donderdag 25 december 2014

Merry Christmas…

Nu de laatste weken van dit jaar bijna voorbij zijn, wil ik nog heel graag even bij jullie (blogsters en stille volgers) langs komen om jullie allemaal hele fijne feestdagen en een gezond en sprankelend 2015 toe te wensen. 

Ik heb ook dit jaar weer enorm genoten van al jullie posten, van al jullie lieve reacties en de vriendschappen die het bloggen heeft gebracht. Ik had het voor geen goud willen missen.   

Home & Lifestyle
Deze foto heb ik dit jaar gebruikt voor onze kaarten voor familie en vrienden, in de hoop dat het nieuwe jaar hen veel goeds gaat brengen. Dat wens ik jullie ook, al weet ik dat er blogsters zijn die moeilijke tijden doormaken en soms heel veel moeite moeten doen om alle hoop bij elkaar te schrapen. Ik hoop dat zij de moed en de kracht blijven vinden om ondanks alles te blijven genieten van de kleine momenten van geluk. 

Home & Lifestyle

Tot in het nieuwe jaar!

Veel liefs, Ingrid

53 opmerkingen:

La Blomst-Living zei

Dank je wel, Ingrid, ook voor jouw mooie posten. Ik geniet er iedere keer weer van!
Hele fijne dagen gewenst voor jou en je gezin!
Liefs, Linda

Unknown zei

Ik wens jou ook een fijne kerstdag toe en een gelukkig nieuw jaar , en vooral veel blogplezier :))
Lieve groetjes vanuit Garcya's place .
Maak er nog fijne dagen van
Christel en jilly

Indruk zei

Dank je wel Ingrid voor je lieve woorden! Bedankt ook voor je mooie blogposten, prachtige foto's en je enthousiaste reacties altijd op mijn blog! Gezellige dagen, Liefs Pascale

Stella zei

Hi Ingrid,
Wat een lieve woorden !
Wens jou en degene die je dierbaar zijn ook heel fijne dagen toe en alles wat wenselijk is voor het nieuwe jaar !!
Lieve groet,
Stella

Bonjade zei

Fijne dagen gewenst en hoop je weer vaak te 'zien' in het nieuwe jaar.

Liefs

Berna zei

Dank je wel voor de posten, mooie woorden en kaartje afgelopen jaar. We kennen elkaar niet en toch ook weer wel. Leuk is dat he?
Ikwens jou en je gezin ook hele mooie dagen en een goed uiteinde toe.
Lieve groeten
Berna

Unknown zei

Jij ook bedankt Ingrid voor je trouwe reactie's...ik vraag me weleens af...hoe je dat toch voor elkaar krijgt, want meestal ben je de eerste ook nog.
Ik heb het afgelopen jaar genoten van je mooie blogposten, dank je wel daarvoor...
Fijne dagen met je gezin Ingrid....geniet ervan!

Groetjes,
Inge, my choice

My name is Riet zei

Fijne Kerstdagen lieve Ingrid.

Ús hûs ús thús zei

Helaas heb ik door drukte dit jaar te weinig tijd gehad voor bloggen. Maar tussendoor heb ik iedere keer genoten van je posten.
Ik wens jou en je gezin hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2015!
Groetjes van Aleta

Magia da Inês zei

ツ Passei para uma visita.

FELIZ NATAL!!!
✿╯BOAS FESTAS!!!
╰✿╮

lia zei

Heb je mooie kaart nog net op de valreep mogen ontvangen. Dank je wel daarvoor, en hoop dat we jij lang van elkaars posten mogen genieten.
Gelukkig weet ik nog steeds wat te vertellen hihi..

Wens jou op deze manier hele fijne dagen.
Liefs lia

Onder de rieten kap zei

Voor jou ook hele fijne dagen en een prachtig 2015 toegewenst!
Veel liefs, Yvonne

Housebythewaterhole zei

Ingrid dank voor je reacties van het afgelopen jaar op mijn posten ! Ook jouw blog-posten zijn telkens opnieuw héél inspirerend en gezellig om lezen en bekijken ! Ik wens je een super gelukkig 2015 en véél blogplezier in het Nieuwe Jaar !
Liefs Kathy

It's me zei

Mooie post lieverd jij ook hele fijne dagen...bedankt hoor het afgelopen jaar....en ja bloggen is en blijft leuk...liefs can mij....x!

Shabby soul zei

Merry Christmas to you sweet friend!
And may your holidays days be filled with love!
Silvia

Home is where the heart is zei

Jullie ook geweldige feestdagen

lieve groet Brigitte

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Ik wil jou ook heel fijne dagen wensen met je gezin, met familie of met lieve vrienden... Geniet ervan,
Ook wens ik jullie een super mooie jaarwisseling en een geweldig nieuw jaar...
Heel veel liefs,
Mirja

Fuchsiaantje zei

Hallo Ingrid, ik wens jullie ook heel fijne dagen toe en een gezellige jaarwisseling met de beste wensen. Groetjes van mij, Riet.

