zondag 27 april 2014

Fluitenkruid…

Met het mooie weer ben ik de afgelopen dagen regelmatig op pad geweest. Soms voor een wandeling, maar het liefst pak ik de fiets. Slechts een paar honderd meter hier vandaan loopt een dijk, die je meteen in een hele landelijke omgeving brengt. Ik fiets dan graag naar een paar boerendorpjes in de buurt, waar boerderijen, weilanden en velden met koolzaad momenteel het beeld bepalen.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Uiteraard genoot ik daarbij ook van bermen vol fluitenkruid en kon ik het niet laten hier iets van mee naar huis te nemen. Het staat nu in een mooie melkkan, onder de kleine overkapping naast het huis. Gezien de regenbuien die de komende tijd worden verwacht, denk ik er hier het langst plezier van te hebben.

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Eigenlijk had ik er niet op gerekend vandaag deze post te zullen plaatsen. We hadden vijf dagen Parijs gepland, maar hebben de reis moeten annuleren, aangezien manlief inmiddels twee weken ziek thuis is, geveld door een virale en hardnekkige infectie. Gezien de beperkte energie die hij nog steeds heeft, is het maar goed dat we niet zijn gegaan. Het is wel even omschakelen want uiteraard had ik een aantal Franse posten voor jullie in gedachten. Dat gaat dus niet lukken, maar gelukkig biedt ons land met bermen vol fluitenkruid ook veel moois ;-)!

Ik wens iedereen een fijne week!

Liefs, Ingrid

76 opmerkingen:

fleur zei

Ha Ingrid; Goh jammer van Parijs! Hoop dat je man weer snel beter zal zijn! Fluitekruid vind ik ook echt bij de lente horen...in de tuin laat ik het op sommige plaatsen staan, maar als ik niets zou doen zou het wel overal groeien!Er komt ook hier steeds meer koolzaad groeien in de polder.
Je verandahoekje ziet er weer gezellig uit! groetjes Fleur

lia zei

Jammer dat je niet naar Parijs kon gaan, maar gezondheid is het allerbelangrijkste goed.
Dus geniet maar lekker van de Hollandse bermen vol bloemen, en hoop dat manlief snel weer de oude is.

Liefs lia

Berna zei

Laat je man eerst maar goed beter worden en daarna lekker opnieuw Parijs boeken.
Mooi dat Fluitekruid. Het is net kant.
Fijne zondag!

Ús hûs ús thús zei

Wat vervelend dat je man ziek is. Ik hoop dat hij snel weer opknapt. Jammer ook dat jullie "Parijs tripje" nu niet doorgaat. Dat komt vast en zeker later nog een keer.
Maar ik heb ook genoten van deze post hoor. Je hebt weer prachtige foto's gemaakt! Je hebt een heerlijk sfeerhoekje onder je overkapping. Ziet er gezellig uit. En het mooi bos fluitenkruid maakt het helemaal af!
Fijne zondag. Groetjes van Aleta

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Ingrid..♥
O dat is echt dikke pech voor jullie♥ en nu maar hopen♥ dat manlief snel weer beter voelt beterschap♥ gewenst.. dat is toch wel belangrijker nu!!..;)
Jullie♥ gaan wel nog heb er vertrouwen ..;)
En de fluitenkruid echt een lief bloemetje♥ en dat voor mooi♥ onkruid..je hebt er mooie♥ foto's van gemaakt ..;)
Fijne zondag♥ en week♥ Liefs♥ Gaby..♥

my way of living zei

Wat jammer.
Ik wens je man en jou veel sterkte en dat het snel goed mag komen.
Leuk hé fluitenkruid.

gr. Anita

crochetcookingandmore zei

Ah wat jammer! Beterschap!
Het is buiten idd prachtig met al het frisse groen en de witte bermen. T lijkt wel of er steeds meer fluitenkruit gaat bloeien. T staat bij jou in elk geval heel gezellig zo onder de overkapping! Geniet er van!
Liefs

Unknown zei

Wat jammer dat jullie nu niet naar Parijs konden gaan. Ik hoop dat je man snel opknapt. Want met een fitte reisgenoot is Parijs toch veel romantischer.
Het Fluitekruid staat heel mooi bij je. De foto met de bloem in het draadmandje is prachtig. Ik heb ook een bos op de buitentafel staan.
Een goede zondag en week, groetjes, Ingrid.

