vrijdag 28 maart 2014

Give away Home & Lifestyle…

Het is inmiddels vierenhalf jaar geleden dat ik met Home & Lifestyle begon. Ik speurde in die tijd op internet vaak naar mooie woonplaatjes en stuitte toen bij toeval op een blog. Er ging een wereld voor mij open en nadat ik mij eerst goed had ingelezen en mij regelmatig vol twijfels achter de oren had gekrabd, besloot ik de sprong in het diepe te wagen. Het aantal volgers van mijn pas geopende blog stond uiteraard op nul en wat was het spannend om online te gaan.

Gelukkig meldden de eerste volgers zich via GFC al snel en nam ik mij in de loop van de tijd voor om bij 1000 GFC volgers (als ik dat al ooit zou halen) een mooie give away te organiseren. En gistermiddag tegen 16.00 uur vierde ik hier heel klein en heel even mijn eigen feestje, want toen was het zover! En dus volgt hier mijn al veel eerder voorgenomen give away voor alle volgers en lezers van  mijn blog!

Omdat jullie diverse smaken en interesses hebben, leek het mij een goed plan de winnares zelf haar cadeau uit te laten kiezen. Ik zocht contact met Anja van The Old Stuff Shop (klik), waar ik zelf in het verleden meermalen een bestelling heb gedaan.

Ze verkoopt hele mooie spullen en ik weet bijna wel zeker dat de winnares hier heel goed gaat slagen. Als ik alleen al kijk naar de mooie boeken die je via haar webshop kunt bestellen, vind ik het bijna jammer dat ik niet aan mijn eigen give away mee mag doen ;-)!

Home & Lifestyle

Hoe werkt het en wat zijn de voorwaarden?

De winnares van deze give away mag op mijn kosten (zie onderstaande) shoppen bij The Old Stuff Shop, exclusief verzendkosten van EUR 6,75. Het was de bedoeling dat ik deze ook voor mijn rekening zou nemen, ware het niet dat Anja mij lief aanbood ook een bijdrage te willen leveren door de verzendkosten voor deze give away tot een maximum van EUR 6,75 zelf te willen betalen. Om dit voordeel vooral bij jullie neer te leggen, heb ik het bedrag dat ik eerst in gedachten had (EUR 25,=) verhoogd naar EUR 30,=.

Mocht je meer willen besteden dan EUR 30,= en/of mochten de verzendkosten hoger uitvallen dan EUR 6,75, dan is dat geen probleem maar zijn deze meerkosten voor jezelf.  Deze voorwaarden gelden ook voor blogsters in het buitenland.

Iedereen mag meedoen aan deze give away!  Het maakt niet uit of je mij volgt via GFC, via Bloglovin of geen volger bent…aanmelden voor deze give away mag altijd.

Laat een reactie achter op deze post waarin je duidelijk aangeeft dat je mee wil doen. Natuurlijk mag je met bovenstaande foto een link plaatsen op je blog. Mocht het niet lukken om een reactie achter te laten (de optie anoniem reageren staat hier altijd nog uit), stuur mij dan een mail (voor het adres: zie sidebar).

Vrijdag 18 april aanstaande maak ik de winnares bekend!

Om deze post niet langer te maken dan deze al is, ga ik niet uitweiden over wat het bloggen mij allemaal heeft gebracht. Maar ik kan jullie verzekeren dat ik er nog nooit één moment spijt van heb gehad en dat het veel moois, veel lieve reacties, bergen vol inspiratie én warme vriendschappen heeft gegeven. En daar wil ik jullie bij deze allemaal enorm voor bedanken!

Een fijn weekend gewenst!

Liefs, Ingrid

119 opmerkingen:

Landelijk at Home zei

Wauw Ingrid 1000 volgers! Maar je hebt ze dik verdient.
En de give away vind ik heel erg leuk dus ik doe er graag aan mee ;)
Op nog veel blogjaren!

Lieve groet, Wilianne

Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Nou en of wil ik meedoen aan jouw give-away. Ik ga eens even lekker virtueel struinen bij The Old Stuff Shop, maar dat zal vast wel heel leuk zijn. Ik ben blij dat ik jouw blog destijds heb ontdekt, of beter, dat jij mijn blog had ontdekt toen ik net begon, ook al weer ruim tweeënhalf jaar geleden. Ik hoop dat je nog heel erg lang zult blijven bloggen want jij bent op jouw beurt weer een inspiratiebron voor mij....
Ik wens je een heel fijne dag en alvast een heerlijk weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Wooow Ingrid, zooooveel volgers al! Wat te gek zegh, wat zul je trots zijn.

Ik heb plaatjes van jouw woning in mijn moodbord verwerkt toen we na gingen denken over mijn huidige interieur en jij was ook de eerste die ik ' ging volgen' ;-)
Pff voor mij is het zo nu en dan nog een chaos en ik moet nog heel veel leren (hoe plaats ik jouw give away actie op mijn blog bijv...) maar dat komt wel.
Ik vind het leuk dat jij zo vaak berichten bij anderen plaats, ook al heb jij het druk!

Lieve Ingrid, ik doe graag mee, ik kende de website niet maar zie super leuke dingen!

Liefs Saskia

Unknown zei

Wauw...1000 volgers...ik ben al heel blij dat bij mijn de teller op 200 staat...Proficiat Ingrid...er gaan er vast nog heel veel bijkomen.

Weer WAUW.... wat een mooie GIVE AWAY....daar wil ik natuurlijk heel graag aan mee doen.
Fijn Zonnige Weekend Ingrid.

