maandag 5 oktober 2015

Inspiratie...

Aangezien ik in de afgelopen jaren best nieuwsgierig was geworden naar de VT Wonen & Designbeurs maar er nooit eerder was geweest, vertrok ik afgelopen woensdag met een vriendin richting de RAI.  

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

De kleurrijke afbeeldingen op de achtergrond hoorden niet bij het Inspiratiehuis WLS

Aangezien ik nog wel eens bij De Potstal naar binnen loop, wisten we al dat er een Inspiratiehuis van WLS zou zijn waar De Potstal ook een bijdrage aan zou leveren. De combinatie van deze twee gaf eigenlijk op voorhand al aan dat het bijzonder zou worden. 

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Bij binnenkomst gingen wij direct op het Inspiratiehuis af en wat was het mooi. Er bleek een heel sfeervol huis neergezet te zijn, waar veel mensen graag in zouden willen wonen. Het maken van foto’s zonder bezoekers bleek een hele opgave, want er waren veel enthousiaste kijkers die ook graag van de sfeer wilden proeven.  Het zijn daardoor vooral close-ups geworden, wat eigenlijk best jammer is aangezien de totaal plaatjes van de woonkamer, de keuken en de badkamer absoluut de moeite waard waren. 

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Het was extra leuk dat ik in het Inspiratiehuis Martine van de blog Impression Lifestyle ontmoette. Hoewel ik niet wist dat zij er ook zou zijn, herkende ik haar van een foto op haar blog. Het blijft dan telkens weer heel apart dat we meteen een heel eind met elkaar weg kletsten, terwijl we elkaar nog nooit eerder hadden gesproken. 

Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle



Home & Lifestyle

Hoewel we nadien natuurlijk de hele beurs zijn doorgewandeld, was het uiteindelijk vooral het Inspiratiehuis wat het de moeite waard maakte de beurs te bezoeken. 

Home & Lifestyle

Het was die dag prachtig weer dus nadien zijn we buiten heerlijk op een terrasje gaan zitten om daar nog lekker te genieten van de zon en na te genieten van ons bezoek aan de beurs. Alwaar het Inspiratiehuis van WLS met alle bedrijven die er aan mee hebben gewerkt voor ons de onbetwiste topper was! 

Een fijne week!

Liefs, Ingrid

P.S. Ik wil jullie bij deze nog hartelijk bedanken voor de vele en lieve felicitaties in verband met het 6-jarig bestaan van mijn blog. Extra leuk dat er weer reacties van stille volgers bij zaten…die vind ik ook elke keer weer verrassend om te lezen! 

45 opmerkingen:

my way of living zei

Mooie sfeer foto's heb je gemaakt.
En op 1 van de foto's heb ik een idee gekregen om het ook te maken.
Grappig hé.

gr. Anita

Huize Kip Kakel zei

Heerlijk om zo gezellig een dag inspiratie op te doen!
Leuk dat je Martine ontmoette, haar herkende en gelijk een klik had, inderdaad altijd weer bijzonder om mee te maken!

Je foto' s zijn ondanks de drukte toch prachtig en geven een mooie indruk van de sfeer,
Fijne week,Ingrid!

Marijke zei

Wat een geweldig mooie sfeerfoto's heb je gemaakt! Zo kan ik meegenieten, dank je wel!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Inge R. zei

je hebt hele mooie foto,s kunnen maken zeg!
gaaf sfeertje, ik hoop ook eens te gaan:)
groetjes, Inge R

Verie - vvestywo.blogspot.com zei

Mooie blogpost, het ziet er inderdaad heel mooi uit, Ingrid!

Lieve-Groetjes,
Verie

Ivy zei

Ook jij laat ons met je mooie foto's meegenieten van de beurs, dank je wel. Ik vind er tevens prachtige bloemstukken op staan.
Grappig dat je daar een andere blogster herkende/ontmoette.
Fijne week, groet, Gerda

Ger zei

In de loop der jaren hebben zich al vele laten inspireren door de stijl die ik op jou foto's zie en in menig woonmagazine tegenkom.
Vind het mooi om naar te kijken maar zou mijn eigen interieur ook op de dag van vandaag nooit zo inrichten.
Zou het gevoel hebben in een gekopieerde toonzaal van woninginrichting te wonen.
Toen wij 47 jaar geleden trouwden hadden we een kompleet ingericht huis naar onze eigen klassieke smaak, verschillende meubelstukken hebben we nou nog en de rest is er in de loop der jaren gekomen overal vandaan uit binnen en buitenland van antiquair tot rommelmarkt van veiling tot erfstuk maar de klassiek landelijke stijl is altijd gebleven en onze passie voor het verzamelen van mooie dingen is terug te vinden in ons huis en zó is er geen tweede wat hetzelfde is.

