zondag 1 januari 2012

Een nieuw jaar…

De kerstboom en alle kerstspullen gaan vandaag naar zolder, de lege flessen kunnen naar de glascontainer en de glazen staan weer schoon in de kast. Een nieuw jaar ligt voor ons…

Uiteraard wil ik beginnen met jullie alle goeds toe te wensen voor 2012. Ik wens iedereen een heel gezond jaar, een jaar vol mooie momenten en als er dan toch - maar niet te hopen - narigheid op je pad komt, heel veel sterkte en liefdevolle armen om je heen.

Home & Lifestyle

Uiteraard hoop ik ook op een mooi blogjaar, waarin we weer volop kunnen genieten van al het moois dat we elkaar op onze blogs laten zien...mooie foto’s van het interieur, van een prachtige bloem of van andere dingen die op ons pad komen.

Er zijn veel stille volgers. De laatste maanden heb ik van hen een paar hele leuke reacties gehad, waaruit blijkt dat het stil zijn niets zegt over het genieten…voor veel lezeressen zijn onze blogs een genietmoment op de dag, voor mij een extra motivatie  om ook in 2012 door te gaan met mijn grote hobby. Soms vraag ik mij wel af of er altijd inspiratie aanwezig blijft, maar dat zie ik tegen die tijd dan wel weer.

Natuurlijk hoop ik dat in 2012 mijn fotokaarten ook hun weg vinden naar mensen, die het fijn vinden om iemand anders blij te maken met een mooie kaart. Mede dankzij een aantal blogsters / lezeressen (en ook dankzij Lia en Manon, bij wie de kaarten in de winkels verkrijgbaar zijn) zijn er veel meer kaarten verkocht dan ik vooraf had durven hopen en gezien alle enthousiaste reacties heb ik er voor het nieuwe jaar ook weer alle vertrouwen in.


Home & Lifestyle

Na een paar weken vakantie waarin ik heb genoten van de mensen om mij heen, van het leven zonder klok, van gezellige feestjes en van de musical Miss Saigon mag ik deze week weer aan het werk. 

Laat het nieuwe jaar maar komen,

ik heb er zin in…!

Home & Lifestyle

Ik wens jullie allemaal een gezond en

sprankelend 2012 toe!


Liefs, Ingrid

71 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat een mooie woorden Ingrid, dat alle mooie dingen uit mogen komen, maar dat we vooral genieten van alle kleine dingen om ons heen, genieten zit vaak in die kleine dingen die je raken, een bloem, een vlinder...zomaar iets liefs...
Dank je wel voor al je lieve woorden in het afgelopen jaar,, je hoort bij de eerste volgers van mijn blog..mensen die de juiste woorden zeiden, zodat ik doorging..dank je wel daarvoor.
Alle goeds voor jou en je gezin en een nieuwe werkweek...ga erin met volle moed en veel plezier.

Een lieve groet voor jou en alle goeds voor 2012,
♥Eefie

THE BLACK BARN zei

IK WIL JOU OOK EEN GEWELDIG MOOI , WARM GEZOND EN GEZELLIG 2012 WENSEN!

LIEVE GROET,

MIRANDA

Sanne zei

Dear Ingrid,

HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!

All the best for you and your family !!!

Sanne

Mayflower zei

Lieve Ingrid, ik wens jou en allen die je lief zijn ook een in alle opzichten Gelukkig Nieuwjaar toe.
Een jaar vol van mooie momenten en geluk.
En een jaar vol van inspiratie, zodat we nog lang kunnen genieten van je mooie blog, maar vooral van de warme persoon erachter.

Hier is ook alles aan kant en na een heerlijke warme douche begin ik mezelf ook weer een beetje mens te voelen hihi.

Lieve groet, Mea

All Seasons zei

Wat heb je hier weer mooie woorden neer gezet, Ingrid.
Ik wens jou ook een heel mooi jaar toe, vol met Liefde en Geluk en ook jaar van genieten van elkaars blogs, interieurs en leuke ideeën die hier langs mogen komen.
Lieve Ingrid, geniet van het jaar 2012!!

Lieve groet,
Patricia

Willy zei

Lieve Ingrid,ik wens jou en je gezin ook een heel mooi jaar toe. Mooi die amaryllissen.
Fijne eerste werkweek alvast en geniet nog van deze zondag.
Lieve groet

It's me zei

Mooie post Ingrid.......