Groetjes,
Inge, my choice

juffrouw Ooievaar zei

Hoi Ingrid,

Wauw 1000 volgers, gefeliciteerd zeg.
Zeker een feestje waard en wat een reuze give-away.
Ik geniet altijd bijzonder van je verhalen en je foto's.
Ik doe graag mee met de give-away.
Spannend!
Alvast een fijn en zonnig weekend.

crochetcookingandmore zei

Wat gaaf Ingrid! Zowel het aantal volgers als je give away!
Ik kom graag op je blog en waardeer je reacties!
Doe graag mee met je geweldige give away!

Unknown zei

Jee Ingrid, al 1000 volgers wat leuk!! Gefeliciteerd! Dat is inderdaad wel een vreugdedansje waard. Ik zit nog niet eens op 100. Voordat ik er een tijdje af ben geweest had ik er wel meer, maar nu niet...ach komt misschien nog wel. Ik heb met twee kleintjes ook niet altijd tijd om een post te schrijven, maar kijken en lezen doe ik op z'n tijd wel. Heerlijke ontspanning!
Wat een luxe give away zeg. De houten bal op de foto was al de moeite waard ;) Ik doe graag mee!
Door de kleintjes kom ik niet echt aan woonshoppen toe en een nieuwe aanwinst zou dan leuk zijn.
Zodra ik op mn laptop inlog ga ik deze link zeker even delen (telefoon is dat lastig)
Dit bevestigt de waardering voor je blog, ga zo door! En nog heel veel jaren blogplezier
Liefs,
Karin (blog; Mooihomestyling)

Huize Kip Kakel zei

Van harte gefeliciteerd, Ingrid!
Jouw blog is het waard om veel volgers te hebben , maar boven alles vind ik jouw trouwe en welgemeende reactie's altijd zo bijzonder!

Volgens mij ben je een bijzonder trouw en invoelend mens,
WAARDEVOL & BIJZONDER!

En nu je give away..wat een mooi en groots gebaar!

Ik doe graag mee en ik wens je nog heel veel mooie blogjaren met ons toe!♥

Ger zei

Proficiat met je 1000 volgers!!!
Hoe bloggen een mensenleven toch kan veranderen,fijn om te lezen dat jij er al jaren veel plezier aan mag beleven.
Ik kom er in de loop der jaren dat ik blog steeds meer achter dat niet alles is wat het lijkt,maar daar zal ik verder niet over uitwijden hier.
Ik wens eenieder die mee doet aan jou leuk bedachte give away veel succes!!!

Laten we genieten van de zon die voor iedereen schijnt zonder uitzondering te maken.

Lieve groet,
Ger



Alie zei

Jij ook bedankt Ingrid, lees altijd met veel plezier jouw berichten en volgens mij was jij één van de eerste blogsters die ik heb "ontmoet". Ga zo door! O, doe trouwens ook graag mee aan je give-away, leuk!

Unknown zei

Wow Ingrid, 1000! Ik ben nog niet zo lang in blog land maar geniet zo van de mooie dingen die ik tegen kom! Geeft me energie! Ik wens je alle goeds en gezondheid en hoop nog veel posts van je te mogen lezen, en natuurlijk hoop ik mee te dingen naar deze leuke give-away. Heerlijk weekend gewenst,
Lefs Corina de Haan

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd Ingrid, geweldig hoor. Ik dacht van de week al toen de teller op 997 stond, dat duurt niet lang meer. En nu is het zo ver. Dat voelt goed hè?
Zoveel plezier als jij in het fotograferen hebt en het bloggen zoveel geniet ik van jouw posten. En ik neem wel eens een stylingstip van je over hoor.
En ik wens je nog vele jaren blogplezier!
Ook bedankt dat je zo'n bijzondere give away hebt bedacht, daar doe ik graag aan mee.
Een fijn weekend en maak gerust een feestje voor jezelf in de zon. Groetjes, Ingrid.

Anoniem zei

Wow, wat een mijlpaal!! Proficiat, je hebt het verdiend die 1000 volgers :) Ik doe graag mee met de give-away, wat een superleuk idee van je! Ben benieuwd hoeveel reacties je gaat krijgen.. ook 1000 ;)? Nog veel blogplezier!!

lien zei

Wow, Ingrid... ik zei het al eerder: 1000 volgers, dat is veel! Gek idee he dat zoveel mensen met je meelezen en bij jou mee binnenkijken. En dan al die lieve reacties, ik begrijp dat je nog niet van plan bent te stoppen! :)
En wat een mooie, gulle give-away! Wow, dat is niet niks, hartstikke leuk. Ik ga dan toch ook maar een kansje wagen en zal een linkje plaatsen op mijn pagina met give-aways.
Spannend hoor!
Geniet van alle reacties en de voorpret en nog veel blogplezier natuurlijk. Liefs, Carolien

Bizzy @ home zei

Gefeliciteerd met 1000 volgers! Ik doe graag mee aan je give away, zal gauw een link op mijn blog plaatsen. O.a. jou blog inspireerde mij om ook een woonblog te starten. Ik had toen al jaren een scrapbook blog, maar er kwam steeds meer wooninspiratie tussendoor. Toen ik jullie mooie blogs zag, haalde me dat wel over de streep. Zo zie je maar weer...
Nu op naar de 2000!
Fijn weekend,
Lieve groet, Renny

Huiz&zo zei

Wat leuk! 1000 volgers!!! Maar je hebt het zeker verdient hoor! Ik vind dat je altijd leuke stukjes erop zet. Jouw blog was 1 van de eerste die ik ging volgen, en die mij heeft aangezet om ook een blog te beginnen.
Met de give away wil ik graag meedoen. Wie weet...

Fijne dag!