Sanny zei

Mooi hoor dat Fluitekruid.
Jammer dat je niet naar Parijs kon gaan. Hopelijk komt dat er later alsnog van. Veel beterschap voor je man gewenst.

Lieve groetjes,
Sanny

It's me zei

Jou posten zijn altijd mooi lieve Ingrid...waar je ook bent....altijd weer genieten..vertelde van de week al aan Ida....ik durf het hier niet te plukken......de buren zien me al lopen...die Mevr van de bloemenwinkel...neemt onkruid mee naar huis....hihihihi....liefs fijne zondag x !

Ger zei

Altijd jammer wanneer een geplande vakantie geen doorgang kan vinden,maar het belangrijkste is dat je man snel zal herstellen van die hardnekkige virale infectie.
Ook ik had er paar jaar geleden mee te maken en het duurde maanden voordat de energie terug kwam.
Jij.....en wij... zullen het op dit moment moeten doen zonder Parijs,maar ik schrijf heel eerlijk;de Eifeltoren zag ik al vaak in het echie en op foto's net zoals het Fluitekruid, maar dan kies ik toch voor het laatste ;-)Dus kom helemaal aan m'n trekken hier met jou mooie foto's en straks wanneer we eindje gaan fietsen,maar even het weer afwachten want het ziet hier maar donker uit.

Beterschap met de heer des huizes en fijne zondag!!
Liefs,Ger

Housebythewaterhole zei

Ingrid, wat jammer van Parijs maar het belangrijkste
is uiteraard dat je man er snel bovenop komt, met een
halve gezondheid heb je ook niet veel aan Parijs en straks wanneer je de trip opnieuw plant wordt het dubbel genieten !!!
Eigenlijk best mooi hé dat fluitenkruit...prachtige foto's trouwens....
fijne zondag nog
liefs kathy

Janny zei

He bah...dat is pech hebben! In de eerste plaats voor je man, want het is vervelend zo'n infectie. Maar ook voor jou...hje had je er tenslotte ook op verheugd. Hopelijk is je man binnenkort weer hersteld en kunnen jullie alsnog de Franse plannetjes waarmaken.
Ja, leuk he, dat fluitenkruid. Hier heb ik ook een grote pot vol op de veranda staan. Wel buiten, want het valt ontzettend snel uit:-)
Liefs,
Janny

Mirjam zei

Oh Ingrid, wat sneu dat je man zo beroerd is. En dat het nog steeds maar niet over wil gaan... Ik hoop dat hij wel medicatie krijgt waardoor hij snel weer beter zal gaan worden? Jammer van jullie tripje naar Parijs, maar dat kan altijd nog. Beter zo dan daar te zijn en bijna geen kant uit te kunnen...
Mooi hè, al die fluitenkruid langs de weg. Ik heb ook al een flink aantal foto's gemaakt, maar nog geen bos geplukt. Telkens zonder schaartje of mesje op pad en zo met mijn handen krijg ik die stevige stengels niet door. Het is natuurlijk zonde om een berm met geknakte maar niet geplukte bloemen achter te laten, dus ik probeer het ook niet meer... Ik wilde vanmorgen een flink eind wandelen en dan een bos plukken, maar het regent hier al de hele ochtend, dus dat kwam er niet van... Fijn dat jij de bos droog kunt wegzetten buiten, want in de regen gaat het wel sneller achteruit denk ik...
Ik wens je een heel fijne zondag, en dan alvast een heerlijke nieuwe week, en beterschap voor je man!
Lieve groet,
Mirjam

Fuchsiaantje zei

Hallo Ingrid, wat jammer dat het uitstapje nu niet door kan gaan. Ik wens jullie veel sterkte en beterschap toe. Je foto`s van al dat fluitenkruit zijn super mooi, dat is toch genieten van al die pracht. Lieve groetjes van mij, Riet.