Fijn dat jullie genoten hebben zowel binnen als buiten en je mooie foto's geven een goede indruk.

Fijne dag en lieve groet,
Ger




Unknown zei

Mooie foto's heb je gemaakt! En van het lastig foto's maken had ik ook al last haha. Grappig dat je een medeblogger ontmoette :-)En trouwens, wat leuk dat je al 6 jaar blogt. Dat klinkt echt als een hele tijd. Nog gefeliciteerd!

Liefs, Liesbeth

Unknown zei

Echt heel inspirerende foto's .
Leuk dat je een blogster ook live hebt ontmoet .
Groetjes
Christel , Garcya's place

Things and Thoughts zei

First of all I would like to congratulate you on your 6th blog anniversary Ingrid! Thank you for having shared with us so many beautiful things and moments and thoughts... It's always a pleasure to visit your site. An interesting exhibition indeed, so nice items.
Happy week ahead!
Olympia

Unknown zei

Het zesjarige bestaan van je mooie blog had ik even gemist maar alsnog van harte gefeliciteerd xxx
Het is elke keer genieten om je mooie posten te lezen. Deze is ook weer supermooi, dankjewel voor de mooie inspiratiefoto's,
liefs, Sonja

Anoniem zei

Prachtige reportage van de woonbeurs, Ingrid.
Ik heb er nu een paar gezien, maar dit is de eerste die echt het WLS-huis laat zien.
Altijd weer een prachtige sfeer die je heel mooi hebt neergezet!
Fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad!

Liefs, Gerry

It's me zei

Wat leuk!....mooie foto's fijne week....en ja de potstal word wel weer eens tijd......liefs fijne week Ria x

crochetcookingandmore zei

Dat jij daar inspiratie hebt opgedaan, wil ik graag geloven. Prachtige foto's!! En wat een mooie sfeer!

Anoniem zei

Je close-up foto's vind ik juist heel mooi! Ik zie ook dat er smeedijzeren kandelaars waren. Die maakte mijn vader vroeger wel eens (hij was van beroep eigenlijk smid) en ook hier staan nog enkele exemplaren die hij ooit eens maakte. Zo te zien verdienen ze weer een ere-plaatsje in huis. Leuk!
Dankjewel dat we met je mochten meegenieten!
Liefs, Peetje

Marjan zei

Altijd leuk om zo mede blogsters tegen te komen.
Het inspiratiehuis ziet er zeer inspirerend uit.;)
En zo ook je foto's.

liefs, Marjan


Mirjam zei

Hoi Ingrid,
Ik begrijp heel goed dat je het heel leuk gevonden hebt op die woonbeurs. Wat een mooie plaatjes allemaal. Ik had al heel wat voorbij zien komen op instagram, dus was er al een beetje bekend mee. Lijkt me inderdaad geen doen om een hele ruimte op de foto te zetten, zonder mensen er bij. Maar jouw detailfoto's zijn beslist de moeite waard en geven een heel fijne indruk van wat er tentoongesteld werd.
Fijne avond,
Liefs,
Mirjam

Madelief zei

Lieve Ingrid,

Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad op de woonbeurs. Zo jammer dat ik dit jaar niet ben geweest. Anders waren we elkaar vast tegengekomen. Normaal gesproken ging ik ook altijd op de woensdag.

Leuk dat je er een medeblogster hebt ontmoet. Bijzonder dat zij daar haar eigen inspiratiehuis heeft! Als ik zo naar de foto's kijk had het ook makkelijk jouw huis kunnen zijn :-)

Fijne week & liefs,

Madelief xox

My name is Riet zei

Wat heb je een mooie indruk gegeven van wat er te zien was op de beurs. Van wat ik op het blog van Jolanda heb gezien is dit wel het meest smaakvol. Daar zitten goeie ideeën bij. Heel mooi.
Ik wens je weer een fijne week.
Lieve groet van Riet