Gelukkig Nieuwjaar !!!....ik hoop dat al je dromen mogen uitkomen......Liefs Ria...xxx...


Happy New Year !!!...I hope all your dreams may come true....Love Ria....xxx.....

Jeanette zei

Dank voor je lieve woorden op mijn blog, ik hoop weer net zo te genieten van je blog als afgelopen jaar. Een heel fijn blogjaar toegewenst en voor jou en je familie veel geluk en gezondheid.

Groet,
Jeanette

Miss M zei

Wat toevallig dat je nu een foto plaatst van amaryllissen! Vind ze prachtig, in combinatie met de grillige takken.
Nadat de ene tak met de amaryllisbloem is uitgebloeid, heb ik nu de andere bloem die al omhoog rees, afgesneden en gewoon solo in een stoere vaas gezet. Het blijft een plaatje. Bol, uit de bol, in de knop, uit de knop: je hebt er zo lang plezier van!
Lieve Ingrid, voor jou, je man en je dochters natuurlijk ook alle goeds voor het nieuwe jaar en we spreken binnenkort effe af, hé!
Een fijne (druiligere??) zondag nog. Hier begon de dag goed: Stijn heeft de vijfde ziekte. Was de hele week al zo moe, maar we dachten dat dat van al die verjaardagen en de feestdagen kwam. Niet dus... hij zit onder de vlekken, maar is verder wel goed te pas eigenlijk.
Lekker verwennen maar! Met oliebollen zou je zeggen, maar nee, hij heeft juist niet zo veel trek ☺ In niks eigenlijk, haha.

Liefs, Marjolijn ♥

Corinne. zei

« ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2012
╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆ ♥♥♥ »

Desirée-ScrapDees zei

jeetje nu al alle kerstrommel naar zolder, jij hebt er zin in hahaha. In ieder geval wil ik je een heel gelukkig nieuwjaar toewensen en al het geods voor 2012, hopen we maar voor een mooi blogjaar!

Berna zei

Je hebt deboel alweer lekker aan kant. De logees zijn hier net vertrokken maar we krijgen zo noghet huis vol. Morgenavond de boel maar opruimen.
Voorjou en je familie de allerbeste wensen en tot blogs. Liefs berna

Pierelantijntjes zei

Lieve Ingrid,
Ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
OOk hier gaat de kerstboom weer de deur uit. Gek he, dan leef ik er zo naar toe, om heel het huis op te tuigen, en dan opeens ben ik het zat, en kan ie niet snel genoeg de deur uit zijn...
Een hele goede week toegewenst@
liefs Ester

Theemuts Rommelhoekje. zei

Gelukkig nieuwjaar !!
ik verheug me al op mijn bezoekjes aan je blog het komende jaar.

liefs Romkje

hokje zei

Een mooie post om het nieuwe jaar mee te beginnen, ik hoop dat er nog velen mogen volgen!

Voor 2012 wens ik jou en je gezin veel geluk, liefde en voorspoed toe.

Lieve groet, Miranda

Elly's kleine idylle zei

Wat lieve woorden Ingrid en het mooie zit zo vaak verborgen in een kleinigheid, een bloemetje, een kaartje en een lief gebaar. Ik hoop dat het weer een mooie nieuwe bloggerjaar wordt waar we volop kunnen genieten van alle mooie posten en van elkaar.
Hier bij jou is het voor mij ook echt een genietmoment, je blog is echt prachtig hoor!!.
Ik wens jou en je gezin al het goede voor het komende nieuwe jaar.
Nog een hele fijne dag,
Veel liefs, Elly

Lida zei

Ik hoop ook nog vaak op jouw blog te komen en inspiratie op te doen, geniet van alles in je leven, vooral de kleine dingen en verder wens ik je gezondheid, geluk en liefde, groetjes
Lida

Anoniem zei

Lieve Ingrid, voor jou en je gezin een heel gelukkig Nieuwjaar!
Je amaryllus is heel mooi: met een kersttekst al weer een mooie kaart voor kerst 2012. Of ben ik dan te voorbarig?
Ik ben zo'n stille lezer geweest die heeft genoten van verhalen en foto's en inspiriratie. Maar wordt nu steeds actiever. het komt er bijna aan!
Ik wens je veel succes om de normale draad weer op te pakken!

