...van Harte Gefeliciteerd!

grtjs Heidi

Theemuts Rommelhoekje. zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie prachtige dochter !!
Maak er een gezellige dag van.
En tja ,je gedachten gaan toch altijd weer terug naar de dag van de geboorte .....mooi hé?!

Liefs Romkje.

In den Uylenbal zei

Gefeliciteerd Ingrid met je dochter Lisanne, mijn dochter is dus vandaag ook jarig ! Leuk ! Een hele fijne dag ! Greetz Lejo

alma zei

Proficiat Ingrid met je prachtige dochter! Sweet sixteen! Heel veel plezier met deze bijzondere dag! Mooi die foto's....vooral omdat ze niet in de gaten heeft dat ze wordt "vastgelegd"....

Lieve groeten
Alma

Nieneke zei

Van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter!!! Mijn dochter woog ruim 4800 gram bij de geboorte ("gewoon" natuurlijk geboren) maar jouw dochter was dus NOG zwaarder. Maar ondanks dat gewicht, zijn het vind ik wel echt net- geboren baby's...(alleen wat groter)

Mayflower zei

Van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter Lisanne. Wat een prachtige foto's van haar.
Wat mooi dat op zo'n dag altijd de herinneringen aan de geboorte weer bovenkomen. Ik denk dat iedereen dat wel heeft, even terug naar de tijd van dat wondermooie moment.
Ik wens jullie vandaag een gezellige dag toe lieve Ingrid.
En ook wil ik jou en je gezin alvast hele liefdevolle en gezellige kerstdagen toewensen.

Liefs Mea

bijzonder-oud zei

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!

Maak er een fijne dag van.

Lieve groet,
Yolanda

lia zei

Gefeliciteerd met je mooie dochter......(wat een plaatje) Wij moeders kunnen die dag weer helemaal terug halen hé.

Fijne dag
liefs Lia

katja-Mariska zei

Gefeliciteerd met je dochter!!!!!
Wat een prachtig kind heb je zeg.
Liefs Katja

Ingrid zei

Dikke proficiat hoor Ingrid met de verjaardag van je mooie dochter,daar mag je zeker fier op zijn hoor,geniet maar van een hele gezellige dag samen .....

Willy zei

Mooi meisje, jullie dochter. Van harte gefeliciteerd en een fijne dag samen.
Lieve groet

Pierelantijntjes zei

Hallo Ingrid,
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter. Wat een mooie foto's heb je van haar geplaatst. En 16 jaar....een bijzonder mooie leeftijd vond en vind ik zelf. Ik wens jullie een hele fijne dag toe!
Liefs Ester

Antonia zei

Heel hartelijk gefeliciteerd met je prachtige dochter Ingrid! Lisanne, proficiat met je 16e verjaardag, een hele fijne dag gewenst! Groetjes Anja

hokje zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je prachtige dochter! 16 jaar... een prachtige leeftijd, helaas bij mij alweer even geleden ;-)

Fijne dag,
Miranda

homemadebysylvia zei

Hallo Ingrid, Hartelijk gefeliciteerd met je dochter. En wat een prachtige griet. Hopelijk hebben jullie een super gezellige dag. Groetjes Sylvia

Marieke Reintjes zei

Hoi Ingrid, prachtige dochter heb je hoor, van harte proficiat....het lijkt alleen mijn verhaal wel, na 24 uur, met spoedkeizersnede, kwam ze ....ruim 10 pond en 56 cm....nu een mooie meid van bijna 11..
Liefs en een fijne verjaardag!!
Groetjes Marieke

kralenqueen zei

Ingrid van harte gefeliciteerd met je dochter ! En hopelijk heeft ze een leuke dag/avond gehad.
Liefs Rianne

It's me zei

Wat een prachtmeid!!! gefeliciteerd meis !!! wat zul jij een trotse mama zijn !!!...geniet van een heerlijke avond......liefs van mij....tot vrijdag.......post ik ook nog een keer hoor......ja ja ja ......pffff....ben zoooo moe.......doeiiii !!!

Tanja zei

Proficiat met je dochter, een geweldige mooi meisje waar je trots op mag zijn.
Mooie foto's zijn het juist omdat ze het niet wist.

Groetjes
Tanja

Thuis bij Tjits zei

gefeliciteerd met je mooie, lieve dochter!!
hoop dat jullie een mooie dag gehad hebben en wens jullie nog een hele gezellige avond met elkaar!
grappig mijn zoon woog precies hetzelfde.. de gyneacoloog die de keizersnede gedaan had noemde mij de moeder van de pasgeboren kleuter..
en ik vond toch zelf echt wel dat ik een baby gekregen had hoor haha!!

lieve groet van Tjitske

Pauline zei

Lieve Ingrid, van harte gefeliciteerd met je dochter. Wil je haar feliciteren namens mij.
16 ! Een geweldige leeftijd. En wat is ze beeldschoon. Haar lange haren vind ik ook schitterend.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond met visite.
Liefs, Pauline

Jeanette zei

Wat kun jij trots zijn op je mooie dochter. Van harte gefeliciteerd!

Groet,
Jeanette

Hannekie(Sisterly) zei

van harte gefliciteerd!!! en een hele fijne avond nog
gr hannie

Carla zei

Van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter!!
5080???....tjonge...maar goed dat het een keizersnede werd!!!
Ik had er twee...bij elkaar 4570 gram...en beiden 46 cm.
Maar het is een prachige dame hoor!!!