Lida zei

Oh wat mooi en wat een schitterende foto's heb jij gemaakt, die geven de sfeer beter weer dan hun eigen filmpje! Heb echt zitten genieten en meteen wat inspiratie opgedaan!
Groetjes
Lida

Lida zei

Oh wat mooi en wat een schitterende foto's heb jij gemaakt, die geven de sfeer beter weer dan hun eigen filmpje! Heb echt zitten genieten en meteen wat inspiratie opgedaan!
Groetjes
Lida

lia zei

Ik was er op Donderdag. En foto's maken is bijna niet te doen, want je kunt niet verwachten dat iedereen rekening met je houd als je een foto wilt nemen. Want iedereen wil foto's maken.
Och even snel met de mobiel, voor eigen gebruik dan is het ook niet zo erg.
Het was een mooi inspirerend huis, maar of ik volgend jaar weer ga.... Denk het niet, want de rest vond ik enorm tegen vallen

lia zei

Ik was er op Donderdag. En foto's maken is bijna niet te doen, want je kunt niet verwachten dat iedereen rekening met je houd als je een foto wilt nemen. Want iedereen wil foto's maken.
Och even snel met de mobiel, voor eigen gebruik dan is het ook niet zo erg.
Het was een mooi inspirerend huis, maar of ik volgend jaar weer ga.... Denk het niet, want de rest vond ik enorm tegen vallen

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hallo Ingrid bedankt voor je lieve reactie op mijn blogpost ... inderdaad de keuze om even voor facebook te kiezen is inderdaad het is sneller ... De energie om een hele post te maken lukte me gewoon niet de energie te kort haalde mijn inspiratie en geduld op een laag nivo ... Tussendoor probeerde ik nog wel posten te lezen maar schoot er vaak in ... Probeer het nu weer op te pakken en posten bij te lezen ... Zie aan je mooie foto's dat je weer heerlijk op vakantie bent geweest je mooie aankopen heeft gedaan prachtig die kruik en begrijp het sprongetje van geluk hahhaha ... heerlijk dat je genoten heb op de woonbeurs een bron van inspiratie en een mooie omgeving voor prachtige woonfoto's .... wens je een fijne week geniet er lekker van ..Lieve groet Rosita

van alles wat in huis en tuin. zei

Leuk om alle verschillende foto's te zien van verschillende blogsters....iedereen fotografeert op haar manier. Die van jou zijn ook prachtig en laat goed de sfeer zien!
Wat leuk dat je Martine tegenkwam en even gezellig kon bijkletsen!

groet Trijnie

Indruk zei

Wat leuk dat je bent geweest Ingrid. Ik was er vorig jaar met mijn moeder naartoe gegaan maar vond het toen wat tegenvallen vandaar dat ik dit jaar niet ben geweest. Je hebt erg mooie foto's gemaakt, ondanks de drukte op de stands. Leuk ook om jouw foto's van de beurs te zien want veelal zie je toch van hele andere stands foto's. Pascale X

het moonhuis zei

Ook leuk om te zien welke foto's jij hebt kunnen maken. In het begin voelde ik me heel opgelaten om foto's te maken, maar eigenlijk deed bijna iedereen dat, dus later viel het niet meer op ;-)
Ik ben even snel geweest hoor, ik wilde snel weer naar huis, want ik was bezig met onze slaapkamer. Ik vond de inspiratiehuizen het leukst om te zien, verder bezoek ik liever een fair of brocantemarkt, dat is toch meer mijn ding.
Mooie foto's heb je gemaakt!

Liefs Monica

Berna zei

Mooie sfeerplaatjes.
Wist niet dat de woonbeurs zo inspirerend kon zijn.
En alsnog gefeliciteerd met je 6-jarig jubileum.

Kom Achterom zei

Wat een prachtige sfeer! Echt de moeite waard dus om ook eens naar toe te gaan.
fijne dag
Yolanda

lien zei

Ik ben er ook nog nooit geweest, maar dankzij jouw mooie foto's toch een beetje! Ik kan me voorstellen dat je heel veel inspiratie op doet zo'n dag. Volgend jaar weer?

Unknown zei

Leuk dat je zo genoten hebt op de beurs Ingrid.
Je laat weer veel andere foto's zien, dan die ik al voorbij heb zien komen...die met de haard blijft toch mijn favoriet.
Bijzonder is dat hé, om andere blogsters te ontmoeten.
Fijne Avond nog.