Unknown zei

Wauw wat veel volgers, zeker een mijlpaal!
Ik doe uiteraard mee met de give away. Ik ben groot fan van de old stuff shop en moet me altijd inhouden als ik rondsnuffel op de webshop. Ik zal een link op mijn blog zetten.

Groetjes, Milou
www.boterbloembrocante.blogspot.com

Hann¥ zei

Jaaa je hebt de 1000 gehaald...gefeliciteerd!....jeetje Ingrid wat een hoop mensen volgen jouw blog....
Ik kom ook altijd met plezier op jouw blog om te lezen en je mooie foto's te bekijken...want daar ben je een kei in....fotografie...
Het blogwereldje is een warm wereldje....wat veel vriendschappen oplevert ik ben nog steeds dankbaar dat ik ooit een blog ben begonnen...
Wat een supergave give-away organiseer je!!
Ik doe heeeel graag mee :-))
Fijn weekend en liefs,Hanny

Esme zei

Gefeliciteerd met je 1000 volgers wat een mijlpaal zeg! Dik verdiend met je mooie en inspirerende blog! En natuurlijk wil ik graag mee doen met de give a way (wie weet...)
Op nog vele leuke blog jaren en meer volgers!

Maaike zei

Wat leuk Ingrid dat je al zo veel volgers hebt! Natuurlijk doe ik graag mee je give away.
Groetjes,
Maaike

G-STYLE zei

Hallo Ingrid,

Ik heb ook meerdere malen al wat besteld bij the OLd stuff shop , dus meedoen is voor mij wel heel aantrekkelijk met de leuke spullen die ze daar verkopen :-))

Ik heb het al vaker geschreven maar ik hoop dat je nog heel lang blijft bloggen. Je bent een aanwinst voor de blog-wereld. Op naar de 2000 volgers !

Lieve groet van Gea

Anoniem zei

Oh wat leuk Ingrid, dat het zo snel ging met de laatsten tot de 1000.
Viereneenhalf jaar al, wat een eind.
En we blijven van je logs genieten!
Leuk dat je de give-away via Anja doet, ik ken haar ook goed.
Ik doe dus graag mee en zet een linkje.
En ik hoop dat je nog lang onder ons blijft!

Liefs, Gerry

Unknown zei

Hoi Ingrid,

Van harte gefeliciteerd met je 1000 volgers, nu op naar de 2000 !!! Ik volg je sinds een poosje en vind het echt geweldig. Wat een leuke ideen komen er voorbij en wat een mooi interieur heb je.

Ik doe graag mee aan de Give Away.

Groetjes,
Bianca

Veerle zei

Lieve Ingrid,
een dikke proficiat ! graag doe ik mee aan je mooie give-away.
jouw blog inspireert mij dagelijks.
Groetjes, Veerle

kienkele zei

Gefeliciteerd met zoveel volgers Ingrid! Hoewel ik niet meer zo actief ben in blogland, lees ik een aantal blogs altijd trouw, en daar is die van jou er natuurlijk eentje van. En die bon van de Old Stuff Shop is wel erg verleidelijk, dus ik doe graag mee met je give-away.
Fijn weekend, groeten, Tineke

Stella zei

Wát lief dat je als give away zo'n groot bedrag wilt weggeven ( zeker in deze tijd !
Ik doe héél graag mee, vindt de spullen bij The Old Stuff Shop super mooi !!!!!
Lieve groet,Stella

Bij Guusje Thuis zei

Een getal met 3 nullen zegt iets over je blog (en de blogger erachter die altijd zo trouw op andere blogjes reageert), daar mag je toch echt héél trots op zijn! Gefeliciteerd met dit bijzondere blogfeestje en dat er nog maar heel veel mooie blogjes in mijn leeslijstje van je voorbij mogen komen.

Natuurlijk wil ik ook heel graag mee doen met je give away :)

Groetjes en geniet van je weekend,
Colin

Room Seventeen zei

Wat een originele Give Away, ik doe mee!

My name is Riet zei

Gefeliciteerd met je 1000 volgers Ingrid. Een geweldige mijlpaal. Wat ga je een geweldig cadeau weggeven. Mag ik ook meedoen?
LIeve groet van Rit

Janny zei

Wat een aantal volgers, he? Daar kan je inderdaad alleen maar van dromen. Nou ja, ik denk dat jouw volgers, net als ik, altijd graag bij je komen lezen.
Ik doe graag mee met je leuk bedachte give away. Heel origineel overigens.
Liefs,
Janny

Juicybear zei

Gefeliciteerd met je 1000 volgers, ik kijk heel vaak op je blog en vind hem heel erg leuk met die mooie foto's en leuke verhalen. Ik doe graag mee met je give away, Groetjes Anneke

Blomkje en Wenje zei

Je blog is prachtig, je maakt mooie foto's, je bent attent in het reageren op andere blogs...ik snap best dat anderen, naast mij, geen post van je willen missen! Je give away is super! Ik doe dan natuurlijk heel graag mee...een linkje heb ik inmiddels geplaatst

Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

Anoniem zei

Dat wil toch wat zeggen als je 1000 volgers hebt! Wow, petje af. Maar eigenlijk ook niet weer zo verwonderlijk, want je hebt echt een prachtig blog met schitterende foto's en mooie verhalen, telkens weer. Jij was ook een van de eerste die ik ging volgen, toen ik de blogwereld had ontdekt. Maar je verdiend ook een compliment met je trouwe warme reacties. En met nu 1000 volgers, geef ik je dat te doen! Dat gaat natuurlijk niet, maar toch heb ik het idee dat je er steeds bij bent.
Lieve Ingrid, ik hoop nog heel lang van je posten te mogen genieten, net als jij doet. Want dat voel je gewoon aan ieder post die van jou hand komt!
Natuurlijk doe ik ook graag mee met deze super Give-away!
Liefs, Peetje

Maaike zei

Gefeliciteerd! Wat super leuk! Ik doe graag mee aan je give away!