Unknown zei

Wat een tegenvaller voor jullie, ik hoop dat je man er snel bovenop komt. Wellicht dat dat geplande reisje er dan nog wel komt (ik zie wel uit naar die franse berichten hihi).

Leuk spul dat Hollandse kant, zoals ze dat fluitekruid ook wel noemen (las ik op een ander blog). Staat mooi in je melkkan.

Fijne zondag nog!
Liefs Marieke

Bij Guusje Thuis zei

Prachtige bos fluitekruid en wat staat dat leuk in zo'n bus. Maar wat jammer dat Parijs even 'on hold'staat, hopelijk knapt je man snel op en kunnen jullie alsnog gaan genieten. Fijne zondag!

Groetjes,
Colin

juffrouw Ooievaar zei

Hallo Ingrid,
Jammer dat Parijs niet door kon gaan.
Ik heb je volgens mij nog niet verteld dat ik altijd zo geniet van je foto's en tekst. Hartelijk bedankt daarvoor:-)
groetjes Anita

G-STYLE zei

Hopelijk voelt je man zich snel weer beter en dan Parijs vast nog wel.
Ook dit zijn prachtige plaatjes dus wij klagen niet;-))

Fijne zondag verder en nogmaals beterschap met je man.
Liefs van Gea

Unknown zei

Wat jammer van Parijs, maar dat loopt niet weg!!! Dat eerst je man maar weer op krachten komt. Beterschap!!!
Wilde vandaag ook proberen wat fluitenkruid op de gevoelige plaat vast te leggen, maar het regent hier bah. Daarom geniet ik nu extra van jou mooie foto's!!!!
Geniet van een luie zondag en groetjes Silvia.

Anneke zei

Ja dat is even slikken he, dat Parijs niet doorgaat. Ik wens jullie heel veel sterkte. Fluitenkruid ik ben er gek op ik ga zeker ook een bos plukken. Ik kijk ook op het kruid. Groeit bij ons lans de waterkant. Ik geniet er van enorm van. Nog een fijne zondag, liefs Anneke

Indruk zei

Wat jammer Ingrid dat je tripje naar Parijs niet door kan gaan maar de gezondheid van je man is het belangrijkste! Die foto van dat fluitekruid in dat draadmandje is prachtig. Ik stond gisteren ook in de berm een bos te plukken en inmiddels staat het hier ook in de tuin mooi te zijn :-). Fijne zondag en het allerbeste voor je man, liefs Pascale X

Kom Achterom zei

ooh wat jammer dat je niet kunt gaan maar wat in het vat zit verzuurd niet moet je maar denken! Hopelijk gaat het snel beter met je man! Hier ook een en al regen maar je fluitenkruid is een plaatje. Prachtige foto's heb je weer gemaakt zeg!!
lieve groetjes Yolanda

Anoniem zei

Schitterende foto's van het Fluitenkruid, Ingrid. Het is genieten van de bermen op dit moment.
Vervelend dat je man ziek is en jullie je plannen niet kunnen waarmaken. Maar zal vast een andere keer lukken.
Wens hem heel veel beterschap!Dat is toch het belangrijkste!

Liefs, Gerry

Marjonel M zei

Jammer dat jullie tripje naar Parijs niet door ging, maar gezondheid is natuurlijk wel heel belangrijk.
Prachtig hè die velden met koolzaad en fluitenkruid wil ik van de week ook nog plukken.

Het pakketje is binnen en laat het gouw zien.

