zondag 29 januari 2012

Make every day…


If possible…


Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

...make every day one to remember!

Dat is een mooi streven maar soms makkelijker gezegd dan gedaan. Als je in moeilijke omstandigheden verkeert, zijn er mogelijk dagen die je het liefst zo snel mogelijk zou vergeten, dan kan het elke dag een opgave zijn om te genieten.

In mijn vorige post vertelde ik over de foto’s van het Zeeuws knoopje, waarvan de kaart door een hospice is besteld. Daar reageerde Anne van de blog Ambrozijn en oude kant ook op. Zoals een aantal van jullie weten is bij Anne onlangs darmkanker ontdekt met plekjes op de lever.

Ik realiseerde mij toen dat als ik iemand op dat moment een kaartje had willen sturen dat Anne is. Anne is een bescheiden blogster, maar dat betekent niet dat zij geen steun in haar positieve strijd tegen haar ziekte kan gebruiken. Ook dan is een kaartje hard nodig, tenslotte staat haar wereld op zijn kop!

Home & Lifestyle

Mocht je haar adres willen, mail mij dan even (uiteraard heb ik hier Annes toestemming voor). Mijn e-mail adres is homelifestyle01@gmail.com. Wat zou het mooi zijn als Anne - ook op momenten dat zij het moeilijk heeft - zich door lieve kaarten en warme woorden gesteund voelt. 

Ook om je heen ken je waarschijnlijk mensen die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken…
laten we ook hen niet vergeten!


Lieve groet, Ingrid

53 opmerkingen:

Het lijstje van brocante zei

Dit vind ik een mooi en lief gebaar van je Ingrid!!!!!!!
Lieve groetjes Silvia

My name is Riet zei

Wat vind ik dat lief van je INgrid. Ik ga je straks even mailen.
Liefs van Riet

Jeanette zei

Wat een mooi initiatief van je. Het is heel herkenbaar. Vorig jaar rond deze tijd bevond mijn moeder zich in dezelfde situatie. Alle blijken van medeleven zijn dan zeer waardevol.

Groet,
Jeanette

ria zei

Wat een indrukwekkende post!!Ben er stil van...
Lieve groet Ria

Karin zei

Wat lief van je. Ik weet je te vinden.

Bij Guusje Thuis zei

Een kaartje kan zoveel doen, ontdekten we deze week zelf maar weer. Heb je een mailtje gestuurd. Groetjes Colin

Petra zei

Ja het geeft veel voldoening om iets te doen voor iemand. En daar draait het ook om in het leven..

Liefs Petra

Susi zei

it s so true my dear.. wonderfol words.. and wonderful pictures..
I love your blog so much..
sending hugs..
Kisses Susi

http://truutske.blogspot.com zei

Wat een ontzettend lief idee van je. IK heb je een mailtje gestuurd.

Groetjes, Trudie.

@nne zei

de tranen schieten me in de ogen! liefs, @nne

Wunderbares Zuhause zei

Dear Ingrid,
...it is a fabulous quote for this day!
Your pics are gorgeous.
Warm regards,
Lucia

Elly's kleine idylle zei

Lieve Ingrid,
Een héél mooi en ontroerend iniatief.
Elk blijk van medeleven geeft sterkte en doet je goed.
Lieve Ingrid, een hele dikke knuffel van mij en ik mail je nog.

Elly

hokje zei

Wat lief om dit onder de aandacht te brengen, ik ga je snel even een mailtje sturen...

Fijne dag. Liefs, Miranda

Yvonne zei

Wat lief van jou Ingrid, mijn kaartje voor Anne heb ik net voor het weekend op de bus gedaan, ze gaat nog een zware tijd tegemoet met de chemo's, dus ze kan wel wat extra steun gebruiken...
Hoop dat er veel gehoor aan word gegeven
lieve groetjes Yvon

It's me zei

Wat een mooi gebaar Ingrid.....en ja een kaartje kan zoveel betekenen weet ik uit ervaring.......haar kaart staat ook klaar voor verzending...ik weet waar ze woont....zo lief ditte....xxx...

Lida zei

Heel lief gebaar van jou, knuffel
Lida

lien zei

Brrr... wat vreselijk! Zou je mij ook haar adres willen mailen, dan stuur ik ook een kaartje!
Lief dat je dit voor Anne doet. Liefs Carolien

Twinstyle zei

Hoi Ingrid,

wat een mooi gebaar van je. Ik krijg kippenvel van je post. Mooie spreuken, maar in zulke situaties inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan. In deze drukke wereld vergeten we soms nog weleens onze medemens en waar het eigenlijk om draait. Ik ken Anne helemaal niet, maar wil haar wel een kaart sturen in de hoop dat het haar een klein beetje steun kan geven. Ik ga je mailen voor haar adres.

Liefs Wendy

Anoniem zei

Wat een heel lief gebaar van je , Ingrid. Ik mail je even.

Lieve groet,
Gerry

Alie zei

Mijn moeder heeft ook geen goede berichten ontvangen en alles is nog heel onzeker en dan komt het toch wel heel dicht bij. Fijne zondag nog!

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Wat lief van je dat je hier een post over maakt. Geweldig dat je iedereen even inspireert..
Ik wens je een heel fijne zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Tanja zei

Lief van je Ingrid, kleine dingen kunnen voor een ander zo groot zijn.

Ik ga je mailen
Liefs
Tanja

Miss M zei

Wat een lief gebaar Ingrid! Zal eens eventjes kijken op haar blog!
Je hebt er een mooie post van gemaakt, schitterende foto's en dat houten spateltje met de tekst: zo waar he!

Liefs, Marjolijn ♥

Fluitenkruid zei

Wat ben je toch ook een schat, ik ga je meteen een mail sturen.
Laten we elkaar allemaal steunen!

