zondag 11 juli 2010

Prachtcadeaus…

Allereerst allemaal heel hartelijk bedankt voor alle lieve reacties en gezellige e-mails, die ik heb gekregen naar aanleiding van mijn verjaardagspost. Ik ben er wel achter dat lijf en leeftijd bij een aantal van jullie wel iets los maakt en om sommige reacties moest ik ook vreselijk lachen! Op mijn kipfiletjes onder de bovenarmen reageerde één van jullie zelfs met de opmerking dat dat vergeleken bij haar niets voorstelde, want zij had er een hele kip...ha ha!

Op mijn verjaardag - afgelopen vrijdag - was het erg warm…overdag hebben we binnen gezeten met de deuren dicht, maar ‘s avonds was het heerlijk! Er is geen druppel regen gevallen, dus we hebben onze verjaardagen buiten gevierd en ik ben nog steeds aan het nagenieten…het was én heel gezellig én ik ben mega verwend!
 
Home & Lifestyle

Van vriendin Sandra kreeg ik deze mooie zinken bak in een rattan mand, voorzien van hedera en witte petunia’s en een prachtige “Welcome  to my Flower Garden” fles (al was dat laatste voor de zorg voor ons logeerhondje, die hier een paar weken geleden een aantal dagen is geweest).

Home & Lifestyle
 Vriendin Helga gaf mij dit prachtige fotolijstje cadeau…het komt uit de collectie van Riviera Maison en ik ben er erg blij mee  (bedankt lieve Helga…ik ga er een mooi plekje voor zoeken hoor)!

Ook kregen we een boekje over de Provence, een lief lantaarntje in de vorm van een vogelhuisje,  drie boeken van Stieg Larsson, cadeaubonnen en geld en werd manlief nog voorzien van een paar lekkere flesjes bier en een flesje ice-coffee!

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Van manlief en mijn dochters kreeg ik trouwens “Das Sommerbuch”! Het stond al een tijd op mijn verlanglijstje…er staan zulke mooie foto’s in!

Hier een impressie…

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle   Foto’s, gemaakt uit het boek Wohnen & Garten – Das Sommerbuch

Hier kan ik toch zo van genieten! Ik pak het boek er ook telkens weer bij en krijg er maar geen genoeg van...! 
      Home & Lifestyle

Tot slot nog deze tuinlantaarn, die ik ook van manlief en de meiden kreeg!

Stuk voor stuk prachtcadeaus...
heerlijk om door iedereen zo verwend te worden!!

Een fijne dag!!

49 opmerkingen:

Tierlantijn zei

Wat een mooie cadeaus! Prachtige plaatjes ook uit het boek! Alsnog van harte met je verjaardag!

Groetjes! Ilona

Nieneke zei

Hoi Ingrid,
Alsnog van harte gefeliciteerd (had je vorige bericht gemist in de uitputtingsslag) en wat ben je geweldig verwend!!
Nog even lekker nagenieten...
Lieve groet, Nieneke

Carla zei

Oh...meis...je bent heerlijk vewent zeg.
Wat een prachtige kado's!!!
En het leukste...er leuke plekjes voor zoeken...daar zul je vast geen moeite mee hebben.

fijne zondag...lieve groetjes Carla.

Daniëlle zei

Wat een mooie cadeaus heb je gekregen, allemaal helemaal passend bij jou volgens mij!
Dat boek ziet er heel erg mooi uit, leuke ideetjes voor de tuin.
Fijne zondag,
Dani

Een sneller kloppend hart zei

De cadeau's zijn geweldig en de foto's helemáál!!!
Super!
Geniet van het rommelen en alles een mooi plekje geven...dat is zo leuk he!

Jij ook een hele fijne 'voetbal' zondag :-)

Groetjes, Veronique

Birgitte aka Bietje zei

Waarschuwing voor de boeken van Stieg Larsson. Je moet heeeeeeeel veel tijd hebben als je er aan begint, want je wilt meteen doorlezen tot het einde van deel 3.
Dit is een van de weinige series waar ik het echt heel jammer vindt dat er niet meer delen komen.
Veel plezier met je cadeautjes.

atelier nanda zei

Gefeliciteerd met je verjaardag. Wel een beetje laat!:-(
Wat een mooie cadeaus. De boeken van Stieg Larsson zijn echt een aanrader. Ik ben deel 3 aan het lezen. Als jij al je foto's verzamelt in een boek kun je je eigen summerbuch maken.
groetjes,
Nanda

Anoniem zei

Wat een prachtige cadeaus..heerlijk om zo verwend te worden. Een prachtig mooi boek van Das Summerbuch..ik kon het niet, maar de plaatjes zien er geweldig uit en vragen naar meer.
Een hele fijne zondag.
Lieve groetjes Tilly.

