zondag 1 januari 2017

Happy New Year…

Het leek mij een goed plan om het nieuwe jaar meteen met een blogpost te beginnen. Het bloggen is er vorig jaar nogal bij ingeschoten, maar dat betekent niet dat ik het heb losgelaten. En een frisse en vlotte start is het halve werk, dus wie weet levert dat dit jaar wel meer blogposten op dan in de afgelopen twaalf maanden.

Home & Lifestyle
Accepteer zoals het is…
Laat los hoe het was…
En blijf geloof hebben in wat zal komen…

Terugkijkend op het afgelopen jaar is het een van de zwaarste jaren van mijn leven geweest. Mijn gezin viel uit elkaar en een nieuwe fase in mijn leven brak aan. Nog steeds niet makkelijk, maar gelukkig sla ik mij er best aardig doorheen. Ik prijs mij gelukkig met een aantal lieve mensen om mij heen die er elke keer weer voor mij zijn. Dat heb ik echt nodig gehad en nog steeds ben ik daar heel blij mee.

Home & Lifestyle
Be thankful for what you are now and keep fighting for what you want to be tomorrow…

Ik ga niet uitgebreid terugblikken, ik kijk liever vooruit. Geen idee wat er op mijn pad komt of welke wegen ik zelf in ga slaan, maar ik heb vertrouwen in de toekomst. En mocht er toch minder op mijn pad komen dan waar op gehoopt, dan is er nog genoeg om dankbaar voor te zijn! 


Home & Lifestyle

Keep your head high no matter what happens.
You’ll be allright.
If the moment hurts, do not fall victim to its pain.
Look ahead.
Focus on what you can be.
Focus on dreams.
You’ll make it.

Ik wens jullie allemaal een prachtig en sfeervol jaar vol liefde en gezondheid toe!

Veel liefs, Ingrid

34 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Prachtig Ingrid! Een mooie wens voor het nieuwe jaar.. ik wens jou ook alle goeds en gezondheid toe. Met vertrouwen komen we er wel ;o) Liefs xxx

Unknown zei

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar Ingrid. Je hebt gelijk, vooruit kijken, niet achterom. Je bent heel positief en dat maakt je sterk.
Groeten van Marion

Marijke zei

Goedemorgen lieve Ingrid op deze eerste dag van het nieuwe jaar.
Een nieuw jaar vol met kansen om er wat moois van te maken. Ik wens je
heel veel genietmomenten voor 2017.
Liefs en knuffels Marijke

Unknown zei

Wat een mooie wens voor het nieuwe jaar, en ik wens jou een heel fijn, gezond, gelukkig en liefdevol 2017.
Groetjes Gea

Unknown zei

Alleen het nu telt, je kunt geen keuzes meer maken in t verleden. Ik wens je een mooi en 'warm' haar.
Liefs,
Lynda

Brenda zei

Ik hoop dat 2017 een heel mooi jaar gaat worden met veel positiviteit.
Geluk zit in de kleine dingen.
Liefs Brenda

lia zei


Je bent een heel lief warm en hartelijk persoon met een positieve blik in de toekomst.
Jij komt er wel, al zal het niet altijd makkelijk zijn.
Een heel fijn nieuwjaar.

Liefs lia

van alles wat in huis en tuin. zei

Wat weet je het toch positief te verwoorden Ingrid! Na zo'n jaar besef je misschien dat je sterker bent dan gedacht! Je hebt vertrouwen in de toekomst en hebt mensen om je heen die er voor je zijn.....zo mooi!
Ik wens je een jaar vol lichtpuntjes en gezondheid toe!
En dat je maar veel van je mooie foto's en verhalen mag laten zien op je blog (ik blijf het toch leuker vinden dan IG!)

groetjes Trijnie

Ger zei

Lieve Ingrid, gelukkig hebben we in het leven veel in eigen hand om in goede banen te leiden.........
maar in sommige omstandigheden moeten we de teugels laten vieren en maar afwachten en zien wat het leven verder voor ons in petto heeft....