Liefs,
Gerry

In den Uylenbal zei

HAPPY NEW YEAR Ingrid !!! Heel veel liefde en gezondheid in 2012. Genietmomenten zijn er altijd op jouw blog . . . Picture this !! XXX Lejo

Mirjam zei

Hallo Ingrid,
Ik wens jou en je man en dochters ook een geweldig, gezond, gelukkig en vooral gezellig jaar toe. Een jaar waarin we weer zullen zien wat er te gebeuren staat, in de wetenschap dat het al het leuks en minder leuks kunnen delen met niet alleen onze naasten, maar ook met al die fantastische medeblogsters...
Het wordt een heerlijk jaar.
Lieve groet,
Mirjam

Room Seventeen zei

Wat een mooie nieuwjaarspost!
Een gelukkig en gezond Nieuwjaar toegewenst Ingrid, ik hoop dat we dit jaar weer veel van elkaars blogs mogen genieten.
Ik zal je mooie kaarten eens via de zijbalk op mijn blog promoten.

Thuis bij Tjits zei

ha Ingrid, hier zijn de kerstspullen ook alweer naar de zolder vertrokken, heerlijk weer die ruimte!
en ik kreeg ook van aan aantal stille volgers een mailtje, zo ontzettend leuk!

ik wens je inspirerend en vreugdevol nieuwjaar!

lieve groet, Tjits

bijzonder-oud zei

Lieve Ingrid,
Ik heb het afgelopen jaar ontzettend genoten van jouw blog en daarnaast ook van de leuke berichtjes die jij altijd op mijn blog achterlaat, bedankt daar voor!

En ik hoop dat 2012 ook voor jou en voor jouw gezin een heel mooi, gelukkig en gezond jaar mag worden!
Lieve groet,
Yolanda

Susi zei

My dear..
I wish you and your family a happy new year..
Kisses and many hugs.. Susi

Peet zei

Wens jou ook het allerbeste voor 2012!!!
En ook ik zal blijven genieten van je mooie blog.
Lieve groetjes, Peet.

Michelle zei

Lieve Ingrid ook voor jou en je gezin een fantastisch 2012!

Liefs Mihelle

Linnie's kaartjes zei

Wat een mooie foto's en een mooi,bijzonder logje, een mooie start zo in het nieuwe jaar..Als dit een voorbode is van wat je het komend jaar voor ons in petto hebt dan hebben we veel om van te genieten.

Ik wens je een heel mooi, bijzonder, gezond en creatief 2012

Liefs,
Linda
(www.lindagboek.nl)

Stina zei

vindt geweldig hoe je deze eerste post weer weet te schrijven,geniet ervan.

een goed 2012!!

liefs Stina

amy zei

Allle goeds voor 2012 gewenst !
Gr Amy

La Maison zei

De aller, aller beste wensen voor jou en je familie.
Je klinkt heel uitgerust en opgewekt Ingrid en zo moet het ook in een vers jaar hè.
Wat fijn voor je dat je kaarten zo goed verkopen, maar het is geen wonder, ze zijn erg mooi.
Nogmaals een verrassend leuk jaar en een lieve groet,
Hermine

Pauline zei

Gezellig om het jaar ook hier bij jou weer te beginnen. Vertrouwen, dat vind ik een mooi woord in dit blog. Vertrouwen op een mooi jaar, maar ook vertrouwen op mensen, op jezelf.
Ik wens je en je familie ook een liefdevol en gelukkig jaar.
Liefs, Pauline

My name is Riet zei

Lieve Ingrid.
Ik wens jou en je dierbaren een heel gelukkig 2012 .
Liefs van Riet

Splashes of Pink and Mint zei

Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! En ik hoop dat we weer een jaar van je prachtige blog mogen meegenieten!
Lieve groetjes Elly

wonen met brocante zei

Wat een heerlijke positieve post! Ik wens jullie ook alle goeds toe voor 2012! Groetjes Peggy

Passione Helena zei

Gelukkig Nieuwjaar, lieve Ingrid! Ook voor je gezinnetje..
Hoop dat je een gezellige jaarwisseling hebt gehad..enne, niet te diep in het glaasje hebt gekeken, hihi. Ik hoop dat al je dromen uit mogen komen, vol liefde en inspiratie.

Ik kom natuurlijk in 2012 weer heel graag je langs om je mooie posten en foto's te bewonderen! Voor mij heb je inspiratie ten over en het gaat je daarom ook vast wel lukken om twee keer per week te posten!