Ger zei

Hoi lieve Ingrid,

Nog van HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!
.....enne.....voel je niks van hé....jaartje ouder?

Was wel een ''beetje'' teveel van het goede de afgelopen dagen.
Nee, dan is buiten zitten ook geen pretje meer.

Wat een VERWENNERIJ, meid wat 'n leuke mooie, cadeau's!!!
Niet alleen jij hebt smaak maar ook zij in de kringen waarin jij je begeeft;-)bofkont!

Je hebt het ook weer sfeervol op de foto gezet!!!
Und das summerbuch ist wirklich fabelhaft!!!

Geniet nog even na op deze vochtige,broeierige zondag.
Lieve groet,
Ger

Hannekie(Sisterly) zei

zo je bent echt heerlijk verwend. vooral het boek is prachtig. echt super mooie fotos
fijn weekend verder
gr hannie

Claudia Leertouwer zei

Wat een heerlijke kado's heb je gekregen Ingrid, dat wordt nog lang nagenieten.

Liefs Claudia

Jootje zei

hoi ingrid, nog van harte gefeliciteerd! sorry dat ik wat laat ben, maar je vorige berichtje had ik zomaar gemist. jouw foto´s kunnen zo een plaatsje krijgen in je mooie boek, wat zijn ze weer mooi! nog een hele fijne zondag!
groetjes van jootje.

It's me zei

Fijn dat je zo verwent bent !!.leuke kadoos..........dat boek lijkt me geweldig !!......geniet van al het moois en van deze dag.....liefs Ria.........

Fiedelientje zei

Nog van Harte Proficiat! Wat ben je goed verwend zeg! Ik zie op een Blog regelmatig zo'n leuke verjaardags-cadeautjes voorbij komen. Ik zou wel willen dat mijn vrienden allemaal zo'n goede smaak zouden hebben ;-)

Ik heb me ook kapot moeten lachen net om die kipfilets en dat een ander er een hele kip onder had hangen, ha, ha!

Lieve groetjes,
Claudette

Unknown zei

Wat een heerlijke cadeau's!!!! geweldig! BLij te merken dat je genoten hebt en dat het een verjaardag was zoals ene verjaardag hoort te zijn!!!

Groetjes
Lynda

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

wow, wat een heerlijke verwenkado's!
En leuk dat jullie zo'n fijne dag gehad hebben, geniet er maar lekker van!
groetjes Hilde

All Seasons zei

Ik kom je nu alsnog even feliciteren, tja dat krijg je met dat warme weer, zit dan erg weinig achter de pc.
Ik zie dat je geweldige leuke kado's hebt gehad en dat prachtige boek, wat een mooie foto's staan daar in. Volgens mij is dat een boek waar in blijft bladeren...
Geniet er van
Lieve groet,
Patricia

Fines-Cottage zei

Danke, für die schönen Bilder! Das Vogelhaus ist zauberhaft :-)
Die Einblicke in das Sommerbuch,zeigen wunderschöne Sachen!

LG Renate

Ellen zei

Hoi Ingrid,

Wat ben jij verwend zeg, wowwwww wat een prachtige spulletjes. Het boek lijkt me ook geweldig. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinsten;-p en tot gauw weer!