Groeten Maaike

Fuchsiaantje zei

hallo ingrid, gefeliciteerd dat je de 1000 gepasseert ben, ik heb jouw blog via mijn dochter mirjam ondekt,en daar ben ik nog steeds blij om. er is een wereld voor mij open gegaan, en ik geniet er elke keer van als ik jouw blog bekijk. ik wil ook graag mee doen met deze give-away. ik wens je nog heel veel plezier en succes met je blog, en dank je voor al die mooie foto`s die je ons heb laten zien.

Sanny zei

Hoi Ingrid,

Hartelijk gefeliciteerd met dit superfantastische aantal volgers!
1000 mensen die jouw blog volgen.... echt heel erg gaaf hoor.
Ik lees je blog altijd met veel plezier en ik ben behoorlijk geinspireerd geraakt door je.
Natuurlijk doe ik ook heel graag mee aan deze unieke give-away. Heel erg leuk bedacht.
Ga vooral door met je mooie posts en ik zou zeggen: op naar de 2000 !!

Lieve groetjes,
Sanny

Roos zei

1000 volgers!!! Gefeliciteerd!! dat is de moeite zeg, maar wel begrijpelijk want je hebt een leuke blog. Ik doe graag mee met je give-away!!

Fijn weekend,
Groet
Roos

Joan zei

1000 volgers gefeliciteerd!
Graag doe ik mee met je give-away!

Tussen Wal en Schip zei

Je hebt het bereikt..zo schrijf je erover.. en zo ben je er al! Van harte gefeliciteerd, wat een leuke blogmijlpaal! Ik zou zeggen, op naar de volgende 1000 Ingrid ;-) En blijf ons vooral verwennen met je prachtige posten.
Ik doe graag mee want wat een mooie give away, spannend hoor!

lieve groet,
Alberta

Anneke zei

1000 volgens wat geweldig om dat te halen. Daar kan ik alleen maar van dromen. Van harte gefeliciteerd hoor. Ik doe heel erg graag mee en de datum is niet moeilijk te onthouden voor mij. 18 april is mijn geboortedatum.

Pierelantijntjes zei

Hoi Ingrid, zoveel volgers! Echt geweldig! Ik hoop dat we nog heel lang mogen genieten van jou blog!!!
Ik doe natuurlijk heel graag mee met deze giveaway. De old stuff shop is een geweldige winkel met echt voor ieder wat wils.
heel veel succes verder.
liefs Ester

Unknown zei

Dat zijn al een hele hoop volgers!! Proficiat! En ook ik doe natuurlijk héél graag mee met je supertoffe give away.
Ik wens je graag nog een heel fijn en zonnig lenteweekend, Leen
WoonDroom

Mayflower zei

Wat een mooie give away heb je bedacht Ingrid.
Zoveel volgers verbaasd mij niet, je heb een prachtige Blog, maar bovenal ben je zo'n lief en betrokken mens.
Want ondanks dat ik op Blog niet meer zo actief ben hebben wij toch nog heel leuk mailcontact.
Ik doe niet mee, want ik gun het de bloggers die wat actiever zijn op Blog.
Fijn weekend, heerlijk genieten van het mooie weer.

Liefs, Mea

It's me zei

Wat is bloggen toch leuk he ???...en deze give away is echt superrrrrr.....doe heel graag mee.....gefeliciteerd met je 1000 volgers.....je hebt er ook al 394 via bloglovin hoor !!...liefs van mij....ik ga vreselijk duimen nu...xxx !

Inge R. zei

YES!! super voor je! dat is snel gegaan nog, de afgelopen dagen:)
echt leuk voor je, en mede door jouw blog ben ik er ook eentje begonnen en velen met mij, dus.............je ziet wat je allemaal teweeg hebt gebracht, haha
maar wat een gave give away, zoooooo zeg!
NOU IK DOE MEE!

groetjess, Inge

Unknown zei

Heb jou blog pasgeleden ontdekt en in zijn geheel gelezen. Ben daarna meteen volger geworden via bloglovin. Heb zelf geen blog, maar zou graag meedoen met je give away.
Nog heeeel lang veeeel plezier met bloggen en dat er nog heeeeel veeeeeel volgers bij mogen komen!!!!

Groetjes Silvia.

Wilma zei

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Op naar de 1500. Veel succes met bloggen, ik zal blijven lezen.

Voor wat betreft de give-away; ik doe graag mee. Spannend, wie weet heb ik deze keer geluk.

Fijn weekend.

Hartelijke groet van Wilma

Mijn Stijl zei

Wauw....1000 volgers....dat is een felicitatie waard!!
En wat een leuke give-away, doe ook graag mee.

Fijn weekend,
Anita

het moonhuis zei

Wauw dat is zeker veel 1000 volgers!!
Zelf ben je ook altijd erg trouw in het reageren op andere blogs, daar heb ik echt bewondering voor en het is ook altijd genieten van je prachtige foto's!!
Natuurlijk doe ik graag mee aan je give away/
Fijn weekend!!

Liefs Monica

Athomebymy zei

Amai 1000 volgers proficiat !!!
Ik wil ook wel héél graag meedoen aan je give-away !!!

Liefs Petra

renee zei

ik doe graag mee, lijkt me heerlijk om daar te shoppen...gave give away.
Bedankt

Huize Vizzini zei

Gefeliciteerd 1000 volgers, wauw super hoor! Wat een leuk idee om zo een give-away weg te geven. Ik doe heel graag mee...
Liefs Patricia.