Ik luister en kijk op dit moment naar het Nieuwjaarsconcert uit Wenen en geniet van al die vrolijke muziekstukken en de jongste dirigent ooit die met groot talent het orkest weet te leiden zodat het als muziek in mijn oren klinkt.........
Dat 2017 voor jou Ingrid een vrolijk en fijn jaar mag worden waarvan je op het einde kunt zeggen: dit was een jaar om nog eens over te doen.

Het allerbeste gewenst en lieve groet,
Ger

Unknown zei

Wat mooi gezegd!
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, in alle opzichten, toegewenst!

Groet, Lydia

Indruk zei

Je hebt een hele dappere en moedige beslissing genomen Ingrid en heb daar veel respect voor want het is niet de makkelijkste weg. Tijd is wat er voor nodig is en inderdaad lieve vrienden om je heen. Ik wens je een heel mooi jaar toe! X Pascale

Ivy zei

Het is nooit zo donker of het wordt wel weer licht en een mens is veel sterker dan hij/zij zelf dikwijls denkt.
Alle goeds voor 2017.

It's me zei

Ook ik kijk niet meer achterom...wat een jaar.....!.....ik ga mijn best doen dat het mijn jaar gaat worden...ik wil weer gelukkig zijn.....dat is mijn motto...en dat ga ik zoeken en vinden in hele kleine dingen.ik wens jou dit ook toe......liefs Ria ❤️

Jolanda zei

Wat een mooie positieve post. Genieten van de mooie dingen wens ik je voor 2017 en natuurlijk alle geluk en gezondheid:).

Maia zei

Hallo lieve Ingrid,
Wij hebben erg verschillende blogs maar desondanks lezen we graag bij elkaar.
Vooral je foto werk is altijd zo prachtig daar geniet ik elke keer weer van!
Een moeilijk jaar was het zeker voor je maar je hebt gelijk...ook wij hebben tegenslagen altijd positief benaderd en als je dat kunt en een redelijk goede gezondheid hebt ben je eigenlijk met kleine dingen altijd veel gelukkiger.
Mooi gedicht!
De beste wensen voor 2017 dat het een gezellig, goed , gezond en creatief 2017 mag worden waarin we nog veel van elkaars blogposten mogen genieten.
Liefs Maia

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Hallo Ingrid, Lijkt mij moeilijk om een gezin uit elkaar te zien vallen en ik hoop dat je weer een hele goede weg vind om samen met je kinderen te bouwen aan een toekomst samen met jou. Ook voor jou een heel gezond en liefdevol 2017, met veel inspirerende blogverhalen en foto's. Dapper en positief vind ik je, en ik hoop dan ook dat dit jaar weer heel veel lichtpuntjes op je pad zullen komen. Liefs Pauline

het moonhuis zei

Gelukkig nieuwjaar Ingrid, het is zeker een heftig jaar geweest voor jou en ik gun jou daarom ook alle goeds toe in 2017. Ik heb je twee keer ontmoet en je bent een bijzonder mens, ik heb veel bewondering voor jou.
Ik heb me voorgenomen het bloggen ook weer op te gaan pakken en heb er ook weer zin in, dus tot blogs! En op Instagram natuurlijk, gezellig!!!

Liefs Monica

Coby Breitner zei

Nou Ingrid ik wens jou alle moois van de wereld en liefde toe, laten we vooral ook gezond met elkaar blijven en genieten van mooie blogs, avonturen en mooie IG plaatjes.
Liefs en groetjes Coby (cbcosycot IG)

my way of living zei

Ik wens jou en je dierbare een fijn en goed nieuwjaar.

Bonjade zei

Met jou komt het wel goed........hoop dat 2017 een lichter jaar voor je mag worden.....
Maar dat komt goed.....je bent al zo ver......grote
bewondering voor je.