Heerlijk, opgeruimd beginnen aan een nieuwe start...de kop is er af, prachtige foto's, meid! We zijn de streep over, het voorjaar is weer in zicht haha..ik weet hoe jij er ook zo van houd;-)

Fijne week!

Liefs Helena

De Ruijsbroekjes zei

Ik heb er ook zin in en verheug me weer op alle mooie posten van de mooie blogs om ons heen! Dank voor jouw mooie posten, want het is altijd genieten hier.

Alle goede toegewenst voor elke dag !
Liefs Elise

Carla zei

Ik wil jou even een fijn 2012 wensen.
Het word vast een mooi jaar.

liefs Carla.

lien zei

Gezellig, ik proef het voorjaar al bij jou! Herkenbaar wat je schrijft over inspiratie... ik heb zoveel posts gewijd aan de decembermaand dat ik nu echt denk: waar moet ik in het nieuwe jaar over schrijven? maar dat zal wel weer vanzelf komen! Hoop ik... haha! Liefs Carolien

G-STYLE zei

In onze mail over en weer elkaar al het beste gewenst voor het nieuwe jaar.
Wil ik je hier nog even een fijne werkweek wensen!

liefs van Gea

tachterhuisje zei

Hey Ingrid,

Ik wens je een gelukkig nieuwjaar,veel succes met je mooie kaarten en natuurlijk veel blogplezier ;-)

Lieve groetjes
Carine

Jolanda zei

Jij ook een fantastisch 2012 en je eerste post is alweer top! Mooie foto's....lieve groet

Maia zei

Wat genieten we van je mooie foto's elke keer weer!
Ik wens je ook een fantastisch, gezellig, creatief. fotogenoiek en gezond 2012 toe!
Lieve groet Maia

My Beautiful World zei

Sending you the Happiest New Year Wishes Ever my friend. I look forward to many more wonderful visits with you in 2012 xo

Always Wendy

Tilly zei

Prachtige woorden en foto's , Ingrid. Ook voor jullie een heel mooi en gelukkig Nieuwjaar.
Lieve groetjes Tilly.

Sjonke's Kronkels zei

Een geweldig 2012 voor jou en je familie Ingrid!!
Groetjes,
Marion

Abacaxi & Hortelã zei

Lieve Ingrid,

Ik wens jou en je familie natuurlijk ook een mooi & gezond 2012 toe. En laat de nieuwe genietmomenten maar komen, ik ben er klaar voor!
Liefs uit het zuiden,
Chantal

P.S. De boom & aanverwante spullen zijn hier ook alweer opgeborgen hoor... met een (letterlijk) schone lei beginnen he ;)

Huize Kip Kakel zei

Wat heerlijk om na al die mooie kerstposten nu het frisse wit te zien van een mooie amarilys!
Ook hier zijn alle kerstspullen al opgeruimd en geniet ik weer van een heerlijk opgeruimd huis en...ik ga witte bloemen kopen vandaag voor in mijn zinken kan..
Veel werkplezier in 2012 en wat je inspiratie betreft..ik heb er het volste vertrouwen in!
Het komt goed!
Voor jou ook alle goeds in 2012!
Lieve groet,
Hannie

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

Dear Ingrid!!

I wish you a wonderful 2012 full of warmth and happiness. Thanks for everything this year. Sounds nice with your holiday and that you are rested and ready to start working again.

Many and great New Year hugs from me
/ Charlotte

Antonia zei

Een heerlijk begin zo Ingrid, mooi hoor je Amarylissen! Ben er toevallig ook een post mee aan het voorbereiden :-) Kijk ook uit naar weer een mooi blogjaar, lieve groetjes Anja

Yvonne zei

Lieve ingrid, wens jou en je gezin ook een prachtig jaar toe, waarin de geluksmomenten zullen overheersen op de mindere momenten.
heel veel geluk, gezondheid en voorspoed !
prachtige bloemenpost trouwens !
lieve groetjes Yvon

Margot zei

Jij ook een fantastich, gezond en sfeervol 2012 toegewensd...we hebben er weer zin in...
Warme groetjes. Margot

Michelle zei

Ik wens jouw ook een gelukkig en gezond 2012. Dit is de eerste keer dat ik deze blog bezoek, maar je staat tussen mijn volg lijstje :)