Unknown zei

Zo, dit is mijn allereerste reactie in blogland. Ik volg sinds enkele weken verschillende blogs, waaronder deze, en vind het geweldig! Elke ochtend weer spannend of er weer iets moois te zien en te lezen
valt. Ik wordt er altijd blij van! Graag doe ik mee metje give away. Succes en ik hoop nog heel veel van je blog te mogen genieten!!


Groetjes Gerda Nieboer

Indruk zei

Lieve Ingrid,
Van harte gefeliciteerd, natuurlijk ook namens mijn moeder :-). Ik snap al die volgers wel hoor, ben er zelf ook een van. Je hebt gewoon een prachtig blog. Altijd mooie foto's en goede teksten en je reageert ook altijd zo trouw. Ik hoop nog lang van je blog te mogen genieten. Fijn weekend, liefs Pascale

Corine(THUIS) zei

Wat een drukte hier.. 1000 officiële volgers.. Gefeliciteerd Ingrid! Je maakt het je lezers sowieso erg naar hun zin met je mooie posten en deze give-away sluit daar perfect bij aan :-) ik doe graag mee!

Le Style zei

O, wat Super Ingrid! Zo verdiend, je blog is altijd genieten met je mooie foto's en schrijfwijze. En ik geniet altijd volop van je enthousiaste, lieve en betrokken reacties.
Door drukte, ben ik minder actief aan het bloggen, daardoor gun ik je originele superleuke give away aan een meer actieve blogger. & nu op naar de 2000!

Een heel fijn weekend!

Liefs,
Yet

Karien zei

Gefeliciteerd met je 1000 volgers! Ik volg je via bloglovin, nog niet zo lang, maar ben al helemaal fan. Ik doe graag mee met je give-away.

Groetjes, Karien

eigen thuis zei

Wauw Ingrid, 1000 volgers! Gefeliciteerd! Ik lees je posten en reacties altijd met veel plezier en kijk altijd weer uit naar de volgende. Wat een leuke give away, ik doe graag mee hoor.
Geniet van het super mooie weekend...

Liefs Gonda

my way of living zei

Wat leuk Ingrid.
Gefeliciteerd met je 1000ste volger.
Ik wil graag meedoen aan je give away.
En wat een leuke give away.
Ik zet gelijk een link op mijn blog.
Ik zou zeggen op naar de volgende 1000.

fijn weekend (zonnig)
gr. Anita

Judith zei

Wat een mijlpaal, 1000 volgers en dat is zo'n relatief korte tijd: GEFELICITEERD!!!

En wat een kanjer van een Give Away... Het zal wel druk zijn met de aanmeldigen, maar ik wil graag óók een gokje wagen;)

Fijn weekend X

La Blomst-Living zei

Geweldig, Ingrid! Zowel die 1000 volgers als je give away! Daar doe ik heel graag aan mee (natuurlijk)!
Toen ik begon met bloggen was jij een van mijn eerste volgers en daar was ik heel blij mee. Daarbuiten reageer je vrijwel altijd en ook daar doe je me veel plezier mee. Kortom, je hebt het gewoon verdiend, zoveel volgers, zoveel tijd jij erin stopt! Van harte proficiat en een gezellig zonnig weekend!
Liefs, Linda

Unknown zei

Hoi Ingrid...wat veel al duizend volgers, maar je hebt het verdiend. Je hebt een prachtige blog en ik krijg er altijd weer inspiratie van. Je give away is echt een super cadeau. Ik doe heel graag mee met deze give away.
Geniet ervan en nu op naar de 2000.
Fijn weekend gr Lida

female zei

Hallo,

Ik ben een stille volger. 1000 Volgers, wat een mijlpaal. Ik zou graag mee willen doen met de Give a Way!

Heel veel succes met je blog! Ik blijf je volgens.

Groet, Monique

Hanna zei

Ha en fortsatt fin lördagskväll
Hanna

Leen en Conny zei

Gefeliciteerd... 1000 volgers! Super leuke give-away daar doe ik graag aan mee!

Marie-José zei

Allereerst natuurlijk Van Harte Proficiat met 4 jaar bloggen en 1000 volgers...wauw...maar jeetje Ingrid...dit is geen gewone give-away...dit is een ècht groot cadeau!!!
Natuurlijk vind ik het leuk om daar ook kans op te maken.
Ik hoop je zowiezo nog lang te mogen volgen en ik vind het leuk dat ik je (in ieder geval een beetje) ;) heb leren kennen door het bloggen.
Een zonnige zondag nog :)

Lieve groet, MJ

Miss M zei

Ooh, wauw, wat een hoop volgers nu he... 1000!!! Zeker een feestje waard!! En wat voor 1! Eentje met een give-away! Ik doe bij deze, heel graag mee. De Old Stuff Shop kende ik nog niet, dus ik ben snel gaan snuffelen... en al heel wat moois gezien! :-)
Nogmaals lieve Ingrid, van harte met dit 4-jarig jubileum!

Liefs, Marjolijn ♥

SOBERenSTIJL zei

Oh wat super al zoveel volgers!
En wat een originele Give Away Ingrid, erg leuk hoor! en ja daar doe ik dan ook heel graag aan mee!
Ik vind je ook dat je altijd zo trouw bent in het geven van reacties, dat waardeer ik zeer.

Geniet nog van het mooie weekend.