Liefs

Janny zei

Lieve Ingrid, lees je blog hier in Australie en ik ben er door ontroerd. Wat kan ik me voorstellen dat het moeilijk voor je is geweest en nog zal zijn. Dit zijn geen dingen waar je 123 overheen bent. Ik heb je ooit maar een enkele keer ontmoet maar ik kan me vinden in de woorden uit andere reacties. Je bent een moedig en sterk mens. Je komt er wel, al zal het niet zonder slag of stoot zijn. Ik wens je in elkgeval een mooi jaar toe. Met gemoedsrust, liefde, gezondheid en vreugde. Liefs, Janny

Home is where the heart is zei

De beste wensen voor 2017 en dat het jouw jaar mag worden. Heb een paar posts van je gemist maar die banken zijn een plaatje en een mooi geheel en wat kun je blij worden van iets waar ook nog eens een mooi bedrag vanaf gaat. Geniet er van
Liefs Brigitte

Mirjam zei

Lieve Ingrid,
Ik wens jou en je gezin een heel mooi, gelukkig, gezellig en bovenal gezond 2017. Dat je dromen mogen uitkomen...
Liefs,
Mirjam

Berna zei

Hoi Ingrid, een nieuw jaar met mooie nieuwe kansen. Ik wens je een prachtig jaar waarin je weer kunt gaan bouwen.
Met jouw positieve blik op je toekomst (en ik weet heus wel dat dat niet 24/7 is) trek je ook positieve dingen aan.
Heel veel succes. Liefs Berna

La Blomst-Living zei

Mooie gedachten, heel positief. Als je het op deze manier kan bekijken, dan ben je al een heel eind! Ik wens jou een heel gelukkig en gezond nieuwjaar toe, Ingrid. Kom maar op met die mooie blogposten!
Liefs, Linda

Room Seventeen zei

Lieve Ingrid, wat mooi geschreven!
Ik wens je veel goeds voor het nieuwe jaar en ik hoop dat er veel fijne dingen op je pad komen!
Liefs, Hennie

lien zei

Mooi geschreven! Ik hoop dat 2017 ook een beter jaar wordt voor jou! Ik zie op de foto al genoeg lichtpuntjes :)

HWIT BLOGG zei

Best wishes for a lovely and happy new 2017! Always so nice visiting your blog...
Love from Titti

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Mooi en goed voornemen, Ingrid, vooruitkijken! :) Ik wens je sterkte en de beste wensen voor het nieuwe jaar 2017!

Lieve-Groetjes,
Verie

Rozen van papier zei

Een heel gelukkig 2017 gewenst. Ja je slaat je er goed doorheen, en wat een prachtige foto's! Dat kan in ieder geval niemand van je afnemen!
Veel geluk dit jaar,

groeten Janny

Unknown zei

Ha Ingrid,

Ook voor jou de beste wensen voor dit nieuwe jaar!

Wat moeilijk dat je zo'n bewogen jaar achter de rug hebt! Sterkte toegewenst!
Je hebt weer prachtige foto's gemaakt en daar hoop ik dit jaar weer van te genieten!

Groetjes Marieke

Le Style zei

Lieve Ingrid!

Wat mooi omschreven! Met jou positiviteit kom je er wel. Ik wens je alle goeds. Fijn dat je je voorneemt weer meer te bloggen. Ik miste het bloggen zo, ook dat blogs minder actief zijn. Het is zo mijn ding, ik word er blij van. Hoop dan ook dit jaar weer te mogen genieten van je mooie foto's en je mooie manier van schrijven!

Liefs!
Yet

Things and Thoughts zei

Good advice and yes, looking ahead is necessary for all of us. Have a really Happy New Year dear Ingrid, a sparkling, joyful and overall healthy one!
Olympia

Marijke zei

Hoop dat dit jaar voor jou zoveel leuker zal worden dan wat er is geweest!
Fijne dag,
groetjes van Marijke