Liefs, Marjonel

Unknown zei

hey,
Hopelijk geneest je man vlug en gelukkig gaat Parijs niet gaan lopen.
Want, uitstel is geen afstel!
ps; super gezellige foto's

Groetjes Jilly, garcya's place

Marjon zei


Hallo Ingrid, allereerst van harte beterschap voor je man en jammer van het reisje...maar dat wordt nog wel eens ingehaald, denk ik....
Het fluitekruid is prachtig en je hebt het zo mooi gefotografeerd...ik zag het hier ook langs de weg staan en ik MOET het echt gaan plukken. Kan dit trouwens ook binnen staan of zitten daar beestjes in?...anders blijf het buiten....echt mooi....fijne zondag nog en lieve groet Marjon

lien zei

Wat rot zeg dat je man al twee weken ziek is en jullie weekendje niet door kon gaan. Maar dat houd je vast nog tegoed! Het bosje fluitenkruid is een schrale, maar mooie troost! Beterschap voor manlief!!

My name is Riet zei

Hallo Ingrid. wat jammer nou van Parijs maar je moet maar denken, wat in het vat zit verzuurt niet. Prachtig al het fluitenkruid. Beterschap voor je man.
Lieve groet van Riet

flowersandhome zei

Prachtige foto's weer Ingrid! Wat jammer van jullie Parijsreis, vijf dagen dan nog, da's nog eens wat anders dan 1 dagje, dat zou uiteraard fantastisch geweest zijn. Ik hoop dat je man gauw geneest en zich terug beter voelt want uiteraard is dat nu het voornaamste.
Het fluitenkruid groeit ook hier volop langs de bermen. Ik moest ook maar eens een bos plukken, deed dat nog nooit en zag het ook nog nooit iemand doen, denk dat iedereen wat vreemd zou opkijken als ze me fluitenkruid zien verzamelen maar misschien moet ik me dat maar niet aantrekken ;)
Lieve groet,
Marian

van alles wat in huis en tuin. zei

Ja, jammer van je tripje, juist als je er zo'n zin in had! Maar wat is ka nog komen tenslotte en gezondheid gaat voor! Beterschap voor je man!
Mooi hè, dat fluitenkruid. Ik heb ze binnen gezet ook al geeft het veel troep maar buiten kan je er nu niet van genieten en dat is toch ook jammer. dan maar elke dag stofzuigen onder de kan.

Groet Trijnie

A fresh start of me zei

Oh wat jammer dat je tripje Frankrijk niet doorging,nog vervelender is het dat je man ziek is..
Hou er rekening mee dat de fluitekruid mieren aantrekt,vorig jaar had ik een bosje op de tuintafel en binnen de kortste keren was er een spoor van mieren richting de fluitekruid..
Beterschap voor je man,
Groetjes Chris

La Blomst-Living zei

Het belangrijkste is dat je man weer gezond wordt, maar natuurlijk moet je even omschakelen. Dat reisje heb je in ieder geval nog in het verschiet! Ik heb het Fluitenkruid al een paar weken buiten staan en dat begint nu pas een beetje af te takelen. Dus kan je er lang plezier van hebben. Mooi hè, die velden vol, ik vind het ook zo lekker ruiken.
Het beste met je man hoor, liefs Linda

SOBERenSTIJL zei

Jammer van het reisje, hoop dat je man weer aan de beterende hand is, want gezondheid is toch wel het voornaamste:-)
Mooie foto`s van het fluite kruid, vooral de derde foto vind ik erg mooi!
Fijne week, Liefs, Dorine

Maaike zei

Moooi dat fluitekruid!! Erg jammer van je uitje. Veel beterschap met je man! Groetjes!

Anoniem zei

Prachtig het fluitekruid...ga van de week ook maar eens met mijn meiden op de dijk plukken...
Beterschap met je man...hopelijk kunnen jullie snel alsnog naar Parijs!
Groetjes Sandra

A place for my home zei

He wat vervelend van jullie reisje, maar gezondheid gaat boven alles en gelukkig loopt Parijs niet weg. Gelukkig hebben jullie de juiste keuze gemaakt om thuis te blijven, anders waren jullie daar aan het tobben. En die mooie plaatjes van fluitekruid doen toch iedereen goed, dus vast ook je man ;-)

Fijne week Ingrid en beterschap voor je man!

Liefs, Cynthia

Claudia. zei

Het is wel zulk akelig onkruid, maar ow zo mooi!!
Vooral jou foto's, prachtig!!
Claudia.