Liefs, Dorine

Ús hûs ús thús zei

Helemaal top! Ik had het eergisteren idd al gezien dat je de 1000 had bereikt. Nogmaals gefeliciteerd!
En je maakt er een echt feest van. Wat een mooie give away. Ik doe graag mee.
Fijn weekend. Groetjes van Aleta

Clarieke zei

Van harte gefeliciteerd Ingrid! Ik doe graag mee met jouw prachtige give-away! Ik plaats snel een linkje op mijn eigen blog :)
Liefs, Clarieke

lia zei

Ik kan me die 1000 wel voorstellen, want jij stelt ook niemand teleur met je reacties.
Je bent altijd trouw en staat ook altijd bij de eerste 10 volgens mij hihi....
Maar van harte meid, en ik doe ook graag mee met jouw royale give away.

Liefs lia

Maia zei

Ik heb net je witte druifjes in je vorige post bewonderd wat ben jij daar toch een kei in....weer pracht foto's!
Ja wat vliegt de tijd he!
We bloggen inmiddels al weer heel wat jaartje, het kost je veel tijd maar je krijgt er zeker ongelooflijk veel leuke dingen, inspiratie en contacten voor terug.
Zo hebben wij twee zeer verschillende blogs en toch geniet ik elke keer weer met volle teugen van jouw posten met mooie foto's en vooral ook gezellige verhalen daar bij.
Ik hoop dat we nog lang van elkaars blogs mogen genieten!
Geniet van een fijne zomerse zondag!
Liefs Maia

flowersandhome zei

Wow Ingrid!!! 1000 volgers! En verdiend! Je blog is altijd zo mooi en spreekt echt aan. Het is altijd leuk een kijkje bij jou te nemen. Dat je van het bloggen geen spijt hebt kan ik me goed voorstellen, niet alleen virtueel maar ook reëel maakte je nieuwe vrienden waar je regelmatig mee samen komt en ook dat deel je hier dan weer. Zo mogen wij met regelmaat mee genieten van je mooie huis, je leuke uitstap of reis en altijd weer is het aangenaam hier langskomen. Dankjewel! 1000 keer. Ik werp je een virtueel bloemetje ;)
Lieve groet en fijne zondag,
Marian

Thuis bij Tjits zei

Gefeliciteerd met je 1000 volgers!! Geen wonder.. denk je aan bloggen dan denk je aan Ingrid.. je hebt zulke mooie posten en je bent zo trouw en betrokken in het reageren.
Wat een prachtige give away geef je weg, ik doe heel graag mee!

Fijne zondag!
Liefs Tjits

Maia zei

Goede " bijna middag" Ingrid wat gaat dat snel met dat uurtje vooruit vannacht!
Natuurlijk doe ik ook graag mee met je give away.
Gisteren dacht ik even, zal ik het er bij typen maar ik vond dat een beetje te " hebberig" staan haha bescheiden ikke he!
Bedankt voor je gezellig lange reactie op mijn blog en voor jullie ook een heerlijke zondag vandaag!
Lieve groet Maia

Unknown zei

Wat ontzettend gaaf zeg, zoveel volgers! Wat zul je er druk mee zijn ! Ik moet helaas nog erg veel leren, maar dat komt vast goed. Ik wens je een zonnige zondag toe! Liefs Nathalie

Unknown zei

Hoi Ingrid
Ik mil graag mee doen hoor met je give away ,geweldig .
Heb pas me woonkamer omgetovert in een landelijke stijl ,dus elk accesoires is van harte welkom .
Van harte gefeliciteerd met je 1000 volgers !!
Groetjes Florentien .de.Vogel

Riet zei

Al reageer ik bijna nooit, ik volg je blog al jaren met veel plezier. Ik doe natuurlijk graag mee met de give away. Leuk! Hopelijk kunnen we nog heel vaak en lang van je berichtjes genieten. Ga zo door!!
Groeten Riet.

Maaike zei

Suuuuper gaaf zeg! Zowel die 1000 volgers (zover ben ik nog lang niet!!) als die give-away! Ik doe heel graag mee, want the Old Stuff Shop vind ik geweldig!
Ik wens je nog heel veel blogplezier. Je mooie blog zal ik zeker blijven volgen!
Groetjes, Maaike (frisse rommel)

Home is where the heart is zei

Op de eerste plaats van harte met de 1000 volgers :))
Ben een poos met flinke tussenpozen niet of nauwelijks aanwezig geweest en ben sinds gisteren aan het proberen mn achterstand in te halen en kom ik jouw post tegen. Ook ik doe gaarne mee. Hoe meer mensen mee doen hoe spannender t gaat worden hihihi
Ik ga deze post ook op mn blog plaatsen
fijne avond
grtzzz Brigitte

Bauke zei

Wat leuk Ingrid, gefeliciteerd, dat zijn echt veel volgers zeg. Natuurlijk doe ik graag mee met je give away. En wanneer jij zo doorgaat met je mooie blog, ga je zeker een tweede give away organiseren, bij 2000 volgers ;-)

Wij hebben vanmiddag net "de trekking" gehad van onze give away. Dat was qua lootjes te overzien, ik vrees dat jij een hele regenton kunt vullen. Veel succes.

Groetjes Patricia
www.landelijkwonen.info

Unknown zei

Dag Ingrid!
Gefeliciteerd met deze mylpaal! wat leuk!
I always enjoy reading your posts and LOVE your pictures! I would love for you to include me for this give-away!
Many more (amazing) blogs postings to you!
With love from Canada
Ingrid

Maartje zei

Jaaah 1000 volgers, leuk zeg, Gefeliciteerd !!
En ik mocht volger 999 zijn, hihi
Wens je nog vele mooie jaren met bloggen.
Waag dan ook graag een kansje mee met je give a way.

