zondag 22 november 2009

Roze is helemaal fout!

Als je bijna twaalf bent en naar de middelbare school gaat, is een kamer in roze helemaal fout, aldus dochter Marcella. En al helemaal als je roze sterren op de muur hebt zitten!! Dus zou in de zomer haar kamer worden gedaan. Dat lukte allemaal niet… ze heeft tot dit weekend geduld moeten hebben, maar nu zijn we dan toch echt begonnen. Eerst moest de kamer leeg en aangezien we bij onze meiden eerder spreken van zwijnenstallen dan van meidenslaapkamers, was dat op zich al een klus.

Toen de kamer nagenoeg leeg was, was het een genot om er foto’s van te maken. Ik denk dat ik er nog heel vaak naar kijk als straks alles klaar is en na verloop van tijd de zwijnenstal weer terug keert! Haar halve hoogslaper hadden we al verkocht, ze ligt tijdelijk met haar matras op de grond.

Zo was Marcella's kamer...

Home & Lifestyle

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

… met (hele foute) sterren op de muur ;-)!

Home & Lifestyle

Dit is Makker, haar knuffel die altijd gelijk met haar naar bed gaat en die altijd mee mag als we op vakantie gaan!

Home & Lifestyle
En dit komt er op…! Wordt vervolgd!!

16 opmerkingen:

Les Cotrions zei

I'm looking forward to see the makeover! I like it in pink too!
Good work!
vale

Irma zei

O wat spannend, ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Ennuh, die zwijnestal heb ik eerder gezien.....oja bij mijn zoon hahaha

Een fijn weekend verder
Groetjes
Irma

Miranda | Taxx Life Blog zei

Ik ben benieuwd, nieuwe kleur ziet er gaaf uit! Kleine meisjes worden groot.

Unknown zei

ben benieuwd naar wat het nu gaat worden, is nochtans mooi zo in roze, maar begrijp het wel hoor dat ze er zich te oud voor voelt :-)

Anoniem zei

Oh haha ik zat me al helemaal op het resultaat te verheugen,dus scroll op mijn gemakje verder en whaa zie een pot verf staan en niets geen prachtige foto`s van hoe het nu is,pff dat word geduldig wachten dus,maar goed dat je mijn geziecht niet zag,toen ik het verfblik zag hahaha,toch was het wel een mooie kleur roze en de sterren zijn helemaal niet zo fout,maar begrijp je dochter wel,ze word een dametje,fijne dag,groetjes Joke.

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Ik begrijp het wel. Zelf heb ik ook drie dochters en bij ons ging het ongeveer hetzelfde. Leuk om te zien hoe haar kamer was. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden!

Fijne zondag!

Lieve groet, Madelief

lia zei

Ja meisjes van twaalf worden nu al een beetje volwassen hé. Leuk hoor, ben benieuwd.

groetjes Lia

Mayflower zei

Hoi Ingrid, wat een herkenbaar verhaal. Ik heb ook in zo'n roze periode gezeten toen mijn dochter klein was èn dat moest opeens ook van de muren. Het voordeel van al dat klussen is inderdaad even een kamer zonder rommel, geniet hier maar even van hihi. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
De stoelen is niets geworden, dus ik ga verder op zoek.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Irma zei

ohhh ik ben erg benieuwd hoe het worden gaat, heel herkenbaar mijn zoontje is dit jaar ook een brugpieper geworden en ook al zijn speelgoed en lieve kleurtjes moesten het veld ruimen, maar niet te ver uit de buurt want op een regenachtige vrije dag wil er nog wel eens heerlijk stiekum gespeeld worden met de lego;-)

Jeanette zei

ja...kleine miesjes worden groot en dan komt er zo`n periode dat daar geen rose bij hoort, want het moet stoer! ik ben benieuwd wat het gaat worden. succes met klussen!

groetjes,
jeanette

Jayne zei

spannend hoor, ik ben net als mijn voorgaande reakties erg benieuwd hoe het gaat worden!

Groetjes van Jayne

Antonia zei

Hoi Marcella,
dan heb je al zo'n foute kamer en dan zet je moeder je ook nog voor gek met je knuffel en het feit dat je een rommelkont bent :-)
Die make-over is echt hard nodig! Doe je moeder maar de groeten van Anja.

kienkele zei

Nou ingrid, ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden, dacht dat we dat ook te zien kregen, maar daar stond alleen die pot verf waar je niet veel uit op kunt maken. Tja en dat roze....ik heb net aan de dochter van een vriendin van me allerlei roze accessoires cadeau gedaan, die is er op dit moment helemaal dol op, voor zolang het duurt....!
succes met schilderen, lieve groet, Tineke

love lives in the kitchen zei

i love that pink colour but i'm sure that the makeover will be great as well :) i'm looking forward to see it!
hugs,
justyna

Anoniem zei

Ja, dat klopt. Mijn dochter heeft toen ook een andere kleur op haar kamer gekregen. In plaats van roze-wit-lila werd het groen-grijs-zwart-wit. Ook wel mooi!

Weißer Vintagezauber zei

Guten Morgen Ingrid,
ach wie schön ist das Zimmer deiner Tochter.
Meine Tochter ist 15 Jahre alt....das sind nicht mehr Rosa-Töne angesagt,hihihi!!!
Ganz liebe Grüße sendet dir,
Elke.