Bizzy @ home zei

Wat jammer dat het reisje Parijs niet door kan gaan, helemaal om de reden ervan. Beterschap voor je man, niks aan mannen en ziek zijn!
Deze plaatjes maken het wel weer goed, met het mooie hollandse kant. Ik wil deze week ook even op de fiets een boeket plukken. Manlief vind dat maar onzin, dat spul is toch niet geschikt voor op de vaas. Nee, lieverd, maar wel voor op de foto!

Fijne week, hopelijk knapt hij gauw weer op.
Lieve groet, Renny

Anita zei

Hi lief mens, wat jammer dat Paris niet door is gegaan.
Laat manlief maar eerst even goed herstellen!
Wat in het vat zit ...
Prachtig zoals je het Fluitekruid hebt weten vast te leggen.
Vorige week is Rudi nog even voor me uit de auto gesprongen om wat te plukken.
Zoals een slimme vrouw aan alles denkt: de schaar ligt in de ootoo haha
Dank voor je mail ik kom nog terug X
Groetjezz lfs mij

Passione Helena zei

We hadden al even contact gehad...maar ondanks de teleurstelling, is deze post genieten op z'n Hollands!!
Wat staat het knus onder de overkapping! De zinken kan leent zich er helemaal voor.

Zoals altijd, prachtige foto's!

Wens je een fijne avond en een mooie nieuwe week!

Liefs Helena

Pierelantijntjes zei

ho INgrid,
Wat jammer dat de reis naar Frankrijk niet doorgaat. Maar het allerbelangrijkste is dat je man goed opknapt! Ik wens hem dan ook veel beterschap toe!
ja, ook hier bloeit het fluitekruid uitbundig, en ik geniet er volop van. Het ruikt buiten nu ook zo lekker vind ik.
ik wens je een hele goede week toe.
liefs Ester

Unknown zei

Wat jammer Ingrid dat je reisje naar Parijs niet doorgaat, maar gezondheid gaat voor alles...
Leuk is dat fluitenkruid toch...mooie foto's weer.

Beterschap met je man,
Inge, my choice

What's in a day zei

Wat een pech voor jullie Ingrid, maar ook voor je man, hij zal zich echt niet prettig voelen.
Wij zouden naar Zweden gaan, hier gooide manlief ook roet in het eten:) hij wacht op een operatie en mag niet ver van huis, dus wij genieten nu ook rondom huis met Fluitekruid:)

Ik wens je toch fijne dagen en sterkte voor je man.

Liefs, Eefie

Things and Thoughts zei

Your cow parsley bouquet is lovely especially in your lovely vases Ingrid ! I did the same thing today, a walk nearby with my bike... Sorry for the trip, hope your hubby has already recovered now. Paris will waiting for you!...
Wish you a great week ahead!
Olympia

Unknown zei

Morgen ga ik ook even rondfietsen want dat fluitenkruid is prachtig!
Wat jammer van jullie reis maar die kans komt vast terug :)
Veel beterschap voor je man, zo een infectie moet je niet onderschatten,
liefs, Sonja

het moonhuis zei

Wat vervelend voor je man, hopelijk is ie snel weer de oude.
Parijs loopt niet weg hoor!
Ik moet ook nog gaan plukken voor zo'n mooie bos voor buiten in een vaas!!

Liefs Monica

June zei

I'm so sorry that your husband has been so ill Ingrid. SO much of that has been going around even here. Landon has been very sick and is now just starting to feel better. I hope your husband gets stronger and stronger by the day.

I love the photos of your cow parsley and cannot wait for it to bloom here. It grows in our fence lines and at the edges of our woods on our other property where our horses pasture.

You have created art with these gorgeous photos my dear!
sending hugs from here...