Véél plezier....fijne avond...liefs Carla.

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Wat ontzettend leuk dat jij ook een jarige in de decembermaand hebt! Ik vind het altijd extra bijzonder om een verjaardag te vieren met de kerstboom in huis en alle versieringen. De felicitaties voor jou en je dochter! Wat een mooie meid is het. Ze lijkt echt op haar moeder :-)!

Ik wens jou en je gezin hele gezellige avond & feestdagen toe. Geniet ervan!

Veel lieve groetjes, Madelief

Bij Guusje Thuis zei

Sweet Sixteen ... gefeliciteerd met je dochter!

Michaja zei

Van harte gefelicteerd Ingrid met de verjaardag van je dochter! Wat een pracht meid zeg. En heerlijk die zomerse foto's :)
Liefs Michaja

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

Oh, such a beautiful daughter you have! I hope it was a good day for her today!

I have a daughter who will be 16 years old in February. She was also pretty big when she was born (4455 g )..... You remember those childbirths ;-)

Wishing you a wonderful Christmas!
Many hugs
/ Charlotte

G-STYLE zei

Van harte gefeliciteerd met jullie alweer 16-jarige dochter ! Hopelijk hebben jullie een prachtige dag gehad met elkaar .....

Wat een leuke meid ook om te zien , heerlijk zoals ze daar ontspannen loopt in zomer tenue, echt een vakantieplaatje he .......

Nou tot vrijdag dan maar , ga ik je nu nog geen fijne kerst wensen ...

lieve groet Gea

Linda zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en natuurlijk van harte gefeliciteerd voor Lisanne zelf, ik hoop dat ze een heerlijke dag heeft, wat is ze mooi.....

queenieshome zei

Van Harte Gefeliciteerd met je mooie dochter
Gaat ze nu scooteren?...
Fijne verjaardag !

Rummet för välbefinnande zei

What a beauty......

Wish you and your family a merry christmas!
Hugs from Mia

kienkele zei

Dag Ingrid, ben een beetje laat, maar alsnog de hartelijke felicitaties met en voor je prachtige dochter.
Verder wil ik jullie natuurlijk hele fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar toewensen.
Enneh.....ik hoop zelf ook wat meer aan bloggen toe te komen in het nieuwe jaar!!!
Een lieve kerstgroet, Tineke

Anja zei

Hoi Ingrid,
Proficiat met je mooie dochter!! Ik denk ook nog vaak terug aan mijn eerste hele zware bevalling. En als ik mijn meisje nu zie, bijna 14 denk ik waar is mijn baby! Ook zo'n mooie meid en al een kop groter dan haar moeder.
Ingrid ik wens je hele fijne, warme feestdagen en tot na de kerst.
Warme groetjes Anja.

OF SPRING AND SUMMER zei

Dear Ingrid,
Have a wonderful holiday.
Happy Christmas and Happy New Year!
Warm regards and hugs,
Ingrid

Hanna zei

God Jul!
Kram
Hanna

liven zei

God jul :o)
Klem!!

Ramme Alvor zei

I will wish you and yours a blessed christmas from us here in Modalen and thank you for your nice comments on my blog in the past year!

Hugs!

It's me zei

Ben net thuis....moet morgen de hele dag werken,.....er ligt nog zoveel werk......dus vandaar nu al mijn post voor de kerstgroet...kan morgen toch niet kijken...maar kom zeker nog even bij de jouwe kijken hoor tot morgen !! liefs van mij.....bijna kerst yes yes !!

Crinoline zei

I wish you a Merry Christmas.Warm regards from Norway

Splashes of Pink and Mint zei

Alsnog gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!
Ik wens je alvast hele fijne dagen, samen met je gezin, morgen lig ik waarschijnlkijk uitgevloerd op de bank (moet nog 1 dagje werken in de bloemenwinkel van m'n zusje).
Lieve groet Elly

Susi zei

Ohhhhhhhhhhhh happy birthday to you.. your girl is sooooooooooo nice...

I wish you a merry christmas ;O)))
Kisses Susi

Tuur zei

Oooh te laat maar niet minder van harte gefeliciteerd! wat een mooi mevrouwtje, prachtig!
Voor jou en je gezinnetje
hele fijne dagen, klinkt toch echt mooier als we zeggen merry christmas...

Unknown zei

Happy B-day, Lisanne! You're so cute!!
Dear Ingrid, I found you via Silvia@ShabbySoul and I'm so delighted!Your blog's full of great inspirations,a very warm and pleasant plce to stay in! Hope to be your newest follower as soon as my Blackberry software'll allow me to!
Wish you a bright and happy Christmas.
Laura@RicevereconStile

Passione Helena zei

Sweet sixteen!

Gefelicteerd met je mooie dochter lieve Ingrid!
Ik zal mijn jongens even buiten dit beeld laten hihi Wat een prachtige foto's!

De jaren vliegen maar je herinnert deze dag als de dag van gisteren.
Ik hoop dat Lisanne heerlijk verwent is. Kan haast niet anders met'een moeder als jij;-)
Nog veel gelukkige geniet-momenten met elkaar.

Liefs Helena