Groetjes Maartje

Carpe Diem Woonbeleving

sonja zei

Ik wil graag mee doen aan je give a way
Sonja

Tineke zei

Wauw! Wat heb je veel leden zeg! Fantastisch en van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal. Heel knap :-)

Willy zei

Van harte gefeliciteerd met de 1000. Super leuk Ingrid. Hopelijk doen ze niet allemaal mee voor je geweldige give away, dat maakt de kans om te winnen wel erg klein ;)
Ik wil je nu ook eens bedanken voor al je reacties iedere keer op mijn blogs.
Fijne week, lieve groet

Anna Marie zei

1000 volgers! wauw, wat een hoeveelheid. Dik verdiend, leuke posten vol inspiratie. Ik doe graag mee met je give away.

Unknown zei

Wat een superleuk blog heb je! Heb me gelijk aangemeld als volger. :)

Allereerst gefeliciteerd met je jubileum, dat is inderdaad wel reden voor een (klein) feestje! Ik zou dan ook graag meedingen naar je give-away, wat overigens echt veel te gek is maar superleuk!! Degene die wint, zal zeker slagen, dat kan niet anders!

Veel blogplezier nog, ik ga weer even lekker verder neuzen bij je andere blogberichten.

Liefs Marieke, What I love most
mariekekromme.blogspot.com

What's in a day zei

Ha lieve Ingrid, ondanks alle drukte, kijk ik wel even op de blogs, deze kon ik niet overslaan:) natuurlijk van harte gefeliciteerd, geweldig dat er zoveel mensen meegenieten op je mooie blog van je mooie posten, keer op keer!!!
Natuurlijk doe ik graag mee, in die week vier ik mijn 50e verjaardag:) dus ik ga heel hard duimen.
Ik wens je een heerlijk week.

Liefs, Eefie

Marjonel M zei

Gefeliciteerd met je 1000 volgers, het is altijd een plezier om jou posten te lezen, en ik doe graag mee met je give away.

Liefs, Marjonel

Lobke zei

Ik doe ook graag mee aan je give-away :-)

quilting Jeannet zei

Ik doe zelden mee met give aways, maar deze vind ik wel erg leuk, ik volg je blog al een tijdje en heb je ook op mijn bloglijst staan op mijn eigen weblog, die wel niets met wonen, maar weer alles met quilten te maken heeft, maar dat is ook wonen.Ik ben het volmondig met je eens dat bloggen heel erg leuk is!

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Van Harte Gefeliciteerd met je 4 1/2 jarig jubileum en het plezierige feit dat je de 1000 volgers bent gepasseerd!!! Hoera :-)

Wat een prachtige giveaway heb je! Vind je het erg als ik niet mee doe? Ik ben al zo vaak in de prijzen gevallen....

Ik ga nu mijn koffer pakken voor drie dagen training. Ik wens je verder een fijne week toe!

Veel liefs,

Madelief xoxo

Els zei

Nog van harte gefeliciteerd met je blogjubileum!! En met het behalen van 1000 volgers.

Ik doe heel graag mee met je geweldige giveaway!

Fijne dag
X Els

carina zei

Ik doe het ik doe mee:) ,,,,, gewoon omdat ik het leuk vindt

A. Troost zei

Ingrid, van harte gefeliciteerd. Ik volg je nu een jaar in (bijna) stilte. Ik heb bewondering voor je wekelijkse blog. Heel veel succes en hopelijk ga je nog lang door!

Jeanette zei

Hoi Ingrid,

1000 volgers wat een mijlpaal!! En wat een leuke give away. Ik doe er graag aan mee.
De laatste tijd ben ik jammer genoeg minder in blogland vanwege prive-omstandigheden. Ik ga proberen zeer binnenkort een berichtje te maken waarin ik een en ander zal uitleggen. In de tussentijd blijf ik wel lezen, want ik lees je blog altijd met veel plezier.

Groet,
Jeanette

House of Seasons zei

EN TERECHT!
Je hebt een van de mooiere blogs, je bent super enthousiast en heeeeeeeel erg trouw EN je bent een lieverd!
Maar stiekum ben ik er wel jaloers op hoor!!!! :)1000 volgers WOW!
Gefelicteerd!
liefs
Lia

Nelle zei

Hoi ,

Doe erg graag mee, prachtig blog
Ben alleen niet zo thuis met de computer, dus zie door alle blogs het bos soms niet meer ;-)
Groetjes Ellen

van alles wat in huis en tuin. zei

Ha...ik ben de 100ste die reageert, levert dat ook wat op? haha. Gefeliciteerd met die 1000!! Ik heb nog ongeveer 930 te gaan. Maar je blog is ook zo leuk om te bekijken en te lezen, geen wonder dat je nu dit aantal gehaald hebt.
En natuurlijk wil ik graag meedoen: het ziet er zo leuk uit wat je event. kan winnen dus houd ik me graag aanbevolen.
Neem er vanavond maar een wijntje op en proost jezelf toe, dat heb je wel verdient.

groet Trijnie

Unknown zei

1002 Volgers zie ik inmiddels bij je staan. Van harte gefeliciteerd Ingrid. Ik moet bekennen dat je ook tot mijn favoriete blogs behoort. En je reageert ook bij iedereen. Ik vind dat knap hoor. En wat ik ook knap vind is dat je zo'n vier jaar nog altijd twee posten per week plaatst. Ik ben na twee jaar al bijna inspiratieloos af en toe. Haha.
Ik doe graag mee aan je give away. Ik ga het linkje plaatsen. Fijn weekend hoor. Groetjes, Nancy

Minous Willemsen vertelt zei

Ik kwam via een andere blog op die van jou. Wat een heerlijke blog! En ja, toen zag ik ook deze give away...ik doe graag mee! (en volg je inmiddels ook :) )
Groetjes, Minous



met liefde wonen zei

Ik heb jouw blog net pas ontdekt. Ik zocht inspiratie om een geverfde kruik af te werken met meel, maar ik ben gelijk blijven hangen! Uiteraard wil ik ook meedingen voor deze leuke give away!