All Seasons zei

Wat jammer dat jullie weekendje Parijs niet door kan gaan. Soms is het zo heerlijk om er samen even uit te gaan, het even niet anders. Hoop dat je man er snel bovenop is! Mijn broer heeft ook een flinke infectie gehad, (6 wkn ziekenhuis) en is nog niet de oude...
Zo'n mooi boeket fluitenkruid doet veel goeds, ik vind het zo mooi. Wij stonden zaterdag op de vrijmarkt en had puur voor decoratie een zinken emmer met fluitenkruid gevuld. Ik kan je vertellen, het had veel bekijks! Ik had de bloemen al een paar keer kunnen verkopen, maar helaas niet te koop :-) Maar de rest van de spullen zijn supergoed verkocht, wij waren dik tevreden!
Fijne week, Ingrid en het beste voor je man

Liefs
Patricia

MARTINE'S BLOG zei

Heel mooi, kan er ook zo van genieten!

Martine X

Barbara zei

Jammer dat Parijs in 't vat zit, maar wat in 't vat zit verzuurd niet moet je maar denken ;) Oh die Fluitenkruid, het zou zomaar in een bruidsboeket kunnen.

Beterschap voor je mannetje!
Liefs,
B.

eigen thuis zei

Wat jammer dat jullie reisje naar Parijs niet door kan gaan. Ik hoop dat je man snel weer opknapt.
Dan maar een rondje extra op de fiets en wat is het nu mooi om te fietsen. Prachtig toch, die bermen vol met fluitekruid en in zo'n mooie kan, kun je er thuis ook nog van genieten. Beterschap met je man en een fijne week.

Liefs Gonda

Pauline zei

Ja, en opeens stonden de bermen weer vol met fluitekruid. Ik had echt het idee dat het dit jaar van de 1 op de andere dag zo was. Ik word er altijd erg vrolijk van, van die bermen vol wit "kant".
Wat een pech voor jullie, maar zeker vervelend voor je man. Buiten het feit dat het uitje niet door kon gaan voelt hij zich ook nog eens helemaal niet lekker. Beterschap voor hem en ik hoop dat jullie het uitstapje straks nog een keer in kunnen halen.
Lieve groeten, Pauline

Huize Kip Kakel zei

Dat is een vervelende tegenvaller!
Hopelijk is manlief wel aan de beterende hand?
En ja..natuurlijk is Holland ook erg mooi, maar dat wist jij al...
Prachtig je Hollands kant in een Hollandse melkkan♥
Daar hou ik van!

Op mijn tuintafel staat ook een bermboeket geplukt door een skeelerende dochter gisteren...

Genieten♥

Nely zei

Dear Ingrid,
I hope that yout husband is better,I wish him healing.
Wonderful details spring flowers are always an inspiration.
Hugs
Nely

Hann¥ zei

Wat jammer dat Frankrijk niet door kon gaan maar de gezondheid van je man is belangrijker....hopelijk voelt hij zich snel beter...
Hier groeit het fluitenkruid in de tuin.....achter op de wal....zo mooi gezicht die witte bloemetjes....
Ik heb weer genoten van je foto's!
Fijne week Ingrid
Liefs, Hanny
P.s beterschap voor je man

Huys 50 zei

Mooi hé Fluitekruid en het staat echt overal... 't net of het elke dag feest is langs de weggetjes.
Jammer van je reisje naar Parijs...maar heus +Parijs blijft wel op je wachten hoor.
Eerst maar even uitzieken.
Beterschap voor je man.

Groetjes
Dicky Marie

Thuis bij Tjits zei

Heel jammer dat jullie reisje naar Parijs niet door kon gaan, maar gezien de beperkte energie van je man is het inderdaad beter en fijner om nu thuis te blijven, ik hoop dat jullie binnenkort alsnog van dit reisje kunnen gaan genieten!

Prachtig dat fluitenkruid, ik heb gisteren ook een grote bos geplukt voor op de tuintafel.

Dank je voor je lieve reactie op mijn blog:)

Beterschap voor je man Ingrid!

Liefs, Tjits

Alie zei

Wel jammer, maar daar doe je gewoon niets aan. Verwen je mannetje maar lekker dan!

