maandag 9 mei 2011

Bloemen uit eigen tuin…


Omdat onze sneeuwballenstruik aan het water voor een groot deel aan de kant van de buren staat en aan onze kant een beetje verstopt staat achter andere struiken, had ik eerst helemaal niet zo in de gaten dat de struik zo mooi in bloei stond.

IMG_0868IMG_0871
IMG_0867
Voor moederdag kreeg ik van mijn lieve meiden o.a. de Home & Garden en dit glazen windlicht cadeau. Op een warme zomeravond zal een waxinelichtje prachtig door het glas heen schijnen, maar deze keer heb ik het als vaas gebruikt.
 
IMG_0886IMG_0897
IMG_0895
De afgelopen jaren heb ik dit zelden gedaan, maar het is toch wel erg leuk om een boeket uit eigen tuin te plukken!

Ik wens je een fijne week!

Lieve groet, Ingrid

79 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

Wat een genot he die bloemen uit eigen tuin...bij mij is 't meestal alleen Lathyrus want ons tuintje is niet al te groot achter...ik heb veel schaduw dus staan er frambozen, bramen en hosta's...maar de voortuin zou ik ook graag wel wat meer bloemen willen hebben, vooral pioenrozen enzo..maar komt wel ;)
Alles op z'n tijd..

Veel groetjes, Veronique

Sjonke's Kronkels zei

Een prachtig boeket. Komt heel mooi uit in het windlicht. En jehebt er weer schitterende foto's van gemaakt!!!
Lieve groetjes,
Marion

Yn'e Steeg zei

wat staat dat mooi die witte sneeuwbal in dat prachtige windlicht/vaas.
Ik vind het ook heerlijk om deze maanden, waarin alles zo mooi in bloei staat, een boeket uit eigen tuin op tafel te hebben staan.

Jij ook een hele fijne week toegewenst, Jantsje

Claudia Leertouwer zei

Ook bij mij staat de sneeuwbal zo prachtig in bloei dat ook ik een paar takken naar binnen gehaald heb. Dat kon ook makkelijk met zoveel bloemen, je mist ze niet eens. Bij jou staan ze ook zo prachtig in je nieuwe vaas! En de die nieuwe Home & Garden, wat een heerlijke kleurtjes...

Rozmeen zei

Lieve Ingrid,
Wat ben je heerlij verwend...en die sneeuwballen..zucht zo mooi..ik heb twee plantjes vorige jaar gepland en ze zijn nu hoog met blad (meter hoog maar nog geen bollen gezien...ikwacht geduldig :-)

Ik wens je een heerlijke dag.
Dikke knuf,
Rozmeen

rommy moosie68 zei

hoi mooi die sneeuw balen ik had ze ook op mijn blog staan ik vind ze supper mooi een je moederdag met zon mooi wind licht kan ook niet meer stuk liefs rommy

Anoniem zei

Hier is de sneeuwbalstruik naar de buren gegaan met de herinrichting van de voortuin maar ik mocht altijd komen plukken zei de buurvrouw en ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen :)
Wat is je windlicht mooi zeg, je meiden hebben een zeer goede smaak, als vaas staat het prachtig! Lekker van genieten,
fijne week, liefs, Sonja

Anita zei

Wat een móói windlicht
en die sneeuwbal staat er echt prachtig in.
Daar kan geen gekocht boeket tegen op !!!
Toevallig vorige week twee sneeuwbal (Annabel) struiken geplant.
Ik wacht nog op de "oogst" ;-)
FIJNE DAG
Lieve groetjes, Anita

Bizzy @ home zei

Je bent maar verwend door die lieve meiden van je! En de sneeuwbal staat er prachtig in. Als je het uit eigen tuin plukt vind ik het dubbel zo speciaal als uit de bloemenwinkel.
Lieve groet, Renny

Hannekie(Sisterly) zei

wat mooi zeg die sneeuwballen( nog nooit van gehoord hahah) ik ben echt een leek hoor wat planten betreft. maar dit staat prachtig in je geweldige windlicht. fijne dag
liefs hannie

Siljo zei

Erg leuk moederdag kadootje
ik heb er laatst bij staan
twijfelen maar inderdaad
je kan er ook een theelicht
in doen !!
Fijne week
groetjes Joke