Unknown zei

Fijne feestdagen!
Liefs Michelle

Moniqie zei

Thank you! Merry Christmas for you and your family and the joy and grace of this celebration stays with you next year, ever. Monique.

Bloom in Passion zei

Dank je wel Ingrid voor je leuke reacties op mijn blog. Wat heb je dit ook weer mooi verwoord! Merry Christmas en tot in 2015! Liefs Pauline

Unknown zei

Fijne tweede kerstdag en een gezond en gelukkig 2015. Een nieuw jaar vol inspiratie en creativiteit!

Groetjes Ania

lien zei

Wat een mooie post Ingrid. En lief dat je altijd stil staat bij mensen die het moeilijk hebben....ik wens jou en je gezin ook de allerbeste wensen voor 2015! Fijn dat het bloggen jou zoveel goede heeft gebracht, mij ook! Dus laten we er gewoon mee doorgaan he! Liefs!

Marjonel M zei

Tot volgend jaar, met goede gezondheid veel inspiratie en nieuws.

Liefs, Marjonel

Marian zei

Jij ook bedankt...zeker voor je altijd trouwe reacties...heel gaaf, schiet er hier wel eens bij in, lees dus nu net pas je verhaal van je nieuwe banken...wat heb jij geluk gehad...je krijgt wat je verdiend toch? Dus je had dit verdiend...het ziet er heel mooi uit zo...veel liefs, geluk, gezondheid en al zo meer voor 2015....

Anna Marie zei

Ook voor jullie een gezond en energievol 2015! Ik blijf je met veel plezier volgen. Tot volgend jaar!
Anna Marie.

Unknown zei

Jij ook een fijn nieuwjaar toegewenst. Ik kijk uit naar je foto's
Liefs Colinda
brocanteblog.nl

Bij Guusje Thuis zei

De kerstdagen zitten er alweer (bijna) op en hoop dat je met je gezin genoten hebt. Nog even en dan sluiten we weer een blogjaar af en starten we met frisse moed en hopelijk veel inspiratie een nieuwe versie. Fijne jaarwisseling en tot dan!

What's in a day zei

Alhoewel de kerstdagen er weer op zitten, kom ik je toch even een mooi weekend wensen.
Hier volop sneeuw, dus ik geniet....laat het maar even echt winter zijn, ook al zie jij graag het voor jaar komen:)

Ik hoop dat je mooie dagen hebt gehad met elkaar.

Liefs, Eefie

Anoniem zei

Heerlijk om zo'n mooie kaart te ontvangen met zo'n prachtige tekst erop. Als je daar niet warm van wordt....
Hoewel de kerstdagen ondertussen achter ons liggen, wil ik je toch nog bedanken voor al je mooie posten en verhalen en hoop ik dat we in 2015 er nog steeds van kunnen genieten. Dat het een mooi en inspirerend blogjaar mag worden!
Liefs, Peetje

Corine(THUIS) zei

Ik kreeg je mooie klaart net voor kerst in de bus.
Nu de kerstdagen weer voorbij zijn heb ik even rust om door blogland te wandelen.

La Maison zei

Lieve Ingrid ik wens je een Gelukkig en gezond Nieuwjaar samen met allen die je lief zijn.

dikke kus
Hermine

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Ik hoop dat jullie fijne kerstdagen hebben gehad. Nog bedankt voor je mooie kaart! Een heel goede jaarwisseling toegewenst!

Liefs, Madelief x

het moonhuis zei

Ik hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad en ik wens je alle goeds toe voor 2015! Een fijne jaarwisseling!!

Liefs Monica

G-STYLE zei

Lieve Ingrid,

blij verrast was ik met de mooie kaart die zowel hier als nu ook bij mij thuis pronkt.
Hartelijk dank , vind het erg lief en attent ….

Ben zelf,zoals ook vorig jaar, in gebreke gebleven met kerstkaarten sturen . Alleen de oma's maar verder via de mail of persoonlijk.

En bij deze ook nog even hier de wens uitspreken dat jij en je gezin een heel fijne jaarwisseling zullen hebben en een nieuw jaar met veel mooie momenten !

Fijn dat je blijft bloggen, ik merk wel dat het stiller wordt in blogland, volgens mij verschuift er veel naar facebook, instagram enz.
Ik begin daar niet aan, mijn blog bijhouden blijft voor mij leuk en voldoende …

Fijne zondag, liefs van Gea

Blomkje en Wenje zei

Prachtige kaart Ingrid...al veel te lang niet bij je gekeken...ik ga je andere posten ook even lezen. Wens je een fijne zondag en een goed jaarwisseling.

Groetjes, Pietrik

Hillary'sHome zei

Ingrid, jij ook heel erg bedankt voor je reacties op mijn blog. Vooral omdat ik net begonnen ben met bloggen, heb ik dat als heel fijn ervaren.
Ik hoop dat we nog lang van jou blog mogen genieten.

Alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015 gewenst.

Lieve groet, Hilgonda

Corine zei

Ik wens jou ook een gelukkig en gezond 2015!
En een inspirerend blogjaar!

Groet, Corine

Thuis bij Tjits zei

Lieve Ingrid, gistermiddag bracht de postbode ook hier jouw mooie kerstkaart, wat een verrassing echt superlief!! Ik heb hem aan een mooi knijpertje gehangen tussen de andere kaarten, waar we nog even van blijven genieten, dankjewel!!

Ik wil je bedanken voor je trouwe en lieve reacties het afgelopen jaar en je prachtige blogposten, waar ik net als heel veel anderen altijd weer van geniet!

Ik wens jou en je gezin een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar 2015!

Liefs, Tjits




Hann¥ zei

Bedankt voor weer een jaar mooie posten plus foto's Ingrid
Ik wens jullie een goede jaarswisseling toe en een mooi 2015!
Liefs,Hanny

Rozen van papier zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, ik wens jou hetzelfde als op de kaart! Een heel voorspoedig 2015!

Groeten Janny

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Een hele fijne jaarwisseling en ik hoop dat we ook in 2015 van je mooie blogberichten mogen genieten, groet Pauline

SOBERenSTIJL zei

Ik wil jou ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar toewensen!
Tot volgend jaar!

Liefs, Dorine

Things and Thoughts zei

Dearest Ingrid,
I want to thank you for all your kind visits over the year. For me,it has always been a great pleasure to visit your beautiful blog.
Wishing you a healthy and happy New Year for you and your family
Olympia

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Ingrid..♥
Ook voor jou Wens ik een Gezond♥ Gelukkig♥ Liefdevol♥ jaarwisseling 2015♥ toe..;)
bedankt speciaal♥ voor al je lieve♥ berichtjes♥ Liefs♥ Gaby..♥X♥

Marie-José zei

Prachtig verwoord in het engels Ingrid...klinkt toch anders hè ;-)
Ook jou wens ik een fantastisch en gezond 2015 toe en ik wil je danken voor al je mooie en lieve reacties op mijn posten.
Dat we er met alle blogsters maar weer een mooi inspirerend jaar van gaan maken en elkaar steunen in voor- en tegenspoed.

Enjoy...

Lieve groet, MJ

ida zei

Bedankt Ingrid , ook jij een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2015 !
Liefs ida

Sjonke's Kronkels zei

Hele fijne jaarwisseling voor jou en jouw dierbaren Ingrid!! Heb net je bankverhaal gelezen.....wat een geluk en een superservice van die winkel!! Zo ga je toch iets geruster het nieuwe jaar in ;-)
Groetjes,
Marion

Maia zei

Hoi lieve Ingrid,

Jij bent dit jaar wel een van de snelst reagerende vriendinnen op mijn blog geweest, hel erg lief en altijd attent, heel veel dank daar voor!
Ik ben niet je trouwste volger...tenminste niet bij elk bericht meteen reagerend haha.
Vaak maak ik het weer goed door alles bij te lezen, ik hoop dat je dat ook oké vindt.
Wat een prachtige kerst foto kaart heb je voor je familie en nu ook voor ons gemaakt!
Heel robuust die pot met de kandelaars schitterend!
Het knalt hier niet normaal hard buiten maar binnen is het nog heerlijk rustig!
Ik wens jullie een hele gezellige jaarwisseling toe en een gElukkig, gezond en creatief 2015!
We gaan zeker nog van elkaars blogs genieten, ik kan dat ook niet meer missen!
Fijne avond
Liefs Maia

Anita zei

Hi Ingrid, op de valreep kom ik nog even "buurten" ;-)
Bedankt voor jullie hele mooie foto-kaart
maar vooral voor je lieve vriendschap hier in blogland.
Altijd gezellig,attent en meelevend.
Wens jullie een hele fijne jaarwisseling en een warm, liefdevol en gezond 2015
Een dikke dank-je-wel knuffel komtie XXX

Claudia Leertouwer zei

Lieve trouwe Ingrid,

Ik vind het zo bijzonder om jou te hebben leren kennen.

Altijd attent met lieve woorden en berichtjes. Meis je bent een topper!

Athomebymy zei

Lieve Ingrid ... dankuwel voor de nieuwjaarswensen !!!!! OOk voor u en uw familie de beste wensen !!!!

Ik dacht dat ik al gereageerd had maar toch zie ik mijn reactie er niet bijstaan ... ik denk dat ik reageer verzend maar dan te vlug mijn scherm afsluit ik heb dat nog al ondervonden .. ik moet daar toch eens beter op gaan letten ...

De nieuwe WLS ligt vanaf donderdag in de winkel !!! Leuk he die nieuwe rubriek ...

Liefs Petra

Thuis Thuis zei

Hoi Ingrid. Alle goeds en een liefdevol 2015.
Dank voor je lieve berichtjes.
Tot 'volgend jaar'?
Liefs,Annette