The Snowdrop Project zei

Hello Ingrid,
The cow parsley is so simple, but looks so effective.
I wish your husband better soon.
Hope you have a lovely evening,
Liz x

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Ik hoop dat die Franse posten er in de loop van het jaar toch nog van komen. Vervelend om te horen dat Martin nog steeds niet is opgeknapt! Hopelijk blijft het weer zo lekker als de afgelopen dagen, dan kunnen jullie in ieder geval van de tuin genieten. Het fluitekruid staat prachtig in de melkkan!

Fijne week & nogmaals beterschap voor Martin!

Liefs Madelief xox

* Jullie boeket is nog steeds prachtig!!!

Anoniem zei

Hopelijk knapt je man weer snel op en kunnen jullie alsnog lekker op vakantie gaan. Parijs wacht wel...gezondheid gaat voor.
En wij genieten ondertussen ook van dit mooie Fluitekruid hoor! Prachtige foto's!!
Liefs, Peetje

Mooiz8 zei

Hoi, Beterschap voor je man. je hebt wel weer mooie foto's gemaakt en dat fluitenkruid ga ik ook halen hier langs de weg haha.

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen zei

Je hebt het fluitekruid prachtig vastgelegd. Heel mooi.

Groet,

Marieke.

Dineke@esatto zei

Wat balen dat jullie niet naar Parijs konden!! Hopelijk knapt je man gauw weer helemaal op!!
Prachtige foto's!

Liefs Dineke

Unknown zei

Wat jammer dat iets waar je je zo op verheugd dan niet doorgaat, maar dit gaat even voor natuurlijk, hopelijk gaat het weer wat beter met je man. Liefs Nathalie

Rozmeen zei

Heel veel beterschap voor je man lieve Ingrid.

Fijne dag.
Liefs,
Rozmeen

Inge R. zei

gave plaatjes!! heerlijk, je kunt er zo kaarten van maken:)
sterkte voor je mannetje, laat m eerst maar goed opknappen, das belangrijker, en je ziet nederland is ook mooi!
groetjes, Inge

Jolanda zei

wat balen, maar wel even goed uitzieken anders blijf je er zo lang last van houden. En nu dus maar even genieten in de buurt en dat lukt prima zo te zien. Mooi is het fluitenkruid nu he, prachtig hoekje heb je er mee gemaakt. Lieve groetjes en beterschap voor je man.

Julia zei

Precioso y superdelicado.Me ha encantado visitar tu bloc. Despues de las vacaciones de Semana Santa y la fiesta de Sant Jordi, continuaremos con las limpiezas ecológicas primaverales y esta semana le toca a la cocina espero que os guste y os sea de utilidad y por eso te invito a visitar mi blog. Si te ha gustado espero que si no eres seguidora te hagas ahora.
Elracodeldetall.blogspot.com

Unknown zei

Hallo! Ik ben even een aantal blogs van mijn oma (Riet) aan het bekijken en kwam bij u uit! Ik wilde even zeggen dat ik vind dat u onwijs mooie foto's van interieur en details maakt!
Liefs,
Megan

Unknown zei

Gaat het inmiddels wat beter met je man? Jammer dat de trip naar Parijs niet door ging, maar ziek op reis is ook niet fijn.
Het fluitekruid staat mooi in de kan. Fijn weekend hoor. Groetjes, Nancy

Home fourteen zei

Hopen dat je man gauw weer beter wordt. In ieder geval wel weer mooie plaatjes. Schattig dat bloemetje!! Gr. Jac...

Home is where the heart is zei

deze post heb ik gemist. Ik hoop dat je man inmiddels beter/aan de beterende hand is. Parijs blijft wel liggen. Maar toch erg jammer voor jullie.
Je irissen zijn prachtig en fluitekruid blijft een mooi cadeau van moeder natuur. Heb zelf ook een bundel buiten in n oude emmer staan
Fijne avond
grtzz Brigitte

Home is where the heart is zei

Vergeet je nog helemaal te bedanken voor je tip, bij deze dus:)) dank u

Willy zei

Hopelijk gaat het inmiddels beter met je man. Jammer van Parijs, maar nu heb je het nog tegoed.