Fluitenkruid zei

Hoi Ingrid, wat prachtig een boeket uit eigen tuin in zo'n geweldige vaas. Eigen bloemen vind ik zoveel mooier dan gekocht..
Je foto's zijn allemaal prachtig!
Liefs Jannet

It's me zei

Wat een mooi boeket.......leuk hoor en leuk de vaas......en de home and garden...lag er voor mij ook op de winkel weet nog steeds niet van wie??...moet nog even navragen morgen......fijne dag week lieverd geniet !!...xxx...

hokje zei

Wat een prachtig boeket en dan nog wel uit eigen tuin; dubbel genieten! Zo te lezen heb je een gezellige moederdag gehad, met lieve kadootjes.

Fijne dag,
Miranda

Antonia zei

Prachtige foto's Ingrid, heerlijk he zo'n boeket uit eigen tuin. Vind jouw viooltjes ook heel erg mooi. De meiden hebben je trouwens goed verwend! Hele fijne week gewenst, lieve groetjes Anja

simon zei

Wat prachtig! En dat is erg aardig van je meiden:-)
Wat een prachtige foto's!

Groetjes!

Corine(THUIS) zei

Bloemen uit eigen tuin zijn nog mooier dan uit de winkel...echt waar :))
Ook al zijn ze soms wat aangevreten, dat natuurlijke maakt het juist leuk!
En wat een dankbaar fotomateriaal hè?!
Groeten, Corine(THUIS)
...ik wacht nog op Parijse plaatjes...

Ingrid zei

Het is hier weer genieten hoor Ingrid met je prachtige foto's en het tijdschrift ligt hier ook bij mijn favorietjes....ik wens je een prachtige week....veel liefs x

Martine zei

Via via ben ik op jouw blog terechtgekomen. Wat een prachtige foto's. Ik ga je volgen!
groetjes, Martine

Shabby soul zei

Darling Ingrid, the photo you're posting today are really enchanting!
Thank you for your kindness, and for the lovely comment to my blog! I always read them with a smile!
Have a great day
Silvia

Ger zei

Prachtig..... weelderig....
zo'n boeket uit eigen tuin!

Je hebt vast een mooie moederdag gehad en idd lieve kado's gekregen.

Ik kan het niet laten hoor....ff elke dag wat knippen uit mijn kleine tuintje,wat viooltjes of Hostablad in vele soorten wat nou zo heerlijk fris van kleur is.

Fijne (blog)week
Liefs,Ger

Muggensteekjes zei

Hoi Ingrid,
geweldig mooi je eigen geplukte bos sneeuwballen uit eigen tuin. Ga binnenkort ook weer een aantal vaste planten in de tuin zetten en de sneeuwbal is ook echt één van mijn favorieten. Lees ook dat je heerlijk hebt genoten in Parijs, het blijft een prachtige stad.
Fijne week,liefs Ingrid.

Michelle zei

Prachtig Ingrid...! en je foto's zijn weer heerlijk om te zien! mooie moederdag kado's!

fijne week
Lieve groetjes Michelle

Emmy zei

Ik vind hem prachtig je windlicht/vaas en zo met die sneeuwballen erin is het weer een plaatje. Van deze sneeuwballen geniet ik toch meer dan echte sneeuwballen. Fijne week groetjes Emmy

lia zei

Die sneeuwbal blijft een schitterende struik met die prachtige bloemen.

liefs Lia

Brabbels en Kiekjes zei

Als ik ooit nog in het bezit kom van een tuin, komen er zeker sneeuwballen in!
Ik vind ze zo mooi, heb ze nu wekelijks in de vaas staan.
Wat een sfeervolle foto's van Parijs, kan niet wachten op de volgende serie.

Liefs,

Judith zei

Hier kun je toch alleen maar van genieten. Zelfs van je prachtige foto's doe ik dat al.
Hier dit jaar geen bloemen, we zijn met de tuin bezig...
Dus kom ik maar bij jou buurten (-:
groetjes Judith

Het Hoogerhuys zei

En wat een prachtig boeket is het.
Heel mooi in je hele mooie windlicht.
Prachtig hoor!
Groetjes, Sandra

Room Seventeen zei

Prachtig die sneeuwballen...ik heb ook een paar stuiken in de tuin, maar na drie jaar nog steeds geen bloei, alleen maar groen blad. Af en toe koop ik een boeket sneeuwballen op de markt, maar ze gaan meteen hangen in de vaas.

hokje zei

Had even niet gezien dat je liever geen awards ontvangt, maar ik begrijp het helemaal, dus geen enkel probleem. Wil je toch even op deze manier laten weten dat ik altijd geniet van je posten, prachtige foto's en lieve reacties nav mijn eigen blog!