Groetjes,
Ellen

Room Seventeen zei

Hoi Ingrid, wat een leuke cadeau's heb je gekregen. Dat woonboek ziet er ook goed uit, ik heb de cover wel eens op een blog voorbij zien komen, maar ik ken de inhoud niet. Dus, hihi, misschien in de volgende post een paar leuke plaatjes uit het boek ?
groetjes Hennie

lia zei

Wat ben jij lekker verwend zeg. Mooie cadeaus hoor.
Fijne avond, en denk om het hart hé hihi....

little sweet things zei

Hai Ingrid,
Wat een leuke dingen heb je allemaal gekregen zeg, en dat boek.... zo mooi daar blijf je in bladeren.
Bedankt voor de woon/brocante winkels tips.
Ben direct even gaan kijken op hun site's, en de potstal gaat nog net. Wij komen 30 juli aan en ze zijn gesloten vanaf 2 aug.
Als ik er geweest ben laat ik je weten wat ik er van vond.
Groetjes Saskia

Ingrid zei

Wat een prachtige cadeau's Ingrid,jij bent zeker verwend.....

Liefs Ingrid

Les Cotrions zei

I'm so sorry for you!!!!! I understand you are sad...you both deserve to win! But you have been so clever during the whole championship...I know it isn't the same...it will be better for both us next time!!!!

Big hugs Ingrid!!!!
Vale

Pierelantijntjes zei

Prachtige cadeau's heb je gehad hoor. Schitterende foto's staan er in het boek. Kan begrijpen dat je daar niet genoeg van krijgt. Het lantaarntje in de vorm van een huisje is ook al zo schattig. Leuk om alles een plekje te geven.
Fijne week,
Liefs Ester

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hoi Ingrid,

Heerlijk zo,n feestelijke verjaardag, je vrienden ontmoete die ook nog eens weten waar jij persoonlijk van houdt.

De dag kan niet meer stuk,

groetjes Pauline

Willy zei

Ingrid, prachtige kado's daar kun je nog heerlijk van nagenieten. Veel plezier ermee. Lekker even wegdromen in dat Soomerbuch.
Van je mooie sfeervolle foto's zou je zo zelf een boek kunnen maken.
Fijne dag, lieve groet

Helena, The Swenglish Home zei

Ah, what beautiful photos with a dream-like shimmer! The "Summer book" also looks fabulous and very inspiring, and the Stig Larsson trilogy is indeed captivating reading... What a lovely posting from you!

Wishing you a lovely week!
Helena, The Swenglish Home

Catharina Maria zei

Inderdaad prachtige cadeaus 1
Vooral dat boek lijkt mij het einde , want ook ik kan er daar niet genoeg van hebben .
Zo maar een moment , zitten en even wegdromen , heerlijk .
Lieve groet ♥RINI♥

di bianco e d'azzurro zei

Dear Ester, I'm glad that your birthday is well spent! You received many nice gifts!
On my blog there is a small premium for you, I hope you do like!;)
More hugs and kisses, Annamaria

Yvonne zei

Wat een verwennerij Ingrid !! en dat boek lijkt me helemaal prachtig!!
het is er nu echt weer voor om daar lekker in te bladeren (het zeikt hier van de regen en er komen van die harde knetterslagen onweer langs brrr)
nou geniet nog maar even lekker na van die super cadeaus wat jullie hebben gekregen !!
Fijne dag!
Groetjes Yvon

Anoniem zei

Alles is gaaf en dat boek!die gaat ook mijn lijstje,ik hoor Bart al,ow nee die lijst is al zo lang haha,ik heb dezelfde lantaarn,die zijn zo mooi en ga er nog bijkopen voor de voortuin straks,veel plezier met al dat mooi`s,ik wens je een fijne week,lieve groetjes Joke.

fleur zei

Nog gefeliciteerd!
Ik ben sinds een paar weken 48 en nu er op deze leeftijd ook vaak mensen ziek worden en naasten moeten missen, ben ik reuze blij om elk jaar in goede gezondheid weer een jaar ouder te worden....op naar de 50!
Enne... ach..IK zou GEEN 20 meer willen zijn ,hoor!Vind deze leeftijd OOK leuk en kijk uit naar wat nog gaat komen!
groetjes Fleur

Michaja zei

Prachtige kado's Ingrid! En de boeken van Stieg Larson zijn geweldig goed!!!
Leuk dat boekje van de Provence. Als ik je nog tips kan geven dan hoor ik het graag.
Lieve groetjes
Michaja

Twa zei

Meid, wat ben je lekker verwent zeg!
Wat een leuke cadeau's en helemaal in jouw smaak. Vooral het woonboek vind ik erg mooi.
Geniet van je cadeau's!
Groetjes Antoinette.

