donderdag 11 februari 2010

Voorjaarskriebels…

Al is er gisteren weer een laagje sneeuw gevallen, toch blijft het voorjaar bij mij kriebelen! Overal zie je al accessoires voor Pasen liggen, de voorjaarsbollen staan in overvloed bij het tuincentrum...en het zou fijn zijn als de komende weken de temperatuur zich ook iets aan mijn voorjaarskriebels aan gaat passen.

Home & Lifestyle
Home & Lifestyle

De voorjaarsbollen staan al een tijdje in huis, maar ik wil iets maken om nog meer lente in huis te brengen…en ik heb al wel een idee! Nu kijken hoe het uitpakt...!

Deze glazen mini-windlichtjes…daar kan ik wel wat mee en  La lumière de vie en La danse allume…dat klinkt mij zelfs al als een zomers melodietje in de oren!

Home & Lifestyle

Natuurlijk kunnen bij mijn project(-je) de voorjaarsbollen niet ontbreken. Het resultaat zie je binnenkort! Wordt vervolgd….! 

Lieve groet, Ingrid

20 opmerkingen:

G-STYLE zei

hallo Ingrid,
heb ook veel zin aan het voorjaar maar kom er eigenlijk helemaal niet aan toe om tuincentra te bezoeken , nog even te druk maar dat komt wel weer . Kan me met de versgevallen sneeuw ook nog helemaal
niet voorstellen dat het de volgende maand alweer voorjaar is ..............
Moet maar vaak even op jouw blog kijken met al di leuke voorjaarsbolletjes en ben benieuwd naar je projectje .
fijne dag vandaag ! lieve groet Gea

Bizzy @ home zei

Ik ben benieuwd, zo zijn het al plaatjes. Laat het voorjaar maar komen....alhoewel, Piet zei gisteren toch heel wat anders. Nou ja, daar bikkelen we ons dan nog wel even doorheen. Voor we het weten is het straks zover.
Fijne dag vandaag!
Groetjes Renny

Ineke Pluim zei

Wat een leuke glazen windlichtjes heb je daar! Ben benieuwd wat je er mee gaat doen.
Ja, het is hier ook nog steeds winter. Ben het echt zat....
Fijne dag!
Groetjes,
Ineke

Loveforpiemonte zei

Ben benieuwd, vind je windlichten erg mooi!
Groetjes Madelon

Les Cotrions zei

Your lanterns are so lovely with beautiful words! Love your bulbs! We all are trying to keep Spring at home! Grey day here today!
Hugs
Vale

Unknown zei

Nice pictures!
Kram Anna

Weißer Vintagezauber zei

Hallo liebe Ingrid,
das sind wieder so tolle Bilder.Und noch meinen Glückwunsch an die glücklichen Gewinner.
Sei ganz lieb gegrüßt,
Elke.

It's me zei

Hoi Ingrid

Wauwww die windlichtjes!!

Waar heb je die vandaan ?? kun je dat even posten op mijn blog??

Leuk allemaal weer he?? lente !!

Laat maar komen..........

Groetjesssss Ria

Corine(THUIS) zei

Jij gaat wel heel snel.. zomermelodietjes.. ik ben al heel tevreden als het binnenkort lente wordt!! Ben wel benieuwd wat je hebt bedacht...
Groeten, Corine(THUIS)

Mayflower zei

Hoi Ingrid, ja hier is ook weer wat sneeuw gevallen en het is roetkoud, maar....het zonnetje schijnt en het is toch een heerlijke winterdag, dik ingepakt een heerlijke wandeling gemaakt met mijn trouwe baasje.
Wat een prachtige windlichten, zijn die van RM?
Ik ben benieuwd wat voor moois je er van gaat maken.
Laat je ons niet te lang in spanning?
Lieve groet, Mea

love lives in the kitchen zei

i love your lanterns and hyacynthus are my favourite spring flowers!
that's so nice that you are going to rome. if you come to milan the next time i would love to invite you for a cup of coffee :)
have a sweet day,
justyna

Patricia zei

Wat een ontzettend mooie windlichtjes zeg!!

theeleuten zei

Ontzettend leuk die windlichtjes.....en ja het duurt vast nog wel even dat voorjaar.Maar binnen doen we het gewoon..lekker veel bolletjes...mmm dat ruikt ook zo lekker en staat heel gezellig!!

Gezellige dag verder, Evelien

The Old and the Beautiful zei

Ben echt benieuwd wat je ermee gaat doen. Het ziet er zo ook al leuk uit.
Fijn weekend alvast.
Groetjes,
Gonda

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Die Franse teksten op de lichtjes klinken inderdaad prachtig. Ik ben heel benieuwd wat je voor moois gaat maken!

Een gezellige avond!

lieve groet, Madelief

lia zei

Leuk idd die bollen. Ben zelf ook lekker bezig geweest, maar houd het wel altijd simpel.
Ben benieuwd
lieve groet Lia

Anoniem zei

Ik wil ook zo graag voorjaar,wil de tuintjes in,ik word hier niet vrolijk van,weer sneeuw en die wind erbij maakt het zo koud,bah,je windlichtjes zijn gaaf,net als de potjes waar de hyacinten instaan,ben benieuwd wat je aan het maken bent,ik heb ook leuke paasdingetjes gezien al,ik wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

kienkele zei

We wachten in spanning af Ingrid. Dit ziet er in ieder geval al weer heel mooi uit!
Fijne avond, lieve groet, Tineke

Antonia zei

Hallo Ingrid,
wat een supermooie windllichtjes heb je gevonden. Ben benieuwd wat je er precies mee gaat doen. En hoop net als jij op een beetje beter weer. Als ik nog eens een paar brocante schoenenspanners tegenkom, dan zijn ze voor jou. Heel fijn weekend gewenst, lieve groet Anja

Anoniem zei

Oei...je maakt ons wel heel nieuwsgierig zeg!
Ja,die winter heeft dit jaar heeft al voor heel wat opschudding gezorgd, maar na sneeuw komt altijd weer...:)

groetjes,
Mirelle