Fijne dag.
Liefs, Miranda

Judith zei

Heel mooi... zou zonde zijn als ze door een plensbui kapot regenen: lang leve blogland:-)
Hier nog geen bloem te bekennen in m'n struik, maar makkelijk hebben ze het ook niet zo tussen de bodembedekkers, beukenhaag en leibomen! Maar ik hou het nauwlettend in de gaten... Geniet jij ondertussen maar van je prachtbloemen veilig onder het afdak! Liefs Judith

Elly's kleine idylle zei

Wat een prachtig boeket in combinatie met je windlicht!!Wij hebben ook een sneeuwbal in onze tuin. en inderdaad, de verleiding is groot om er een boeket van te plukken!!! zeker als ik dit zie!!!
PRACHTIGE FOTO"S INGRID!!!!!
Een lieve groet van Elly.

Het stokpaardje zei

Een rijkdom is het om even te winkelen in eigen tuin. Ik heb er nooit aan gedacht om de waxinelichthouder als vaasje te gebruiken maar het staat hartstikke leuk.
Groetjes Iris

wonen met brocante zei

Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen. Je sneeuwballen staan prachtig in je windlicht. Hij is dus multifunctioneel! Groetjes Peggy

What's in a day zei

Een prachtig boeket, zo heerlijk uit eigen tuin,genieten hoor.
Je bent heerlijk verwend door je kinderen, het blijft leuk om cadeautjes te krijgen:))


Lieve groet,Eefie

Stina zei

dit is echt mooi zo'n boeket op die windlicht, gezellig

liefs Stina

Low Tide High Style zei

Sounds like you had a wonderful Mother's Day! And as always your photos are beautiful, I love the bouquet from your snowball bush in the pretty glass candle holder!

Kat :)

Jeanette zei

Ook in mijn tuin staan sneeuwbollen. En ze doen het vanaf het begin, ik woon nu 4 jaar in dit huis en de tuin is door een hovenier aangelegd. Het is een van mijn favorieten.

Groeten,
Jeanette

Bij Guusje Thuis zei

Bloemen plukken in eigen tuin, zo leuk ... sneeuwballen zijn sowieso erg mooi. Groetjes, Colin

Miss M zei

Wat een schitterende vaas heb je gekregen voor Moederdag. Deze kan je zeker heel goed gebruiken als vaas. Genieten hoor, deze sneeuwballen, heel mooi.
Nog bedankt voor je tip over Zweden! Heel lief.

Liefs, Marjolijn.

Anja zei

Niks leuker als bloemen uit je eigen tuin. Als ik wat plant kijk ik eerst of het ook als snijbloem te gebruiken is.
Groetjes Anja.

Anoniem zei

Ik vind dat geweldig bloemen zelf plukken,na een paar jaar dit niet te hebben gehad,ben ik nu helemaal in mijn nopjes met de tuintjes,mijn sneeuwballen binnen zijn vervangen door pioenen van mijn vader struik,zo super en ik vind je windlicht echt een schatje en ja een tuinblad is altijd genieten,ik heb mijn oude tevoorschijn gehaald en Bart gaat iets mooi`s voor mij namaken,duurt nog wel even,eerst de veranda,ow zo haha wat een verhaal heb ik,stop met mijn geklets hoor,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

Carla zei

Heerlijk om uit eigen tuin te kunnen plukken!!
En als je het niet eens ziet dat ze weg zijn is dat dubbel zo leuk!!
Vind ze geweldig die bollen.

fijne avond...liefs Carla.

Daniëlle zei

Prachtig cadeau heb je gekregen. Staat schitterend als vaas, en jeetje wat is je sneeuwbal prachtig.
Groetjes
Dani

Samira // SPraak-water zei

Echt ontzettend mooi die bloemen en ze staan super in het windlichtje werd vaas.