Rose Garden Malevik zei

NICE TO VISIT YOU :)
HUGS FROM SWEDEN
HÅKAN

Yvonne - Frl. Klein zei

Dear Ingrid, what a beautiful bottle you have!
A nice day,
and warm greetings,
Yvonne

butiksofie zei

beautiful images!I love the birds cage!Hughs Anja

Antonia zei

Wat een superleuke cadeaus heb je gekregen Ingrid! En meteen de hele serie van Stieg Larsson compleet, daar kom je je vakantie wel mee door. Het Sommerbuch vind ik ook heel erg mooi, daar mag je nog wel meer foto's van laten zien. Fijn dat je kunt terugkijken op een supergeslaagd feest. En dan nu een plekje zoeken voor je nieuwe aanwinsten, ook leuk. Geniet ervan, lieve groet Anja
(dit is een tweede poging, hoop dat deze wel lukt)

Bizzy @ home zei

Shame on me, had ik me zo voorgenomen om je te feliciteren vorige week, vergeet ik het alsnog. Nou ja, better let as net zeggen we dan op zijn Frysk. Dus nog van harte gefeliciteerd Ingrid! Je bent goed verwend met prachtige cadeau's..mooi!! Prachtige plaatjes om heerlijk bij weg te dromen.
Een fijne zomer en vakantie!
Lieve groet, Renny

Rumour has it zei

Ook met vertraging, maar toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik zeg altijd dat het leven pas met 40 begint! :D
(word zelf dit jaar 43). En ja, dat ´Sommerbuch` is een pareltje met al die verfrissende plaatjes erin. Een goede keuze van je man en dochters :)
Een fijne zomertijd toegewenst en tot gauw, Marjolijn

(ik ben wat minder hier aanwezig vanwege alle bouwwerken bij ons thuis).

Inspiration i vitt zei

AAA what a wonderful book you bought for yourself, I would like to buy it myself. It looks like it's photo from Honning & flora in Denmark?
I can se that you have the book of Stig Larsson in the background, exciting reading in class.
Hugs to you / Ingela.

vosgesparis zei

wat lekker veel kadootjes ;) nog van harte en bedankt voor je leuke berichtjes.

G-STYLE zei

Lieve Ingrid ,

leuk dat je even reageerde , ik zie dat het bloggen bij jou ook op een iets lager pitje staat .
Ik had me voorgenomen langer niets te posten maar het is juist wel even ontspannend als je de tijd hebt en dat heb ik ondanks de vier meiden hier thuis natuurlijk best wel (als de computer niet bezet is tenminste)

Wanneer gaan jullie trouwens weg ? Heb je vast wel zin aan en jullie meiden ook vast. Gek he dat ze zich eerst zo vervelen, volgens mij moeten de kinderen ook eerst weer in een bepaald ritme komen als ze vakantie hebben , denk je niet ....?

Nou , alvast een fijn weekend en ik zal hier wel weer vertellen hoe Mama Mia was.
Tot dan , lieve groet Gea

Les Cotrions zei

Ciao Ingrid! These garden photos are enchanting and they look ...so fresh!!!!
Have a wonderful Summer week end!
Big hugs
Vale

love lives in the kitchen zei

oh, your pictures are so dreamy! i really love them!
have a sweet day,
justyna

Sonja zei

Beetje late reactie.. tjonge, maar alsnog van harte gefeliciteerd! Kwam zomaar aanwaaien, moest wel lachen om de kipfiletjes. En wat een mooie kado's heb je gekregen. Gaaf hoor.. het boek lijkt me super!

Fijn weekend.

Groetjes, Sonja

Rummet för välbefinnande zei

Hi there my friend!
So many nice gifts! You are a lucky woman indeed! I really like that book. So beautiful photos and I can imagine that you like spending some time with it!
Have a nice weekend!
Hugs Mia

Anoniem zei

hallo

ik ben opzoek naar het foto lijstje of deurhanger.. met daar in i love you... van Riviera Maison... kan mij iemand vertellen waar ik hem nog kan bestellen... of als iemand hem te koop heeft??
zou super zijn...
mijn email is : esmayschouten@hotmail.com

alvast bedankt..
groetjes esmay