Unknown zei

Hoi, wat een leuk idee!
Graag wil ik ook meedoen met de Give Away en ik ga je natuurlijk ook volgen :)

Groetjes, Diane

Marian zei

Hoi Ingrid,

Hier ook een berichtje van een stille meelezer. Omdat ik al zolang meelees en zo heel erg van je blogs geniet, durf ik me toch aan te melden om mee te doen. Graag waag ik een kansje bij je give-away. Ik wil je natuurlijk ook zeggen dat ik enorm geniet van je blog, heel veel ideetjes opdoe bij je en het heel knap vindt dat je dit al zo lang doet. Ga vooral zo door. En ik realiseer me nu ook dat ik als stille meelezer best af en toe een berichtje kan plaatsen. Dat ga ik vanaf nu dus doen. Groetjes, Marian

Freubeline zei

Wat een leuke weggever! Graag wil ik een kansje wagen! Maar wat ik zou kiezen? Geen idee! Zulke gave spulletjes, het liefste wil ik alles hebben, hebben, hebben! ;-)

A fresh start of me zei

Geweldige give away .. ik ga hem plaatsen op mijn blog..
Groetjes Chris

Marjon zei



Hoi Ingrid...natuurlijk doe ik ook graag mee met deze super leuke give away....het bloggen heeft ons heel veel gebracht en er zijn veel nieuwe wegen voor mij opengegaan en ik kan nog steeds een heleboel leren van het bloggen...fotograferen...stylen enzv en soms zo druk dat ik er weer eens achteraan loop te hikken (maar gelukkig deze niet gemist)....hihi..fijne week en lieve groet Marjon

Roelie Steinmann Photography zei

Hoi Ingrid, jouw give away had ik gemist, maar ik doe ook graag mee hoor. 1000 volgers tjonge zeg. Gefeliciteerd hoor, ik lees je blog altijd met veel plezier.

Lieve groet, Roelie

Unknown zei

1000 volgers fantastisch! Een feestje waard.
Ik die graag mee met de give away.

Lieve groet
Petra Huydts

Judith zei

Lieve Ingrid,
Jouw blog ontdekte ik vrij snel, nadat ik zelf een blog ben begonnen, inmiddels ruim drie jaar geleden. Elke keer geniet ik van je leuke verhalen en de PRACHTIGE foto's. Ik viel geloof ik direct voor de vallende sterretjes, die je meestal in de wintermaanden hebt aanstaan (-:
Ook zonder die sterretjes is het een plezier voor oog en ziel om op blogvisite te komen. De reacties, die je bij mij achterlaat (ook al zijn onze blogs zo verschillend) waardeer ik altijd zeer. Dank je wel daarvoor!

Aan give aways neem ik niet vaak deel, maar nu wil ik dat wel heel graag. Dank je wel voor de kans
én je gezellige blogposten!!!

Ik wens je een heel fijn weekend toe!
Hartelijke groet,
Judith

Gerda zei

Dag Ingrid,

Wat een mijlpaal! Van harte gefeliciteerd. Wens je nog vele jaren blogplezier toe! Doe graag mee met je give away. Ook al ben ik een stille volger....Groet Gerda

Bonjade zei

Oh ben ik nog op tijd....?????

Pfff...helemaal buiten adem...van het rennen naar deze plek...zoveel reacties ;)
Van harte met zoveel volgers! Tjee wat een boel zeg.......

Doe graag mee.

Fijn weekend

Liefs

Cora M. zei

wat leuk wat leuk! ik denk dat mijn kans nihil is , maar ik doe toch graag mee! 1 op 1000? hihi. Geniet van je feestje!
Groetjes Cora

An zei

ik doe graag mee! weer een leuke blog ontdekt

All Seasons zei

Wat een geweldige Give-away, Ingrid. Da's niet niks!
Ik weet dat het bloggen voor jou iets bijzonders is en dat je veel leuke en lieve contacten hebt opgedaan. En daar doe je het tenslotte voor. Die leuke en warme woorden die je krijgt, keer op keer..
Bij deze nog mijn felicitatie's voor dit mooie aantal volgers (inmiddels loopt de tellen gewoon door..)
En, uiteraard wil ik graag mee doen met deze Give-away!

Liefs
Patricia



Unknown zei

Hoii...

ik heb deze helemaal gemist joh!
Ik zag ineens bij iemand anders dat je een mooie Give Away hebt georganiseerd...hihi..

Ik doe ook eigenlijk maar zelden mee wat de winkans is uiterst klein en als je dan iets ziet wat je echt heel graag zou willen winnen is het best een kleine teleurstelling als je niet wint.. Maar dit is wel een héle mooie Give Away dus ik waag tóch een piepklein kansje ;-)

op de valreep!

gefeliciteerd met 1000 volgers!

Liefs, Debby

Me And My Dog @ Home zei

Waaauw 1000.. jee seg ik ben al blij als ik ooit 100 haal ;-) maar ik gun het je van harte!
Ale vooruit, ik waag ook mijn kans nog, wie weet he..
Geniet nog van je feestje ;-)

Liefs Wendy

Mooiz8 zei

Gefeliciteerd hoor inderdaad 1000 volgers dat is echt heel veel ik heb er 29 en dat vind ik al veel en daar ben ik heel blij mee en probeer ook altijd bij iedereen een klein berichtje achter te laten
Ik doe graag mee met de givaway erg leuk en lief.
Fijne paas dagen groetjes Nicole