Ik vind het altijd leuk om buiten bloemen te plukken. Bij oma staan nu de pioenrozen in de knop, ik kan niet wachten, hihi!

Liefs Samira :)

Berna zei

Prachtig zijn die sneeuwballen! Hier en daar zal ik best een logje missen. Ben een klein beetje blogmoe omdat ik niet veel kan door m'n handen maar dat komt wel weer terug.
Groetjes! Berna

Desirée-ScrapDees zei

heerlijk dat de pluktijd uit de tuin er weer aan zit te komen, al is het zaaiwerk hier nog niet echt opgekomen met al die droogte!
en ik zag in je vorige log dat parijs heerlijk was!

Eline Du Mongh Photography zei

Prachtige bloemen, niks is zo heerlijk om bloemen in huis te hebben! Je mag je nog zo slecht voelen, als er bloemen in de buurt zijn maakt het je dag al heel wat beter.

Groetjes
Eline DM*

ps: kom zeker is binnenwippen op mijn blogje, en laat dan zeker een berichtje achter.

love lives in the kitchen zei

i wish i could stay a while with you to watch these beautiful flowers together... i love gardens in may!
wish you a very sweet day,
justyna

Nicole (MLBV crafting) zei

Prachtige bloemen van de sneeuwbal. Je bent ook verwend met zo'n mooi windlicht. Staat ook super als vaas.
Groetjes, Nicole

@nne zei

in één woord prachtig! lieve groet, @nne

Martine zei

wat een mooie bloemen. Dat ze uit eigen tuin komen, maakt het juist extra leuk. Geniet ervan.

groetjes, Martine

Linda zei

Prachtige post met prachtig mooie bloemen !
Lieve groet, Linda

faire un songe zei

mooi hoor je sneeuwbal....
EN morgen je mannetje gewoon even verwennen...niet te veel want dan wil hij altijd thuis werken.. ;-) maar voor een keertje mag het wel.
Groetjes Hetty

Passione Helena zei

Wat mooi Ingrid! Wat heb je een mooi windlicht gekregen van je meiden. Het doet nu erg mooi dienst als vaasje...wat heb je er mooie foto's gemaakt..super! Hoe krijg jij dat schauduwtje er toch zo mooi in?

Wat zal je met je vriendin genoten hebben aan deze gezellige tafel! Je zal haar heel wat, te vertellen hebben gehad;-)

Liefs, Helena

Gerreke zei

Over mooie bloemen gesproken. Prachtig hoor! Nou het is hier echt kurkdroog en al mijn bloemen bloeien maar heel kort vanwege de droogte, terwijl ik ze heel trouw om de paar dagen besproei, anders blijft er helemaal niets van over! Zucht!

G-STYLE zei

Wat een reacties ... ik sluit me bij de rest aan, mooie post met weer prachtige foto's !

Leuke kadootjes ook van je meiden , wat een verwennerij . Ik kreeg een abonnement op de ariadne , ook zo'n lief idee vond ik .

Fijne week verder, lieve groet Gea

Trädgårdsflow/Garden Flow zei

It is a great time now when you can start picking bouquets. So beautiful!

It feels nice to be home again. Tomorrow I will be in the garden all day - nice!

Wish you a happy week dear!
/Charlotte

alma zei

Wat een prachtige boeket uit eigen tuin. Dat maakt het toch wel heel bijzonder! Je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt!

Lieve groet
Alma

Tilly zei

Prachtig die sneeuwballen in het mooie windlicht die je van je dochter hebt gekregen. Geweldige foto's..iedere keer is het hier weer genieten van je mooie sfeer foto's.
Lieve groetjes Tilly.

http://truutske.blogspot.com zei

Prachtige foto's en wat mooi de sneeuwballen in het windlicht geplaatst. Echt mooi!!
En...eigenlijk pluk ik ook nooit bloemen uit de tuin. Zo jammer...want eenmaal binnen zijn ze snel uitgebloeid.
Wens je een heerlijke dag, Groetjes,
Trudie.

Nieneke zei

Prachtig, die sneeuwballen; zeker omdat ze uit eigen tuin zijn!

