maandag 15 februari 2010

Schilderklus...

Laatst zag ik bij de kringloop dit kastje staan. Zowel het kastje als het formaat maakten mij meteen enthousiast! Ik zocht op marktplaats al langer naar een kastje met een breedte van ongeveer 70 cm en nu stond hij er ineens!


Home & Lifestyle
Het kastje kon wel een stofbeurt gebruiken en al zie je het op de foto niet zo…het hout was ook niet meer zo fraai van uiterlijk. Dus dat werd vloeibaar schuren (= met een goedje het hout inwrijven) en vervolgens vier keer een laagje verf aanbrengen.

Home & Lifestyle
Met het resultaat ben ik heel tevreden…alleen moet ik nog mooi beslag vinden, de bekende bouwmarkten hadden niet wat ik zocht! Voorlopig heb ik het oude beslag nog maar even aangebracht!

Home & Lifestyle
Waar ik ook blij mee ben is het boek “Romantiska Hem & Inspiration i vitt”. Een prachtig boek van twee Zweedse blogdames, waarin prachtige foto’s staan. Helaas snap ik niets van de Zweedse taal, maar de foto’s maken dat meer dan goed.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle 

Het kastje kan nu naar zijn plek….! Ik ben benieuwd hoe het staat!

Ik wens je een fijne week!

Lieve groet, Ingrid

35 opmerkingen:

marga zei

Het kastje is prachtig geworden!!!
Mooi boek hé........ik heb het ook.

Oude lappen zei

Het kastje is heel mooi geworden hoor!
liliane

Anoniem zei

Mooi geworden zeg! Soms hebben ze bij Xenos ook mooi beslag. Ik weet niet of er één in jouw buurt zit...

Groet, Karin

Susan zei

Hoi Ingrid,

WAUW!! Ik ben helemaal weg van je (oude)nieuwe kastje!! Jammer dat onze kamer zo klein is anders zou ik het wel weten....heel veel van deze kastjes dus!
Fijne dag en groetjes van,

Susan.

Petra zei

Leuk geworden, helemaal van deze tijd.

Groetjes Petra

Antonia zei

Wat een mooi kastje is het geworden. En de plank eronder kun je zo leuk stylen. Ideetjes genoeg te vinden in het prachtige boek! Jij ook een fijne week gewenst, groetjes Anja
ps mooie banner!

It's me zei

Wauuwwww !! mooi geworden hoor je kastje.......ben even wezen kijken op de zweedse pagina heb hem gelijk toegevoegd ziet er leuk uit hoor!

Heb je dit boek daar besteld of hier gekocht?

Tja de jdl boeken zijn ook in het deens maar plaatjes kijken is altijd leuk toch?

En nu opschieten !! tis alweer laat.dat bloggen ook !

Groetjes Ria

Ineke Pluim zei

Wat een leuk kastje! En mooi geworden in die kleur!!!

WEERspiegeling zei

Wauw Ingrid, wat een prachtig kastje is het geworden!!
Dat blijft leuk he, van een oud kastje iets nieuws maken.
Dat boek lijkt me ook een geweldige aanwinst. Geniet ervan.
Groetjes,
Anita

by kuzz zei

Wat een leuk kastje is dat geworden!! Tegen zulke dingen moet je gewoon aan lopen he!
Super!

Corine(THUIS) zei

Leuke aanwinst dat kastje en wat is er mis met de knopjes? Je hebt vast iets in je hoofd.. dat ken ik! En.. waar komt ie te staan?
Groeten, Corine(THUIS)

Wonen in wit zei

Wauw dat kastje is prachtig geworden, ben benieuwd waar je hem gaat neerzetten.

En waar heb je dat boek vandaan, dat ziet er wel heel erg leuk uit?

En ik wil je ook vragen hoe je die leuke vlokjes op je blog krijgt, ik heb het al vaker geprobeerd maar het lukt me maar niet??????????

Lieve groet,
Tamar

Oude lappen zei

Treinramp in België

Hallo, Mijn vriendin wacht op nieuws, haar zoon en schoondochter zaten op de trein. Ze hebben een baby van 3maanden.

G-STYLE zei

Wauw , wat een schattig kastje en dat formaat is geweldig , ben benieuwd waar die is komen te staan .......
Nog bedankt voor je mailtje terug , gezellig altijd !