Maia zei

Wat lief zeg en een super idee!
Ik heb de laatste tijd zelf ook van heel veel bloggers kaartjes en mailtjes gehad en dat geeft elke keer als je die ontvangt toch weer een fijn gevoel van medeleven echt waar.
Ik ben ook volger bij anne en vind haar erg dapper, ik ga je dus even snel mailen want haar adres heb ik niet.
Dank voor je lieve post
Liefs Maia

Anoniem zei

Dit is een heel lief gebaar Ingrid!
Ik heb je een mailtje gestuurd.

Liefs,
Esther

Anita zei

He lieve Ingrid wat een warm gebaar !!!
Ik ga je ook even mailen hoor :-)
Wij weten maar al te goed hoe waardevol dit soort kleine gebaren (die zo groots voelen) betekenen als niets in het leven meer vanzelfsprekend is en lijkt. Natuurlijk ga ik Anne d'r blog even bezoeken.
Fijne zondag !!! Groetjezz lfs mij

lia zei

Oh, ik heb iets gemist....
Ik ga je mailen.

Liefs Lia

Mayflower zei

Wat een ontroerende post lieve Ingrid.....hier word ik stil van. Wat ben je toch een warm, lief en betrokken mens.
Natuurlijk stuur ik Anne ook een kaart en hoop dat al die kaarten kleine lichtpuntjes van steun voor haar zullen zijn.
Als het goed is heb je mijn mail-adres.
Lieve groet, Mea

Antonia zei

Superlief van je Ingrid, graag ontvang ik het adres van Anne. Ik heb toevallig nog een hele mooie kaart liggen :-) Fijne zondagavond gewenst, lieve groetjes Anja

Room Seventeen zei

Wat een mooi gebaar van jou Ingrid. Ik zal je even mailen, dan kan ik ook een kaart sturen.

Unknown zei

Wat een prachtige post is dit lieverd, je bent een pracht van een mens :))
Liefs, Sonja

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Wat een mooie post. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd.

Een fijne nieuwe week!

Liefs van Madelief x

Loraine Living zei

Ontzettend lief van je, uit ervaring weet ik hoe fijn het is een kaart te ontvangen. Schrijf beter iets dan niets, want dat is zo moeilijk te bevatten. Lieve groet, Diana

Cosy Life by Elly zei

Wat een prachtig gebaar zeg..Het valt allemaal niet mee om zoiets mee te maken en als je dit dan leest dan krijg je een warm gevoel. Heel erg lief van je..
Lieve groetjes, Elly

Pierelantijntjes zei

Hoi Ingrid,
Zo fijn dat bloggen niet alleen een virtuele wereld is, maar ook een plaats waar mensen met elkaar meeleven. Het is een heel mooi initiatief van je!
liefs Ester

Joke zei

Wat lief van jou een leuk idee
helaas ken ik Anne niet maar als je dit voor iemand doet verteld ook wat over jou.....
Maar ik wist dat al.
Een fijne week
liefs Joke

Bonjade zei

Je bent een schat!
Heb haar adres

Fijne week

Liefs

Huize Kip Kakel zei

Wat een mooi initiatief, Ingrid!
Een kaartje sturen doet iemand zo goed, ik probeer er altijd aandachr voor te hebben en wordt er regelmatig later op aan gesproken, dat ze het zo gewaardeerd hebben. Ook voor Anne heel veel sterkte gewenst, een spannende en ingrijpende periode ligt voor haar!
Wat is het gezonde leven toch onzeker....
ik heb je post van het zeeuwse knopje gemist ;-( de foto is prachtig!
Lieve groetjes Hannie

Margot zei

Ik doe mee hoor!!!

vintage-rose Cottage zei

Hallo Ingrid,wunderschöne Bilder,schwärm!Ich wünsche Dir eine zauberhafte Woche Belinda

love lives in the kitchen zei

dear ingrid, thanks for these beautiful pics and for the sentence :)
have a sweet week,
justyna

Willy zei

Ingrid wat een lief gebaar en je hebt het zo mooi beschreven.
Dank ook voor je mailtje.
Lieve groet,

Thuis bij Tjits zei

wat lief van je Ingrid om aan Anne te denken, zij kan deze warme aandacht zeker gebruiken nu.. ik ga je mailen!

lieve groet van Tjits

Krek wak wou zei

Wat lief, Ingrid! Ik ga je even mailen....het doet altijd goed als er met je meegeleefd wordt!
Lieve groet van Nicole

Els zei

Mooie spreuk!
Geniet van de winterse week die eraan komt! Liefs Els

Claudia Leertouwer zei

Jeetjemina wat een naar bericht, had geen idee...

Wil aar graag een kaartje sturen. Heb je mijn mailadres nog?

Pauline zei

Lief van je. Ik geloof dat je mijn e-mail adres hebt maar voor de zekerheid stuur ik je zo nog een e-mail.
Liefs, Pauline

Met Brocant Label zei

Ik vind het ook zo vreselijk voor Anne, heb er laats nog gemaild daarom vind ik je gebaar echt prachtig. Ik ga je mailen.

Lieve groet,
Yvonne

alma zei

Even weer de tijd genomen om bij te lezen. Je post raakt me Ingrid. Wat een lief gebaar. Een kaartje sturen is een klein gebaar met grote uitwerking.

Lief!!

Lieve groet
Alma

Sjonke's Kronkels zei

Mooi mens!!!

Jolanda zei

Wat een ontzettend lieve en mooie post, ik ga je gauw mailen voor t adres. Ik weet uit ervaring hoeveel steun een kaartje je kan geven, lieve groet

LindaK. zei

Het siert je dat je aandacht voor haar vraagt, dat wou ik even aan je kwijt.