Villa König zei

He dear Ingrid your flower pics are so amazing. Wonderful!!!! Hugs Yvonne

Pauline zei

Wat zijn ze mooi. Ik kan het meestal ook niet; bloemen plukken uit de tuin. Zou ik toch ook vaker moeten doen.
Je dochters weten ook wel waar ze jou blij mee kunnen maken. Lief van ze.
Liefs, Pauline

Pauline zei

Ah gelukkig, je blog is er weer. Ik kon bij niemand met een blogspot blog kijken. Kreeg overal een foutmelding.
Fijne dag nog.
Liefs, Pauline

Unknown zei

schitterende fotos, en die sneeuwbal is altijd zo,n dankbare plant om in je tuin te hebben.
groetjes Kari

Bonjade zei

Wat een reacties hier bij je zeg....;0)
Vind je beelden prachtig, verzamel ook van die leuke vaasjes/lichtjes met ijzer, ben er dol op.
Heb er ondertussen al een aantal ;0)
Fijne dag

Claudia Leertouwer zei

Het wordt nog vreemder. In mijn dashboard staat dat je 7 uur geleden je post Fleurs a Paris gepost hebt maar als ik deze aanklik krijg ik de melding dat deze niet meer bestaat, terwijl ik hem toch echt gezien heb vanmorgen (en niet eerder)

Hebben de anderen misschien hun datum niet goed ingesteld staan? Ik heb dat ook wel eens bij iemand gezien...

Claudia Leertouwer zei

Weer iets raars, nu hen ik je net een reactie gestuurd maar weet nu niet zeker of je deze ontvangen hebt omdat ik na het aanklikken van reactie plaatsen ineens opnieuw moest inloggen bij Blogger...Wordt je niet gespamd op de een of andere manier?

Desirée-ScrapDees zei

irritant hé dat gedoe met blogger, ik volg de blogs altijd via FEEDS, dus kijk nooit zo naar de bloglijst. Het rare is dat ik je logje van vandaag(les fleurs) wel in de feeds tegenkom, maar niet op je blog! Als ik jou was zou ik een nieuw logje maken, de hele reutemeteut kopiëren en opnieuw online zetten, want nu missen we volgens mij een heleboel mooie foto's.

En dan kom ik weer ff kijken hihi

Madelief zei

Hoi Ingrid,

Ik zie dat je post alweer een week oud is. Door alle drukte hier heb ik het helemaal gemist! Wat staat je sneeuwbal er mooi bij. Bij ons is de struik helaas niet zo goed door de winter gekomen. Gelukkig kreeg ik van mijn ouders een nieuwe plant voor mijn verjaardag. Door de droogte is het nog niet gelukt om hem een plaatsje te geven in de tuin. De grond is op het moment zo hard als beton.

Ik hoop dat verder alles goed bij jullie is?

Veel liefs,

Madelief x

Antonia zei

Vond het al zo rustig op je blog maar nu begrijp ik ook waarom. Balen dat je zo'n problemen hebt met Blogger, we komen helaas allemaal een keertje aan de beurt. Hoop dat de problemen snel opgelost zijn Ingrid, lieve groetjes Anja

blossoms vintage chic zei

Hello Ingrid, Your blog is so lovely and I'm so happy to have found you! I am now your newest follower. The beautiful Viburnum are my favorite flower...they look so lovely on your table!
Wishes for a wonderful weekend!
xx
Debbie

Hanna zei

vilka fina blomster bilder.
Ha en fin helg.
kram
Hanna

Ingrid zei

lieve groet terug van....mij....geniet van een prachtig weekend....liefs van...ja Ingrid

Room Seventeen zei

Hoi Ingrid, kan je laatste post niet vinden, kreeg wel melding ( post Parijs) maar er was niets te zien, komt waarschijnlijk door de problemen met blogger...

Maison Beldecor zei

Wonderful flowers Ingrid, I love the Snowball in combination with the sweet violetts... wishing you a wonderful week
Lovely greetings, Bine

butiksofie zei

Ich liebe Schneeballhortensien!!! Deine Bilder sind toll, glg Anja

http://truutske.blogspot.com zei

Ingrid, ik las dat jij de pioenrozen elke dag besprenkeld (de knoppen) met water. Helpt dat echt en is dat echt de moeite van het proberen waard. Heb dit nooit geweten.
Fijne week, Trudie.