Liefs Michelle

Created by Essie zei

Jij ook een fijn , gelukkig en gezond 2012 toegewenst

Groetjes
Esther

Karin zei

Lieve Ingrid,
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

Antonia zei

Hoi Ingrid, ook wij hebben heerlijke feestdagen achter de rug. Beide keren bij mijn ouders op bezoek geweest en verder lekker thuis met dochters en aanhang. Tussendoor hebben we (Maurice) :-) nog allerlei kleine klusjes afgewerkt oa de kelderkast en het ophangen van toiletrolhouder, spiegel etc. Heb nog steeds enkele dozen in de garage staan waar ik nog niet aan toegekomen ben. Morgen komen de gordijnen dan eindelijk! Werk momenteel erg veel omdat er enkele collega's ziek zijn, maar ik doe het met plezier. De kinderen hebben nog vakantie dus hier nog een rommelig weekje. Hele fijne nieuwe week gewenst, lieve groetjes Anja

joke zei

Voor jou en al die je dierbaar zijn ook een heel gelukkig en liefdevol 2012 gewenst! Hopelijk blijft de inspiratie voor de fotografie en mogen we weer een jaar genieten van je prachtige foto's!

Groetjes Joke

theeleuten zei

Voor jou ook een gezond, gelukkig, goed, 2012!!

Liefs Evelien

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Voor jou en je gezin ook een mooi 2012! Ik hoop dat het een prachtig jaar wordt vol met leuke afspraken & tuinfeestjes :-)!

Veel plezier morgen weer op het werk. Mijn eerste dag is ondanks het feit dat ik vanochtend niet mijn bed uit kon komen gelukkig meegevallen!

Veel liefs,

Madelief x

Bij Guusje Thuis zei

Lieve Ingrid, jij ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar ... dat er maar weer heel wat geniet-blogjes van je mogen verschijnen. Liefs, Colin

Marjon zei

Hallo Ingrid voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar en je foto's zijn weer prachtig....lieve groet Marjon

Shabby soul zei

Darling Ingrid, I wish you a peaceful but sperkling New Year!
A big hug my sweet friend!
Silvia

Marion zei

Hoi Ingrid,

Ook voor jou een heel gezond, sprankelend en gelukkig 2012 gewenst!
Ik volg sinds kort met veel plezier je mooie blog.

Je kleine kerstvriendje uit je vorige post komt me bekend voor; ik heb 'm met z'n kerstwens in een krans zitten! Leuk is ie hè. :-)

Op een mooi nieuw blogjaar!

Liefs, Marion

Martine zei

Ik wens jou ook een gezond, liefdevol en inspirerend 2012.

Wat heb je een mooie foto geplaatst. Winters met toch een klein beetje voorjaar.

lieve groet, Martine

Villa König zei

Happy new YEAR!!! Wish you all the best! Love Yvonne

Sanne zei

Hoi Ingrid,
Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2012, en dat we dit jaar maar weer veel van je prachtige blog mogen genieten! :)
Groetjes,
Sanne

Le Style zei

Happy new year!
Zo mooi zijn deze eerste foto's van het nieuwe jaar.....
Kijk uit naar een nieuw blogjaar met de mooie foto's van jou, altijd zo genieten!

Lieve groet van mij

Ingrid zei

Hey Ingrid ik kom je een prachtig nieuw jaar toewensen met heel veel mooie dingen,veel succes toewensen met je mooie kaarten en je mooie posten...........veel liefs

Joke zei

Jij ook de aller beste wensen en
een heel creatief jaar !!
Ik ga weer lekker genieten van jou posten !!
Heerlijk de mooie plekjes en dingen in je huis te zien.
Verder wil ik je nog eens extra bedanken
voor je lieve reacties en speciaal voor je lieve brief wat ik al vaak gelezen heb als ik laag zat.
Heerlijk dat ik zon mensen om me heen heb!!
Het doet een mens zo goed!!
Heel veel liefs joke

Vær våken zei

Dear Ingrid, the same to you! Thanks for a great 2011. Can't wait for what 2012 may bring :)

Kristin xx

Linda zei

Even een snelle reactie. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Wat een mooie foto's van de amaryllis, ik hou daar in deze tijd ook wel van. Op weer naar een nieuw blog jaar.
Groetjes, Linda

Anita zei

Lieve Ingrid, ik wens je een hartverwarmend, gezond en héél gelukkig 2012 !!!
Bedankt voor al je lieve, meelevende, hartelijke en gezellige krabbels in het oude jaar.
Dat heeft me enorm goed gedaan. Een dikke klapzoen op je neus X