Groetjes,
Inge, my choice

Tussen Wal en Schip zei

6 jaar alweer! Ingrid, dan mag ik je nog wel feliciteren!
Wat een lange tijd.. En je bent zo trouw. Echt complimenten hoor!

Fijn dat je het zo leuk gehad hebt op de beurs, de prachtige plaatjes zie je her en der verschijnen. Jij hebt ook schitterende foto's genomen.

Blijven bloggen hoor ;-) Ik doe ook wel facebook als ik in het buitenland zit, maar de sfeer van het bloggen krijg je daar toch niet in!

liefs,
Alberta

Alie zei

Juist leuk die close-up foto's. Er zijn al zoveel overzichtsfoto's voorbij gekomen. Kunnen we echt een beetje meegenieten

Housebythewaterhole zei

Ingrid, ik loop echt achter met lezen en reageren...
wat een mooie post alweer.... zoveel mooie dingen
die weer op ons afkomen...inspiratie genoeg !
Prachtige foto's
héél fijne dag nog
liefs Kathy

Janny zei

Och het is voor ons niet zo erg dat je geen totaalfoto hebt kunnen maken, maar voor jezelf natuurlijk wel. Er zijn al veel van deze foto's gepubliceerd, o.a. door WLS zelf. Zulke mooie foto's konden zij natuurlijk maken toen alles gesloten was :-)
Zo mooi dit WLS/Potstal huis. Ik had het ook wel willen zien, maar het was me te ver en te druk. En de rest van de beurs interesseert me veel minder, dus daar hoefde ik niet voor te gaan.
Maar leuk dat we overal konden zien hoe het was.
Leuk dat Martine er ook was en dat jullie elkaar gesproken hebben.
Liefs,
Janny

Thuis bij Tjits zei

Prachtige sfeerfoto's Ingrid, heerlijk om even lekker bij weg te dromen..

Liefs, Tjits

Willy zei

Mooi verslag en foto's van je bezoek aan het WLS huis. Leuk om dat eens in het echt te bekijken, heel anders weer dan foto's uit een blad. Fijne dag, lieve groet

Unknown zei

Wat een heerlijk sfeertje...

Groetjes, Inge
de Knotwilg

Claudia Leertouwer zei

Sinds lange tijd weer eens een post geschreven en daarna als eerste bij jou komen buurten!!!

House of Seasons zei

Ha Ingrid,
...........en wij weten hoe lekker die koekjes van onze vriendin zijn!
Wat heb je het inspiratiehuis mooi op de foto gezet, mijn voorkeur ging uit naar andere huizen, waar ik helaas niet door geinspireerd werd en ik was bij deze het meest geraakt door de prachtige sfeer!
liefs
Lia

La Maison zei

Hallo Ingrid, wat een mooie foto's van het WLS huis, nu heb ik toch een idee kunnen krijgen hoe het eruit zag.
Het is een poos geleden dat ik iets gepost heb, maar hopelijk komt daar nu weer verandering in.

Lieve groet
Hermine

Marjon zei


Nog van harte gefeliciteerd met je 6 jarig blogjubileum. Ik hik er uiteraard weer achteraan maar probeer altijd alle posten te lezen. Je kruik is echt een plaatje en ik zag het al helemaal voor me....2 euro...en dan je mond dicht en niets zeggen..hihi...heb ik ook al eens gehad. De beurs zag er super uit en ik denk dat je hier echt inspiratie opgedaan hebt....die schouw....wauw...geweldig....en nog meer prachtige dingen zag ik...niet alleen voor een stoer interieur....en...natuurlijk weer prachtige foto's....lieve groet en fijne avond nog Marjon

Unknown zei

Leuk was de woonbeurs he.. ik ben er ook geweest.
Je hebt mooie foto's gemaakt. Wij waren er op zaterdag,
dus foto's maken ging bij mij niet lukken ivm de drukte.
Leuk om jouw foto's nog even te zien, het WLS huis was prachtig!
Groet, Leonie

Unknown zei

Wat ziet dat kleed er warm en lekker uit! Mooi interieur :) Groetjes Fleur

Onder de rieten kap zei

Wat een schitterende foto's van de Woonbeurs, (beetje late reactie maar ik liep even achter met blogposten lezen haha) had er best naar toe gewild, maar helaas, gelukkig zijn er mooie foto's van!
Liefs, Yvonne