Ik wens je nogmaals een fijne dag en een heerlijk rustige vakantieweek toe en tot de volgende keer
lieve groet van Gea

Wonen in wit zei

Thanks voor je berichtje terug,

ik zie bij jouw geen mailadres staan dus doe ik het even zo
mijn mailadres staat op mijn pagina gelinkt aan de foto van een oude postbus aan de rechterkant

lieve groet,
Tamar

Mayflower zei

Hoi lieve Ingrid, wat is het kastje mooi geworden, ik vind het iedere keer weer super als een meubelstuk wit of grijs geschilderd wordt. Dat vloeibaar schuren, wat gebruik je daar precies voor, ik heb nl. ook een heel oud kastje staan die ik nog steeds moet schuren en schilderen?
Ben benieuwd als het straks op de plaats van bestemming staat.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Heidi zei

Wat een lief modelletje én je hebt hem nog mooier gemaakt.

groetjes Heidi

Bonjade zei

Prachtig....ik vind de knopjes trouwens ook mooi. Nou laat het eindresultaat, althans zijn plaatsje maar zien......
Ik zit er klaar voor.
Fijne dag

lia zei

Vloeibaar schuren, daar heb ik nog nooit van gehoord. Is dat een soort afbijt. Nou goed, het is een mooi tafeltje geworden.

groetjes Lia

Oude lappen zei

Mijn vriendin haar zoon en schoondochter zijn allebei ongedeerd. Waren juist afgestapt van de trein!!!!!
liliane

Richtsje zei

Oh, dat is zéker mooi geworden zeg! Voor beslag gaan wij naar een antiekzaakje waar altijd wel veel keuze is, nog meer dan in de dhz-zaken (www.rinkelwinkel.nl )

monique zei

Wat is die gaaf geworden. Dit beslag is op zich ook wel mooi, je loopt er vast wel een x tegenaan. Veel plezier met je kasje. groetjes

Irma zei

ohhhh heerlijk dit was echt JOUW kringloop moment, wat een vondst en gelijk mooi in de verf gezet, leuk leuk leuk.
Beslag daar loop je vanzelf een keer tegen aan, hij is mooi geworden en een heerlijk blad erbij GENIETEN maar;-)

lieve groet Irma

kienkele zei

Prachtig kastje Ingrid, en persoonlijk vind ik dat er niks mis is met de knopjes...
Dat vloeibaar schuren, daar ben ik (net als vele anderen) ook benieuwd naar, dus misschien moest je daar nog maar eens een postje aan wijden! Is het minder zwaar dan gewoon schuren, want dan zou het ook voor mij perspectief bieden. Fijne dag nog, lieve groet, Tineke

Loveforpiemonte zei

Erg mooi geworden, vind het beslag helemaal niet misstaan eigenlijk!
Groetjes Madelon

Rummet för välbefinnande zei

Hello Ingrid. The painting did an amazing result! Really nice!
The book that you are showing is fantastic. Actually I have some photos in that book.... It´s from the shop I owned earlier, but I sold it last year. The name of the shop is Änglarum (in swedish, and if you translate it "Angels room"). Maby you can look up page 113 and look at the photos?!
Many wishes from Mia

Anoniem zei

Wow Ingrid je kastje is prachtig geworden,ik ga straks en dalijk ook meubeltjes verven,het lijkt mij ook zo`n fijn gevoel geven als je iets hebt opgeknapt naar je eigen smaak en dat je dan een trots gevoel hebt erbij en och jee,weer een gaaf woonblad,ik ga falliet aan het bloggeren haha,zit ik eerdaags weer te speuren op mp en vind ik weer een leuk winkeltje die het verkoopt met nog meer mooie spulletjes,denk dat ik maar eens een krantenwijk erbij neem haha,wens je een fijne avond,lieve groet Joke.

theeleuten zei

Geweldig je kastje, zo leuk om zo'n afgedankt kastje zo te zien opknappen....
Ik snap nooit dat andere mensen alles nieuw kopen..dit heeft toch veel meer uitstraling....
Het boek ken ik niet, ziet er mooi uit, groetjes Evelien

Bizzy @ home zei

Wat witte verf al niet kan doen. Het lijkt meteen een totaal ander kastje, prachtig. Ik zal morgen ook weer even aan het verven.
Groetjes Renny

Jolanda zei

Wat is het een leuk kastje geworden. Ik krig helemaal zin om ook weer wat te gaan doen/verven. Laat het voorjaar maar komen!!! Groet Jolanda

Room Seventeen zei

Helemaal super dat kastje! Mooi formaatje ook en multifunctioneel.
Groetjes Hennie

Inspiration i vitt zei

Hej Ingrid, var dina möbler så trevligt när du målade det, lyckas du så bra med vad du gör.
Vad roligt att du får vår bok, hoppas det ger dig mycket glädje och vi inspiration.Now skriver bok nummer 2 och den kompletteras med hösten. Massor av kramar / Ingela.

The Old and the Beautiful zei

Wat een geweldig kastje heb je op de kop getikt Ingrid! Vooral dat plankje eronder doet het hem helemaal.
En wit is natuurlijk altijd goed he.
Vloeibaar schuren is inderdaad heel erg handig.
Mijn man gebruikt het ook heel vaak.
Nou nog laten zien waar je hem neer gaat zetten he?
Groetjes,
Gonda

Michaja zei

Oh zo vind ik hem echt heel mooi!! Goed gedaan.
Groetjes Michaja

Wonen in wit zei

Hoi Ingrid,

kijk even op mijn blog ik heb een verrassing voor je

lieve groet,
Tamar